|
|
remco k
|
|
|
quote: Aangezien jij hier niet al te lang rond zuilt, maar hier wel veel pos zal ik het je 1 keer uitleggen.
Een zeer goede maat van mij werkt bij Ajax, wie dat is maakt niet uit, ik vraag hem echter nooit iets uit respect voor het feit dat hij bij de club werkt, zo heel af en toe verteld hij me echter wel eens wat . Waaronder tondertijd de eis van Jol om of Berg te halen of El Hamdaoui, waarbij Mounir veruit de eerste keus was, dit was een eis van Jol omdat Fullham aan de deur aan het kloppen was, Jol dreigde destijds met op opstappen en wou dat zelfs voor de rechter brengen als ajax zijn eisen niet zou invullen. Dit melde ik destijds ver voor het gezeik rondom het contract van Mounir.
Zo heb ik hier in 09 en 2010 een aantal dingen gepost wat mij is verteld, en iedere keer is dit ook waarheid gebleken. Zo, nu weet je iig hoe het zit, wat je er mee doet is aan jezelf.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:02 schreef Pietje het volgende:[..] Ik geloof je zeker, Remco. Wat denkt die El Hamdaoui wel. Dat hij God is? Dat iedereen maar naar zijn pijpen moet dansen. Ik dacht het toch niet. Toen destijds het nieuws kwam dat El Hamdaoui in de belangstelling stond van Ajax, had ik zo al mijn bedenkingen. Zeker, een erg goede voetballer, maar wel een speler die de eenheid van een team kan ondermijnen met zijn af en toe krankzinnige gedrag. Dat bleek al een beetje tijdens de onderhandelingen: wel komen, niet komen, aanvullende eisen, niet komen en uiteindelijk toch komen. Het zegt wel iets over de mens El Hamdaoui. En natuurlijk heeft Frank de Boer gelijk wanneer hij stelt, dat geen enkele speler groter is dan de club. Als ik het aan mij zou liggen, dan zeg ik: verkopen die kerel aan de hoogst biedende club. Vijf miljoen euro moet toch wel lukken? En wij zijn verlost van een splijtzwam! Splijtzwam..... Zo dat is lang geleden dat ik dit woord heb gehoord.... 1 van mijn achtertantes komt uit Delfzijl, en zei dit woord altijd, verder heb ik het bij mijn weten nooit eerder gehoord.... Grappig.....
Over je post, je hebt helemaal gelijk verder.. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Met een beetje geluk kan ajax hem zelfs nog met winst verkopen aan fulham. Gewoon de dvd laten zijn van zijn goals en dag dag hamlap |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:15 schreef remco k het volgende:[..] Aangezien jij hier niet al te lang rond zuilt, maar hier wel veel pos zal ik het je 1 keer uitleggen. Een zeer goede maat van mij werkt bij Ajax, wie dat is maakt niet uit, ik vraag hem echter nooit iets uit respect voor het feit dat hij bij de club werkt, zo heel af en toe verteld hij me echter wel eens wat . Waaronder tondertijd de eis van Jol om of Berg te halen of El Hamdaoui, waarbij Mounir veruit de eerste keus was, dit was een eis van Jol omdat Fullham aan de deur aan het kloppen was, Jol dreigde destijds met op opstappen en wou dat zelfs voor de rechter brengen als ajax zijn eisen niet zou invullen. Dit melde ik destijds ver voor het gezeik rondom het contract van Mounir. Zo heb ik hier in 09 en 2010 een aantal dingen gepost wat mij is verteld, en iedere keer is dit ook waarheid gebleken. Zo, nu weet je iig hoe het zit, wat je er mee doet is aan jezelf.. nou nou het zit je dwars... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal niet, ik dacht alleen, ik leg het je ff uit, aangezien je blijkbaar toch ff wou laten weten dat je het ongeloofwaardig vond, nu weet je hoe het zit, en kun je daar je eigen conclusies aan verbinden... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:18 schreef remco k het volgende:[..] Splijtzwam..... Zo dat is lang geleden dat ik dit woord heb gehoord.... 1 van mijn achtertantes komt uit Delfzijl, en zei dit woord altijd, verder heb ik het bij mijn weten nooit eerder gehoord.... Grappig..... Over je post, je hebt helemaal gelijk verder.. Hahaha. Nou, splijtzwam is echt een normaal Nederlands woord. Ik gebruik het nog al eens om het karakter of het disfunctioneren van iemand in een grotere groep duidelijk te maken. En El Hamdaoui is wat mij betreft een schoolvoorbeeld van een splijtzwam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:28 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Nou, splijtzwam is echt een normaal Nederlands woord. Ik gebruik het nog al eens om het karakter of het disfunctioneren van iemand in een grotere groep duidelijk te maken. En El Hamdaoui is wat mij betreft een schoolvoorbeeld van een splijtzwam. Dat klopt wel ja.. Whahhahaha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:23 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal niet, ik dacht alleen, ik leg het je ff uit, aangezien je blijkbaar toch ff wou laten weten dat je het ongeloofwaardig vond, nu weet je hoe het zit, en kun je daar je eigen conclusies aan verbinden... zo lang er geen bron bij staat word het toch al moeilijk en ongeloofwaardig. ik kwam altijd op een andere site(die nu dood is)die jongen bracht hot news werkelijk eng. |
|
|
|
|
heinz
|
|
|
Lijkt me voor een Frank een vervelende zaak. Goede voetballer maar niet de teamspeler die je op dit niveau nodig hebt. Wegblijven of weglopen is een kwalijke zaak. Aan de andere kant kost het natuurlijk een hoop geld want als die jongen weggaat krijg je er niet voor wat hij waard is. Het lijkt me echter beter dat hij weggaat. Je zal maar met hem samenspelen. Ik zou hem goed te grazen nemen, op de training raken waar ik hem raken kon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:31 schreef verbrande harry het volgende:[..] zo lang er geen bron bij staat word het toch al moeilijk en ongeloofwaardig. ik kwam altijd op een andere site(die nu dood is)die jongen bracht hot news werkelijk eng. Je moet geloven wat je wilt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:31 schreef verbrande harry het volgende:[..] zo lang er geen bron bij staat word het toch al moeilijk en ongeloofwaardig. ik kwam altijd op een andere site(die nu dood is)die jongen bracht hot news werkelijk eng. Waarom ben je niet gewoon blij dat hij deze informatie met ons wilt delen? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: zo lang er geen bron bij staat blijft het maar natte vingerwerk...en voegt weinig tot niks toe. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:00 schreef verbrande harry het volgende:[..] zo lang er geen bron bij staat blijft het maar natte vingerwerk...en voegt weinig tot niks toe. Dan heb jij pech ;) Simpel..
Ik ben er iig blij mee dat hij deelt, hij had ook gelijk over de Ultimatum (of hoe je het ook spelt :P) van Jol e.d, dus waarom nu niet.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:02 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dan heb jij pech ;) Simpel.. Ik ben er iig blij mee dat hij deelt, hij had ook gelijk over de Ultimatum (of hoe je het ook spelt :P) van Jol e.d, dus waarom nu niet.. ik pech ik lees het en doe er niks mee,het is toch dweilen met de kraan open. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ajax.nl, dan geloof ik alles wel. Dat is het enige orgaan wat de werkelijke situatie doorgeeft. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:07 schreef FsideVak129 het volgende:Ajax.nl, dan geloof ik alles wel. Dat is het enige orgaan wat de werkelijke situatie doorgeeft. jep right het is leuk dat hij het post maar...links in en rechts weer uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:00 schreef verbrande harry het volgende:[..] zo lang er geen bron bij staat blijft het maar natte vingerwerk...en voegt weinig tot niks toe. Voor jou natte vingerwerk, ik heb hier meerdere keren bewezen, dat als ik iets hoor van mijn vriend, dat het dan klopt, dat jij dat niet kan hebben, kan ik niks aan doen. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:00 schreef verbrande harry het volgende:[..] zo lang er geen bron bij staat blijft het maar natte vingerwerk...en voegt weinig tot niks toe. Dat is slechts jou mening, wie weet zie je over 10 dagen hetzelfde in de krant terug en dan zul je wel anders piepen. De tijd zal het leren of het waar is, maar het is natuurlijk niet minder waar dan "arsenal 29 miljoen + bendtner voor suarez" wat gewoon ook nieuws is. Mensen lezen dit soort dingen graag, en als jij dat niet doet, lees het dan niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:12 schreef Afcarius het volgende:[..] Dat is slechts jou mening, wie weet zie je over 10 dagen hetzelfde in de krant terug en dan zul je wel anders piepen. De tijd zal het leren of het waar is, maar het is natuurlijk niet minder waar dan "arsenal 29 miljoen + bendtner voor suarez" wat gewoon ook nieuws is. Mensen lezen dit soort dingen graag, en als jij dat niet doet, lees het dan niet. Wij zijn het niet vaak eens, maar dank je.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Feit blijft dat Remco het vaak bij het rechte eind heeft en dat kan je niet negeren. ook jij niet Harry |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:17 schreef nemam-tiL het volgende:Feit blijft dat Remco het vaak bij het rechte eind heeft en dat kan je niet negeren. ook jij niet Harry ik negeer zolang het niet bevestigd word door ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
whatever ik vind het best |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als je negeerd, dan post je dus niet, blijkbaar negeer je het dus niet... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: daar heb jij een punt |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Iemand niet motten is iets heel anders. Van mij mag ie ook vertrekken. Laat dat duidelijk zijn. Maar dit bericht wat hierboven staat dat klopt gewoon niet. Je kan van hem zeggen wat je wil....en dat doe je ook ;) maar wij weten ook niet allemaal hoe alles precies zit. Er verschijnen dus ook veel nieuwe verhalen die gewoon lulkoek zijn om de boel weer op te stoken. Er was iemand die nogal racistisch aan het schelden was. Dat ging mij ook wat te ver.
Ik hoop in ieder geval dat ze hem voor een flink bedrag kunnen verpatsen en dat Cvitanich nu de kans gaat krijgen. Denk dat hij zich wel wil bewijzen aan de Boer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:44 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Iemand niet motten is iets heel anders. Van mij mag ie ook vertrekken. Laat dat duidelijk zijn. Maar dit bericht wat hierboven staat dat klopt gewoon niet. Je kan van hem zeggen wat je wil....en dat doe je ook ;) maar wij weten ook niet allemaal hoe alles precies zit. Er verschijnen dus ook veel nieuwe verhalen die gewoon lulkoek zijn om de boel weer op te stoken. Er was iemand die nogal racistisch aan het schelden was. Dat ging mij ook wat te ver. Ik hoop in ieder geval dat ze hem voor een flink bedrag kunnen verpatsen en dat Cvitanich nu de kans gaat krijgen. Denk dat hij zich wel wil bewijzen aan de Boer. Zeker eens met je laatste zin.. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:44 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ik hoop in ieder geval dat ze hem voor een flink bedrag kunnen verpatsen en dat Cvitanich nu de kans gaat krijgen. Denk dat hij zich wel wil bewijzen aan de Boer. dat hoop ik ook.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: zeker eens met je laatste woord!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zin???
Zeker eens met je laatste letter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:00 schreef verbrande harry het volgende:[..] zo lang er geen bron bij staat blijft het maar natte vingerwerk...en voegt weinig tot niks toe. misschien.. misschien is spijkerman zijn goeie vriend wel.. zelfde leeftijd... :D (gniffel) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:24 schreef remco k het volgende:Ga me niet vragen om een bron, maar meerdere mensen hier weten dat als ik zoiets post dat het dan ook klopt. Maar ik heb net vernomen, dat Mounir vanochtend een gesprek heeft gehad met de Boer, en dat dit een negatief gesprek is geweest, Mouinir eist een basisplek in het eerste van Ajax, en wil uitsluitend in de spits spelen. De Boer heeft Mounir hierop geweigerd op het trainingsveld, en hem verteld dat hij pas welkom is bij de selectie, als hij zich kan aanpassen aan Frank de boer zijn eisen. Deze eis is eigenlijk heel simpel, niemand is groter dan de club, en niemand vertelt mij (de Boer) wie er wel of niet speelt. Om de schijn enigzins op te houden, hebben ze "afgesproken" dat er wordt gedaan alsof hij nog ziek is, en is hierop inderdaad in het trainingshonk aan het werk gegaan. Morgen zullen beide heren verder praten op verzoek van Mouinir, de Boer heeft ook duidelijk aangegeven dat de bal bij Mounir ligt, en dat als hij weer aansluit bij de selectie onder de voorwaarden van de Boer, dat hij dan gewoon een eerlijke kans zal krijgen, en zal dat wat er gebeurt is, vergeven en vergeten worden. Nogmaals, reageer niet als je het niet gelooft, het is enkel info. Dit verhaal kon weleens helemaal kloppen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vrij toevallig inderdaad, dat een dag nadat dit gebeurde, er ook daadwerkelijk naar buiten werd gebracht dat er een gesprek is geweest tussen beide mannen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 12:29 schreef remco k het volgende:[..] Vrij toevallig inderdaad, dat een dag nadat dit gebeurde, er ook daadwerkelijk naar buiten werd gebracht dat er een gesprek is geweest tussen beide mannen.. Die bronnen van jou zijn dan niet verkeerd Remco! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geen echte Bron, slechts iemand die wel eens wat verteld, en omdat ik hem eenmalig iets had gevraagd over de soap Jol FUllHAM, en Mouinir daar ook bij betrokken was, heeft hij mij gebeld, ik vraag hem zelf nooit ergens na, vind dat ongepast... |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Maar het word sowieso gedonder als El Hamdoui blijft. Denk dat hij de eerste de beste thuiswedstrijd keihard uitgefloten word door een gedeelte van de suporters, omdat zij het niet meer vertrouwen (ik zelf ook niet trowens). Zie El Hamdoui dan zo gepikeerd van het veld aflopen of zoiets.......
De situatie is sowieso onhoudbaar geworden voor El Hamdoui..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 12:51 schreef remco k het volgende:[..] Geen echte Bron, slechts iemand die wel eens wat verteld, en omdat ik hem eenmalig iets had gevraagd over de soap Jol FUllHAM, en Mouinir daar ook bij betrokken was, heeft hij mij gebeld, ik vraag hem zelf nooit ergens na, vind dat ongepast... joh,gewoon helemaal suf vragen die gast........ |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahhhaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...jij bent echt leip man!!!!!! lekker douwe ouwe!!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Alles wat-van-horen-zeggen is.
Lekker op trainingskamp en daarna die derde ster binnen slepen. Daar gaat het toch om? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 15:49 schreef Ikke_tik het volgende:Alles wat-van-horen-zeggen is. Lekker op trainingskamp en daarna die derde ster binnen slepen. Daar gaat het toch om? klopt op het leidse staan en feesten met ze alle. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 15:49 schreef Ikke_tik het volgende:Alles wat-van-horen-zeggen is. Lekker op trainingskamp en daarna die derde ster binnen slepen. Daar gaat het toch om? Als dat alles is waar het om gaa, kunnen we het forum beter sluiten... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Moment, je vindt forum-geouweneel en roddel en achterklep belangrijker dan de derde ster? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is niet het punt van een forum he?? Dat snap jij ook nog wel toch?? En leg mij geen woorden in mijn mond die ik niet zelf post wil je... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Pfff, maar we hoeven toch geen issues aan te maken van zaken die uit het roddelcircuit komen? Wat tussen Frank en Mounir speelt vind ik niet interessant. Indien daar iets van naar buiten moet komen, volgt dat heus wel. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 20:14 schreef Ikke_tik het volgende:Pfff, maar we hoeven toch geen issues aan te maken van zaken die uit het roddelcircuit komen? Wat tussen Frank en Mounir speelt vind ik niet interessant. Indien daar iets van naar buiten moet komen, volgt dat heus wel. MOet je echt in iedere post laten weten d.m.v. Pppppppfffffffffffffff en TTSsssssssssssssss dat je alle irritant vind?? |
|
|
|