BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Trainingskamp oman

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - woensdag 05 januari 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 17:14 schreef Pietje1 het volgende:
Wie had er ook al weer dat mooie plaatje van dat slot? als er 1 topic is dat daar om schreeuwt is het deze wel...
Nou ik ken er nog wel eentje!
MMM
 MMM - woensdag 05 januari 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 17:17 schreef JanM het volgende:

[..]

Nou ik ken er nog wel eentje!
Van Burgerking topic, eens.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 januari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Feyenoord-trainer Mario Been beleefde woensdag op Het Kasteel een avond vol uiteenlopende emoties. De oefenmeester was blij met de winst in de stadsderby tegen Sparta Rotterdam en het spel van proefspeler Krisztian Simon, maar voelde daarnaast ook het verdriet vanwege het afscheid van Coen Moulijn. Door het afscheid van Coen voelde het deze wedstrijd soms wat vreemd aan, zei hij na afloop. De minuut stilte vooraf was indrukwekkend. Beide supportersgroepen verdienen daarvoor een pluim.

Moulijn zou aanvankelijk samen met ras-Spartaan Tinus Bosselaar de Zilveren Bal uitreiken aan de winnaar. Na overleg met de naaste familie van de oer-Feyenoorder werd besloten het duel door te laten gaan. Het clubicoon werd tijdens de prijsuitreiking vervangen door Gerard Meijer. Wij hadden vandaag maar één plicht en dat was winnen voor Coen, zei Been. Het is fijn dat dat is gelukt.

Been zag in Spangen een redelijk vlakke eerste helft, maar mede door een sterke invalbeurt van Simon liep Feyenoord na de rust uit naar 1-4. Simon heeft het geweldig gedaan, zei de coach. Hij heeft snelheid, oog voor medespelers en kan ook nog eens een doelpunt maken. Hij heeft een positieve indruk achtergelaten.

De coach liet ook Sergey Khizhnichenko invallen, maar kon gezien de beperkte speeltijd van tien minuten moeilijk een oordeel vellen over de proefspeler. Maar hij krijgt tijdens het trainingskamp de kans zich te bewijzen, zei Been, die ook van het blessurefront positief nieuws had. Stefan de Vrij en Leroy Fer sluiten in Oman ook weer aan. We gaan daar verder toewerken naar de tweede competitiehelft. De overwinning van vandaag geeft in elk geval alvast het nodige vertrouwen.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 06 januari 2011 - 17:06   quote  deeplink  
slot.JPG

Vind deze wel mooi dan.
raket
 raket - zondag 09 januari 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Zou het misschien mogelijk zijn dat ze proberen een rijke vent of sjeik uit oman,gek te krijgen om geld in Feyenoord te steken,als je de verhalen leest hoe Feyenoord daar ontvangen wordt,die lui vinden het geweldig dat Feyenoord komt.Dat zou een mooi vooropgezet plan zijn.
el-loco
 el-loco - zondag 09 januari 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Ik meen gelezen te hebben dat de haven van Rotterdam hier het grootste aandeel in heeft!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 10:18 schreef el-loco het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat de haven van Rotterdam hier het grootste aandeel in heeft!
De helft van de haven in Oman is van Rotterdam el loco torro ;)
Rotterdam is groot,Rotterdam is machtig!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Trainingskamp oman









0.0076651