BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ruim duizend Feyenoordfans betuigen Moulijn laatste eer

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
just-me
 just-me - dinsdag 04 januari 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Bij het standbeeld van Coen Moulijn voor de Kuip hebben zich al naar schatting al meer dan duizend Feyenoordsupporters verzameld. Ze willen de 73-jarige Feyenoord-legende herdenken, die afgelopen nacht overleed aan een herseninfarct.

De verwachting is dat zo'n 1500 supporters vanavond naar het beeld voor het stadion de Kuip komen. Ook vandaag zijn er al vele bloemen en bloemstukken bij het standbeeld van de oer-Feyenoorder neer gelegd. De Feyenoordselectie bracht vanmiddag ook een bezoek aan het standbeeld.

Coen Moulijn wordt zaterdag in besloten kring gecremeerd. Daaraan voorafgaand is er een herdenkingsdienst voor genodigden in het Maasgebouw. Buiten de 500 tot duizend gasten kunnen supporters en andere belangstellenden de dienst volgen op het parkeerterrein voor de Kuip of op de eerste ring in het stadion.

http://rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2011%2Fjanuari%2FRuim%20duizend%20Feyenoordfans%20betuigen%20Moulijn%20laatste%20eer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ruim duizend Feyenoordfans betuigen Moulijn laatste eer









0.0045351