|
|
verbrande harry
|
|
|
Mounir El Hamdaoui kwam netjes opdagen voor de eerste training van Ajax in 2011, maar meldde zich opnieuw bij dokter Edwin Goedhart vanwege keelklachten. Goedhart constateerde een keelontsteking en verbood de aanvaller deel te nemen aan de training.
In de middag sprak El Hamdaoui in het bijzijn van zijn zaakwaarnemer Sigi Lens met Frank de Boer. Daarin werd de lucht tussen de twee geklaard en toonden beiden hun goede wil om er samen wat van te maken bij Ajax. Zodra El Hamdaoui is hersteld van zijn keelontsteking zal hij gewoon aansluiten bij de groep en zaterdag meegaan op trainingskamp ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=14950
gaat dit de volgende soap worden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Eerst maar eens zien of meneer wel de taken van een spits kan uitvoeren en niet als een idioot dat hele veld oversteken om vervolgens niet op de goede plek staan tijdens de aanval. Zonde dat iemand met zo'n goede techniek het mentaal en tactisch af laat weten. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
wie weet kan Frank de Boer hem dat nog bijleren, maar ik moet het ook eerst nog allemaal zien gebeuren of het allemaal echt wel opgeklaard is. Ben benieuwd hoe hij reageerd als hij weer eens op de bank moet plaatsnemen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 11:08 schreef dege het volgende:wie weet kan Frank de Boer hem dat nog bijleren, maar ik moet het ook eerst nog allemaal zien gebeuren of het allemaal echt wel opgeklaard is. Ben benieuwd hoe hij reageerd als hij weer eens op de bank moet plaatsnemen. het ligt nu puur aan mounir,als hij gewoon doet(hoop ik) wat hij moet doen lijkt me alles wel oke. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
eerst zien.... maar ik hoop het inderdaad ook. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Denk dat de lucht tussen Mounir en de fans nog niet geklaard is. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ook daar krijgt hij nog een hele kluif aan... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Tsja... als je pas een half jaar ons shirt draagt heb je niet het krediet zoals een Vertonghen of Urby. Laat staan een Frank of Jari |
|
|
|
|
bartoli
|
|
|
Hamdaoui brengt alleen maar onrust. Marokaanse arrogansie ! Waarom denk je dat ze zo blij in Alkmaar zijn met zijn vertrek ? Niet omdat het zo'n sympatieke jongen is. Snel verkopen die gast. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Frank koopt zijn trainingspakken voortaan in de zaak van Hammie L. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben het volledig met je eens, Rogier! En dat zal nog wel even duren ook. El Hamdaoui heeft wel iets goed te maken met de supporters na zijn werkweigering, want dat was het wel degelijk. Het had op een gegeven moment niets meer met een griepje of een keelontsteking te maken. Maar hij kan het goed maken wat mij betreft, wanneer hij de rest van het seizoen minstens nog 25 doelpunten maakt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We gaan het allemaal zien ,je moet eerlijk zijn het is een betere voetballer als de Jong ,maar ook mentaliteit hoort bij een voetballer ik hoop dat hij er voor wil gaan en ook doet dan kunnen wij nog een hoop plezier beleven aan hem ,maar hij zal wel moeten doen wat Frank zegt. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Precies.
eerst maar eens afwachten wat de oefenwedstrijden gaan brengen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 13:48 schreef nora het volgende:We gaan het allemaal zien ,je moet eerlijk zijn het is een betere voetballer als de Jong ,maar ook mentaliteit hoort bij een voetballer ik hoop dat hij er voor wil gaan en ook doet dan kunnen wij nog een hoop plezier beleven aan hem ,maar hij zal wel moeten doen wat Frank zegt. Ik ben het wel met je eens, nora, maar ik denk dat El Hamdaoui met name met het laatste deel van je laatste zin hij zal wel moeten doen wat Frank zegt moeite heeft en moeite zal houden. Het is de aard van het beessie... Maar wat ik al eerder schreef, wanneer Mounir er nog zo'n 25 (meer mag natuurlijk ook) in het netje deponeert zijn we de beste vrienden op aarde ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
opzouten met die marokaan!!!!!!!!!!! Die verdient het echt niet gvd om in een ajax shirt te spelen ANDERS RUILT DIE MAAR EENS EEN MAANDJE MET MIJ OPSTAAN OM 7.00 EN WERKEN TOT 18.00 WEET JE WIE IK OOK DENK IK GESCHIKT IS VOOR AJAX DIE ELM VAN HEERENVEEN DENK DAT DEZE JONGEN GOEIE KWALITEITEN HEEFT VOOR IN DE PUNT BIJ AJAX MAAR OOK IK BEN EERST VOOR EIGEN JEUGD EN WEG MET DIE MAROKAAN DAT STUK ONGEDULD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet je wat ik zo vervenend vind, is dat Mounir niks anders dan gezeik heeft bij de club, maar waarschijnlijk straks "gewoon" zal spelen, en een speler die het ook goed doet, en nooit zijn bek opentrekt over wat dan ook namelijk Siem de Jong, die zal hier straks de lul door zijn.
Overigens hebben beiden vandaag weer een gesprek met elkaar, en was de lucht gister alles behalve geklaard.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 14:23 schreef biba1970 het volgende:opzouten met die marokaan!!!!!!!!!!! Die verdient het echt niet gvd om in een ajax shirt te spelen ANDERS RUILT DIE MAAR EENS EEN MAANDJE MET MIJ OPSTAAN OM 7.00 EN WERKEN TOT 18.00 WEET JE WIE IK OOK DENK IK GESCHIKT IS VOOR AJAX DIE ELM VAN HEERENVEEN DENK DAT DEZE JONGEN GOEIE KWALITEITEN HEEFT VOOR IN DE PUNT BIJ AJAX MAAR OOK IK BEN EERST VOOR EIGEN JEUGD EN WEG MET DIE MAROKAAN DAT STUK ONGEDULD Wat ik me afvraag... wat is je probleem met Marokkanen? Aimabele mensen en voorzien van fantastische kookkunsten. Echt bijna allemaal die ik ken.
Enige verschil tussen Frank en Ronald eind jaren '90 is is dat zij eerst heel veel gepresteerd hadden met Ajax. Ook zij deden aan werkweigering onder Morten Olsen. Meeste lijken dat wel vergeten te zijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 14:23 schreef biba1970 het volgende:opzouten met die marokaan!!!!!!!!!!! Die verdient het echt niet gvd om in een ajax shirt te spelen ANDERS RUILT DIE MAAR EENS EEN MAANDJE MET MIJ OPSTAAN OM 7.00 EN WERKEN TOT 18.00 WEET JE WIE IK OOK DENK IK GESCHIKT IS VOOR AJAX DIE ELM VAN HEERENVEEN DENK DAT DEZE JONGEN GOEIE KWALITEITEN HEEFT VOOR IN DE PUNT BIJ AJAX MAAR OOK IK BEN EERST VOOR EIGEN JEUGD EN WEG MET DIE MAROKAAN DAT STUK ONGEDULD CAPSLOCKPROBLEEMPJE??!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mocht hij weer gaan spelen, dan zal dit wel meevallen, 2 keer scoren in de klassieker en men draagt hem weer op handen... Het zijn voetbalsuporters weet je nog, Zo rechtlijnig als de Chinese muur...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 14:36 schreef remco k het volgende:Weet je wat ik zo vervenend vind, is dat Mounir niks anders dan gezeik heeft bij de club, maar waarschijnlijk straks "gewoon" zal spelen, en een speler die het ook goed doet, en nooit zijn bek opentrekt over wat dan ook namelijk Siem de Jong, die zal hier straks de lul door zijn. Overigens hebben beiden vandaag weer een gesprek met elkaar, en was de lucht gister alles behalve geklaard.. Ik ben van mening, dat in het belang van Ajax de beste spelers moeten worden opgesteld. Met andere woorden, wanneer El Hamdaoui - mocht die blijven, want dat is wat mij betreft nog altijd de vraag - beter speelt of rendeert dan Siem de Jong, tja... dan vrees ik toch dat El Hamdaoui de voorkeur moet krijgen. Inderdaad sneu voor de Jong. Maar in het kader dat geen enkele speler groter is dan de club, moet dat ook voor Siem de Jong gelden. Maar wie weet wat Frank de Boer voor ons allen in petto heeft. Het zal Frank toch niet ontgaan zijn, dat Siem de Jong het vorig seizoen fantastisch gedaan heeft met een diepe spits (Pantelic) in zijn omgeving? Een mooie reden om El Hamdaoui die opdracht mee te geven in het veld. Of die het nou leuk vindt of niet... Het zou zomaar iets moois kunnen worden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 14:49 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben van mening, dat in het belang van Ajax de beste spelers moeten worden opgesteld. Met andere woorden, wanneer El Hamdaoui - mocht die blijven, want dat is wat mij betreft nog altijd de vraag - beter speelt of rendeert dan Siem de Jong, tja... dan vrees ik toch dat El Hamdaoui de voorkeur moet krijgen. Inderdaad sneu voor de Jong. Maar in het kader dat geen enkele speler groter is dan de club, moet dat ook voor Siem de Jong gelden. Maar wie weet wat Frank de Boer voor ons allen in petto heeft. Het zal Frank toch niet ontgaan zijn, dat Siem de Jong het vorig seizoen fantastisch gedaan heeft met een diepe spits (Pantelic) in zijn omgeving? Een mooie reden om El Hamdaoui die opdracht mee te geven in het veld. Of die het nou leuk vindt of niet... Het zou zomaar iets moois kunnen worden! Hij gaat Eriksen echt niet meer van de 10 afhalen, daar ben ik echt heilig van overtuigd, Eriksen was de motor van de afgelopen 3 wedstrijden, en de Jong hoort ook niet op 10 in een echt Ajax systeem.
Mocht Mounir wel weer gaan spelen, dan zal hij dat toch echt ook samen met Suarez doen (ik ga er vanuit dat iedereen blijft tot dat het op ajax.nl staat) En ik weet niet of dat wel goed gaat komen.
Overigens denk ik dat Suarez beter ik staat is zicht te schikken in zijn rol die hem wordt opgedragen dan Mouir, SUarez is een die hard prof doe koste wat het kost wil winnen en de top wil halen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 14:40 schreef Ride het volgende:[..] Wat ik me afvraag... wat is je probleem met Marokkanen? Aimabele mensen en voorzien van fantastische kookkunsten. Echt bijna allemaal die ik ken. Enige verschil tussen Frank en Ronald eind jaren '90 is is dat zij eerst heel veel gepresteerd hadden met Ajax. Ook zij deden aan werkweigering onder Morten Olsen. Meeste lijken dat wel vergeten te zijn... Nee hoor, dat ben ik zeker niet vergeten, Ride. Zij wilden beiden een overgang naar Barcelona forceren, maar de club weigerde daar in eerste instantie aan mee te werken. Vervolgens gingen de beide de Boertjes over op de niet al te sympathieke methode om de capaciteit van trainer Olsen openlijk in een kwaad daglicht te stellen en gaven te kennen niet langer onder hem te willen trainen en spelen. Inderdaad niet bijster fraai maar wel effectief, want niet lang daarna konden de heren vertrekken richting Spanje... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 14:53 schreef remco k het volgende:[..] Hij gaat Eriksen echt niet meer van de 10 afhalen, daar ben ik echt heilig van overtuigd, Eriksen was de motor van de afgelopen 3 wedstrijden, en de Jong hoort ook niet op 10 in een echt Ajax systeem. Mocht Mounir wel weer gaan spelen, dan zal hij dat toch echt ook samen met Suarez doen (ik ga er vanuit dat iedereen blijft tot dat het op ajax.nl staat) En ik weet niet of dat wel goed gaat komen. Overigens denk ik dat Suarez beter ik staat is zicht te schikken in zijn rol die hem wordt opgedragen dan Mouir, SUarez is een die hard prof doe koste wat het kost wil winnen en de top wil halen... Nou ja, inderdaad, er kan zich een luxe-probleem gaan voordoen. En natuurlijk ben ik het met je eens, dat Frank de Boer Eriksen zal laten staan. Die heeft het immers erg goed gedaan en die gaat alleen nog maar verder groeien. En natuurlijk verwacht ook ik dat Suárez te allen tijde zal spelen, daar kun en wil je niet omheen. Bovendien heeft hij het verdiend! Hij is een held voor elke Ajacied. Maar eerlijk gezegd vermoed ik dat we Luis deze maand gaan kwijtraken aan een club in Engeland, Arsenal of Tottenham, die geruchten zijn mij te hardnekkig. En wie weet wordt Sulejmani wel het haasje (hetgeen ik niet hoop, want ook hij doet het steeds beter) onder Frank de Boer. Kortom, nogmaals, een luxe-probleem. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha en geen "punt-toets" op het toetsenbord...? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 14:56 schreef Pietje het volgende:[..] Nee hoor, dat ben ik zeker niet vergeten, Ride. Zij wilden beiden een overgang naar Barcelona forceren, maar de club weigerde daar in eerste instantie aan mee te werken. Vervolgens gingen de beide de Boertjes over op de niet al te sympathieke methode om de capaciteit van trainer Olsen openlijk in een kwaad daglicht te stellen en gaven te kennen niet langer onder hem te willen trainen en spelen. Inderdaad niet bijster fraai maar wel effectief, want niet lang daarna konden de heren vertrekken richting Spanje... Och, ik vond het zelf niet zo erg en redelijk slim gespeeld. Ze verdienden een wereldtransfer en ze werden niet serieus genomen. Ook Morten Olsen was een passant.
Maar Frank en Ronald zijn superjoden... laat dat duidelijk zijn. Van 1988 tot 1999 bij Ajax gespeeld (Ronald eventjes bij Twente, werpt nu nog zijn vruchten af die Ajax inbreng) Daarom ben ik ook blij met een contract van 3.5 jaar tot 2014 Ik denk echt dat hij het net zo gaat doen als Louis van Gaal. Die was ook pas 40 jaar toen hij bij Ajax begon. Zelfde als Frank nu. Die is ook 40.
het cirkeltje is rond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 15:03 schreef Pietje het volgende:[..] Nou ja, inderdaad, er kan zich een luxe-probleem gaan voordoen. En natuurlijk ben ik het met je eens, dat Frank de Boer Eriksen zal laten staan. Die heeft het immers erg goed gedaan en die gaat alleen nog maar verder groeien. En natuurlijk verwacht ook ik dat Suárez te allen tijde zal spelen, daar kun en wil je niet omheen. Bovendien heeft hij het verdiend! Hij is een held voor elke Ajacied. Maar eerlijk gezegd vermoed ik dat we Luis deze maand gaan kwijtraken aan een club in Engeland, Arsenal of Tottenham, die geruchten zijn mij te hardnekkig. En wie weet wordt Sulejmani wel het haasje (hetgeen ik niet hoop, want ook hij doet het steeds beter) onder Frank de Boer. Kortom, nogmaals, een luxe-probleem. Ik vind het wel grappig, het verhaal van Sulejmani...
De woorden van de Boer waren ongeveer, Sulejmani is de eerste man vanaf rechts, SUarez zie ik liever vanaf links spelen, en Mounir wil ik of vanaf links laten spelen of in de punt. Echter is Mounir in de punt voorlopig geen optie aangezien we daarvoor nog niet rijp genoeg zijn als elftal, de Jong is hiervoor momenteel de eerste man, we moeten eerst dingen bij leren en onze afspraken nog beter nakomen, pas dan kunne we met deze drie spelers in de voorste linie samen spelen, het spel zal dan moeten worden gezien als "klein Barcelona" die spelen eigenlijk ook niet met een vaste spits, maar met spelers als Messi Villa en Pedro wel, met constant iemand in de punt...
Als we dan Eriksen en Lodeiro in de vorm van Xavi en Iniesta daar achter hebben spelen, met De Zeeuw als "controleur" op het middenveld, en Vertongen voor Alderweireld bij balbezit.... Och als ik er toch verder over nadenk, dan zijn er wel degelijk mooie dingen mogelijk |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 15:07 schreef Ride het volgende:[..] Och, ik vond het zelf niet zo erg en redelijk slim gespeeld. Ze verdienden een wereldtransfer en ze werden niet serieus genomen. Ook Morten Olsen was een passant. Maar Frank en Ronald zijn superjoden... laat dat duidelijk zijn. Van 1988 tot 1999 bij Ajax gespeeld (Ronald eventjes bij Twente, werpt nu nog zijn vruchten af die Ajax inbreng) Daarom ben ik ook blij met een contract van 3.5 jaar tot 2014 Ik denk echt dat hij het net zo gaat doen als Louis van Gaal. Die was ook pas 40 jaar toen hij bij Ajax begon. Zelfde als Frank nu. Die is ook 40. het cirkeltje is rond. Hahaha! Nou je hoort mij ook geen kwaad woord zeggen over Frank en Ronald de Boer. Puur menselijk gezien was het niet fraai wat zij deden en ze hebben er wel voor gezorgd dat Morten Olsen, beschadigd, Ajax "mocht" verlaten. Maar zoals ik hierboven al schreef, hun tactiek was wel effectief. Overigens heb ik ooit gelezen, dat Barcelona destijds eigenlijk alleen maar Frank wilde hebben. Maar Frank nam in de onderhandelingen met Barcelona mee dat hij alleen maar wilde komen, wanneer Ronald daar ook welkom was. Ik heb beslist hetzelfde gevoel als jij: Louis van Gaal en Frank de Boer hebben veel overeenkomsten wat betreft de benadering van het spel en de tactiek. Oorspronkelijk schreef ik in een ander topic, dat ik vermoedde dat het hoofdtrainerschap voor Frank nog wat te vroeg is, maar dat neem ik terug! Hij heeft mij blij verrast en nu zeg ik dat ik ontzettend veel verwacht van hem. Ik heb een supergoed gevoel over de komende tweede seizoenshelft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 15:16 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het wel grappig, het verhaal van Sulejmani... De woorden van de Boer waren ongeveer, Sulejmani is de eerste man vanaf rechts, SUarez zie ik liever vanaf links spelen, en Mounir wil ik of vanaf links laten spelen of in de punt. Echter is Mounir in de punt voorlopig geen optie aangezien we daarvoor nog niet rijp genoeg zijn als elftal, de Jong is hiervoor momenteel de eerste man, we moeten eerst dingen bij leren en onze afspraken nog beter nakomen, pas dan kunne we met deze drie spelers in de voorste linie samen spelen, het spel zal dan moeten worden gezien als "klein Barcelona" die spelen eigenlijk ook niet met een vaste spits, maar met spelers als Messi Villa en Pedro wel, met constant iemand in de punt... Als we dan Eriksen en Lodeiro in de vorm van Xavi en Iniesta daar achter hebben spelen, met De Zeeuw als "controleur" op het middenveld, en Vertongen voor Alderweireld bij balbezit.... Och als ik er toch verder over nadenk, dan zijn er wel degelijk mooie dingen mogelijk Hahaha! Laat ik nou Lodeiro helemaal vergeten zijn in mijn verhaal... Slordig, want ook hem vind ik een fantastische voetballer (althans wat ik tot nu toe van hem heb gezien). Ja dat verhaal van de Boer heb ik ook gehoord en gelezen. Dus toch een luxe-probleem. Ik ben er heilig van overtuigd dat het in goede handen is bij Frank de Boer en zijn assistenten. Echt Remco, ik heb een machtig goed gevoel (misschien iets te veel...) over de komende tweede seizoenshelft. En we staan nu minder punten achter dan vorig jaar :-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 14:46 schreef remco k het volgende:[..] Mocht hij weer gaan spelen, dan zal dit wel meevallen, 2 keer scoren in de klassieker en men draagt hem weer op handen... Het zijn voetbalsuporters weet je nog, Zo rechtlijnig als de Chinese muur... [ afbeelding ] BAM!!!
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: haha lekker hoor... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 15:20 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha! Nou je hoort mij ook geen kwaad woord zeggen of Frank en Ronald de Boer. Puur menselijk gezien was het niet fraai wat zij deden en ze hebben er wel voor gezorgd dat Morten Olsen, beschadigd, Ajax "mocht" verlaten. Maar zoals ik hierboven al schreef, hun tactiek was wel effectief. Overigens heb ik ooit gelezen, dat Barcelona destijds eigenlijk alleen maar Frank wilde hebben. Maar Frank nam in de onderhandelingen met Barcelona mee dat hij alleen maar wilde komen, wanneer Ronald daar ook welkom was. Ik heb beslist hetzelfde gevoel als jij: Louis van Gaal en Frank de Boer hebben veel overeenkomsten wat betreft de benadering van het spel en de tactiek. Oorspronkelijk schreef ik in een ander topic, dat ik vermoedde dat het hoofdtrainerschap voor Frank nog wat te vroeg is, maar dat neem ik terug! Hij heeft mij blij verrast en nu zeg ik dat ik ontzettend veel verwacht van hem. Ik heb een supergoed gevoel over de komende tweede seizoenshelft. Je hoort dat mij ook niet beweren :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: WTF, hoe kom je daar nu bij??,, |
|
|
|