BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ronald de Boer, in navolging van zijn broer ook naar Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 14:54   quote  deeplink  
Frank de Boer tekende maandag een contract tot medio 2014 als hoofdtrainer van Ajax. Als het aan de voormalig verdediger ligt, voegt zijn tweelingbroer Ronald zich komend seizoen ook bij de Amsterdamse club.
AjaxF-side.NL
"Frank wil me volgend jaar graag bij de jeugd van Ajax hebben. Dat lijkt mij ook leuk", zegt de in Qatar woonachtige Ronald de Boer tegen FCUpdate.nl. "Maar als er iets komt vanuit Qatar wil ik wel de mogelijkheid hebben om drie of vier dagen weg te kunnen. Want ik blijf actief om de belangen van dat land voor het WK van 2022 te behartigen."

De Boer (40) is naast voetbalambassadeur voor Qatar regelmatig als voetbalanalist te zien op het Arabische televisienetwerk Al Jazeera. "Bij Al Jazeera Sport heb ik veel vrijheid. Ik heb daar geen vast contract, dus als ik weg wil, kan dat."

De oud-middenvelder heeft vrijwel dagelijks telefonisch contact met zijn broer. De nieuwe koers bij Ajax is regelmatig onderwerp van gesprek. "Ja, Frank luistert heel goed naar me", grapt De Boer. "We praten veel over voetbal. Hij heeft dezelfde ideeën. Je kan nu weer negentig minuten naar Ajax kijken zonder je te vervelen."

De Boer sluit niet uit dat hij in navolging van zijn jongere broer ooit hoofdtrainer wordt. "Je weet het nooit. Het zorgt wel voor stress en daar heb ik niet zoveel trek in. Er zijn nog heel veel andere manieren om van het voetbal te genieten. Maar ik wil het papiertje wel halen, dan kan ik altijd nog besluiten om het alsnog te doen."
Rogier
 Rogier - dinsdag 04 januari 2011 - 15:00   quote  deeplink  
Dat zouden we nou juist niet meer doen !!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
nee precies frankie niet doen a.u.b
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Mischien van de zome,nu niet eerst de puntjes op de i zetten
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 15:17 schreef nemam-tiL het volgende:
Mischien van de zome,nu niet eerst de puntjes op de i zetten
ook niet van de zomer,zou niet in de lijn van het huidige ajax passen.
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 15:31 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ook niet van de zomer,zou niet in de lijn van het huidige ajax passen.
Waar slaat dat op dan??

Frank wil hem niet erbij hebben omdat hij fammillie is, maar omdat het ook een oud Ajax speler is, die misschien prima geschikt is als "jeugd" trainer.

Meer Ajax in en rondom de club, juist de Boer pas perfect in dat plaatje, en aangezien de Boer heeft aangegeven niet de jeugdopleiding aan te willen sturen, hebben beide heren niks met elkaar te maken..

Ronald de Boer is net als Frank een echt Ajacied, een geslaagde graag geziene Ajacied, en jij vind dat Ajax dat niet moet doen.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar slaat dat op dan??

Frank wil hem niet erbij hebben omdat hij fammillie is, maar omdat het ook een oud Ajax speler is, die misschien prima geschikt is als "jeugd" trainer.

Meer Ajax in en rondom de club, juist de Boer pas perfect in dat plaatje, en aangezien de Boer heeft aangegeven niet de jeugdopleiding aan te willen sturen, hebben beide heren niks met elkaar te maken..

Ronald de Boer is net als Frank een echt Ajacied, een geslaagde graag geziene Ajacied, en jij vind dat Ajax dat niet moet doen.
ok dat is jou mening niet de mijne.
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
als ik frank was zou ik ronald in de spits doen man......
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:06 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ok dat is jou mening niet de mijne.
Jij hebt het over de ingelagen weg, dat heeft niks met een mening te maken...

Dat je de Boer misschien niet goed genoeg vind is wat anders, maar Ajax wil mensen VAN DECLUB BINNEN DE CLUB, en je kan moeilijk ontkennen, dat de Boer een hele echte Ajacied is...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 04 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Wat mij betreft mag hij komen. Er is vast nog wel plaats voor hem als jeugdtrainer. Maar eerst Jari Litmanen terughalen.

Ik wil Litmanen terug in Amsterdam!!!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:08 schreef joduh het volgende:
als ik frank was zou ik ronald in de spits doen man......
ja ik denk dat frank hier niet goed aan doet anders word het weer zo een kliekje die jol ook om zich heen had en dat moet hij zien te voorkomen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 04 januari 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:22 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ja ik denk dat frank hier niet goed aan doet anders word het weer zo een kliekje die jol ook om zich heen had en dat moet hij zien te voorkomen.
Dit begrijp ik dus werkelijk niet. Ronald is dan wel de broer van Frank, maar wordt niet zijn persoonlijke assistent. Frank ziet in Ronald een jeugdtrainer en daar zal hij dan ook worden ingezet. Daarnaast kent Ronald net als Frank de club van buiten en binnen. Hiermee voldoet Ajax dus gewoon aan zijn doelstelling om zoveel mogelijk mensen met een Ajax-hart binnen de club te halen. Daarom zie ik naar Ronald ook graag Jari Litmanen naar Amsterdam komen. Deze jongen kan onze aanvallende middenvelders onder handen nemen en daarnaast een jeugdelftal onder zijn hoede nemen.
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 17:25 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dit begrijp ik dus werkelijk niet. Ronald is dan wel de broer van Frank, maar wordt niet zijn persoonlijke assistent. Frank ziet in Ronald een jeugdtrainer en daar zal hij dan ook worden ingezet. Daarnaast kent Ronald net als Frank de club van buiten en binnen. Hiermee voldoet Ajax dus gewoon aan zijn doelstelling om zoveel mogelijk mensen met een Ajax-hart binnen de club te halen. Daarom zie ik naar Ronald ook graag Jari Litmanen naar Amsterdam komen. Deze jongen kan onze aanvallende middenvelders onder handen nemen en daarnaast een jeugdelftal onder zijn hoede nemen.
Je hebt helemaal gelijk..
R. de Boer is overigens vorig jaar ook al eens gepolst om bij de jeufd te gaan helpen, hij heeft toen al aangegeven eerst voor het WK bid te gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door remco k --
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hij heeft dan helemaal niks met Rondald te maken.
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 18:09   quote  deeplink  
UPDATE: Ronald de Boer meldt in gesprek met het medium Ajax Life dat het de bedoeling is dat hij assistent-trainer wordt bij de A1 van Ajax. "Een jaar geleden had Ajax nog geen duidelijke rol voor me in gedachten. Nu is het idee dat ik de A1 ga doen, als assistent van een hoofdtrainer. Daar sta ik positief tegenover", aldus De Boer.

De Boer durft nog niet met zekerheid te zeggen of hij zijn broer Ronald achterna gaat als hoofdtrainer van Ajax 1. "Ik wil eerst leren van een hoofdtrainer en kijken of ik het leuk vind. Frank wist dat ook goed te combineren toen hij assistent-bondscoach was. En ik zou het ook graag doen. Dat gaat ook een stuk makkelijker als je assistent bent en geen hoofdtrainer."
Blokkie1974
 Blokkie1974 - dinsdag 04 januari 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

vind ik ook !!

laat Ronald eerst zijn papieren maar eens gaan halen en dan beginnen om de C1 en B1 van ajax te trainen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 04 januari 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:09 schreef remco k het volgende:
UPDATE: Ronald de Boer meldt in gesprek met het medium Ajax Life dat het de bedoeling is dat hij assistent-trainer wordt bij de A1 van Ajax. "Een jaar geleden had Ajax nog geen duidelijke rol voor me in gedachten. Nu is het idee dat ik de A1 ga doen, als assistent van een hoofdtrainer. Daar sta ik positief tegenover", aldus De Boer.

De Boer durft nog niet met zekerheid te zeggen of hij zijn broer Ronald achterna gaat als hoofdtrainer van Ajax 1. "Ik wil eerst leren van een hoofdtrainer en kijken of ik het leuk vind. Frank wist dat ook goed te combineren toen hij assistent-bondscoach was. En ik zou het ook graag doen. Dat gaat ook een stuk makkelijker als je assistent bent en geen hoofdtrainer."
Echt, af en toe is dit kut lezen joh!
Dan weet je niet over welke de Boer het nou gaat..
Maar wel heel positief ;)
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:34 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

vind ik ook !!

laat Ronald eerst zijn papieren maar eens gaan halen en dan beginnen om de C1 en B1 van ajax te trainen.
Blijkbaar ben je het dus niet met hem eens, hij wil hem namelijk helemaal niet hier hebben, ongeacht welk papiertje hij heeft..

Overigens is iedereen bij de jeugdopleiding bezig een papiertje te halen, of heeft al zo'n papiertje...
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:42 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Echt, af en toe is dit kut lezen joh!
Dan weet je niet over welke de Boer het nou gaat..
Maar wel heel positief ;)
Copie/paste, meer heb ik niet gedaan..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 04 januari 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Copie/paste, meer heb ik niet gedaan..
Weet ik, maar het is gewoon kut om te lezen :P
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:54 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Weet ik, maar het is gewoon kut om te lezen :P
Ik zie het nu, het staat ook echt vol met fouten...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 19:02   quote  deeplink  
is die Cohen nog zaakwaarnemer van die twee?
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 19:12   quote  deeplink  
geen flauw idee
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:02 schreef nemam-tiL het volgende:
is die Cohen nog zaakwaarnemer van die twee?
ik heb gelezen van niet wegens...Ronald gate?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door verbrande harry --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 19:19   quote  deeplink  
ok was geen makkelijk mannetje toch?
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:19 schreef nemam-tiL het volgende:
ok was geen makkelijk mannetje toch?
ach jood he
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Heb ik geen problemen mee
Blokkie1974
 Blokkie1974 - dinsdag 04 januari 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:22 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ach jood he
eigenaar van de FEBO ook ;-)
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 04 januari 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:22 schreef nemam-tiL het volgende:
Heb ik geen problemen mee
ik ook niet maar jij stelt de vraag toch...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 19:25   quote  deeplink  
Niet meer toch,heeft die handel toch verkocht
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:25 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik ook niet maar jij stelt de vraag toch...
ik zei alleen dat het geen makkelijk mannetje was.Jij begint over Jood ik niet
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 19:26   quote  deeplink  
relax
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:26 schreef joduh het volgende:
relax
Jij werkt als een prozac bij mij,vind ik toch een gave man
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:28 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Jij werkt als een prozac bij mij,vind ik toch een gave man
Ik moet altijd lachen als ik z'n posts zie, hij begint zich een beetje op te werpen als de "FORUMCLOWN"
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik moet altijd lachen als ik z'n posts zie, hij begint zich een beetje op te werpen als de "FORUMCLOWN"
Maar is een gauwe gozer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 19:31   quote  deeplink  
en rauwe
remco k
 remco k - dinsdag 04 januari 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:31 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Maar is een gauwe gozer
Zeker weten, je moet hem even leren kennen, maar dan komt z'n ware echt zachte aard wel naar voren....
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 20:41   quote  deeplink  
niet verder vertellen dan he? ;-)
joduh
 joduh - dinsdag 04 januari 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:31 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Maar is een gauwe gozer
dank vrind!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Zie jewel Remco heeft vaak gelijk
alibabba
 alibabba - donderdag 06 januari 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Laat ik voorop stellen dat ik Frank de Boer uitermate geschikt vind als trainer van AJAX. Of Ronald geschikt is, moet duidelijk en goed onderzocht worden vind ik. Het is natuurlijk geen vakantiebaantje, maar een belangrijk issue. Ik heb het gevoel dat vooral Ronald het allemaal een beetje onderschat. Ook Frank moet zich realiseren dat, wanneer er geen duidelijke veranderingen komen binnen Ajax, hij gigantisch op zijn bek kan gaan. Martin Jol was/is erg ervaren, maar hij deed op den duur de raarste dingen en dat lag puur aan de mensen om hem heen. Er moeten de juiste mensen op de juiste posities komen en wanneer dat niet gebeurd is, zijn we over 2 jaar weer niets opgeschoten.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:09 schreef alibabba het volgende:
Laat ik voorop stellen dat ik Frank de Boer uitermate geschikt vind als trainer van AJAX. Of Ronald geschikt is, moet duidelijk en goed onderzocht worden vind ik. Het is natuurlijk geen vakantiebaantje, maar een belangrijk issue. Ik heb het gevoel dat vooral Ronald het allemaal een beetje onderschat. Ook Frank moet zich realiseren dat, wanneer er geen duidelijke veranderingen komen binnen Ajax, hij gigantisch op zijn bek kan gaan. Martin Jol was/is erg ervaren, maar hij deed op den duur de raarste dingen en dat lag puur aan de mensen om hem heen. Er moeten de juiste mensen op de juiste posities komen en wanneer dat niet gebeurd is, zijn we over 2 jaar weer niets opgeschoten.
Je hebt gelijk, maar Ajax moet zijn oud helden, altijd een eerlijke kans geven vind ik...
alibabba
 alibabba - donderdag 06 januari 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar Ajax moet zijn oud helden, altijd een eerlijke kans geven vind ik...
Ze staan bij mij als eerste in de rij, maar ze moeten wel de kneepjes van het vak bezitten, anders heeft het geen zin mijns inziens.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:15 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ze staan bij mij als eerste in de rij, maar ze moeten wel de kneepjes van het vak bezitten, anders heeft het geen zin mijns inziens.
Dat klopt zeker, ze moeten een eerlijke kans krijgen als ze het serieus bedoelen, maar als dan blijkt dat men niet geschikt is voor het trainersvak, dan moet men in die functie gewoon afscheid nemen..
alibabba
 alibabba - donderdag 06 januari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt zeker, ze moeten een eerlijke kans krijgen als ze het serieus bedoelen, maar als dan blijkt dat men niet geschikt is voor het trainersvak, dan moet men in die functie gewoon afscheid nemen..
Ik vind dat het in gevallen van trainers aanstellen gaat om mensen met het juiste voetbalverstand, die dus de juiste trainers op de juiste plekken kan neerzetten. Het is gebleken dat Cruijff het bij Barcelona aardig op de rails heeft gekregen, dus ik vind dat AJAX er alles aan moet doen om JC die verantwoording te geven. Ikzelf denk dat Ronald de trainerskwaliteiten niet bezit, omdat hij er niet te serieus over is, dit in tegenstelling tot Frank. Ik zeg niet dat ik daarover gelijk heb, maar er moeten keuzes gemaakt worden en die keuzes moeten gemaakt worden door vakmensen en Johan is zo'n vakman. Stel dat er nu weer keuzes worden gemaakt door druiloren, omdat ze het denken beter te weten, en dan over 2 jaar erachter komen dat die keuzes dus niet de juiste waren, dan schieten we weer niets op. Mensen die twijfelen aan Johan Cruijff moeten de laan uit worden gestuurd nu het nog kan en ik hoop van ganser harten dat de Ledenraad die invloed heeft of kan krijgen!
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:57 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik vind dat het in gevallen van trainers aanstellen gaat om mensen met het juiste voetbalverstand, die dus de juiste trainers op de juiste plekken kan neerzetten. Het is gebleken dat Cruijff het bij Barcelona aardig op de rails heeft gekregen, dus ik vind dat AJAX er alles aan moet doen om JC die verantwoording te geven. Ikzelf denk dat Ronald de trainerskwaliteiten niet bezit, omdat hij er niet te serieus over is, dit in tegenstelling tot Frank. Ik zeg niet dat ik daarover gelijk heb, maar er moeten keuzes gemaakt worden en die keuzes moeten gemaakt worden door vakmensen en Johan is zo'n vakman. Stel dat er nu weer keuzes worden gemaakt door druiloren, omdat ze het denken beter te weten, en dan over 2 jaar erachter komen dat die keuzes dus niet de juiste waren, dan schieten we weer niets op. Mensen die twijfelen aan Johan Cruijff moeten de laan uit worden gestuurd nu het nog kan en ik hoop van ganser harten dat de Ledenraad die invloed heeft of kan krijgen!
100% eens..
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 11 januari 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Hoop het eens
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 11 januari 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

ooooonehundreeeeeeedandeiiiiiightyyyyyyyyyy % mee eens!!!!
soccer
 soccer - dinsdag 11 januari 2011 - 22:19   quote  deeplink  
ik denk dat hij alleen aandacht en geld wil
joduh
 joduh - dinsdag 11 januari 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

ali voor pesident!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ronald de Boer, in navolging van zijn broer ook naar Ajax?

0.0090768