BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mido wil weg bij Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 04 januari 2011 - 10:19
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Mido wil weg bij Ajax (Officiƫle Ajax Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  'Mido verlaat Ajax als een dief in de nacht'
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 04 januari 2011 - 10:31   quote  deeplink  
Mido (Ahmed Hossam) heeft de clubleiding van Ajax laten weten zijn nabije toekomst ergens anders te zien dan in Amsterdam en per direct een andere uitdaging te willen zoeken. Mido kwam dit seizoen zes wedstrijden voor Ajax in actie, waarin hij drie doelpunten maakte.

De aanvaller kwam deze zomer transfervrij van het Engelse Middlesbrough. Hij hoeft zich om bovenstaande reden en gezien de aard van zijn contract vandaag niet te melden bij de eerste training van Ajax in 2011. De Egyptenaar heeft in Amsterdam een contract dat loopt tot en met 30 juni 2011. Ajax is bereid met Mido mee te denken en mee te praten over de wijze waarop het contract kan worden ontbonden, zodat het mogelijk wordt om voor een andere club uit te komen.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 10:40   quote  deeplink  
dus toch nder frankie geen toekomst...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door verbrande harry --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 januari 2011 - 10:45   quote  deeplink  
misschien omdat cvitanich terug is ?? of dat Ajax een spits aan wil trekken en dat mido hier lucht van heeft gekregen en zoiets heeft van dit word niet meer wat dus ben pleitte ? anders zou ik de reden niet weten eigenlijk
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 10:45 schreef nummer10 het volgende:
misschien omdat cvitanich terug is ?? of dat Ajax een spits aan wil trekken en dat mido hier lucht van heeft gekregen en zoiets heeft van dit word niet meer wat dus ben pleitte ? anders zou ik de reden niet weten eigenlijk
of hapt toch op een aanbieding van een van de twee spaanse clubs.
Ride
 Ride - dinsdag 04 januari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Hij wordt betaald per wedstrijd en onder Frank misschien minder kans op speeltijd.
Zal eerder gebruikt worden als stormram.
Vind het wel jammer, zijn kopkracht is zeer sterk te noemen.
Rogier
 Rogier - dinsdag 04 januari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
Mooi....als mensen mocht ik hem wel maar kom op jongens....deze Mido is toch een vloek om te zien in ons mooie shirt ? Waar waren we mee bezig ?
E-J
 E-J - dinsdag 04 januari 2011 - 11:09   quote  deeplink  
He Mido: kssssst Ksssssst!!!

Was inderdaad niet om aan te zien, Mido in een Ajax shirt......
Wel respect dat hij z'n best heeft gedaan om fit te worden en terug te komen.
Ride
 Ride - dinsdag 04 januari 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Zag hem op Ajax.TV pas geleden en hij zag er wederom een stuk fitter uit.
Goed afgeslankt.
Ik zeg je, die kan best goed van waarde zijn voor ons.
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 10:49 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

of hapt toch op een aanbieding van een van de twee spaanse clubs.
Kan hij niet op happen, hij heeft een contract, en het is nu niet zijn keus om even weg te willen.

Ik denk dat hij een gesprek heeft gehad met de Boer waarin hij te horen heeft gekregen dat er geen toekomstperspectief voor hem is bij het "nieuwe" Ajax.

Mido heeft zich altijd netjes gedrag vind ik, en is zelfs naar de pers toe goed geweest voor onze club, dat mag ook best gezegd worden.

Bedankt Mido, en succes verder..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 04 januari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Het is geen verrassing dat Mido weg wil. De laatste wedstrijd voor de winterstop tegen AZ kwam hij na de wedstrijd in beeld. Zijn kop sprak toen al boekdelen voor mij. Volgens mij had hij gerekend op speelminuten. Ik denk dat hij nu inziet dat deze ook het komend half jaar schaars gaan wezen en kiest hij dus eieren voor zijn geld. En geef hem eens ongelijk. Ik kan het hem bijvoorbeeld niet kwalijk nemen.

Bedankt Mido en succes bij een nieuwe club.
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:16 schreef amsterdammer113 het volgende:
Het is geen verrassing dat Mido weg wil. De laatste wedstrijd voor de winterstop tegen AZ kwam hij na de wedstrijd in beeld. Zijn kop sprak toen al boekdelen voor mij. Volgens mij had hij gerekend op speelminuten. Ik denk dat hij nu inziet dat deze ook het komend half jaar schaars gaan wezen en kiest hij dus eieren voor zijn geld. En geef hem eens ongelijk. Ik kan het hem bijvoorbeeld niet kwalijk nemen.

Bedankt Mido en succes bij een nieuwe club.
Nu je het zegt, klopt dat inderdaad, hij liep ook direct weg richting kleedkamers, volgens mij had hij wel een tijdje warm gelopen, maar kon uiteindelijk gewoon weer gaan zitten
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 04 januari 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Nu je het zegt, klopt dat inderdaad, hij liep ook direct weg richting kleedkamers, volgens mij had hij wel een tijdje warm gelopen, maar kon uiteindelijk gewoon weer gaan zitten
Ik verwachtte toen al dat we hem niet meer terug zouden zien in het mooiste shirt van de wereld. Mido zal dat ook gevoeld hebben. Maar hij heeft mijn respect. Nooit geklaagd en nu gewoon eerlijk dat hij het niet ziet zitten. Dus strik erom en afleveren bij een andere club met de groeten van Jol erbij.
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:34 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik verwachtte toen al dat we hem niet meer terug zouden zien in het mooiste shirt van de wereld. Mido zal dat ook gevoeld hebben. Maar hij heeft mijn respect. Nooit geklaagd en nu gewoon eerlijk dat hij het niet ziet zitten. Dus strik erom en afleveren bij een andere club met de groeten van Jol erbij.
jij bent ook makkelijk he? ;-P
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 04 januari 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:37 schreef joduh het volgende:

[..]

jij bent ook makkelijk he? ;-P
Hoezo??
bird
 bird - dinsdag 04 januari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
ok mzl neem die kut el hamdoui ook maar mee
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 17:47   quote  deeplink  
je wilt iedereen weggeven?????hahahah
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 04 januari 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:47 schreef joduh het volgende:
je wilt iedereen weggeven?????hahahah
Ja Ajax-onwaardige spelers mogen wat mij betreft direct vertrekken. We moeten terug naar de basis waarmee we in 1995 de Europa Cup 1 wonnen. Dus veel jeugd, aangevuld met routiners. En daarin behoord Mido geen van beide ;-)
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 20:49   quote  deeplink  
man???? ik ben het met je eens hoor,maar das war einmahl und kommt nie mehr wieder!!!mooi dat we dat meegemaakt hebben man......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 20:49 schreef joduh het volgende:
man???? ik ben het met je eens hoor,maar das war einmahl und kommt nie mehr wieder!!!mooi dat we dat meegemaakt hebben man......
Waarom niet??eens ontploffen die grote clubs,dat houdt geen een club vol en dan beginnen we weer van voor af aan.
Pietje
 Pietje - woensdag 05 januari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 20:49 schreef joduh het volgende:
Hey joduh, wat klink dat pessimistisch man! Dat is niks voor jou, zo ken ik je niet. Nie mehr?? Echt wel! Het gaat goed komen met mijn en jouw Ajax. Ik voorspel je dat Ajax binnen een paar jaar weer een succesvolle club gaat worden. De juiste mensen op de juiste plaatsen, ze zijn er volop mee bezig! Cheer up ;-))
nora
 nora - woensdag 05 januari 2011 - 13:55   quote  deeplink  
Toch heeft hij zijn best gedaan voor Ajax.Zelfs de slechtste wedstrijd van de laatste jaren tegen NEC was hij de enige die jaagde voor in ,en ook nog gemiddeld een halve goal per wedstrijd gescoord dus al met al vind ik het toch jammer als invaller had hij heel nuttig kunnen zijn.
Ride
 Ride - woensdag 05 januari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 13:55 schreef nora het volgende:
Toch heeft hij zijn best gedaan voor Ajax.Zelfs de slechtste wedstrijd van de laatste jaren tegen NEC was hij de enige die jaagde voor in ,en ook nog gemiddeld een halve goal per wedstrijd gescoord dus al met al vind ik het toch jammer als invaller had hij heel nuttig kunnen zijn.
Denk ik ook en hij was behoorlijk fit aan het worden.

Erg jammer en de reden is ook nogal vaag.
Ride
 Ride - woensdag 05 januari 2011 - 14:07   quote  deeplink  
Of hij krijgt per wedstrijd betaald en verwachte bij Jol meer te kunnen spelen zodat hij meer geld zou verdienen.
Ben best benieuwd wat de specificaties van zijn contract zijn.
alibabba
 alibabba - donderdag 06 januari 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een gesprek heeft gehad met de Boer waarin hij te horen heeft gekregen dat er geen toekomstperspectief voor hem is bij het "nieuwe" Ajax.

Wanneer dit het juiste is, is het te begrijpen dat hij weg wil. Toch denk ik dat hij, wanneer Jol was gebleven, belangrijk had kunnen zijn voor Ajax.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 13:35 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wanneer dit het juiste is, is het te begrijpen dat hij weg wil. Toch denk ik dat hij, wanneer Jol was gebleven, belangrijk had kunnen zijn voor Ajax.
Wel zwak, dat hij blijkbaar via een brief heeft laten weten niet te willen spelen voor dit Ajax.,.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 15:50   quote  deeplink  
anderlecht wil hem halen als vervanger voor lukaku...
alibabba
 alibabba - donderdag 06 januari 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel zwak, dat hij blijkbaar via een brief heeft laten weten niet te willen spelen voor dit Ajax.,.
Inderdaad een zwaktebod van Mido, maar Mido is een apart mannetje met een apart ego. Het zit in het aard van het beestje en het is er bij hem ook niet uit te krijgen ben ik bang..
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 06 januari 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

De logische verklaring voor die brief is dat die luie donder gewoon die brief kon sturen vanaf zijn vakantie adres of via zijn zaakwaarnemer. Zo hoeft hij dus niet helemaal naar Amsterdam te komen om het te melden.
chukkie76
 chukkie76 - donderdag 06 januari 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:34 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Eerlijk? Toen hij zijn prestatie contract tekende wist hij al dat hij niet als eerste keus kwam. Hij heeft niet eens het fatsoen om het zelf te melden, maar doet dat per brief... Ohja en hij stuurt meteen een advocaat om alles af te handelen.

Sorry hoor, maar hij had ook kunnen vechten voor zijn kansen. De Boer heeft aangegeven dat een spits als hij zeker van waarde had kunnen zijn...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mido wil weg bij Ajax

0.0060651