BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Interesse Fulham voor El Hamdaoui zeer serieus

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kalou123
 kalou123 - dinsdag 04 januari 2011 - 00:04   quote  deeplink  
http://transferzone.nl/?p=1122
beter voor Ajax
ajax21
 ajax21 - dinsdag 04 januari 2011 - 00:05   quote  deeplink  
we wachten het maar even af he.
het is op het moment nog steeds een gerucht.
dege
 dege - dinsdag 04 januari 2011 - 01:25   quote  deeplink  
als het zo onrustig blijft rondom El Hamdaoui en hij zich niet kan schikken in een eventuele reserverol, is het misschien het beste voor beide partijen dat ze uit elkaar gaan. Of hij uberhaupt een geschikte speler is voor het AJAX-systeem zet ik mijn vraagtekens bij, daarmee wil ik niet zeggen dat het een verkeerde voetballer is.
Rogier
 Rogier - dinsdag 04 januari 2011 - 08:07   quote  deeplink  
Van mij mag hij...heb het sowieso al niet op die gast. Heb me al een half jaar lopen irriteren aan zijn juichen.
Adica
 Adica - dinsdag 04 januari 2011 - 09:29   quote  deeplink  
(@ Rogier)
Als ik hem elke wedstrijd zie juichen ben ik tevreden hoor!
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 januari 2011 - 10:01   quote  deeplink  
Ben benieuwd of hij op de training is vandaag..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 januari 2011 - 10:30   quote  deeplink  
mido per direct weg....
kalou123
 kalou123 - dinsdag 04 januari 2011 - 10:35   quote  deeplink  
stel dat el hamdaoui ook gaat! dan blijft suarez over met ebiciolo en ozboliz. en suarez gaat trouwens misschien ook weg
Ride
 Ride - dinsdag 04 januari 2011 - 11:33   quote  deeplink  
En dan nog...
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 04 januari 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 10:01 schreef JOOD het volgende:
Ben benieuwd of hij op de training is vandaag..
Hij is dus niet aanwezig. Het gerucht gaat dat hij in het krachthonk aan het werk is. Zo niet, dan mag hij wat mij betreft opzoek naar een andere club. Ajax heeft de laatste wedstrijden bewezen makkelijk prachtig voetbal kan spelen zonder ene mounir, ook luis was daar bij niet nodig.
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 04 januari 2011 - 11:54   quote  deeplink  
Mounir El Hamdaoui heeft dinsdag de eerste training van Ajax in het nieuwe kalenderjaar gemist. De spits meldde zich weer in Amsterdam, waar de clubarts constateerde dat hij keelontsteking had.

hahah, nou weer een keelontsteking. IK persoonlijk heb het helemaal gehad met deze man.
rayadam
 rayadam - dinsdag 04 januari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
Cvitanich komt wel terug. Mido is dan niet meer nodig, misschien voelt Mounir wel de hete adem van Luis, Dario en Mido, dus bankzitten doet hij niet
The Dude :)
 The Dude :) - dinsdag 04 januari 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Kan Fulham ff kappen met bij ons te shoppen, zaten eerst achter onze trainer aan en nu achter onze spits...zijn wel errug fan van het k-beleid dat gevoerd is, weten we gelijk welke kant het met ze op gaat :)

Maar goed, wat mij betreft mag ie weg, wilde 'm in de eerste plaats al niet....duurste auto, wat een dwaas. Scoren kan ie opzich wel, maar voetballen blijkt toch een probleem, maar dan wel zo'n attitude...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Interesse Fulham voor El Hamdaoui zeer serieus

0.0075249