|
|
JOOD
|
|
|
Ik lees net dat vd boog en de ajax directie nog een td aan gaan stellen.. Mooi!!
Wie zal dat zijn? Hiddink? Rijkaard? Arnesen? Van gaal?
Ikzelf zou graag hiddink of arnesen zien.
Of zijn er nog andere suggesties? Of zou er iemand van de ledenraad opstaan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 januari 2011 door JOOD -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
nou jood ik kan daar heel kort op zijn van gaal wordt het niet want die wil alleen alle macht bij ajax, en zo merken is ajax nu zo wijs om dat niet meer te doen en in het plan cruijff te werken!
rijkaard zie ik het sowiezo niet worden die wil denk ik liever hoofdtrainer worden, en die heeft zat aanbiedingen op zak!
en die andere 2 zou kunnen, ik weet neit hoe de band arnesen en cruijff is! ik denk dat hij wel geschikt is maar helaas komt daar ook manchester city bij kijken!
ja en hoddink weet ik helemaal niet of hij dat wil maar hij is wel benaderd door johan dus ik hoop 1 van die laatste 2 |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
Ik zeg Hiddink....maar wie gaat dat betalen dan? Moet er dan niet een onwijze afkoopsom aan die Turken worden betaald?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 januari 2011 door Frank V. -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hoelang loopt hiddinks zn contract nog?? btw als tie zo doorgaat ligt tie er zo uit daar in turkieland want hij ligt onder voor bij supporters en media geloof ik! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 20:21 schreef Frank V. het volgende:Ik zeg Hiddink....maar wie gaat dat betalen dan? Moet er dan niet een onwijze afkoopsom aan die Turken worden betaald? Volgens mij loopt zn contract af dus zou gunstig zijn.. En hij woont in amsterdam en maakt er geen geheim van dat hij nog bij ajax aan de slag wilde.. Dat is volgens mij de juiste man op de juiste plek, al zou arnesen beter in het plaatje van cruijf passen denk ik, omdat hij een ajax verleden heeft. Ben benieuwd.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
indd jood zou niet verkeerd zijn het loopt toch niet daar in turkeije mooie functie voor hem |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
Laat maar komen dan....Mr. Hiddink |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Mooie boel een pisboer als TD |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Ik zeg Arnesen. Zijn contract loopt dit jaar af, hij heeft veel ervaring, hij heeft een goed newerk en heeft bij AJAX gespeeld. Blind tijdelijk het klusje laten klaren en daarna overdragen aan arnesen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 20:29 schreef Twanus het volgende:Ik zeg Arnesen. Zijn contract loopt dit jaar af, hij heeft veel ervaring, hij heeft een goed newerk en heeft bij AJAX gespeeld. Blind tijdelijk het klusje laten klaren en daarna overdragen aan arnesen. Veel beter idee, die pisboer krijgt nooit krediet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik snap je wel twanus maar ajax gaat die strijd niet winnen met manchester city denk ik |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
rep,neeskens,krol,haan,schrijvers,litmanen,petterson,richard hou de bal hoog witsche,maakt me echt niks uit als die maar goed is.voor de rest merk je er toch weinig van blijven witte boorden |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
doe eens serieus man hahaaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
De trainer en spelers bliven bepalend en voor het oog zichtbaar.De rest zal toch een coalitie moeten vormen.Van bestuur tot td en tm en fhysio van materiaalman tot jeugdtrainers |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hier kan je toch niet serieus over zijn is allemaal gis werk |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
pffff neman.......wordt moe van jou man......hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Goed zo zal jij lekker slapen straks,ik niet heb de griep dank zi mijn dochtertje Hahaha,toch blij dat ze er was |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
das een fijne griep man!lekkere neut nemen man!!!hahah,ik denk altijd aan drank merk ik...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik dacht je een wijze les van Remco had gehad?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oeps verkeerde topic vrees ik krijgen we weer trammelant mee |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kijk toch eens uit man...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
heeft amsterdammer113 een mooi topic voor gemaakt man.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
whhahahahaha jongens wat een slap gelul! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geen van de genoemde mensen in de eerste post gaat het doen, de enige daaruit die een optie is, is Arnesen, verder is er geen enkel iemand die het wil of gaat doen.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 23:40 schreef remco k het volgende:Geen van de genoemde mensen in de eerste post gaat het doen, de enige daaruit die een optie is, is Arnesen, verder is er geen enkel iemand die het wil of gaat doen.. inside news? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Logisch nadenken.
Hiddink gaat echt geen 5 miljoen per jaar inleveren, van Gaal is uberhaubt geen optie, Rijkaard wou al niet eens mee met Cruijff naar een bespreking over Ajax, en heeft ook aangegeven voorlopig gewoon trainer te willen blijven. Arnesen is misschien een optie, maar vind ik geen Ajax man, al doet hij z'n werk wel goed.
Tsjaa, dan blijft er weinig over. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
dus waarschijnlijk toch Arnesen.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 23:47 schreef remco k het volgende:[..] Logisch nadenken. Hiddink gaat echt geen 5 miljoen per jaar inleveren, van Gaal is uberhaubt geen optie, Rijkaard wou al niet eens mee met Cruijff naar een bespreking over Ajax, en heeft ook aangegeven voorlopig gewoon trainer te willen blijven. Arnesen is misschien een optie, maar vind ik geen Ajax man, al doet hij z'n werk wel goed. Tsjaa, dan blijft er weinig over. of ajax tovert wat uit de hogehoed?? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 23:47 schreef remco k het volgende:[..] Logisch nadenken. Hiddink gaat echt geen 5 miljoen per jaar inleveren, van Gaal is uberhaubt geen optie, Rijkaard wou al niet eens mee met Cruijff naar een bespreking over Ajax, en heeft ook aangegeven voorlopig gewoon trainer te willen blijven. Arnesen is misschien een optie, maar vind ik geen Ajax man, al doet hij z'n werk wel goed. Tsjaa, dan blijft er weinig over. Nou, ik denk dat hij het niet voor het geld wil doen. Maar dat hij dan ontzettend interessante baan kan krijgen.. Meestal zijn td's al laat in hun carriere dus zal het meestal niet om het geld gaan, maar om de uitdaging. Plus ze hebben de kans om lekker in nederland te werken bij familie en lekker in zn eigen land. Dus ik denk dat geld niet echt meespeelt voor hiddink en arnesen. Ook geruchten van man city vind ik daarom niet bedreigend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zou ook goed mogelijk zijn. Al kan ik me zo 1,2,3 geen namen verzinnen.
Arnesen zou wel in het plaatje passen, die cijfert zichzelf altijd weg voor de club waar hij werkzaam is, en het laatste wat Ajax nodig heeft zijn ego's zonder club gevoel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 09:59 schreef JOOD het volgende:[..] Nou, ik denk dat hij het niet voor het geld wil doen. Maar dat hij dan ontzettend interessante baan kan krijgen.. Meestal zijn td's al laat in hun carriere dus zal het meestal niet om het geld gaan, maar om de uitdaging. Plus ze hebben de kans om lekker in nederland te werken bij familie en lekker in zn eigen land. Dus ik denk dat geld niet echt meespeelt voor hiddink en arnesen. Ook geruchten van man city vind ik daarom niet bedreigend. Geld niet meespeelt voor Hiddink???? Heb je onder een steen gelegen de afgelopen jaren, die man heeft niks gedaan zonder daar heel veel geld aan over te houden... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik zeg: Frank Arnesen! Twee mannen met dezelfde voornaam moet een succes worden. En dan ook Rijkaard een functie aanbieden. Frank - Frank - Frank... moet lukken. Maar even serieus, ik denk dat Arnesen de perfecte kandidaat zou zijn. Die man heeft een ongelooflijke ervaring en kent de Ajax-cultuur! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 14:35 schreef Pietje het volgende:Ik zeg: Frank Arnesen! Twee mannen met dezelfde voornaam moet een succes worden. En dan ook Rijkaard een functie aanbieden. Frank - Frank - Frank... moet lukken. Maar even serieus, ik denk dat Arnesen de perfecte kandidaat zou zijn. Die man heeft een ongelooflijke ervaring en kent de Ajax-cultuur! Kan niet anders dan beamen wat je zegt.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 23:47 schreef remco k het volgende:[..] Logisch nadenken. Hiddink gaat echt geen 5 miljoen per jaar inleveren, van Gaal is uberhaubt geen optie, Rijkaard wou al niet eens mee met Cruijff naar een bespreking over Ajax, en heeft ook aangegeven voorlopig gewoon trainer te willen blijven. Arnesen is misschien een optie, maar vind ik geen Ajax man, al doet hij z'n werk wel goed. Tsjaa, dan blijft er weinig over. rijkaard wou wel mee naar een bespreking maar was verhinderd.. (teminste zoiets had ik gelezen) |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 23:47 schreef remco k het volgende:Logisch nadenken. Hiddink gaat echt geen 5 miljoen per jaar inleveren, van Gaal is uberhaubt geen optie, Rijkaard wou al niet eens mee met Cruijff naar een bespreking over Ajax, en heeft ook aangegeven voorlopig gewoon trainer te willen blijven. Arnesen is misschien een optie, maar vind ik geen Ajax man, al doet hij z'n werk wel goed. Tsjaa, dan blijft er weinig over. Teneerste iedereen (ik werk niet met lijstjes) hier op dit forum een gezond en gelukkig 2011! Wat mij een beetje bevreemd is dat ik eigenlijk 1 naam mis, maar misschien heb ik ergens overheen gelezen. Onze Danny Blind. Is hij geen geschikte Technisch directeur? Een echte Ajax man, die weet wat de cultuur van Ajax inhoud. En heeft m.i. geen ambities om hoofd trainer te worden. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 15:35 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Teneerste iedereen (ik werk niet met lijstjes) hier op dit forum een gezond en gelukkig 2011! Wat mij een beetje bevreemd is dat ik eigenlijk 1 naam mis, maar misschien heb ik ergens overheen gelezen. Onze Danny Blind. Is hij geen geschikte Technisch directeur? Een echte Ajax man, die weet wat de cultuur van Ajax inhoud. En heeft m.i. geen ambities om hoofd trainer te worden. Vind jij hem dan in dat rijtje thuishoren? Ikke niet hoor. Hij heeft misschien wel ambities maar deze mannen.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 16:06 schreef JOOD het volgende:[..] Vind jij hem dan in dat rijtje thuishoren? Ikke niet hoor. Hij heeft misschien wel ambities maar deze mannen.. Rijkaard wel dan? Wat heeft hij bewezen? Kampioen geworden met een werelds Barcelona. Heeft Koeman ook gepresteerd. Ik denk zelfs dat een Robert Maaskant met dat Barcelona kampioen zou zijn geworden! Gezien Ajax's budget, is Blind geen verkeerde optie. Hiddink, Rijkaard, Arnesen en van Gaal hebben bij hun vorige clubs hun zakken flink gevuld. Dit soort salarissen moet ons Ajax toch niet willen betalen! Rijkaard heeft zich in de functie van TD niet eens bewezen. Koos vorig jaar voor Turkeye ipv trainer van Ajax. Wat mij betreft verdiend Blind een kans. Scheelt Ajax ook weer een hoop geld. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat doet een technisch directeur eigenlijk?autos repareren? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voornamelijk zorgen dat het technisch beleid (dus puur alles op voetbaltechnisch gebied.) dat is samengesteld onder dadelijk mede advies van Cruijff, altijd wordt nageleefd, de TD zal bij Ajax altijd in korte verbinding staan met de hoofd scouting en het hoofd jeugdopleidingen, bij veel clubs doet de TD van de club de contractbesprekingen van een nieuw aan te trekken speler, een jeugspeler of een verlenging van een contract.
Het kan zijn dat de TD bij wat PR zaken betrokken wordt.
Ohh ja, Joduh als jou auto kapot is, kun jij hem rustig naar de TD van Ajax brengen hoor, dat kan hij vast wel:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kan ik ok wel man.....en ik doe die autos erbij ;-)))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook BMW, die van mijn vrouwtje moet nog voor een beurt ( nee niet mijn vrouw moet nog een beurt) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah weet je het zeker?????mij zei ze iets anders man???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, tegen jou zei ze dat dat kleine worstje niet naar binnen mocht.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en wie geloof je nou dan???? een vrouwmens of een ajacied???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahaahahahaha, ze zit naast me mee te lezen, ik kies nu dus even voor haar, 'wink'wink' |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
is ze nu weg????? en nu dan??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik denk dat ze er nog zit Joduh,hij mag nog maar 4 toetsen per 10 minuten indrukken waarna uiteraard controle,zeker naar jou toe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ze is n eindleijk even weg, ik heb een spraakverbod naar jou gekregen, mij EX vrouw van vroeger zei trouwens dat ze nog geld van je kreeg........... JIJ WAS HET DUS.... DE HOER!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 21:42 schreef remco k het volgende:[..] Ze is n eindleijk even weg, ik heb een spraakverbod naar jou gekregen, mij EX vrouw van vroeger zei trouwens dat ze nog geld van je kreeg........... JIJ WAS HET DUS.... DE HOER!!! Hahahaha anticiperen als de beste Remco |
|
|
|