|
|
sportdwaas
|
|
|
Beste wensen voor alle forummers, Feyenoordsupporters en voetballiefhebbers.
Het jaar is beroerd begonnen met het wegvallen van Coentje, die als speler extra trainde om zijn sterke punten te verbeteren. Zullen dergelijke voetballers ooit terugkomen?
Ondertussen heeft Werder de door mij al in augustus jl gescoute Danny Avdic aangetrokken en is Feyenoord in de slag met Gil Swerts, het eigen jeugdproduct dat volgens mij door Gullit en Petrovic te licht werd bevonden ten faveure van kanjers als Gibbs en Ostlund. Er is versterking nodig in de verdediging dus ik vind het een aardige zet als het lukt.
Leve Coen Moulijn en hup voor Feyenoord 1! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
gelukkig zit er geen transfersom aan aanders had het weer verkwanseling van geld geweest. Overigens vind ik "leve Coen Moulijn" een ongelukkige uitspraak! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 11:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:gelukkig zit er geen transfersom aan aanders had het weer verkwanseling van geld geweest. Overigens vind ik "leve Coen Moulijn" een ongelukkige uitspraak! Hoezo? Coen Moulijn heeft zich onsterfelijk gemaakt als speler en is als mens bescheiden gebleven. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ja maar "leve" is nu niet echt op zijn plaats!! Had dan "Hulde aan Coen Moulijn" ofzo neer gezet. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
In deze context kan het juist wel. Het benadrukt dat Coen doorleeft in onze harten en hij nooit vergeten zal worden. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 11:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ja maar "leve" is nu niet echt op zijn plaats!! Had dan "Hulde aan Coen Moulijn" ofzo neer gezet. Leve is beter dan hulde, positiever, krachtiger, vergeet me niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T klopt als een bus, in t engels is t nog vreemder, maar ook correct. "The king is dead, Long live the king!" |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Leve is meer voor koning(inn)en vind ik, HULDE is m.i. ook beter, of gewoon:
Moulijn///ALLERGROOTSTEFEYENOORDHELDOOIT! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
@Feyenoord Till i die... We zingen toch ook weer iedere week "leve Feyenoord 1" terwijl er een selectie staat die je ook wel dood kan verklaren. Ik ben het eens met Pietje1
Leve Coen Moulijn en hup voor Feyenoord 1! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 15:09 schreef MauricioAros het volgende:@Feyenoord Till i die... We zingen toch ook weer iedere week "leve Feyenoord 1" terwijl er een selectie staat die je ook wel dood kan verklaren. Ik ben het eens met Pietje1 Leve Coen Moulijn en hup voor Feyenoord 1! de selectie wel, maar de club niet! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
selectie ook niet, er komt een voorjaar aan... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Las net in een ander topic een mooie variant op Hand in Hand! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Deze bedoel ik:
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 15:15 schreef RedDevil1990 het volgende:Hand in hand kameraden Hand in hand voor Coen moulijn Geen woorden maar daden Leve Coen moulijn! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Hoe...? Wat....? Huh...? Shit man hier moet ik van bijkomen... ;-) |
|
|
|