BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Trainingskamp oman

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
raket
 raket - woensdag 05 januari 2011 - 09:16   quote  deeplink  
Wie betaalt eigenlijk die reis en hotel accomodatie?Dat is toch wel een rijke sjeik,want Feyenoord heeft geen geld.
MMM
 MMM - woensdag 05 januari 2011 - 09:17   quote  deeplink  
VvF geloof ik
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 januari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 09:16 schreef raket het volgende:
Wie betaalt eigenlijk die reis en hotel accomodatie?Dat is toch wel een rijke sjeik,want Feyenoord heeft geen geld.
Je moet die negativiteit eens op je eigen projecteren.
Wie weet doe je er wat mee en word het ooit nog wat met je!
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 05 januari 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Moeten ze soms aan de Krommezandweg gaan oefenen? dat noemen ze nou azijnzeiken!!!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 12:06   quote  deeplink  
waar je je al druk om kan maken...
raket
 raket - woensdag 05 januari 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 11:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Je moet die negativiteit eens op je eigen projecteren.
Wie weet doe je er wat mee en word het ooit nog wat met je!
Dit was gewoon een hele normale vraag.Dus lul nou niet gelijk over negatief zijn.Ik vraag me af of iemand weet wie dit betaald.Ik hoop dat ze zijn uitgenodigd door een sjeik en dat het Feyenoord niks kost,maar als ze alles wel zelf moeten betalen,dan vind ik het vreemd dat ze naar Oman gaan,de supporters wordt gevraagd om Feyenoord te steunen met een tientje en zelf lekker een duur trainingskamp in Oman gaan beleggen,dan mogen ze van mij gewoon lekker in de kou op Varkenoord gaan trainen(worden het misschien wel mannen van)Want ik moet ook gewoon keihard voor m'n centen werken in de kou.
raket
 raket - woensdag 05 januari 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:06 schreef Pietje1 het volgende:
waar je je al druk om kan maken...
Weet je wat het met veel van de supporters is.De meesten hebben oogkleppen op als het over Feyenoord gaat,dan mag alles.Pleur op man,lekker dik doen in de zon en wij geld in zamelen om Feyenoord er weer boven op te helpen.Ik hoop dus dat ze zijn uitgenodigd en het Feyenoord niks kost,anders vind ik het een schandalige vertoning,dat Feyenoord gewoon geld uit gaat geven,wat ze niet hebben.
MMM
 MMM - woensdag 05 januari 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Vind het ook een beetje onzin om helemaal in Oman op trainingskamp te gaan..
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:10 schreef raket het volgende:

[..]

Weet je wat het met veel van de supporters is.De meesten hebben oogkleppen op als het over Feyenoord gaat,dan mag alles.Pleur op man,lekker dik doen in de zon en wij geld in zamelen om Feyenoord er weer boven op te helpen.Ik hoop dus dat ze zijn uitgenodigd en het Feyenoord niks kost,anders vind ik het een schandalige vertoning,dat Feyenoord gewoon geld uit gaat geven,wat ze niet hebben.
Er bestaat ook nog zoiets als sponsoren. Het kan best een eis van bepaalde sponsoren zijn dat ze ook in het buitenland geprofileerd worden. Handel drijven met Oman kan erg lucratief zijn. Je weet niet wat er allemaal speelt in het maasgebouw en dat is maar goed ook. Je hebt daar de hersencapaciteit oom niet voor om dat te begrijpen. Jij komt meteen met je sjeik en je azijngezeik, maar er zijn wel 1000 mogelijkheden hoe deze trip tot stand gekomen is.
raket
 raket - woensdag 05 januari 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:15 schreef MMM het volgende:
Vind het ook een beetje onzin om helemaal in Oman op trainingskamp te gaan..
He,he gelukkig.Iemand die wel redelijk na denkt.Nou is er nou nog iemand die het weet.Betaald feyenoord dit zelf of betaald iemand anders dit?
MMM
 MMM - woensdag 05 januari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Bekijk mijn eerste post
raket
 raket - woensdag 05 januari 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:16 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Er bestaat ook nog zoiets als sponsoren. Het kan best een eis van bepaalde sponsoren zijn dat ze ook in het buitenland geprofileerd worden. Handel drijven met Oman kan erg lucratief zijn. Je weet niet wat er allemaal speelt in het maasgebouw en dat is maar goed ook. Je hebt daar de hersencapaciteit oom niet voor om dat te begrijpen. Jij komt meteen met je sjeik en je azijngezeik, maar er zijn wel 1000 mogelijkheden hoe deze trip tot stand gekomen is.
Jij ook niet want je schrijft oom in plaats van ook.Dus bij jou zit er ook een draadje los.
raket
 raket - woensdag 05 januari 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:17 schreef MMM het volgende:
Bekijk mijn eerste post
Is dat zeker?Hoop dat ze er dan een grote deal uit kunnen slepen of een sjeik zo gek kunnen maken om in Feyenoord te investeren,anders vind ik het onzin.Dan hadden ze dat geld beter aan Feyenoord kunnen schenken
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:18 schreef raket het volgende:

[..]

Jij ook niet want je schrijft oom in plaats van ook.Dus bij jou zit er ook een draadje los.
zielig mannetje... Als je verbetert doe het dan goed, ik wilde namelijk om schrijven en niet ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door Pietje1 --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 05 januari 2011 - 12:21   quote  deeplink  
Klik maar op de onderstaande link en lees het stukje. Ik heb het volgens mij ook in het AD gelegen en het komt dus mede door het havenbedrijf.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/s1/10010000037679-999-10010000000003.aspx
MMM
 MMM - woensdag 05 januari 2011 - 12:22   quote  deeplink  
Via investeerder Pim Blokland, van de Vrienden van Feyenoord, zou het eerste contact met Oman gelegd zijn.

VvF heeft er dus wel iets mee te maken, qua geldzaken weet ik het dus niet zeker.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 05 januari 2011 - 12:23   quote  deeplink  
Feyenoord heeft het dus niet zelf betaald, het wordt betaald door het havenbedrijf. Zo, nu hoeft niemand zich meer zorgen te maken over het traningskamp. Maak je liever zorgen over andere dingen. Bij Feyenoord hebben ze ook wel andere dingen aan het hoofd na wat er deze week gebeurd is.
raket
 raket - woensdag 05 januari 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:21 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

zielig mannetje... Als je verbetert doe het dan goed, ik wilde namelijk om schrijven en niet ook.
Je hebt daar de hersencapiciteit om niet voor?Nou vreemde zin.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 05 januari 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Overigens vind ik het vrij logisch dat men bij Feyenoord voor een warm land heeft gekozen, omdat vorig jaar in Turkije het weer ook niet meezat en Been wilde er zeker van zijn dat hij goed kon trainen.
raket
 raket - woensdag 05 januari 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:21 schreef feyenoord!!! het volgende:
Klik maar op de onderstaande link en lees het stukje. Ik heb het volgens mij ook in het AD gelegen en het komt dus mede door het havenbedrijf.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/s1/10010000037679-999-10010000000003.aspx
Kijk ik ben tevreden.Super,natuurlijk moeten ze het dan doen.Maar vond het niet raar dat ik daar een vraag over stelde.Wil best inzamelen voor Feyenoord,maar niet als ze al dat geld weer gaan op maken aan een trainingskamp in Oman.Maar dit is natuurlijk gewoon goed.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:23 schreef feyenoord!!! het volgende:
Feyenoord heeft het dus niet zelf betaald, het wordt betaald door het havenbedrijf. Zo, nu hoeft niemand zich meer zorgen te maken over het traningskamp. Maak je liever zorgen over andere dingen. Bij Feyenoord hebben ze ook wel andere dingen aan het hoofd na wat er deze week gebeurd is.
Kijk, dat heet nou ter zake en kundig reageren. Kan deze topic ook weer de wereld uit.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 05 januari 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kijk, dat heet nou ter zake en kundig reageren. Kan deze topic ook weer de wereld uit.
Volgens mij kan dit topic nu wel gesloten worden, want veel meer valt er niet over te zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door feyenoord!!! --
raket
 raket - woensdag 05 januari 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:27 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Precies, volgens mij kan dit topic nu wel gesloten worden, want veel meer valt er niet over te zeggen.
Ik wou nog even zeggen.Bedankt voor de geweldige informatie en nog een fijne dag
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:23 schreef raket het volgende:

[..]

Je hebt daar de hersencapiciteit om niet voor?Nou vreemde zin.
ok bij deze: je hebt gelijk ik keek verkeerd. Ik ben nog wel steeds van mening dat je niet moet zeiken over een tik foutje, dat is namelijk vrij zielig als je mensen alleen daar op kan afbranden. Inhoudelijk prima.
MMM
 MMM - woensdag 05 januari 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Net een helpdesk hier, gelukkig zonder kosten..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 05 januari 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:28 schreef raket het volgende:

[..]

Ik wou nog even zeggen.Bedankt voor de geweldige informatie en nog een fijne dag
Sorry, kwam misschien een beetje arrogant over, maar ik volg dit forum al langere tijd en post hier en daar ook is wat, maar ik vind dat er soms best nutteloze topics worden geopend. Ik kan me voorstellen dat als je zo'n vraag hebt er een topic voor opent, maar zodra deze beantwoord is kan het topic vaak gesloten worden, wat niet altijd gedaan wordt. Dit lijkt me wel zo'n topic wat gesloten kan worden. En wat betreft de informaite: Graag gedaan en niets te danken. Jij ook nog een fijne dag.
raket
 raket - woensdag 05 januari 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:29 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

ok bij deze: je hebt gelijk ik keek verkeerd. Ik ben nog wel steeds van mening dat je niet moet zeiken over een tik foutje, dat is namelijk vrij zielig als je mensen alleen daar op kan afbranden. Inhoudelijk prima.
Je begint zelf met hersencapaciteit die ik niet heb.
MMM
 MMM - woensdag 05 januari 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:29 schreef MMM het volgende:
Net een helpdesk hier, gelukkig zonder kosten..
De verbinding word nu verbroken.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 12:32   quote  deeplink  
I rest my case....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut
JanM
 JanM - woensdag 05 januari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:29 schreef MMM het volgende:
Net een helpdesk hier, gelukkig zonder kosten..
Maar wel van 9:16 tot 12:29 uur aan het lijntje gehouden hahaha
MMM
 MMM - woensdag 05 januari 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Hahahaha
Milo
 Milo - woensdag 05 januari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 09:16 schreef raket het volgende:
Wie betaalt eigenlijk die reis en hotel accomodatie?Dat is toch wel een rijke sjeik,want Feyenoord heeft geen geld.
Ik vind dit een hele normale vraag, echter is het al een tijdje bekend dat het ook geld opleverd voor Feyenoord.

Soms is het belangerijk om ver weg te gaan, hoofden leeg maken, en met frisse lege hoofden de tweede seizoens helft in te gaan!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 januari 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Als ze een avondje goed zuipen zijn de hoofden ook leeg, zijn voor 300 euro wel klaar voor de hele selectie.

Maar ik vind het wel prima.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Moet plots weer denken aan twee jaar terug...

Verbeek met z'n selectie in Turkije. Nou dat is toen lekker gezellig geweest...Met de bekende afloop.
JanM
 JanM - woensdag 05 januari 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Laten we hopen dat ze allemaal hun beste beentje voor zetten ;-p
craven
 craven - woensdag 05 januari 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 14:41 schreef FR-Henk het volgende:
Moet plots weer denken aan twee jaar terug...

Verbeek met z'n selectie in Turkije. Nou dat is toen lekker gezellig geweest...Met de bekende afloop.
Been ligt wel goed in de groep...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:09 schreef craven het volgende:

[..]

Been ligt wel goed in de groep...
Snap ik, ik vergelijk het ook niet met elkaar.
JanM
 JanM - woensdag 05 januari 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:09 schreef craven het volgende:

[..]

Been ligt wel goed in de groep...
Nog steeds? Vrees dat er inmiddels ook wel wat onrust binnen de groep heerst ...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Nog steeds? Vrees dat er inmiddels ook wel wat onrust binnen de groep heerst ...
Hoezo?
JanM
 JanM - woensdag 05 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoezo?
Zo lekker is het allemaal niet gegaan en zo heel consequent is Been niet geweest met zijn opstellingen. Mannen (of jochies) willen niet bijtekenen en er komen nieuwe spelers bij. Niet iedereen zal zich daar helemaal lekker bij voelen volgens mij.
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 05 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 14:16 schreef Milo het volgende:

[..]

Ik vind dit een hele normale vraag, echter is het al een tijdje bekend dat het ook geld opleverd voor Feyenoord.

Soms is het belangerijk om ver weg te gaan, hoofden leeg maken, en met frisse lege hoofden de tweede seizoens helft in te gaan!
Misschien zit daar een kameel aan hun ballen te zuigen. Maak ook meteen je hoofd leeg!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 16:08 schreef Dubble O ms het volgende:

[..]

Misschien zit daar een kameel aan hun ballen te zuigen. Maak ook meteen je hoofd leeg!
Heb je ervaring?
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 05 januari 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 16:10 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Heb je ervaring?
Niet met een kameel.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 16:19 schreef Dubble O ms het volgende:

[..]

Niet met een kameel.
ach zij of hij zal er vast veel op lijken dan, anders kun je dat namelijk nooit weten.
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 05 januari 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 16:22 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

ach zij of hij zal er vast veel op lijken dan, anders kun je dat namelijk nooit weten.
Je raak er toch niet opgewonnen van?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 januari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 14:41 schreef FR-Henk het volgende:
Moet plots weer denken aan twee jaar terug...

Verbeek met z'n selectie in Turkije. Nou dat is toen lekker gezellig geweest...Met de bekende afloop.
We zitten nu niet in Turkije niet waar?
dennis
 dennis - woensdag 05 januari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 12:06 schreef Pietje1 het volgende:
waar je je al druk om kan maken...
idd. wat boeit ons wat het gaat kosten?
Quiroz
 Quiroz - woensdag 05 januari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Feyenoord is uitgenodigd door dat havenbedrijf daar dus wat een gezeik zeg...
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 05 januari 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Wie had er ook al weer dat mooie plaatje van dat slot? als er 1 topic is dat daar om schreeuwt is het deze wel...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Trainingskamp oman









0.0103681