BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ledenraad en bestuur Ajax hebben reeds 'serieus verschil van mening'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 05 januari 2011 - 06:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ledenraad en bestuur Ajax hebben reeds 'serieus verschil van mening' (VoetbalZone)

amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 05 januari 2011 - 08:48   quote  deeplink  
De eerste vergadering van de ledenraad van Ajax met de nieuwe bezetting heeft direct geleid tot een serieus verschil van inzicht met het bestuur van de club, tevens commissarissen van de NV Ajax, zo schrijft De Telegraaf. De ledenraad wil drie onafhankelijke commissies (techniek, financiën, structuur & cultuur) installeren om het laatst gevoerde beleid te beoordelen en een zekere zeggenschap te krijgen en verantwoordelijkheid te dragen voor toekomstig beleid.

Bestuursvoorzitter Uri Coronel ziet hier volgens het dagblad niets in en wil niet verder gaan dan klankbordgroepen vanuit de ledenraad. Zij kunnen advies geven aan de beleidsbepalers, die daar vrijblijvend mee om kunnen gaan. Dit lijkt voor de meerderheid van de ledenraad niet te accepteren. Evenals Coronels voorstel om directieleden en commissarissen die klankbordgroepen te laten leiden. Met zon structuur verandert er in feite niets aan de huidige situatie en beoordelen directeuren en commissarissen hun eigen beleid.

Algemeen directeur Rik van den Boog zag zon rol voor hem weggelegd in de technische commissie. Omdat beide partijen niet wilden wijken, komt het onderwerp ook de volgende ledenraadsvergadering aan de orde. Aron Winter kan als nieuwe technisch directeur van Toronto FC gewoon in de ledenraad blijven zitten. Dit, omdat hij niet werkzaam is in dezelfde competitie als waarin Ajax uitkomt.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 05 januari 2011 - 08:51   quote  deeplink  
Die bestuursleden voelen de hete adem van de ledenraad en weten ook wel dat een eventueel onderzoek naar het gevoerde beleid van de afgelopen jaren voor hen slecht zal uitpakken. Kijken hoe dit gaat aflopen.
PS25
 PS25 - woensdag 05 januari 2011 - 09:24   quote  deeplink  
Dit was natuurlijk te voorspellen en het is ook goed dat het gebeurd. Dit heb je nodig om veranderingen te weeg te brengen en om iedereen scherp te krijgen en te houden. Alle neuzen moeten weer dezelfde kant op om te komen tot een beleidsvoering waar iedereen achter staat. En dat allemaal in het belang van de club.
Jacco
 Jacco - woensdag 05 januari 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Sinds de aanstelling van Uri Coronel als voorzitter krijg ik een beetje een rare indruk van hem. Ik twijfel niet aan zijn hart voor de club maar ik krijg het gevoel dat hij niet mee wil werken aan de renovatie bij Ajax. Alleen begrijp ik niet goed waarom want zijn eigen rapport beschrijft precies wat Cruijff & co willen veranderen bij Ajax.
Ligt dit aan mij?
Boddie
 Boddie - woensdag 05 januari 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Wanneer ze er niet uitkomen..wie heeft dat de meeste kracht om door te zetten?
de RvC of de ledenraad?
dege
 dege - woensdag 05 januari 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 09:38 schreef Jacco het volgende:
Sinds de aanstelling van Uri Coronel als voorzitter krijg ik een beetje een rare indruk van hem. Ik twijfel niet aan zijn hart voor de club maar ik krijg het gevoel dat hij niet mee wil werken aan de renovatie bij Ajax. Alleen begrijp ik niet goed waarom want zijn eigen rapport beschrijft precies wat Cruijff & co willen veranderen bij Ajax.
Ligt dit aan mij?
dat begrijp ik inderdaad dus ook niet, laten we maar afwachten wat er gaat komen. Denk dat dit nog wel een staartje gaat krijgen.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 januari 2011 - 11:11   quote  deeplink  
revolution...btw zet dat hele teringbestuur(indien mogelijk) gewoon af

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door verbrande harry --
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 05 januari 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Ligt dit aan mij?
nou dat rapport was geschreven door een junior van het advocatenkantoor van Jaake en Uri heeft gewoon zonder het te hebben gelezen ondertekend. Die gasten hebben het veel te druk met netwerken om verder te komen dan de strips in de Telegraaf
Pietje
 Pietje - woensdag 05 januari 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Ligt dit aan mij?
Nee Jacco, dat ligt pertinent niet aan jou! Ik heb het ook al diverse keren hier op het forum geschreven. Op zich twijfel ik ook (nog) niet aan het Ajax-hart van Coronel, maar het is wel uiterst bizar dat de schrijver van het rapport Coronel nu de voorzitter is van de club en vervolgens geen of nauwelijks uitvoering geeft aan de bevindingen van zijn eigen rapport "op weg naar winst". Je moet wel erg naief zijn om dat niet vreemd te vinden.
Alleen al daarom hoop ik dat de ledenraad nu voet bij stuk houdt. Die aanbevelingen uit het rapport alsmede de wensen van Johan Cruijff MOETEN uitgevoerd gaan worden!
dege
 dege - woensdag 05 januari 2011 - 13:08   quote  deeplink  
denk niet dat we ons zorgen hoeen te maken of de ledenraad voet bij stuk houd, dat doen ze wel. Hopenlijk kunnen ze wel voldoende invloed uitoefenen om de druk erop te houden en dat er toch de nodige zaken veranderd worden, liefst zie ik dat het bestuur gewoon weg gaat en mensen er komen te zitten met en Verstand en een Ajaxhart.
Jacco
 Jacco - woensdag 05 januari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Precies Pietje, dat is precies wat ik er van denk.
Ik heb minder twijfels bij van den Boog. Die man heeft wel fouten gemaakt maar ik zie wel dat hij daarvan heeft geleerd (bijvoorbeeld de prestatiecontracten die Mido en Tainio kregen in tegenstelling tot Atouba).
Als hij nu daadwerkelijk naar Cruijff gaat luisteren mag hij van mij best blijven zitten.
Maar Coronel zou best wel eens de rotte appel kunnen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door Jacco --
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 05 januari 2011 - 13:57   quote  deeplink  
coronel wil van de Arena een kartbaan en villawijk maken en Ajax laten fuseren met Almere City (voorheen de Zwarte Schapen) en de club laten verhuizen naar de bouwput in de voormalige Zuiderzee
Ride
 Ride - woensdag 05 januari 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 13:57 schreef sportdwaas het volgende:
coronel wil van de Arena een kartbaan en villawijk maken en Ajax laten fuseren met Almere City (voorheen de Zwarte Schapen) en de club laten verhuizen naar de bouwput in de voormalige Zuiderzee
Dwaze reactie... slaat ook nergens op.

Ben je gehackt?
Pietje
 Pietje - woensdag 05 januari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 13:57 schreef sportdwaas het volgende:
Wat is er met jou aan de hand, sportdwaas? Normaliter vind ik je stukjes leuk, maar deze??
Ben je gefrustreerd?
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
WHOPPPAAAAAAAAA!!!!!!! STRIKE ONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ajax geeft hier in mijn ogen toe dat ze gefaald hebben op bestuurlijk vlak, anders zou Coronel en vriendjes het niet erg vinden om "gecontroleerd" te worden... NIks meer of minder dan bang zijn voor hun eigen onderkomen bij de mooiste club van de wereld....
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 05 januari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
word het niet eens tijd dat de supporters in opstand komen tegen dit bestuur?
ik loop me u al tijden te ergerren aan deze gasten
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 16:38 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
denk niet dat dit nodig is, de tijd zal zorgen voor rust an een goed beleid, daarom zitten de juisten mensen nu ook al in de ledenraad..
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 januari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 16:38 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
ik zou er niet raar van op kijken als het gebeurd,kijk maar naar de rellen na ajax-nec okt 2007.
ik zie dit zo maar weer gebeuren.

hier de link; http://www.youtube.com/watch?v=NSsmK0E6kt4&feature=player_detailpage#t=79s

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door verbrande harry --
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 17:32 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik zou er niet raar van op kijken als het gebeurd,kijk maar naar de rellen na ajax-nec okt 2007.
ik zie dit zo maar weer gebeuren.

hier de link; http://www.youtube.com/watch?v=NSsmK0E6kt4&feature=player_detailpage#t=79s
Zou nergens op slaan, en zal ook niet gebeuren, het voetbal is voorlopig prima, Cruijff en consorten hebben hun zin met het aantal mensen in de ledenraad, en de lederaad zaagt langzaam aan de stoelpoten van et bestuur, of wil er in ieder geval voor zorgen dat het juiste beleid gevoerd gaat worden, en mensen verantwoordelijk woorden gesteld voor hun presteren.

Ik snap ook niet zo goed waarom je dat juist nu zou willen, nu de "stille" revolutie in werking is gegaan.

Rust is wat Ajax nodig heeft, en laat de mensen achter de schermen hun werk nu maar doen, die zijn daar stukken beter in dan dat jij bent. Daarom vind ik het "oproepen" tot zoiets ook een actie in deze tijden van een KUTSUPPORTER, die blijkbaar geen benul heeft van wat er allemaal bij de club Ajax gebeurt en speelt.
Misschien zou jij je daar eens wat beter in moeten verdiepen voordat je dit soort domme uitspraken doet..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 05 januari 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou nergens op slaan, en zal ook niet gebeuren, het voetbal is voorlopig prima, Cruijff en consorten hebben hun zin met het aantal mensen in de ledenraad, en de lederaad zaagt langzaam aan de stoelpoten van et bestuur, of wil er in ieder geval voor zorgen dat het juiste beleid gevoerd gaat worden, en mensen verantwoordelijk woorden gesteld voor hun presteren.

Ik snap ook niet zo goed waarom je dat juist nu zou willen, nu de "stille" revolutie in werking is gegaan.

Rust is wat Ajax nodig heeft, en laat de mensen achter de schermen hun werk nu maar doen, die zijn daar stukken beter in dan dat jij bent. Daarom vind ik het "oproepen" tot zoiets ook een actie in deze tijden van een KUTSUPPORTER, die blijkbaar geen benul heeft van wat er allemaal bij de club Ajax gebeurt en speelt.
Misschien zou jij je daar eens wat beter in moeten verdiepen voordat je dit soort domme uitspraken doet..
hij zegt niet dat hij dat zou willen, hij zei dat hij er niet raar van op zou kijken.
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 19:09 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

hij zegt niet dat hij dat zou willen, hij zei dat hij er niet raar van op zou kijken.
Inderdaad, maar als je wat meer van zijn post hebt gelezen, dan zit er een bepaalde ondertoon in z'n post..

Neemt niet weg trouwens zo'n opstand echt helemaal nergens op zou slaan..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 05 januari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 19:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, maar als je wat meer van zijn post hebt gelezen, dan zit er een bepaalde ondertoon in z'n post..

ligt er een beetje aan als je het mij vraagt.

ik ben het inderdaad met je eens dat rellen niets oplossen, maar een spandoek in het stadion moet kunnen na mijn mening.

ik had het trouwens ook nooit een opstand in de vorm van rellen rin gedachte maar dat lijkt me vrij logisch. rellen hebben nog nooit wat opgelost en ik vind dat de groep supporters van ajax die zich daar mee bezig houd een levenslang stadionverbod moeten krijgen, of in ieder geval iets in die richting. ze verpesten het namelijk voor de andere fans die wel gewoon komen voor mooi voetbal en het steunen van hun club op positieve wijze.
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 19:21 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

ligt er een beetje aan als je het mij vraagt.

ik ben het inderdaad met je eens dat rellen niets oplossen, maar een spandoek in het stadion moet kunnen na mijn mening.

ik had het trouwens ook nooit een opstand in de vorm van rellen rin gedachte maar dat lijkt me vrij logisch. rellen hebben nog nooit wat opgelost en ik vind dat de groep supporters van ajax die zich daar mee bezig houd een levenslang stadionverbod moeten krijgen, of in ieder geval iets in die richting. ze verpesten het namelijk voor de andere fans die wel gewoon komen voor mooi voetbal en het steunen van hun club op positieve wijze.
Een spandoek moet altijd kunnen.

Maar wees eens eerlijk, Ajax heeft weer een AJAX trainer, en ik heb nog niks gelezen dat iemand tegen de Boer is van supporters. Jeugd staat weer bovenaan op het lijstje van Ajax, Cruijff heeft zijn zin (en hiermee een groot deel van de supporters) met meer voetbal binnen de club en in de ledenraad. We zien ook allemaal dat de druk op bepaalde bestuurleden wordt opgevoerd. En Ajax lijkt financieel ook weer stabiel te zijn, en met de eventueel aanstaande verkoop van bijvoorbeeld Suarez, lijkt dat alleen maar beter te worden...

Hierom, zou ik dus nooit kunnen snappen, dat er nu iets zou moeten gebeuren vanuit de supporters...
derde ster
 derde ster - woensdag 05 januari 2011 - 20:16   quote  deeplink  
nee,daar heb je gelijk in.dan had er vorige maand iets moeten gebeuren? volgens mij is alles bijna naar de zin van de ajaxfans? en natuurlijk zijn er wel dingen die beter kunnen,maar ja,klagen hoort erbij.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 05 januari 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Een spandoek moet altijd kunnen.

Maar wees eens eerlijk, Ajax heeft weer een AJAX trainer, en ik heb nog niks gelezen dat iemand tegen de Boer is van supporters. Jeugd staat weer bovenaan op het lijstje van Ajax, Cruijff heeft zijn zin (en hiermee een groot deel van de supporters) met meer voetbal binnen de club en in de ledenraad. We zien ook allemaal dat de druk op bepaalde bestuurleden wordt opgevoerd. En Ajax lijkt financieel ook weer stabiel te zijn, en met de eventueel aanstaande verkoop van bijvoorbeeld Suarez, lijkt dat alleen maar beter te worden...

Hierom, zou ik dus nooit kunnen snappen, dat er nu iets zou moeten gebeuren vanuit de supporters...
ik vind het ook geweldig dat ajax zich weer op de eigen jeugt concentreerd. en ik vind het ook mooi dat ajax weer een trainer heeft die het oude ajax positiespel speeld. maar ik vind het bestuur gewoon niet goed.

ze zijn een beetje wisselvallig heb ik het idee. eerst moesten ze niets van de kritiek van johan cruyf hebben en nu opeens gaan ze helemaal naar hem luisteren en doen wat hij zegt, nouwja dat hoop ik dan.

ze zijn uiteindelijk ook de verandwoordelijke voor de miskopen van Martin Jol. volgens mij laten ze hun oren een beetje hangen naar de géne met de grootste bek omdat ze zelf gebrek aan voetbal verstand hebben. ik vind rick van der boog trouwens ook een erg onbetrouwbaar persoon bijvoorbeeld dat hij die shortlist van trainers ontkend terwijl die er wel degelijk was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door ajaxamsterdam4ever --
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 20:16 schreef derde ster het volgende:
nee,daar heb je gelijk in.dan had er vorige maand iets moeten gebeuren? volgens mij is alles bijna naar de zin van de ajaxfans? en natuurlijk zijn er wel dingen die beter kunnen,maar ja,klagen hoort erbij.
Klagen hoort erbij, maar dit zijn geen momenten voor een revolutie vanuit de supporters..
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Hetgeen wat Coronel wil, kan me gestolen worden. Het wordt tijd voor actie en de Ledenraad moet meer invloed krijgen, klaar, en als Coronel dat niet zint, moet ie gewoon oprotten en nooit meer terugkomen. Vd.Boog probeert zijn eigen hachie nu te redden door een beetje met iedereen mee te lullen, maar heeft er zelf een bende van gemaakt. Hij moet zich goed realiseren dat hij eindverantwoordelijk is/was en dat hij de schuld op zich moet nemen, maar dat doet hij niet of nauwelijks. Al jarenlang loopt het van geen kant, omdat enkele verantwoordelijke geen conclusies trekken en blijven zitten. Nog steeds weten ze van geen wijken, sterker nog, ze denken het nu nog zelfs beter te weten, terwijl zij degene zijn die er een puinhoop van hebben gemaakt. CORONEL OPZOUTEN EN NEEM VD.BOOG EN VD.AAT MEE WAAR WE JULLIE NOOIT MEER KUNNEN ZIEN!
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 21:56 schreef alibabba het volgende:
Hetgeen wat Coronel wil, kan me gestolen worden. Het wordt tijd voor actie en de Ledenraad moet meer invloed krijgen, klaar, en als Coronel dat niet zint, moet ie gewoon oprotten en nooit meer terugkomen. Vd.Boog probeert zijn eigen hachie nu te redden door een beetje met iedereen mee te lullen, maar heeft er zelf een bende van gemaakt. Hij moet zich goed realiseren dat hij eindverantwoordelijk is/was en dat hij de schuld op zich moet nemen, maar dat doet hij niet of nauwelijks. Al jarenlang loopt het van geen kant, omdat enkele verantwoordelijke geen conclusies trekken en blijven zitten. Nog steeds weten ze van geen wijken, sterker nog, ze denken het nu nog zelfs beter te weten, terwijl zij degene zijn die er een puinhoop van hebben gemaakt. CORONEL OPZOUTEN EN NEEM VD.BOOG EN VD.AAT MEE WAAR WE JULLIE NOOIT MEER KUNNEN ZIEN!
Je hebt helemaal gelijk, maar die weg is nu wel al ingezet, en die mensen moeten we nu een kans geven, de ledenraad heeft macht, en zal dat dus ook kunnen gebruiken als er niet geluisterd wordt, de juiste weg is dus ingezet, en daar kan het niet ineens rellen en opstanden bij gebruiken van de supporters, of wel?
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 januari 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

oproepen tot actie whahahahaha nou paulus de boskabouter is weer in het land pffffff
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 januari 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 19:09 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

heel goed jij snapt hem haha die remko citeert echt alles verkeerd wat een lamlul joh whahahahahahahaha

verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 januari 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 19:14 schreef remco k het volgende:

[..]

je bent echt te stom dat je uit je ogen kijkt, boris brulboei whahahahaha
alibabba
 alibabba - woensdag 05 januari 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, maar die weg is nu wel al ingezet, en die mensen moeten we nu een kans geven, de ledenraad heeft macht, en zal dat dus ook kunnen gebruiken als er niet geluisterd wordt, de juiste weg is dus ingezet, en daar kan het niet ineens rellen en opstanden bij gebruiken van de supporters, of wel?
Met dat laatste ben ik het heel zeker eens Remco, maar ik betwijfel of de rol van de Ledenraad zodanig sterk is/word dat ze daarmee knopen kunnen doorhakken en dus bestuurders kunnen wegsturen. Ik vind dat Coronel en consorten maar een grote mond hebben en dat is nou hetgeen wat mij zo tegenstaat. Het lijkt wel of ze zich onaantastbaar voelen, maar ik wil dat dat vandaag nog de kop in word gedrukt.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:26 schreef alibabba het volgende:

[..]

Met dat laatste ben ik het heel zeker eens Remco, maar ik betwijfel of de rol van de Ledenraad zodanig sterk is/word dat ze daarmee knopen kunnen doorhakken en dus bestuurders kunnen wegsturen. Ik vind dat Coronel en consorten maar een grote mond hebben en dat is nou hetgeen wat mij zo tegenstaat. Het lijkt wel of ze zich onaantastbaar voelen, maar ik wil dat dat vandaag nog de kop in word gedrukt.
+ 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:26 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

je bent echt te stom dat je uit je ogen kijkt, boris brulboei whahahahaha
Lachen om je eigen grappen is wel heel zielig, maar ja, je moet wat als er verder niemand anders om je lacht.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 23:26 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wat ik er van begrepen heb, en ik zal er nog een keertje in duiken, heeft de ledenraad uiteindelijk best veel macht, met een derde van de stemmen (een derde is nu pro Cruijff) zou men uiteindelijk het bestuur kunnen wegsturen, en ik denk dat dit ook gaat gebeuren op ten duur..
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 10:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Lachen om je eigen grappen is wel heel zielig, maar ja, je moet wat als er verder niemand anders om je lacht.
lachen om jou domme reactie's op mijn posten heerlijk hmmmmm mwaaah haha...
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Ben je er nu nog steeds druk mee, je lijkt wel een Feyenoorder man, drukker met iemand anders dan zichzelf..
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 11:15 schreef remco k het volgende:
Ben je er nu nog steeds druk mee, je lijkt wel een Feyenoorder man, drukker met iemand anders dan zichzelf..
ja ja pfffff
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 11:17 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ja ja pfffff
Begin serieus te denken, dat jij eigenlijk een kakkerlak bent, je vertoont namelijk dezelfde symptonen..
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Begin serieus te denken, dat jij eigenlijk een kakkerlak bent, je vertoont namelijk dezelfde symptonen..
ja ja pfffff

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ledenraad en bestuur Ajax hebben reeds 'serieus verschil van mening'

0.0088191