BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mounir El Hamdaoui toch niet op training

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 07 januari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Dus??
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Gewoon weer naar de orde van de dag: voetbal.
remco k
 remco k - vrijdag 07 januari 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 20:33 schreef Ikke_tik het volgende:
Gewoon weer naar de orde van de dag: voetbal.
Ik denk niet veel supporters zich hier makkelijk overheen willen zetten..Ik kan het hem allemaal wel "vergeven", als hij maar weer goed gaat spelen...

We zullen wel zien..
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Vrij betrekkelijk allemaal. Wanneer hij er drie inkegelt, is hij weer het mannetje.
joduh
 joduh - vrijdag 07 januari 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 20:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet veel supporters zich hier makkelijk overheen willen zetten..Ik kan het hem allemaal wel "vergeven", als hij maar weer goed gaat spelen...

We zullen wel zien..
ik moet hem niet meeer...en natuurlijk als hij een goal maak juich ik....maar ik vind het een miezerig eng mannetje.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 21:19 schreef joduh het volgende:

[..]

maar ik vind het een miezerig eng mannetje.....
Net als het weer man geen klote aan
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 22:16   quote  deeplink  
Ik heb liever niet dat jij op joduh reageert. :-) Hahahaha. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
je weet niet waarom ik dat schreef
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 22:28   quote  deeplink  
Vertel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Joduh en ik is als water en carbiet wordt een grote lol zooi en sommige bazies hiero hebben daar heel veel moeite mee.dat ik tegen Joduh zeg dat ik liever niet meer reageer is cynisch bedoeld en dat begrijpt hij als geen ander.snap je
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
Ik snap 't. Ik heb liever niet dat jij op joduh reageert. :-P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 22:44   quote  deeplink  
Hahaha dat begrijp ik maar vrees dat het je kan shaken,is het zelfde dat je 's nachts je bed uit gaat van had ik echt wel de laatste biertje
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 07 januari 2011 - 23:25   quote  deeplink  
De Boer: ,,Hij gaat gewoon mee naar Turkije en is gewoon volwaardig lid van de selectie." De opvolger van Martin Jol liet dooschemeren dat hij de 'zaak-El Hamdaoui' misschien verkeerd had aangepakt. ,,Maar dat zijn momentopnames.''

Iemand enig idee wat De Boer bedoelt met dat hij het misschien verkeerd heeft aangepakt??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Wat ik denk dat frank (net aangesteld)geen grote bek cq vedette neigingen duldt en zichzelf even iets voorbij gelopen is.met andere woorden:ik heb hem nog even nodig
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 23:25 schreef PSVMocro het volgende:
De Boer: ,,Hij gaat gewoon mee naar Turkije en is gewoon volwaardig lid van de selectie." De opvolger van Martin Jol liet dooschemeren dat hij de 'zaak-El Hamdaoui' misschien verkeerd had aangepakt. ,,Maar dat zijn momentopnames.''

Iemand enig idee wat De Boer bedoelt met dat hij het misschien verkeerd heeft aangepakt??
Het Milaan verhaal, dat heeft hij ook al eerder gezegd, de Boer vond achteraf dat Mounir gelijk had dat de Boer hem in ieder geval had kunnen informeren. Dat was alles..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 januari 2011 - 00:10   quote  deeplink  
Ik denk dat de boer zijn positie iets overschat heeft en is terug geroepen door het bestuur.is wel 5 mil als het aan de boer ligt is mounir exit
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 08 januari 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 20:31 schreef remco k het volgende:

[..]

MOet je echt in iedere post laten weten d.m.v. Pppppppfffffffffffffff en TTSsssssssssssssss dat je alle irritant vind??
en hij gaat gewoon verder is het niet met mijn dan wel weer met een ander...aan wie ligt het nou remcootje????
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 08 januari 2011 - 00:39   quote  deeplink  
Ok, dan stelt De Boer zich nog enigszins kwetsbaar op. Zou El Hamdaoui ook sieren als hij iets van zich laat horen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 januari 2011 door PSVMocro --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 januari 2011 - 02:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 00:34 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

en hij gaat gewoon verder is het niet met mijn dan wel weer met een ander...aan wie ligt het nou remcootje????
Zonder mijn en dijn zal de wereld veel fijner zijn.Je loopt te zuigen Harry, Remco heeft gezegt dat hij niet meer op jou zou reageren en hij houdt zijn woord.Ik daarin tegen zeg gewoon dat je dat je grote muil moet houden en dat je moet weten waneer je pas op de plaats moet maken.Weet je dit is de tijd om die pas te maken.Respect naar elkaar toe,maar jij drijft door
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 januari 2011 - 02:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Aan jou bufnukkel ,omdat jij met je nekharen reageerd en Remco met verstand
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 januari 2011 - 02:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

remcootje????
Waneer heb je nou precies die vlam in je hersenpan gekregen verbrande Harry??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 januari 2011 - 03:03   quote  deeplink  
ik heb het allemaal terug gelezen,maar jou doel is Remco provoceren en afbranden.Waarom? ken je hem?krijg je er geld voor?wordt je er geil van?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 januari 2011 - 12:12   quote  deeplink  
Altijd Geil In De Kroeg!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 januari 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 12:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Altijd Geil In De Kroeg!
Alleen in de kroeg??
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 januari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Nee, maar als ik in de kroeg ben (waar ook mooie vrouwen zijn) dan ben ik ALTIJD GEIL! Vanavond weer lekker geil de stad in! BAM!!
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 15:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Nee, maar als ik in de kroeg ben (waar ook mooie vrouwen zijn) dan ben ik ALTIJD GEIL! Vanavond weer lekker geil de stad in! BAM!!
Whahaha, je gaat vanavond scoren??? hopelijk doet Ajax dat vandaag ook nog een keertje..
derde ster
 derde ster - zaterdag 08 januari 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 21:19 schreef joduh het volgende:

[..]

ik moet hem niet meeer...en natuurlijk als hij een goal maak juich ik....maar ik vind het een miezerig eng mannetje.....
ik ook!
Mounir_t
 Mounir_t - zaterdag 08 januari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
het beste voor alle partijnen is uit elkaar te gaan. El Hamdaoui stuurt hier heel duidelijk op. Dat zie je toch. Dus Ajax moet gewoon met hem stoppen
Mounir_t
 Mounir_t - zaterdag 08 januari 2011 - 18:06   quote  deeplink  
het beste voor alle partijnen is uit elkaar te gaan. El Hamdaoui stuurt hier heel duidelijk op. Dat zie je toch. Dus Ajax moet gewoon met hem stoppen
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 20:50   quote  deeplink  
Suarez heeft aangegeven, voorlopig zeker nog bij Ajax te willen blijven, dus moet Mounir zich schikken in de rol die hem door de Boer wordt opgedragen, en anders gewoon opzouten met die jongeman.
joduh
 joduh - zondag 09 januari 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 20:50 schreef remco k het volgende:
Suarez heeft aangegeven, voorlopig zeker nog bij Ajax te willen blijven, dus moet Mounir zich schikken in de rol die hem door de Boer wordt opgedragen, en anders gewoon opzouten met die jongeman.
zo is dat man!!!!!!oprotten met die kwibus!!!!!
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 11 januari 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Rare gozer, 5m en strik omheen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mounir El Hamdaoui toch niet op training

0.0082378