BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mounir El Hamdaoui toch niet op training

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Tegen de verwachting in, trainde Mounir El Hamdaoui dinsdag toch niet mee met de selectie van Ajax.

Maandag zei Frank de Boer nog dat hij verwachtte dat El Hamdaoui weer aanwezig zou zijn vandaag. De aanvaller had tot 4 januari vrij gekregen, nadat hij had aangeven geestelijk niet in staat te zijn voor Ajax te spelen uit onvrede over zijn reserverol.
De kans dat El Hamdaoui nog terugkeert, lijkt steeds kleiner te worden. De relatie tussen de speler en de club bereikte vorige week het vriespunt toen Ajax hem een boete oplegde omdat hij zich ziek had gemeld zonder daarbij de officiële procedure te volgen. Het Engelse Fulham zou al interesse hebben getoond in de aanvaller.
Ook keeper Maarten Stekelenburg was vandaag niet op de training, de reden daarvan is niet bekend. Dario Cvitanich en Bruno Silva waren wel weer van de partij.

http://www.at5.nl/artikelen/55154/el-hamdaoui-ontbreekt-bij-training-ajax

ai denk dat de breuk nu toch wel defenitief is frankie...
Rogier
 Rogier - dinsdag 04 januari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
Volgens mij heeft de Ajax dokter bij hem een keelontsteking geconstateerd vandaag. Maargoed....zo'n topsporter en dan 4 of 5 weken ziek zijn gaat er bij mij niet in.
Ride
 Ride - dinsdag 04 januari 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 11:55 schreef Rogier het volgende:
Volgens mij heeft de Ajax dokter bij hem een keelontsteking geconstateerd vandaag. Maargoed....zo'n topsporter en dan 4 of 5 weken ziek zijn gaat er bij mij niet in.
Krediet is hij nu wel totaal verloren...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 04 januari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Ik was al klaar met die over de paard getilde nietsnut dus zal mijn verdere reactie jullie besparen.

En precies wat Rogier zegt. Een topsporter die 4 of 5 weken ziek is gaat er bij mij ook niet in.
BRW
 BRW - dinsdag 04 januari 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 11:55 schreef Rogier het volgende:
Inderdaad! Je kan best keelontsteking hebben.. Maar kan toch niet zo zijn dat een topsporter zolang achter mekaar ziek is! Wordt steeds vreemder deze situatie..
BRW
 BRW - dinsdag 04 januari 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 11:45 schreef verbrande harry het volgende:
Tegen de verwachting in, trainde Mounir El Hamdaoui dinsdag toch niet mee met de selectie van Ajax.

Maandag zei Frank de Boer nog dat hij verwachtte dat El Hamdaoui weer aanwezig zou zijn vandaag. De aanvaller had tot 4 januari vrij gekregen, nadat hij had aangeven geestelijk niet in staat te zijn voor Ajax te spelen uit onvrede over zijn reserverol.
De kans dat El Hamdaoui nog terugkeert, lijkt steeds kleiner te worden. De relatie tussen de speler en de club bereikte vorige week het vriespunt toen Ajax hem een boete oplegde omdat hij zich ziek had gemeld zonder daarbij de officiële procedure te volgen. Het Engelse Fulham zou al interesse hebben getoond in de aanvaller.
Ook keeper Maarten Stekelenburg was vandaag niet op de training, de reden daarvan is niet bekend. Dario Cvitanich en Bruno Silva waren wel weer van de partij.

http://www.at5.nl/artikelen/55154/el-hamdaoui-ontbreekt-bij-training-ajax

ai denk dat de breuk nu toch wel defenitief is frankie...
Volgens mij zijn de WK-gangers nog vrij tot aankomende zaterdag.
Dit heb ik ergens gelezen maar kan het artikel niet meer vinden.
Suarez heeft al 3 a 4 weken vrij gehad dus het is logisch dat hij er wel bij is.

Van der Wiel en de Zeeuw zouden dan ook niet op de training moeten zijn.
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 04 januari 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:06 schreef BRW het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de WK-gangers nog vrij tot aankomende zaterdag.
Dit heb ik ergens gelezen maar kan het artikel niet meer vinden.
Suarez heeft al 3 a 4 weken vrij gehad dus het is logisch dat hij er wel bij is.

Van der Wiel en de Zeeuw zouden dan ook niet op de training moeten zijn.
+Eriksen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 januari 2011 - 13:12   quote  deeplink  
+ enoh
BRW
 BRW - dinsdag 04 januari 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Bedankt voor de aanvulling.. ;-)
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 januari 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Update 11:55 uur - El Hamdaoui is wel bij Ajax, maar niet op trainingsveld
De vermeende afwezigheid van Mounir El Hamdaoui bij Ajax blijkt slechts een storm in een glas water te zijn geweest. De aanvaller is dinsdag wel degelijk op de club, maar heeft last van een keelontsteking en traint daardoor binnen. Volgens het ANP is de keelontsteking bevestigd door de clubarts van Ajax.

Bron: Voetbalzone.nl
Ride
 Ride - dinsdag 04 januari 2011 - 13:45   quote  deeplink  
Hahahahaha

en iedereen doet maar mee met de gekte om El Hammie...
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 04 januari 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:32 schreef Pietje het volgende:
Update 11:55 uur - El Hamdaoui is wel bij Ajax, maar niet op trainingsveld
De vermeende afwezigheid van Mounir El Hamdaoui bij Ajax blijkt slechts een storm in een glas water te zijn geweest. De aanvaller is dinsdag wel degelijk op de club, maar heeft last van een keelontsteking en traint daardoor binnen. Volgens het ANP is de keelontsteking bevestigd door de clubarts van Ajax.

Bron: Voetbalzone.nl
De vorige keer bij de ziekte van mounir had de clubarts ook geconstateerd dat hij ziek(griep) was;), later bleek dat hij gewoon mentaal niet in staat was om te trainen/spelen. Wat moeten we geloven, en wat niet.
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 januari 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:47 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

De vorige keer bij de ziekte van mounir had de clubarts ook geconstateerd dat hij ziek(griep) was;), later bleek dat hij gewoon mentaal niet in staat was om te trainen/spelen. Wat moeten we geloven, en wat niet.
Ik heb geen idee, Johnny. Ik meldde het slechts, omdat ik dit nieuws tegenkwam. Ikzelf houd zeer zeker rekening met het feit, dat El Hamdaoui geen minuutje meer voor Ajax uitkomt en echt rouwig zou ik daar niet om zijn. Ik vind hem een lastpost, die ondanks zijn doelpunten tot nu toe, ons meer kwaad dan goed heeft gedaan.
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 04 januari 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, Johnny. Ik meldde het slechts, omdat ik dit nieuws tegenkwam. Ikzelf houd zeer zeker rekening met het feit, dat El Hamdaoui geen minuutje meer voor Ajax uitkomt en echt rouwig zou ik daar niet om zijn. Ik vind hem een lastpost, die ondanks zijn doelpunten tot nu toe, ons meer kwaad dan goed heeft gedaan.
Ik houd daar ook zeker rekening mee, ik denk zelfs dat hij bezig is met een transfer en dat Ajax midden in de onderhandelingen zit.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 januari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
8 mil... snelle winst voor 11 doelpuntjes in een half seizoen... :) doei doei !! en dan hoop ik werkelijk dat Ajax vWolfswinkel haalt..
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 januari 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:57 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Ik houd daar ook zeker rekening mee, ik denk zelfs dat hij bezig is met een transfer en dat Ajax midden in de onderhandelingen zit.
Laat ik er nou precies zo over denken!
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 04 januari 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:59 schreef nummer10 het volgende:
8 mil... snelle winst voor 11 doelpuntjes in een half seizoen... :) doei doei !! en dan hoop ik werkelijk dat Ajax vWolfswinkel haalt..
Las op een website dat Ricky v W met opmerkelijke nieuws kwam een dezer dagen..
Dus misschien is ie wel de opvolger, haha..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door Johnnyafca --
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 04 januari 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 14:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Laat ik er nou precies zo over denken!
Ja, maar ik verwacht ook dat Luis weg gaat, dus er moet wel een fatsoenlijke opvolger komen. Zie de Ricky geruchten van mn andere post.
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 januari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:59 schreef nummer10 het volgende:
Ik heb vorige week Jeroen Slop op de radio horen zeggen, dat bij een eventuele verkoop van Suárez en/of El Hamdaoui de binnenkomende gelden primair naar de aflossing van het verlies zullen gaan. Toen ik dat hoorde dacht ik: daar gaan we weer... Ajax het bedrijf in plaats van Ajax de voetbalclub. Kortom, ik reken er niet op dat Ajax (veel) geld gaat besteden op de transfermarkt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 januari 2011 - 14:11   quote  deeplink  
tjah maar er gaan waarschijnlijk veel grootverdieners uit he... zowieso aankomend zomer..
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 januari 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 14:04 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Ja, maar ik verwacht ook dat Luis weg gaat, dus er moet wel een fatsoenlijke opvolger komen. Zie de Ricky geruchten van mn andere post.
Eerlijk gezegd vermoed ik ook dat Luis Suárez weggaat. Die geruchten uit Engeland zijn mij te hardnekkig. Eerst Arsenal en nu weer Liverpool. Beide clubs zijn bereid om een bod van € 24 miljoen uit te brengen en, zo heb ik begrepen, beide clubs zitten goed in de slappe was...
Tja en als Mido inderdaad Ajax gaat verlaten, houden we alleen de net weer teruggekeerde Cvitanich over. Een beetje mager...
Jacco
 Jacco - dinsdag 04 januari 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Als Suarez en/of El Hamdaoui weg gaan dan gaan we dus toch wel een nieuwe goede spits kopen neem ik aan? Een ruil van Suarez met Bendtner + wat zakgeld zou geen slechte deal zijn!
Van wolfswinkel ben ik geen fan van. En het feit dat ie nu bij Utrecht speelt zal hem geen goed doen.
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 14:20   quote  deeplink  
van Wolfswinkel is een echte Ajax 9, en zou er bij ons zomaar eens veel in kunnen leggen. Als van Wolfswinkel (type Huntelaar) wel zou komen, en hij maakt er 5 in z'n eerste 3 wesdtrijden, dan is iedereen weer vergeten dat ie bij Utrecht weg komt..
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 04 januari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 14:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vermoed ik ook dat Luis Suárez weggaat. Die geruchten uit Engeland zijn mij te hardnekkig. Eerst Arsenal en nu weer Liverpool. Beide clubs zijn bereid om een bod van € 24 miljoen uit te brengen en, zo heb ik begrepen, beide clubs zitten goed in de slappe was...
Tja en als Mido inderdaad Ajax gaat verlaten, houden we alleen de net weer teruggekeerde Cvitanich over. Een beetje mager...
Ik vind dat Suárez weg mag als hij dat graag wil, hij heeft zich met hart en ziel ingezet voor onze mooie club. En dan kunnen we dat geld gebruiken om een leuke spits te kopen, ik zie het liefst een sterke neger (type Drogba) maar goed dat is slechts mijn mening:P
Mounir hoef ik dit seizoen niet meer in het shirt van Ajax te zien.

Maar even een beetje suggestief he, als mido ajax verlaat, wil dat misschien zeggen dan dat Ajax nadrukkelijk opzoek is naar versterking in de spits en hem dit misschien verteld heeft dat hij daarom gaat? Want opzich heeft mido best wel wat minuten mogen maken en ook nog eens gescoord.

Van wolfswinkel kan zich ontwikkelen tot een hele grote spits, ook al voordat hij naar Utrecht ging vond ik hem een leuke speler. We zullen wel zien wat er gebeurd deze maand!
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 04 januari 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 14:31 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Ik vind dat Suárez weg mag als hij dat graag wil, hij heeft zich met hart en ziel ingezet voor onze mooie club. En dan kunnen we dat geld gebruiken om een leuke spits te kopen, ik zie het liefst een sterke neger (type Drogba) maar goed dat is slechts mijn mening:P

Maar even een beetje suggestief he, als mido ajax verlaat, wil dat misschien zeggen dan dat Ajax nadrukkelijk opzoek is naar versterking in de spits en hem dit misschien verteld heeft dat hij daarom gaat? Want opzich heeft mido best wel wat minuten mogen maken en ook nog eens gescoord.

Van wolfswinkel kan zich ontwikkelen tot een hele grote spits, ook al voordat hij naar Utrecht ging vond ik hem een leuke speler. We zullen wel zien wat er gebeurd deze maand!
Ja, het wordt afwachten wat er gaat gebeuren. Het kan meevallen, maar ook heel erg tegen vallen. Dan heb ik het over een scenario dat Mounir en Luis vertrekken en er komt niks voor terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door Johnnyafca --
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 januari 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 14:31 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, Afcarius, zeker wat betreft de heldenstatus van Luis Suárez.
Maar ik geloof nooit dat Utrecht Van Wolfswinkel naar "vijand" Ajax laat vertrekken. Dat bestuur kan zijn supporters daar nooit meer onder ogen komen. Zelf ben ik erg gecharmeerd van Bas Dost, ook zo'n typische spits die gemakkelijk in het Ajax-systeem moet kunnen renderen. Nou ja, de tijd zal het leren... Afwachten maar.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 14:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, Afcarius, zeker wat betreft de heldenstatus van Luis Suárez.
Maar ik geloof nooit dat Utrecht Van Wolfswinkel naar "vijand" Ajax laat vertrekken. Dat bestuur kan zijn supporters daar nooit meer onder ogen komen. Zelf ben ik erg gecharmeerd van Bas Dost, ook zo'n typische spits die gemakkelijk in het Ajax-systeem moet kunnen renderen. Nou ja, de tijd zal het leren... Afwachten maar.
Maar ik geloof nooit dat Utrecht Van Wolfswinkel naar "vijand" Ajax laat vertrekken, waarom niet van wolfwinkel kan in mokum meer verdienen sportief ligt de lat bij ajax toch hoger.
En heeft van wolfswinkel zelf nog een woordje te vertellen in het slechtste geval kan hij nog een arbitragezaak beginnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door verbrande harry --
Jacco
 Jacco - dinsdag 04 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Ik vind Van Wolfswinkel iets te fragiel nog voor Ajax. We konden wel zien in de wedstrijd tegen Liverpool dat hij tegen de grote jongens niet opgewassen is (en dan heb ik het niet alleen over die eene aktie).
Bas Dost was ik fan van, maar er zal toch ook wel een reden zijn dat Jans hem niet opstelt.
Rogier
 Rogier - dinsdag 04 januari 2011 - 15:45   quote  deeplink  
Ik vind Van Wolfswinkel juist helemaal geen Ajax 9. Hij is m.i. niet een speler die met rug naar goal het spel verdeelt. En volgens mij gaat hij naar napoli. En ook al heeft hij 11 goals dit seizoen...volgens mij zijn daarvan 8 penalties. Ik denk echt niet dat hij iets gaat toevoegen.

@bird...verstand komt met de jaren zie ik wel.
Jacco
 Jacco - dinsdag 04 januari 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Maar boven alles baal ik er gewoon van dat die El Hamdaoui zo'n lul is dat hij zich niet aan de taken van een spits kan houden en zichzelf zo extreem veel belangrijker vind dan het team (niet alleen Ajax!)
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 januari 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 15:46 schreef Jacco het volgende:
Maar boven alles baal ik er gewoon van dat die El Hamdaoui zo'n lul is dat hij zich niet aan de taken van een spits kan houden en zichzelf zo extreem veel belangrijker vind dan het team (niet alleen Ajax!)
Hier ben ik het volledig mee eens!
Hij zou trots moeten zijn dat hij het shirt van Ajax mag (mocht?) dragen.
dege
 dege - dinsdag 04 januari 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 13:57 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

laten we het hopen, want op deze manier hoeft het voor mij ook niet. Hij zou potverdorie trots moeten zijn om te mogen spelen voor de mooiste club van NL
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 04 januari 2011 - 15:54   quote  deeplink  
Mensen lopen meteen weer te schelden zonder dat ze weten wat er echt aan de hand is!!! Mounir heeft vandaag gewoon BINNEN getraind vanwege die keelontsteking. Wees maar trots op jezelf! Erg stoer om die jongen uit te lopen schelden terwijl je dus niet eens weet waarom!!!
Rogier
 Rogier - dinsdag 04 januari 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 15:46 schreef Jacco het volgende:
Als ik Ajax trainer was zou ik hem bij de beloften op de bank zetten de komende 3 jaar ! Jij te goed om voor Ajax te spelen, mooi...dan speel je toch niet ?
anti010
 anti010 - dinsdag 04 januari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Ja maar jongens waar gaat dit heen, straks lopen alle spitsen de deur uit, en hebben we alleen jonge jochies ( met respect) staan daar halen we de derde ster echt niet mee hoor, er moet wel wat leeftijd en ervaring bij zitten, leren die jongens ook van. Alleen moet die El hamdaloei nou toch eens normaal gaan doen.; Je speelt wel voor de mooiste club met de meeste aanhangers.
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 04 januari 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 15:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier ben ik het volledig mee eens!
Hij zou trots moeten zijn dat hij het shirt van Ajax mag (mocht?) dragen.
En dan nog te bedenken dat ik zijn shirt dit seizoen heb gekocht :(

kun je zon naam er nog afhalen? haha
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 04 januari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 15:55 schreef Rogier het volgende:

[..]

Als ik Ajax trainer was zou ik hem bij de beloften op de bank zetten de komende 3 jaar ! Jij te goed om voor Ajax te spelen, mooi...dan speel je toch niet ?
Jouw voorstel kent alleen maar verliezers.

Ajax moet El Hamdaoui gewoon verkopen. Hij heeft het zichzelf een beetje onmogelijk gemaakt.
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 15:54 schreef Ajax_fan het volgende:
Mensen lopen meteen weer te schelden zonder dat ze weten wat er echt aan de hand is!!! Mounir heeft vandaag gewoon BINNEN getraind vanwege die keelontsteking. Wees maar trots op jezelf! Erg stoer om die jongen uit te lopen schelden terwijl je dus niet eens weet waarom!!!
ik heb nog helemaal niet gescholden op el hammie??? dus hij trainde binnen? misschien is het wel een storm in gas water man??? dat van te voren schelden en conclusies trekken ook altijd man ;-))))....... ik zeg het gewoon nu !!!hahahahah hoop dat je een gigantisch tering eind oprot kut elhammie met je kutmentaliteit!!!!oprotten en vooral niet meer terugkomen!!!!!!zo! is het zowel eerlijk ajax_fan?????
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 04 januari 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:00 schreef joduh het volgende:

[..]

ik heb nog helemaal niet gescholden op el hammie??? dus hij trainde binnen? misschien is het wel een storm in gas water man??? dat van te voren schelden en conclusies trekken ook altijd man ;-))))....... ik zeg het gewoon nu !!!hahahahah hoop dat je een gigantisch tering eind oprot kut elhammie met je kutmentaliteit!!!!oprotten en vooral niet meer terugkomen!!!!!!zo! is het zowel eerlijk ajax_fan?????
Hahahaha geweldige reactie. Voor mij heeft hij ook afgedaan. Ben helemaal klaar met die gozer en wat mij betreft vliegt hij morgen nog naar Engeland met zijn kutmentaliteit. Het moet een eer zijn om voor Ajax te mogen spelen!!!
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:18 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahahaha geweldige reactie. Voor mij heeft hij ook afgedaan. Ben helemaal klaar met die gozer en wat mij betreft vliegt hij morgen nog naar Engeland met zijn kutmentaliteit. Het moet een eer zijn om voor Ajax te mogen spelen!!!
juist man!!!!!!ik mot hem echt niet!!!!!
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Ga me niet vragen om een bron, maar meerdere mensen hier weten dat als ik zoiets post dat het dan ook klopt.

Maar ik heb net vernomen, dat Mounir vanochtend een gesprek heeft gehad met de Boer, en dat dit een negatief gesprek is geweest, Mouinir eist een basisplek in het eerste van Ajax, en wil uitsluitend in de spits spelen. De Boer heeft Mounir hierop geweigerd op het trainingsveld, en hem verteld dat hij pas welkom is bij de selectie, als hij zich kan aanpassen aan Frank de boer zijn eisen. Deze eis is eigenlijk heel simpel, niemand is groter dan de club, en niemand vertelt mij (de Boer) wie er wel of niet speelt.
Om de schijn enigzins op te houden, hebben ze "afgesproken" dat er wordt gedaan alsof hij nog ziek is, en is hierop inderdaad in het trainingshonk aan het werk gegaan.

Morgen zullen beide heren verder praten op verzoek van Mouinir, de Boer heeft ook duidelijk aangegeven dat de bal bij Mounir ligt, en dat als hij weer aansluit bij de selectie onder de voorwaarden van de Boer, dat hij dan gewoon een eerlijke kans zal krijgen, en zal dat wat er gebeurt is, vergeven en vergeten worden.

Nogmaals, reageer niet als je het niet gelooft, het is enkel info.
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 januari 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:00 schreef joduh het volgende:

[..]

Hahaha! Het is niet alleen eerlijk, joduh, het is ook erg duidelijk! Whahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 04 januari 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:24 schreef remco k het volgende:
Ga me niet vragen om een bron, maar meerdere mensen hier weten dat als ik zoiets post dat het dan ook klopt.

Maar ik heb net vernomen, dat Mounir vanochtend een gesprek heeft gehad met de Boer, en dat dit een negatief gesprek is geweest, Mouinir eist een basisplek in het eerste van Ajax, en wil uitsluitend in de spits spelen. De Boer heeft Mounir hierop geweigerd op het trainingsveld, en hem verteld dat hij pas welkom is bij de selectie, als hij zich kan aanpassen aan Frank de boer zijn eisen. Deze eis is eigenlijk heel simpel, niemand is groter dan de club, en niemand vertelt mij (de Boer) wie er wel of niet speelt.
Om de schijn enigzins op te houden, hebben ze "afgesproken" dat er wordt gedaan alsof hij nog ziek is, en is hierop inderdaad in het trainingshonk aan het werk gegaan.

Morgen zullen beide heren verder praten op verzoek van Mouinir, de Boer heeft ook duidelijk aangegeven dat de bal bij Mounir ligt, en dat als hij weer aansluit bij de selectie onder de voorwaarden van de Boer, dat hij dan gewoon een eerlijke kans zal krijgen, en zal dat wat er gebeurt is, vergeven en vergeten worden.

Met andere woorden, gewoon verkopen deze gozer. Totaal geen Ajacied voor mij. En of het nu een buitenlander is of niet, dat doet voor mij niet terzake. Verkopen aan de eerste de beste club die zich meldt in Amsterdam.
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:28 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Met andere woorden, gewoon verkopen deze gozer. Totaal geen Ajacied voor mij. En of het nu een buitenlander is of niet, dat doet voor mij niet terzake. Verkopen aan de eerste de beste club die zich meldt in Amsterdam.
Vind ik ook prima, maar dan wel voor minimaal het bedrag dat er voor hem betaald is..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 04 januari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind ik ook prima, maar dan wel voor minimaal het bedrag dat er voor hem betaald is..
Is goed. Daarnaast denk ik wat betreft jouw laatste zin "Dat alles vergeten en vergeven wordt." nog wel eens vrij moeilijk gaat worden. Ik denk dat hij door de meeste Ajax-supporters nu wel uitgekotst zal worden. Ik ben helemaal klaar met hem en hij mag wat mij betreft het eerste de beste vliegtuig nemen wat vertrekt vanaf Schiphol. Van mij part is dat naar het verste puntje van Rusland.
BRW
 BRW - dinsdag 04 januari 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:

Interessant, ben benieuwd hoe dit verhaal afloopt.. :-S Van mij mag ie in de verkoop!
En dat zal ook wel gebeuren als het gesprek morgen niet positief afloopt..
Wat moet je nou met zo iemand? "Ik ben Mounir en ik MOET spelen.." OPROTTEN!!!

Heeft die bron van jou niet nog meer nieuws omtrent Ajax? Suarez bijvoorbeeld..
Geruchten vanuit Engeland blijven onze kant op komen maar hoe zit het nou echt?!
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 januari 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:

Ik geloof je zeker, Remco.
Wat denkt die El Hamdaoui wel. Dat hij God is? Dat iedereen maar naar zijn pijpen moet dansen. Ik dacht het toch niet. Toen destijds het nieuws kwam dat El Hamdaoui in de belangstelling stond van Ajax, had ik zo al mijn bedenkingen. Zeker, een erg goede voetballer, maar wel een speler die de eenheid van een team kan ondermijnen met zijn af en toe krankzinnige gedrag. Dat bleek al een beetje tijdens de onderhandelingen: wel komen, niet komen, aanvullende eisen, niet komen en uiteindelijk toch komen. Het zegt wel iets over de mens El Hamdaoui.
En natuurlijk heeft Frank de Boer gelijk wanneer hij stelt, dat geen enkele speler groter is dan de club.
Als ik het aan mij zou liggen, dan zeg ik: verkopen die kerel aan de hoogst biedende club. Vijf miljoen euro moet toch wel lukken? En wij zijn verlost van een splijtzwam!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:

nee zal ik dan maar ook maar niet doen.
dege
 dege - dinsdag 04 januari 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:

wegwezen inderdaad, als dit waar is, wie denkt hij wel dat hij is?? Zo-een verdiend het niet om het AJAX-shirt te dragen. Strik eromheen en oprotten.
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 januari 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:07 schreef dege het volgende:

[..]

wegwezen inderdaad, als dit waar is, wie denkt hij wel dat hij is?? Zo-een verdiend het niet om het AJAX-shirt te dragen. Strik eromheen en oprotten.
Waarom krijgt hij nog een strik van jou? ;-)
Inderdaad, kijken / onderhandelen of je zijn aankoopprijs kunt terugkrijgen en vervolgens verkopen!
Bovendien vind ik, dat El Hamdaoui een tweede boete dient te krijgen en wel eentje voor werkweigering!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mounir El Hamdaoui toch niet op training

0.0075871