|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Coen Moulijn |
|
|
|
KKL
|
|
|
Verschrikkelijk!
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=58
HET BREIN VAN COEN MOULIJN
Hoe vormt nu Coentjes hersenpan het beeld dat door het midden stipt? Zou t dat zijn brein verversen kan hoe stijlvol hij naar binnen glipt?
Verdringt zijn brein de stroeve stress waarmee hij kwiek, maar kwakkelend kampte? Terwijl Miera hem de grond in stampte Ziet hij zichzelf op het bordes?
De Kuip die houdt haar adem in Zal het de laatste dribbel zijn? Heeft hier de langste adem zin?
Gaat Coentje terug naar straat en plein? Komt hij weer uit bij het begin? Dat weet alleen maar Coen Moulijn
Deel middels
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door KKL -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Damn hier word ik even stil van!
R.I.P. Coen |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
R.I.P Coen En heel veel sterkte aan de mensen die emotioneel betrokken zijn |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nee toch zeker. Ben er stil van. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Rust in vrede...... (sorry voor dubbel topic) |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
ik ken je eigenlijk alleen maar van een dvd, maar geliefd was je zeker. dat was alleen al te merken aan de mensen die over je spraken. dat bracht me kippevel, net zoals nu. we mogen en kunnen treuren om dit verlies, ik herdenk een god, een kaliber voetballer die we nooit meer terug zullen in onze kuip.
ik wens iedereen rondom coen veel sterkte. rest in peace makker |
|
|
|
|
RCH
|
|
|
R.I.P. Coen Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik begrijp uit een artikel in het AD dat Coen nog niet overleden is, maar wel is opgegeven. Volgens Guus Haak is gestopt met sondevoeding en is er alleen nog maar pijnstilling. Afschuwelijk, veel te jong zal hij dit leven moeten verlaten. Ik heb weinig van zijn actieve carriere meegekregen, maar herinneren me wel hoe liefdevol en koesterend mijn vader altijd over hem sprak. Een goed mens, die een fantastisch talent aan een fantastisch karakter koppelde, een zeldzame combinatie. Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen, Coen had ze. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Een en al respect voor deze held! Weer een stukje feyenoord dat afbreekt. Sterkte voor de nabestaanden! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
els staat op de off feyenoordsite |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Een OER-Feijenoorder is niet meer!!! R.I.P. Mijn innige deelneming voor familie, vrienden en bekende. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Heb het net gelezen, vreselijk, wat een verlies. |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Een groot voetballer en een sympathiek mens is heengegaan. Ik wens zijn familie heel veel sterkte toe |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
Hier worden we allemaal stil van. Rust zacht Coen. Sterkte voor familie en vrienden. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zeer treurig nieuws, RIP Coen///////Held//////// |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Voor mijn tijd, zou graag grote wedstrijden van hem zien. RIP Coen! Nabestaanden en Feyenoorders allen sterkte toegewenst!!! |
|
|
|
|
louise
|
|
|
Heel veel sterkte voor zijn familie. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
kippenvel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door el1986 -- |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
Rip wat kan je nog zeggen een held is heen gegaan fam veel sterkte met dit enorme verlies |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Rust in vrede Coen. Je zult altijd in de harten van alle Feyenoord supporters voortleven. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Ook al was het voor mijn tijd, toch een schok
Rust zacht Coen
Sterkte aan de nabestaanden |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zit nu met veel verdriet achter de PC! Zelfs gasten uit 020 praatte altijd respectvol over Moulijn! Coen rust zacht!
COEN EEUWIGE FEYENOORD HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
jantje33
|
|
|
Coen kerel , R.I.P!!
En we weten je kijkt altijd mee!!! |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Met tranen in de ogen lees ik dit bericht. Weer een oer-Feyenoorder die weg wordt genomen. RIP Coen |
|
|
|
|
edpret
|
|
|
Voor alle voetbalfans een treurige dag.. Sterkte gewenst aan familie en Feyenoorders. Zelden een sierlijkere voetballer gezien dan meneer Coen Moulijn. Bij zo'n verlies vervagen even voorkeuren en favorieten. Groeten van een Ajacied. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
rust in vrede. weer een icoon die ons ontvallen is. eens zullen we weer getuigen zijn van je dribbels. waar dan ook! |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Rust in vrede. Sterkte aan de familie. Ik hoop op een waardige afscheid!! |
|
|
|
|
WdV
|
|
|
Een GROOT Voetbaler is heen gegaan
Bij deze ik de Familieleden, Bestuur, spelerers en alle Suporters Condoleren met het overlijden van Coen Moulijn. Hij was een Groot voetballer. een PSV Suporter. |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Klap na klap hebben we inmiddel moeten incasseren maar dit is een zware knock-out voor ons Feyenoorders.Een geweldige voetballer en persoon is te vroeg heen gegaan... |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
Wat een spanning wat een sfeer, Kijk de bal gaat langs de lijn. Heel de Kuip gaat wild te keer, bij een sprint van Coen Moulijn |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Ik zie nog bij zijn afscheidswedstrijd de rood/witte anjers langs de lijn staan. Een volle kuip nam afscheid van zijn beste speler ooit. Een Feyenoorder in hart en nieren, die nooit heeft gekregen wat hij eigenlijk verdiende. Een voorbeeld voor de spelers van nu. R.I.P. Coen. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
Dank voor zo´n belangrijk onderdeel van de de geschiedenis van het grote mooie geheel Feyenoord geweest te zijn!!
RIP |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
biak
|
|
|
Coen Rust in vrede en bedankt voor al die mooie tijden. Ik zal de rest van mijn leven altijd aan je terug denken. Ik wens de hele familie en vrienden en niet te vergeten alle supporters heel veel sterkte toe met dit grote verlies van een groot voetballer met een snelheid van een Gazelle. Coen behouden vaart en RUST IN VREDE |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
RIP COEN You'll never walk alone!!! |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
RUST IN VREDE COEN JIJ BENT ONS GROOTSTE VOORBEELD VAN ECHTE CLUBLIEFDE WAAR ONZE SPELERS NOG EEN VOORBEELD AAN KUNNEN NEMEN. STERKTE VOOR DE NABESTAANDEN. |
|
|
|
|
zzzzzzzzzzzz
|
|
|
Coen,
we zullen je missen,je onnavolgbare bewegingen ,je talloze dribbels. Het beeld van dat je niet te pakken was zelfs niet door schoppende real spelers. het beeld van de europacupwedstrijden in 70 vorig jaar nog met u op de foto geweest tijdens de supportersavond als 50 jarige en dan als een kind zo blij dat ik met mijn feyenoord idool op de foto mocht.
en nu,
leegte
Rust vredig veel sterkte voor familie en andere nabestaanden. "Hand in hand" |
|
|
|
|
frray
|
|
|
Ken hem alleen van de beelden, maar een icoon van Feyenoord en een groots man. RIP! Weet iemand iets van een begrafenis, dag enzo en of we datg mogen bezoeken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Coen Moulijn: toen was clubliefde nog heel gewoon......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door craven -- |
|
|
|
|
ted
|
|
|
,k heb vanacht ook al eens gereageerd toen was ik nog niet op de hoogte! ,k glimlach door mijn tranen heen wanneer ik denk aan zijn imitator ;die surinamer die zijn dribbels na deed tijdens de rust op de zijlijn .Coen Moelijn/held een voorbeeld voor de huidige selectie |
|
|
|
|
Don oss
|
|
|
feyenoorder in hart en nieren, je zou een voorbeeld moeten zijn voor al die andere feyenoordspelers, we wensen je familie veel sterkte toe. |
|
|
|
|
W.G.S.
|
|
|
ONZE MISTER FEYENOORD IS HEEN GEGAAN...!!!!!
STERKTE VOOR IEDEREEN...!!!!!!!!!!!! |
|
|
|