|
|
gizmo
|
|
|
mido is transfervrij in 020.heeft 3 keer gescoord in 6 wedstrijden.scoren moeten we willen we overleven in deze moeilijke tijd.heeft heeft helemaal gehad in 020 land.mido kom naar een echte club.leve 010 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pleur op..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:54 schreef gizmo het volgende:mido is transfervrij in 020.heeft 3 keer gescoord in 6 wedstrijden.scoren moeten we willen we overleven in deze moeilijke tijd.heeft heeft helemaal gehad in 020 land.mido kom naar een echte club.leve 010 spoor jij wel helemaal? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:54 schreef gizmo het volgende:mido is transfervrij in 020.heeft 3 keer gescoord in 6 wedstrijden.scoren moeten we willen we overleven in deze moeilijke tijd.heeft heeft helemaal gehad in 020 land.mido kom naar een echte club.leve 010 Het leven staat even stil en dan kom jij met dit?Rot toch op man.. |
|
|
|
|
gizmo
|
|
|
jongens onze koentje kan niemand vervangen maar kijk naar de toekomst.we moeten wat en dat is verder met onze club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:01 schreef gizmo het volgende:jongens onze koentje kan niemand vervangen maar kijk naar de toekomst.we moeten wat en dat is verder met onze club. Als jij Coen en die achterlijke Egyptenaar naast elkaar noemt dan heb je echt een wikileak in je hersenen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:01 schreef gizmo het volgende:jongens onze koentje kan niemand vervangen maar kijk naar de toekomst.we moeten wat en dat is verder met onze club. Er is een dag van grappen, grollen en lollige opmerkingen. Vandaag is niet zo'n dag. Bij PSV en Ajax wordt dit heel goed beseft, er komen hele mooie en respectvolle woorden vanuit hun richting. Jammer dat jij dan zo'n uitglijer typt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:01 schreef gizmo het volgende:jongens onze koentje kan niemand vervangen maar kijk naar de toekomst.we moeten wat en dat is verder met onze club. je presteert het zelfs nog om de naam van de man te verbasteren! . . . nooit iets geleerd over respect? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
gizmo
|
|
|
sorry hoor maar wat er vandaag gebeurd is zeker zeer erg.maar denk aan de teokomst dat kunnen bepaalde mensen niet.we staan er zeer schlecht voor en dat zien mensen niet. |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Hoe kan iemand op een dag als vandaag zo grof en zo stom reageren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
heb niet het idee dat de redding uit Egypte via 020 moet gaan komen . . . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:35 schreef gizmo het volgende:sorry hoor maar wat er vandaag gebeurd is zeker zeer erg.maar denk aan de teokomst dat kunnen bepaalde mensen niet.we staan er zeer schlecht voor en dat zien mensen niet. Gert Jan Verbeek, ben jij dat? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd een goede vraag, . . maar een slotje doen dan? |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Legerplaats Steenwijkerwold 1958, B-Batterij 45e afd. Lua. Soldaat Moulijn was er weer eens niet, op stap met het Ned. Militair Elftal. Toen hij 2 weken later terug gaf hij mij het door hem geschreven rapportje omtrent de vermissing van zijn baret. Kwijtgeraakt, waar wist hij niet precies meer, waarschijnlijk in Rome of Istanbul.Daarbij keek hij me zo schuldbewust, haast zielig aan dat je gewoon een beetje medelijden met hem kreeg. En ja, hij wist natuurlijk ook wel dat ik een fervent Feijenoorder was. Heb toen dan ook RR (rekening Rijk) geadviseerd. Zomaar een voorval dat me vandaag bij het horen van zijn overlijden voor de geest kwam. Een aardige, niet over het paard getilde voetballer die een fijn mens was. Als we tijdens sport gingen voetballen zou hij nooit proberen je als zijn militaire meerdere voor gek te zetten en dat had hij toch om bij de andere soldaten populair te zijn makkelijk kunnen doen. Een groots mens is heengegaan. Coen, R.I.P. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:54 schreef gizmo het volgende:mido is transfervrij in 020.heeft 3 keer gescoord in 6 wedstrijden.scoren moeten we willen we overleven in deze moeilijke tijd.heeft heeft helemaal gehad in 020 land.mido kom naar een echte club.leve 010 jij snapt er echt helemaal niets van he? Ook gelijk proberen Verhoeven vast te leggen en Ooijer? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
slotje. wat een onzin zeg. pfff |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:54 schreef gizmo het volgende:mido is transfervrij in 020.heeft 3 keer gescoord in 6 wedstrijden.scoren moeten we willen we overleven in deze moeilijke tijd.heeft heeft helemaal gehad in 020 land.mido kom naar een echte club.leve 010 ben jij een gremlin |
|
|
|
|
dready
|
|
|
dit moet een grapje zijn toch ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
beetje in de war denk ik. |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
pakt pleister en snoert gizmo zijn bek |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
op het blog voetbalcentraal staat nog een zieke geest |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
medeleven naar Coen zijn familie en feyenoord (ben ajacied)
maar jullie hadden toch al 1 dikkertjedap aangetrokken gizmo ? ben blij dat hij weg is bij ajax hoor... nogmaals ook aan jullie feynoorders sterkte... en coen zijn familie...
maar goed dat 010 020 gedoe zegt al genoeg over jou leeftijd en en kan jij ook niet snappen wat coen heeft betekend voor feyenoord en voor het nederlandsevoetbal.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Boudewijn/Thomas, stop deze topic wat mij betreft ver onder het stof. Verkeerde onderwerp op -bovenal- verkeerde dag! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:35 schreef gizmo het volgende:sorry hoor maar wat er vandaag gebeurd is zeker zeer erg.maar denk aan de teokomst dat kunnen bepaalde mensen niet.we staan er zeer schlecht voor en dat zien mensen niet. sukkel..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 19:35 schreef gizmo het volgende:sorry hoor maar wat er vandaag gebeurd is zeker zeer erg.maar denk aan de teokomst dat kunnen bepaalde mensen niet.we staan er zeer schlecht voor en dat zien mensen niet. Misschien heb ik morgen zin om gevat uit de hoek te komen, nu kan ik het even niet opbrengen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 januari 2011 - 18:54 schreef gizmo het volgende:mido is transfervrij in 020.heeft 3 keer gescoord in 6 wedstrijden.scoren moeten we willen we overleven in deze moeilijke tijd.heeft heeft helemaal gehad in 020 land.mido kom naar een echte club.leve 010 Pas maar op dat je geen water over je heen krijgt!! Dom lullen doe je al maar straks komen er nog meer van die rare figuren uit je rug!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 08:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Pas maar op dat je geen water over je heen krijgt!! Dom lullen doe je al maar straks komen er nog meer van die rare figuren uit je rug!! Hahaha |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat een sukkel: wederom SLOTJE!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan die naam ook uit de topic-titel verwijderd worden, anders moeten we daar nog een tijd tegen aan kijken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Samen met De Beuk Erin /// HELD! in de spits? Nou nee! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
haha, ik las het op teletekst, en moest meteen denken '' zul je zien dat feyenoord hem gaat halen'' hebben we 2 burgerkings in de selectie haha..not!! |
|
|
|