|
|
el-loco
|
|
|
tja die simon heeft hem al verdient lijkt me |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: ik eet dagelijks paddo's. 's avonds bij de koffie lekker man kan ik goed slapen.
Mulder blijft HELD. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 21:43 schreef Pietje1 het volgende:[..] ik eet dagelijks paddo's. 's avonds bij de koffie lekker man kan ik goed slapen. Mulder blijft HELD. +1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen gezeur, geen gezeik, alle joden naar moerdijk jalalalalala
Leuk nummer hahaha |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Mulder stond te ver voor zijn doel bij de 4-2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Darley had al problemen als de bal stil voor hem op de grond lag |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: was zeiknat veld. Mulder is een drama |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Juist, die jongen straalt een en al onrust uit. Dat heeft ook weerslag op de verdediging. Mulder doet dat veel beter. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 22:20 schreef Pietje1 het volgende:[..] Juist, die jongen straalt een en al onrust uit. Dat heeft ook weerslag op de verdediging. Mulder doet dat veel beter. vond Rob van Dijk ook de nodige rust uitstralen |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: de beste spelers zijn altijd onopvallend |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: leeftijd 11 ? ... ik zie jalozie... hoe triest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ga naar je eigen forum, (k)neusje..
Nummer werd overigens tijdens de wedstrijd gezongen, vandaar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 22:20 schreef Pietje1 het volgende:[..] Juist, die jongen straalt een en al onrust uit. Dat heeft ook weerslag op de verdediging. Mulder doet dat veel beter. Mulder die rust uitstraalt? Hahahaha, lekker blijven dromen.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ook leuk voor Sparta dat ze een 17 jarige debutant hebben. Dat zijn bij ons toch de veteranen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ongelooflijk schijtpubliek daar bij Sparta trouwens.. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Ga jij nu vertellen dat je Darley beter vond dan Mulder vandaag? |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: waarop???op die grote leugenaarsneus van je zeker pinokkijoo..... moewhahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mario had Darley gewoon eens 90 minuten moeten gunnen.. Vind je het gek dat die jongen geen vertrouwen meer heeft met zo'n coach? Zo ben je nummer 1, zo ben je nummer 3..
Darley was wat ongelukkig vandaag maar heeft veel meer kwaliteit dan Mulder. Ik vind het echt zielig als ik die Mulder zie staan in het doel, die hoort lekker in de kroeg te zitten met een paar maten en een biertje, op een scherm naar Feyenoord kijken. Die jongen is totaal ongeschikt voor betaald voetbal. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Beetje sneu dat ze zo vroeg wegmoesten.... evenals de spelers. En ook jammer dat ze If you hate fucking Feyenoord.... zongen. Niet gepast bij zo'n wedstrijd, met zo'n lading en op deze dag. Maar ook jammer dat wij ons zo slecht kunnen gedragen, we zijn er toch te gast. Iedere Feyenoorder roemt momenteel Coen: onnavolgbare voetballer, loyaal mens (waar de spelers een voorbeeld aan mogen nemen) en een aimabel mens, een echte 'gentleman' (waar wij een voorbeeld aan mogen nemen). Misschien moeten we ook eens stilstaan bij de feiten waarom Coen zo geliefd is. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 22:48 schreef MMM het volgende:Mario had Darley gewoon eens 90 minuten moeten gunnen.. Vind je het gek dat die jongen geen vertrouwen meer heeft met zo'n coach? Zo ben je nummer 1, zo ben je nummer 3.. Darley was wat ongelukkig vandaag maar heeft veel meer kwaliteit dan Mulder. Ik vind het echt zielig als ik die Mulder zie staan in het doel, die hoort lekker in de kroeg te zitten met een paar maten en een biertje, op een scherm naar Feyenoord kijken. Die jongen is totaal ongeschikt voor betaald voetbal. Daarmee heeft Mulder toch ook te maken? En Darley wil je nu wel het voordeel van de twijfel gunnen? Mmm een beetje vreemd. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Voor darley is het natuurlijk niet fijn als je al na 15 minuten Mulder ziet warmlopen, maar eerlijk is eerlijk: hij straalt weinig vertrouwen uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 23:49 schreef hotjumper het volgende:[..] Daarmee heeft Mulder toch ook te maken? En Darley wil je nu wel het voordeel van de twijfel gunnen? Mmm een beetje vreemd. Omdat Mulder niet beter kan dan dit. Darley zie ik nog wel stappen maken. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 23:51 schreef craven het volgende:Voor darley is het natuurlijk niet fijn als je al na 15 minuten Mulder ziet warmlopen, maar eerlijk is eerlijk: hij straalt weinig vertrouwen uit Denk dat al was afgesproken dat beide keepers 1 helft zouden spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Darley was om te janken. Hele verdediging raakte daardoor van slag. Mulder is dus gewoon beter, rustiger dan Darley. Als je het tegen sparta al niet kan laten zien, jezus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Darley was om te janken. Hele verdediging raakte daardoor van slag. Mulder is dus gewoon beter, rustiger dan Darley. Als je het tegen sparta al niet kan laten zien, jezus. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dan mag ie wel uitkijken dattie niet struikelt |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
die Simon deed het zeker niet slecht.. oog voor medespelers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb een kwartier van 1e helft via MegastadFM kunnen volgen. Viel me in dat tijdsbestek op dat Bruins meermalen verkeerde passes en keuzes maakte. Was het weer naadje met Luigi? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 18:34 schreef FR-Henk het volgende:Heb een kwartier van 1e helft via MegastadFM kunnen volgen. Viel me in dat tijdsbestek op dat Bruins meermalen verkeerde passes en keuzes maakte. Was het weer naadje met Luigi? Yup |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 18:34 schreef FR-Henk het volgende:Heb een kwartier van 1e helft via MegastadFM kunnen volgen. Viel me in dat tijdsbestek op dat Bruins meermalen verkeerde passes en keuzes maakte. Was het weer naadje met Luigi? Nee, niet uitgesproken slecht, en zeker niet slechter dan verscheidene collega's van hem. Misschien volgende keer gewoon naar het stadion? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 19:42 schreef Els het volgende:[..] Nee, niet uitgesproken slecht, en zeker niet slechter dan verscheidene collega's van hem. Misschien volgende keer gewoon naar het stadion? Als ik in de bijstand wil komen kom ik er zeker naar toe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 18:34 schreef FR-Henk het volgende:Heb een kwartier van 1e helft via MegastadFM kunnen volgen. Viel me in dat tijdsbestek op dat Bruins meermalen verkeerde passes en keuzes maakte. Was het weer naadje met Luigi? Net zo slecht als de rest. |
|
|
|
|
Buuls10
|
|
|
Mooie goal. 2-4 met 10 man is niet gek. |
|
|
|