|
|
Jongen van zuid
|
|
|
El-Akchaoui zou dit geen goede vervanger zijn voor de cler. kost maar 3 ton en over slaris valt te twisten. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heb ik altijd een prima speler gevonden, zonde dat het er nooit van is gekomen.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
opzouten, kan bij Heerenveen nog niet mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies, we hebben m niet gehaald toen t kon, zal een reden voor zijn. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Dat we de Cler hadden en dat er toen geen ruimte voor was omdat NEC 9 ton vroeg ja...
Nu is het 3 ton, dan heb ik liever hem als swerts! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee joh hij was laatst transfervrij! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Doe mij maar Swerts is tenminste Feyenoorder. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
hij was transfervrij maar ze salariseisen lagen een beetje te hoog.... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Niet als je naar zijn salaris wensen keek. |
|
|
|
|
Appie Happie
|
|
|
El-Akchaoui op linksachter en Swerts rechtsachter, dan staat het achterin redelijk, lijkt me. Bovendien zijn het beiden vuurvreters en dat kunnen we wel gebruiken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
El-Akchaoui is toch wel naar een bedenkelijk nivo afgezakt... Swerts heeft Kuipervaring en was basisspeler in het jaar dat de kaasboeren kampioen werden.
Zoals Hotjumper aangeeft: Swerts is Feyenoorder. Die gaat wat extra geven! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Precies en dan zeiken op Feyenoord dat ze hem uitgenodigd hadden voor een gesprek met een lege zak geld. Hij wist hoe de vlag er voor hing.
Trouwens, 3 ton hebben we niet te besteden. We mogen niemand "kopen" vanwege de categorie waar we inzitten. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 12:11 schreef Pietje1 het volgende:[..] Precies en dan zeiken op Feyenoord dat ze hem uitgenodigd hadden voor een gesprek met een lege zak geld. Hij wist hoe de vlag er voor hing. Trouwens, 3 ton hebben we niet te besteden. We mogen niemand "kopen" vanwege de categorie waar we inzitten. we hebben Bruno Martins Indi. Fit een beest en Feijenoorder |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De.....BRUNO-BELEVING!!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kan er helemaal niets van! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Was een flauwe post van me ... tuurlijk had ik hem ook graag zien komen, maar toen hij voor Friesland koos was het voor mij klaar. En daar komt 'ie ook helemaal niet uit de verf dus achteraf gezien ben ik er niet rouwig om! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 14:10 schreef Jongen van zuid het volgende:El-Akchaoui zou dit geen goede vervanger zijn voor de cler. kost maar 3 ton en over slaris valt te twisten. eens |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: ik wou net zeggen, alleen vroeg hij geloof ik te veel salaris? en been wou hem ineens niet meer, dat zou ook wel zn redenen hebben |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 20:34 schreef Appie Happie het volgende:El-Akchaoui op linksachter en Swerts rechtsachter, dan staat het achterin redelijk, lijkt me. Bovendien zijn het beiden vuurvreters en dat kunnen we wel gebruiken. de vrij/fernandez rechtsback, el akchaoui linksback, vlaar centrum met evt die nieuwe van inter, of een andere in het centrum naast vlaar, en volgend seizoen de cler( die het redelijk goed doet dit seizoen)en bahia exit, of bankzitter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door el1986 -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 22:45 schreef FR-Henk het volgende:El-Akchaoui is toch wel naar een bedenkelijk nivo afgezakt... Swerts heeft Kuipervaring en was basisspeler in het jaar dat de kaasboeren kampioen werden. Zoals Hotjumper aangeeft: Swerts is Feyenoorder. Die gaat wat extra geven! bikkelen zal die zeker!! en dat hebben we nodig(naast vlaar die ook bikkeld) hebben we niet veel van |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vlaar speelt ook als een natte krant hoor, bikkelen valt wel mee.. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 20:34 schreef Appie Happie het volgende:El-Akchaoui op linksachter en Swerts rechtsachter, dan staat het achterin redelijk, lijkt me. Bovendien zijn het beiden vuurvreters en dat kunnen we wel gebruiken. beide vuurvreters ben ik helemaal mee eens:D en dat buiten vlaar, kunnenn we gebruiken! dan hebben we er 3 achterin die de boel wel opvreten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is Swerts die we binnengehaald hebben he, geen Maicon.. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: Eens en daarbij speelt hij volgens mij zelden bij Jans,wat ik wel een aardige trainer vind.
Weet niet of er nog steeds sprake is van interesse uit eindhoven voor El Ahmadi(die de laatste weken voor de winterstop overigens prima speelde)maar zou die Pietersz niks zijn op links?!die zal het toch niet 1 x niet meer kunnen,beetje dood spoor daar.22/23 jaar,nederlands en koevermans zou leuk zijn maar hoop stiekem dat Cisse op korte termijn terug is en een goed elftal begint vanuit achteruit. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Swerts heeft ook linksachter gespeeld. Op rechts hebben wij ook Fernandez nog zodra hij terug is van zijn blessure. Ik vermoed dat Swerts dan naar links verhuist. |
|
|
|
|
bs
|
|
|
El-Akchaoui zou dit geen goede vervanger zijn voor de cler. kost maar 3 ton en over slaris valt te twisten. WAARVAN?! |
|
|
|