|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Goh, dacht ik toch bijna dat dit wel een serieus topic zou zijn. Maar helaas deze ook weer niet. Voor dit soort flauwe kul had amsterdammer113 het grote Chill-topic geopend. Maak daar dan ook gebruik van alstublieft. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 22:57 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Goh, dacht ik toch bijna dat dit wel een serieus topic zou zijn. Maar helaas deze ook weer niet. Voor dit soort flauwe kul had amsterdammer113 het grote Chill-topic geopend. Maak daar dan ook gebruik van alstublieft. Ga in de politiek man,af en toe lol moet kunnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 22:57 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Goh, dacht ik toch bijna dat dit wel een serieus topic zou zijn. Maar helaas deze ook weer niet. Voor dit soort flauwe kul had amsterdammer113 het grote Chill-topic geopend. Maak daar dan ook gebruik van alstublieft. Ach jonge, wees blij dat hier gepost wordt en dat we een beetje lol hebben... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 22:57 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Goh, dacht ik toch bijna dat dit wel een serieus topic zou zijn. Maar helaas deze ook weer niet. Voor dit soort flauwe kul had amsterdammer113 het grote Chill-topic geopend. Maak daar dan ook gebruik van alstublieft. Joh, kom op! Een geintje moet kunnen. Elke serieuze discussie waarop een antwoord komt, roept weer een ander antwoord op dat wat minder serieus is. Kijk naar buiten ... snik, er is al zo veel ellende ... snik ... laten wij het hier dan maar gezellig houden. Toch? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Moeten jullie nou alle topics verneuken met jullie 'vaste' groepje? Als je nix fatsoenlijks te melden hebt, zeg dan niks aub. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 07:06 schreef JOOD het volgende:Moeten jullie nou alle topics verneuken met jullie 'vaste' groepje? Als je nix fatsoenlijks te melden hebt, zeg dan niks aub. Thanx JOOD. Dat bedoel ik ook, alleen gebruikte ik andere bewoordingen. Jullie kunnen me afzeiken met de woorden dat ik te serieus ben, maar het is een Forum en geen chatbox. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 08:53 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Thanx JOOD. Dat bedoel ik ook, alleen gebruikte ik andere bewoordingen. Jullie kunnen me afzeiken met de woorden dat ik te serieus ben, maar het is een Forum en geen chatbox. ik snap je insteek maar er moet wel wat ruimte blijven voor een geintje ouwe. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 07:06 schreef JOOD het volgende:Moeten jullie nou alle topics verneuken met jullie 'vaste' groepje? Als je nix fatsoenlijks te melden hebt, zeg dan niks aub. Inderdaad, zullen wij wel niks meer posten, eens kijken hoe snel dit forum doodbloed...
Dat vaste groepje waar jij het over hebt, heeft er wel voor gezorgd, dat er hier uberhaubt nog mensen posten, 2 jaar geleden werd hier nog geen 10% gepost van wat er nu wordt gepost. En het zijn deze mensen ook die de topics openen waar jullie graag zo serieus op willen reageren...
Je kan ook over de "andere" posts heen kijken, en je mening posten. je hoeft niet alles te lezen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 22:57 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Goh, dacht ik toch bijna dat dit wel een serieus topic zou zijn. Maar helaas deze ook weer niet. Voor dit soort flauwe kul had amsterdammer113 het grote Chill-topic geopend. Maak daar dan ook gebruik van alstublieft. Van jou snap ik het wel, jij hebt die Amsterdamse humor niet,tenzij je brabant import bent,dan snap ik het weer niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 07:06 schreef JOOD het volgende:Moeten jullie nou alle topics verneuken met jullie 'vaste' groepje? Als je nix fatsoenlijks te melden hebt, zeg dan niks aub. JOOD waar kom jij vandaan? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 20:14 schreef JOOD het volgende:Ik lees net dat vd boog en de ajax directie nog een td aan gaan stellen.. Mooi!! Wie zal dat zijn? Hiddink? Rijkaard? Arnesen? Van gaal? Ikzelf zou graag hiddink of arnesen zien. Of zijn er nog andere suggesties? Of zou er iemand van de ledenraad opstaan? Vd.Boog of de Ajax-directie moet helemaal niemand meer aanstellen, want het is bewezen dat dat fout gaat! De enige die mensen moet aanstellen is JOHAN CRUIJFF en niemand anders! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 21:16 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Van jou snap ik het wel, jij hebt die Amsterdamse humor niet,tenzij je brabant import bent,dan snap ik het weer niet Hahaha...jammer genoeg komen ze ook altijd bij de Europese wedstrijden opeens in ons vak en willen dan perse op het juiste stoelnummer gaan zitten. En dan dat accent als ze commentaar geven. Sorry als je fan bent maar met een zachte G moet je gewoon je muil houden als je bij mij in de buurt staat. Krijg er nog meer kriebels van dan van die rotters |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 21:16 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Van jou snap ik het wel, jij hebt die Amsterdamse humor niet,tenzij je brabant import bent,dan snap ik het weer niet ???????? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 22:29 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Hahaha...jammer genoeg komen ze ook altijd bij de Europese wedstrijden opeens in ons vak en willen dan perse op het juiste stoelnummer gaan zitten. En dan dat accent als ze commentaar geven. Sorry als je fan bent maar met een zachte G moet je gewoon je muil houden als je bij mij in de buurt staat. Krijg er nog meer kriebels van dan van die rotters Goed FsideVak129 je daagt me uit om offtopic te gaan. Het is je gelukt, maar volledig tegen mijn principes in. Ik vind dat ik hier even op moet reageren. Ik zal mij eerst even voorstellen: Ik ben bijna 56 jaar en inderdaad woonachtig in Eindhoven. Ik ben geboren in Amsterdam en heb daar gewoond tot mijn 25e jaar. Ik ben daarna verhuist naar Eindhoven omdat ik bij Philips een goede baan kon krijgen. Ajax is mij met de paplepel ingegoten. Mijn gehele familie incl. mijn vader en moeder waren ras Ajacieden en daardoor was ik vanaf mijn 6e jaar wekelijks in de Meer te vinden. Zelfs toen ik in Eindhoven ging wonen behield ik mijn seizoenkaart, ook bij alle uitwedstrijden en een enkele wedstrijd uit-Europees was ik bij. Ik heb Cruyff, Reb, Krol, Kluivert, Arnese, Rijkaard etc wekelijks zien voetballen. Dat was waarschijnlijk de tijd dat jij je luier nog vol lag te maken. Wegens gezondheidsproblemen van mijn vrouw heb ik helaas enkele jaren geleden mijn seizoenkaart in moeten leveren om tijd vrij te maken om voor haar te zorgen. De Europeese thuiswedstrijden probeer ik wel mee te pikken, dit omdat het bijna niet mogelijk is om zonder seizoenskaart een competitiewedstrijd te bekijken. Het kan zijn dat ik dan samen met een Eindhovense vriend (die overigens ook een ras Ajacied is) in JOUW vak terecht ben gekomen. Het spijt me enorm dat ik dan misschien op JOUW plaats heb staan schreeuwen. En inderdaad in de jaren dat ik hier in Eindhoven woon heb ik inderdaad de zachte G opgelopen. Maar wie ben jij om te oordelen dat ik mijn muil moet houden, omdat ik een zachte G heb??? Sorry ik moest dit even kwijt. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ik kom ook uit eindhoven.. Kun je dan geen fan zijn? Ik sluit me aan bij de woorden van hierboven. Ben je zelf wel fan? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 23:27 schreef JOOD het volgende:Ik kom ook uit eindhoven.. Kun je dan geen fan zijn? Ik sluit me aan bij de woorden van hierboven. Ben je zelf wel fan? rot op joh uit aidshoven haha dit is best wel grappig. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 22:29 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Hahaha...jammer genoeg komen ze ook altijd bij de Europese wedstrijden opeens in ons vak en willen dan perse op het juiste stoelnummer gaan zitten. En dan dat accent als ze commentaar geven. Sorry als je fan bent maar met een zachte G moet je gewoon je muil houden als je bij mij in de buurt staat. Krijg er nog meer kriebels van dan van die rotters waar slaat dit op?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 23:17 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Goed FsideVak129 je daagt me uit om offtopic te gaan. Het is je gelukt, maar volledig tegen mijn principes in. Ik vind dat ik hier even op moet reageren. Ik zal mij eerst even voorstellen: Ik ben bijna 56 jaar en inderdaad woonachtig in Eindhoven. Ik ben geboren in Amsterdam en heb daar gewoond tot mijn 25e jaar. Ik ben daarna verhuist naar Eindhoven omdat ik bij Philips een goede baan kon krijgen. Ajax is mij met de paplepel ingegoten. Mijn gehele familie incl. mijn vader en moeder waren ras Ajacieden en daardoor was ik vanaf mijn 6e jaar wekelijks in de Meer te vinden. Zelfs toen ik in Eindhoven ging wonen behield ik mijn seizoenkaart, ook bij alle uitwedstrijden en een enkele wedstrijd uit-Europees was ik bij. Ik heb Cruyff, Reb, Krol, Kluivert, Arnese, Rijkaard etc wekelijks zien voetballen. Dat was waarschijnlijk de tijd dat jij je luier nog vol lag te maken. Wegens gezondheidsproblemen van mijn vrouw heb ik helaas enkele jaren geleden mijn seizoenkaart in moeten leveren om tijd vrij te maken om voor haar te zorgen. De Europeese thuiswedstrijden probeer ik wel mee te pikken, dit omdat het bijna niet mogelijk is om zonder seizoenskaart een competitiewedstrijd te bekijken. Het kan zijn dat ik dan samen met een Eindhovense vriend (die overigens ook een ras Ajacied is) in JOUW vak terecht ben gekomen. Het spijt me enorm dat ik dan misschien op JOUW plaats heb staan schreeuwen. En inderdaad in de jaren dat ik hier in Eindhoven woon heb ik inderdaad de zachte G opgelopen. Maar wie ben jij om te oordelen dat ik mijn muil moet houden, omdat ik een zachte G heb??? Sorry ik moest dit even kwijt. jemig dames dames...hehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 23:17 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Goed FsideVak129 je daagt me uit om offtopic te gaan. Het is je gelukt, maar volledig tegen mijn principes in. Ik vind dat ik hier even op moet reageren. Ik zal mij eerst even voorstellen: Ik ben bijna 56 jaar en inderdaad woonachtig in Eindhoven. Ik ben geboren in Amsterdam en heb daar gewoond tot mijn 25e jaar. Ik ben daarna verhuist naar Eindhoven omdat ik bij Philips een goede baan kon krijgen. Ajax is mij met de paplepel ingegoten. Mijn gehele familie incl. mijn vader en moeder waren ras Ajacieden en daardoor was ik vanaf mijn 6e jaar wekelijks in de Meer te vinden. Zelfs toen ik in Eindhoven ging wonen behield ik mijn seizoenkaart, ook bij alle uitwedstrijden en een enkele wedstrijd uit-Europees was ik bij. Ik heb Cruyff, Reb, Krol, Kluivert, Arnese, Rijkaard etc wekelijks zien voetballen. Dat was waarschijnlijk de tijd dat jij je luier nog vol lag te maken. Wegens gezondheidsproblemen van mijn vrouw heb ik helaas enkele jaren geleden mijn seizoenkaart in moeten leveren om tijd vrij te maken om voor haar te zorgen. De Europeese thuiswedstrijden probeer ik wel mee te pikken, dit omdat het bijna niet mogelijk is om zonder seizoenskaart een competitiewedstrijd te bekijken. Het kan zijn dat ik dan samen met een Eindhovense vriend (die overigens ook een ras Ajacied is) in JOUW vak terecht ben gekomen. Het spijt me enorm dat ik dan misschien op JOUW plaats heb staan schreeuwen. En inderdaad in de jaren dat ik hier in Eindhoven woon heb ik inderdaad de zachte G opgelopen. Maar wie ben jij om te oordelen dat ik mijn muil moet houden, omdat ik een zachte G heb??? Sorry ik moest dit even kwijt. Ok mijn excuses |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Is wel dom he om zomaar dingen te roepen zonder er over na te denken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wel of niet ontopic............ik vind dat hier giga zeikerds op dit forum zitten man....laat iedereen nou posten wat ie wil???is dat nou zo moeilijk man????? serieuze geneuzel allemaal.......lees het dan gewoon niet of rot lekker op hiero..... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:27 schreef joduh het volgende:wel of niet ontopic............ik vind dat hier giga zeikerds op dit forum zitten man....laat iedereen nou posten wat ie wil???is dat nou zo moeilijk man????? serieuze geneuzel allemaal.......lees het dan gewoon niet of rot lekker op hiero..... Hahahahahaha.... |
|
|
|