BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Buitenlands voetbal, info over wedstrijden, welke club bewonder jij??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 15:31   quote  deeplink  
Ik was eigenlijk wel benieuwd, hoe en waar mensen hun voetbal kijken, ik zelf heb thuis gelukkig zowel Sport 1 als ED live, ga vrijwel nooit meer na wedstrijden toe door persoonlijke omstandigheden.

Ikzelf ben mijn hele leven al een fan van Barcelona geweest, het spel en de atmosfeer die hun nastreven ligt het dichst bij de club die het ik het dichtst bij m'n hart heb, AJAX.

In Italie houd ik van AC Milan, en dant komt puur door de drie groten, die daar fuore maakten.

Verder ben ik fan van Arsenal, en kan het spel van Tottenham het laatste jaar ook erg waarderen.

Vanavond trouwens een mooi affiche in de Engelse competitie, de westrijd begint om 20:45 en wordt uitgezonden op sport 1.
Arsenal kan haar titel aspiraties nog meer kracht bijzetten, door vanavond te winnen van directe concurrent Manchester City.....

Ik ben benieuwd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door remco k --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 05 januari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Ik heb zelf Eredivisie Live, Sport 1 en men pa heeft serieus iets van 8000 kanalen, dus daar zijn nogal veel sportkanalen ;)
Ben fan van Arsnenal, Barca en ook Chelsea.

Damn.. Kan die wedstrijd niet kijken.. Heb een trainersoverleg (ben trainer jaja ;)) Dus kan ik het niet kijken, jammer..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 05 januari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
In japan heb je en hele mooie club, yan sit op samurai

what.jpg

Ze bestaan volgens mij nu niet meer, maar ik kon genieten van die winner-mentaliteit!
Rogier
 Rogier - woensdag 05 januari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Weet je remko.....ik zou precies jouw stukje bij mij neer kunnen zetten. Had 2 Schotse maten over met oud -en nieuw en die vroegen mij hetzelfde, welke clubs ik nog meer fan van ben. Mijn antwoord : Geen een...alleen Ajax. Maar ik hou wel Barca, AC Milan (vanwegen de 3 groten) , Arsenal en nu dan Tottenham in de gaten en ook Bayern.

Mijn 2 Schotse maten zijn voor Feyenoord en PSV in NL !! WTF ?
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 januari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
er is er maar een...
Rogier
 Rogier - woensdag 05 januari 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Oh ja...naar het stadion ga ik al een tijd niet meer. Heb we seizoenskaart gehad. Maar nu met Eredivisielive en Sport1 zie ik ook alles.
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:43 schreef Rogier het volgende:
Weet je remko.....ik zou precies jouw stukje bij mij neer kunnen zetten. Had 2 Schotse maten over met oud -en nieuw en die vroegen mij hetzelfde, welke clubs ik nog meer fan van ben. Mijn antwoord : Geen een...alleen Ajax. Maar ik hou wel Barca, AC Milan (vanwegen de 3 groten) , Arsenal en nu dan Tottenham in de gaten en ook Bayern.

Mijn 2 Schotse maten zijn voor Feyenoord en PSV in NL !! WTF ?
Dat ze uit schotland komen zegt daarin echt genoeg, kijk naar Celtic en Glasgow Rangers, het zijn alleen maar psv en Feyenoordspelers die naar zulke anti voetbalclubs toe willen...

Ik heb ook een maatje in Northumberland, dat ligt vlakbij Newcastle, die club support hij dus ook. En ook hun liggen dus redelijk dicht bij de Schotse grens, en ook zei vinden PSV en Feyenoord mooiere clubs...
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:44 schreef verbrande harry het volgende:
er is er maar een...
Maar je gaat niet naar iedere wedstrijd toe (heb je zelf gezegd), hoe kijk je de wedstrijden waar je niet bij kan zijn dan?? ED live, of teletekst, of misschien ouderwets zondagavnond met een bord stampot op schoot???
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
In japan heb je en hele mooie club, yan sit op samurai

[ afbeelding ]

Ze bestaan volgens mij nu niet meer, maar ik kon genieten van die winner-mentaliteit!
Whahahahahahaha...
Rogier
 Rogier - woensdag 05 januari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ze uit schotland komen zegt daarin echt genoeg, kijk naar Celtic en Glasgow Rangers, het zijn alleen maar psv en Feyenoordspelers die naar zulke anti voetbalclubs toe willen...
Precies...het zijn werkers daar. Alhoewel Rangers toch wel goede spelers had zoals F en R de Boer, Mols, Arveladze etc. Op januari 2 heb ik met hen bij mij thuis Rangers-Celtic gekeken en hun als Rangers fans wisten 1000% zeker dat rangers zou gaan winnen. Lol..dus niet. Maar het voetbal was nog slechter dan bij Telstar-Volendam !
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 januari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar je gaat niet naar iedere wedstrijd toe (heb je zelf gezegd), hoe kijk je de wedstrijden waar je niet bij kan zijn dan?? ED live, of teletekst, of misschien ouderwets zondagavnond met een bord stampot op schoot???
wat heb ik zelf gezegd? als je over ajax praat ben ik er altijd,alleen een buitenlasndse club heb ik niet mijn liefde zit in mokum...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door verbrande harry --
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:58 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

wat heb ik zelf gezegd? als je over ajax praat ben ik er altijd,alleen een buitenlasndse club heb ik niet mijn liefde zit in mokum...
Je zei, dat jij niet iedere wedstrijd bezocht, niet alles zowel uit als thuis, dat zou dan toch betekenen, dat jij die wedstrijden ergens anders bekijkt?
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 januari 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 16:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zei, dat jij niet iedere wedstrijd bezocht, niet alles zowel uit als thuis, dat zou dan toch betekenen, dat jij die wedstrijden ergens anders bekijkt?
ik weet niet waar je dat gelezen heb maar waar ajax gaat ben ik ook zowel nationaal als internationaal(indien kaartverkoop)zaterdag naar hamburg met me maten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door verbrande harry --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 05 januari 2011 - 16:09   quote  deeplink  
En Feyenoord - Ajax? :P
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 januari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 16:09 schreef Hasjkoph het volgende:
En Feyenoord - Ajax? :P
ja 010 uit,en ado den haag uit je heb gelijk man.

remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:58 schreef Rogier het volgende:

[..]

Precies...het zijn werkers daar. Alhoewel Rangers toch wel goede spelers had zoals F en R de Boer, Mols, Arveladze etc. Op januari 2 heb ik met hen bij mij thuis Rangers-Celtic gekeken en hun als Rangers fans wisten 1000% zeker dat rangers zou gaan winnen. Lol..dus niet. Maar het voetbal was nog slechter dan bij Telstar-Volendam !
Ik heb de wedstrijd ook gezien, Smaras scorde twee keer als ik het goed heb, en inderdaad was dat ook niet veel bijzonders... Moet wel zeggen dat hun voetbal nog veel intenser beleven dan dat wij dat in NL doen, ik had hier afgelopen jaar een paar gasten uit Liverpool in huis, dus natuurlijk wetsdrijden kijken.

Maar als Liverpool thuis speelt ( ben er gelukkig in 2001 een keer getuige van geweest met 1 van mijn zoons.) wat er dan gebeurt voorafgaand aan een wedstrijd, dat is niet normaal, het You'll never walk alone, wordt daar zo hard en door zoveel mensen gezongen/geschreeuwd, dat is niet normaal. Ik ben ooit eens bij een wedstrijd Galatasary- Trabzonspor geweest, en dat is extreem, maar wint het niet van het gezang bij Liverpool.

En weet je wat het ergste is, die Gasten die ik huis had, gaan gewoon voor de TV staan, en meezingen, gewoon met tranen in hun ogen, echt niet normaal, zo mooi...
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 16:07 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik weet niet waar je dat gelezen heb maar waar ajax gaat ben ik ook zowel nationaal als internationaal(indien kaartverkoop)zaterdag naar hamburg met me maten.
Ik zal het eens ff nakijken op het forum dan, je hebt dat volgens mij namelijk wel gepost hier, of ik moet je met iemand anders in de war hebben..
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 januari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zal het eens ff nakijken op het forum dan, je hebt dat volgens mij namelijk wel gepost hier, of ik moet je met iemand anders in de war hebben..
ja jongen wat jij wil zolang ik maar weet dat ik dat niet gepost heb, en inderdaad je bent met iemand anders in de war.
ik zeg zoekse en laat het me effe weten wil je.

eSCee
 eSCee - woensdag 05 januari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
In nederland AJAX, te volgen via seizoenkaart sinds 1996 en natuurlijk ED live.
Daarnaast FC Eindhoven. tja er is maar 1 club in Eindhoven..

Buitenland een echte zwak voor Liverpool.

Uiteraard is barca leuk, maar niet dat ik daar fan voor ben. geldt voor Milan ook. Ik volg eigenlijk alleen AJAX. de rest kijk ik niet meer, want dan wordt voetbal echt een dagtaak en ik heb meer hobby's :-)
swennos
 swennos - woensdag 05 januari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
na ajax toch echt barca in italie ac milan duitsland shalke 04 frankijk boeit me eigenlijk niet echt en engeland tja ga ik toch voor arsenal al ligt newcastle toch ook dicht bij me hart meest hatelijke clubs real en chelsea
Ride
 Ride - woensdag 05 januari 2011 - 17:09   quote  deeplink  
Zitten wel wat clubs tussen in bepaalde tijdsgeesten waar ik buiten Ajax ook wel met meer dan gemiddelde interesse naar keek en volgde:

Juventus met Platini

AC Milan met v. Basten

Barcelona met Cruijff als trainer

Arsenal met Bergkamp

Barcelona met Rijkaard als trainer

Barcelona met Pep als trainer.

verder eigenlijk weinig andere clubs.
Wel wat finales gezien maar verder volg ik het niet op t.v.
Hoogstens op maandagmorgen op VI.nl

Ik ben wat dat betreft een over the top Ajacied. Andere clubs kunnen me gewoon weinig boeien.

Wel grappig trouwens dat Feyenoorders zich ook nauw verbonden voelen met Barca als (haven)stad en als "kleinere" club van Spanje.
Real wordt dan toch sneller aan Ajax gelinkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door Ride --
derde ster
 derde ster - woensdag 05 januari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
ik volg alleen maar ajax.Daarbij ben ik een hele grote fan van rafael van der vaart,dus mocht ik naar iets anders kijken(werkelijk bijna nooit) dan zou het daar naar zijn.maar ik ben een fanatieke ajaxfan!ga heel weinig naar stadion toe.gemiddeld 3x per jaar.Maar vroeger in de tempel de Meer had ik jaren een seizoenskaart.Niet te vergelijken met tegenwoordig trouwens.Mooi topic!
Jacco
 Jacco - woensdag 05 januari 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Als het zulk zwaar weer is dat ik naar een andere club dan Ajax kijk dan is het barca of de Spurs.
Barca spreekt voor zich en modric en vd vaart bij de Spurs is gewoon super om te zien.
Verder heeft mijn vriendin een tijdje bij united gewerkt en heb ik daar ook een klein zwak voor
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 januari 2011 - 18:53   quote  deeplink  
Wel grappig trouwens dat Feyenoorders zich ook nauw verbonden voelen met Barca als (haven)stad en als "kleinere" club van Spanje.
Real wordt dan toch sneller aan Ajax gelinkt.

Feijenoorders hebben juist een hekel aan Barca mede door Cruijff en alle Ajacieden die daar gespeeld hebben
Robertos90
 Robertos90 - woensdag 05 januari 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Ajax Barcelona Ac milan Heracles Almelo
Jacco
 Jacco - woensdag 05 januari 2011 - 19:03   quote  deeplink  
Beroemde quote van Michael van praag is dat hij vond dat Ajax meer lijkt op real Madrid omdat ze daar ook met veel eigen jeugd spelen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 januari 2011 - 19:05   quote  deeplink  
Barca niet dan?
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 19:05 schreef nemam-tiL het volgende:
Barca niet dan?
Dat is pas ingezet begin jaren 90 toen Cruijff daar liep, dat heeft nog jaren geduurd voordat er daadwerkelijk veel spelers door zouden doorbreken.
Eind jaren negentig begon dat, en werd ook de kooplust van Madrid steeds groter..
Ik hoef het nu natuurlijk niet te vermelden, dat het nu wel anders is, Barca speelt met zo'n 14 eigen jeugdspelers in de selectie. Madrid kan ik er niet 1 opnoemen..

Overigens herinner ik mij de uitspraak van M.van Praag niet..
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 19:13   quote  deeplink  
"Als u Belg was geweest, van welke Belgische club had u dan voorzitter willen zijn?" Deze vraag kregen alle ex-voorzitters voor de kiezen. "Anderlecht, het Real Madrid van België", luidde het antwoord van Van Praag. "Die club heeft dezelfde grandeur en historie als Ajax, weliswaar met minder gewonnen prijzen", verduidelijkte hij zijn keuze.

Dit is de enige uitspraak die iets in de buurt zou kunnen komen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 januari 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 19:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is pas ingezet begin jaren 90 toen Cruijff daar liep, dat heeft nog jaren geduurd voordat er daadwerkelijk veel spelers door zouden doorbreken.
Eind jaren negentig begon dat, en werd ook de kooplust van Madrid steeds groter..
Ik hoef het nu natuurlijk niet te vermelden, dat het nu wel anders is, Barca speelt met zo'n 14 eigen jeugdspelers in de selectie. Madrid kan ik er niet 1 opnoemen..

Overigens herinner ik mij de uitspraak van M.van Praag niet..
Daarom zeg ik ook dat Feijenoorders Barca niet(meer) pruimen
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 05 januari 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Ik vind Arsenal een erg mooie club. Ze leiden zelf spelers op en spelen fatastisch positiespel waar ik graag naar kijk. ook vind ik het emirate stadion een heel mooi stadion waar een geweldige sfeer hangt. de arsenal fans zeggen volgens mij vaak dat het oude stadion een mooier stadion was met meer sfeer maar daar ben ik het echt niet mee eens.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 05 januari 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Barcelona, Tottenham, Bayern, Silkeborg(Denemarken), Inter, Germinal beerschot.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 05 januari 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Grappig dat er opeens zoveel Tottenham fans zijn.
Leuke voetballers maar verder niks aan hoor.

Ik heb echt geen enkele andere club dan Ajax waar ik ook maar iets van sympathie voor voel.
Kijk er naar en zie het voorbij komen.
Soms zijn er leuke wedstrijden maar verder...
Jacco
 Jacco - woensdag 05 januari 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 19:13 schreef remco k het volgende:
"Als u Belg was geweest, van welke Belgische club had u dan voorzitter willen zijn?" Deze vraag kregen alle ex-voorzitters voor de kiezen. "Anderlecht, het Real Madrid van België", luidde het antwoord van Van Praag. "Die club heeft dezelfde grandeur en historie als Ajax, weliswaar met minder gewonnen prijzen", verduidelijkte hij zijn keuze.

Dit is de enige uitspraak die iets in de buurt zou kunnen komen..
Op Youtube kun je de docu 'ajax topclub' vinden uit 92. Daar zegt hij dat in. Het is sowieso een coole docu om te zien
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Oke..
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 20:08 schreef FsideVak129 het volgende:

Ik heb echt geen enkele andere club dan Ajax waar ik ook maar iets van sympathie voor voel.
Het gaat mij over het algemeen ook alleen om die wedstrijden, en vaak zijn de clubs die ik opnoemde, in mijn ogen betrokken bij de betere wdstrijden in mijn ogen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 januari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Ik heb niet een echte club,maar wel een bloed hekel aan inzaghi(schrijf het waarschijnlijk niet goed)wat een bloedzuiger vind ik dat
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Oh ja toch wel Ajax Capetown
Afcarius
 Afcarius - woensdag 05 januari 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Altijd fan geweest van Ajax natuurlijk, maar ook van Arsenal. Het spel wat Arsenal spreelt spreekt mij gewoon aan. Daarnaast ben ik ook fan geworden van Arsenal om fantastische spelers zoals Henry en Pirés (goede ouwe tijd), maar natuurlijk ook 'onze' Dennis Bergkamp. Ik vind het daarom ook jammer dat Arsenal tegen Barca moet in de champions league, want dan kan ik van een van de twee niet meer genieten.
Ik kijk wel graag naar voetbal, en veel clubs vind ik ook wel leuk om naar te kijken, maar Ajax en Arsenal zijn toch mijn favorieten. Dat komt denk ik ook omdat je de clubs een beetje met elkaar kan vergelijken tot op zeker hoogte.
Verder zijn er natuurlijk ook clubs die ik haat, zoals 010 maar ook Inter en Ac Milan. Met uitzondering van de oud ajax spelers die er spelen of hebben gespeeld, ik vind de speelstijl van beide clubs waardeloos, vies en irritant. Eigenlijk heb ik gewoon een schijthekel aan het hele Italiaanse voetbal.

Welke clubs (met uitzondering van 010) halen bij jullie eigenlijk het bloed onder jullie nagels vandaan?
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 05 januari 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 21:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat mij over het algemeen ook alleen om die wedstrijden, en vaak zijn de clubs die ik opnoemde, in mijn ogen betrokken bij de betere wdstrijden in mijn ogen.
Dubbele ogen kan je wel beter mee kijken ... Hahahahahahaha

Geeft niks man, geef alleen maar aan dat ik wel een voetbal liefhebber ben alleen kijk ik zeer neutraal. Ben niet aan het juichen als een ander wint.
Zit niet in mijn hart.
Van de sfeer in sommige stadions op t.v. kan ik wel genieten. Zoals wel eens op AFCA.nl over Zuid Amerika.
Jammer dat we daar niet wonen en geboren zijn en daar Ajax hebben.
Het weer is een stuk lekkerder in Rio en de vrouwtjes...
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 05 januari 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:13 schreef Afcarius het volgende:

Welke clubs (met uitzondering van 010) halen bij jullie eigenlijk het bloed onder jullie nagels vandaan?
Start maar een nieuw topic, zal snel vol zitten ;-)
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 05 januari 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 21:50 schreef nemam-tiL het volgende:
Oh ja toch wel Ajax Capetown
Hahahahahahaha, ook een goed idee...maar dan ook alles daarheen verhuizen. Lekker weer en ze hebben nog een mooi nieuw stadion.
Ruimte zat, mogen al die township lui naar Rotterdam gaan.
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:20 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Dubbele ogen kan je wel beter mee kijken ... Hahahahahahaha

Geeft niks man, geef alleen maar aan dat ik wel een voetbal liefhebber ben alleen kijk ik zeer neutraal. Ben niet aan het juichen als een ander wint.
Zit niet in mijn hart.
Van de sfeer in sommige stadions op t.v. kan ik wel genieten. Zoals wel eens op AFCA.nl over Zuid Amerika.
Jammer dat we daar niet wonen en geboren zijn en daar Ajax hebben.
Het weer is een stuk lekkerder in Rio en de vrouwtjes...
Vaarnamelijk dat laatste woord gaat het bij jou eigenlijk om....:-)
Pietje
 Pietje - woensdag 05 januari 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 15:31 schreef remco k het volgende:
Ik was eigenlijk wel benieuwd, hoe en waar mensen hun voetbal kijken, ik zelf heb thuis gelukkig zowel Sport 1 als ED live, ga vrijwel nooit meer na wedstrijden toe door persoonlijke omstandigheden.

Ikzelf ben mijn hele leven al een fan van Barcelona geweest, het spel en de atmosfeer die hun nastreven ligt het dichst bij de club die het ik het dichtst bij m'n hart heb, AJAX.

In Italie houd ik van AC Milan, en dant komt puur door de drie groten, die daar fuore maakten.

Verder ben ik fan van Arsenal, en kan het spel van Tottenham het laatste jaar ook erg waarderen.

Vanavond trouwens een mooi affiche in de Engelse competitie, de westrijd begint om 20:45 en wordt uitgezonden op sport 1.
Arsenal kan haar titel aspiraties nog meer kracht bijzetten, door vanavond te winnen van directe concurrent Manchester City.....

Ik ben benieuwd..
Tja... dat verschilt per tijdvak.
Ik kan me bijvoorbeeld uit de zestiger jaren Benfica herinneren met Eusebio: FANTASTISCH!! En uit diezelfde periode Real Madrid: OOGSTRELEND!!
En dan later, natuurlijk onze jongens bij AC Milan. In Milaan lopen ze nu nog altijd weg met hun helden Rijkaard, van Basten en Gullit.
En vandaag de dag is mijn absolute favoriet... het kan haast niet anders: Barcelona. Zij spelen het spelletje, zoals het gespeeld moet worden. Machtig mooi om naar te kijken.
Maar over de hele linie zijn er nog meer prachtige clubs geweest.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 januari 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 20:08 schreef FsideVak129 het volgende:

meerdere ajacieden waaronder mijn maten gaan regelmatig naar de spurs dus het is niet vreemd.
Jacco
 Jacco - woensdag 05 januari 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 19:05 schreef nemam-tiL het volgende:
Barca niet dan?
Dat is de grap inderdaad. Begin jaren '90 was Barca nog echt een koop ploeg.
Jacco
 Jacco - donderdag 06 januari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
Spurs is ook een 'joden' club. Niet dat mij dat persoonlijk veel uitmaakt, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen een band schept
remco k
 remco k - zondag 16 januari 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Als men nog een staaltje collectief druk zetten wil bewonderen, schakel je tv dan even richting Sport 1, Barcelona speelt weer een weergaloos. Real overigens 2 hele dure punten laten liggen bij Almeria vandaag, Barcelona staat 2-0 voor door fantastische goals van Iniesta en Villa..
alibabba
 alibabba - maandag 17 januari 2011 - 19:36   quote  deeplink  
AJAX is natuurlijk club nummer 1 en daar kijk ik werkelijk elke minuut van. Als ik ooit een wedstrijd niet kan zien, neem ik het op en zie het de dag erna integraal. Vvv vind ik een leuke club en ik ga wel eens een wedstrijdje in Venlo kijken. Barcelona onder Cruijff was geweldig om te zien met maximaal 3 buitenlanders. Het Barca van nu is ook geweldig om naar te kijken. Real Madrid vond ik ook altijd een mooie club, maar ze hebben mijn sympathie verloren na het gemakkelijk wegsturen van Nederlandse spelers zoals vd.Vaart/Sneijder/Huntelaar. In Duitsland vind ik Dortmund de mooiste club, maar Bayern kan me ook altijd bekoren. Met Man.Utd. heb ik in Engeland de meeste feeling, maar Arsenal met Bergkamp destijds was ook leuk. In het verleden keek ik veel Buitenlands voetbal, maar de laatste jaren stukken minder. Eredivisie-Live en Sport 1 heb ik, maar ik vind het zonde van mijn tijd om daar continu naar te staren. Voetbal blijft leuk als je er niet teveel naar kijkt, maar die mening is niet iedereen toebedeeld denk ik.
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 19:36 schreef alibabba het volgende:
AJAX is natuurlijk club nummer 1 en daar kijk ik werkelijk elke minuut van. Als ik ooit een wedstrijd niet kan zien, neem ik het op en zie het de dag erna integraal. Vvv vind ik een leuke club en ik ga wel eens een wedstrijdje in Venlo kijken. Barcelona onder Cruijff was geweldig om te zien met maximaal 3 buitenlanders. Het Barca van nu is ook geweldig om naar te kijken. Real Madrid vond ik ook altijd een mooie club, maar ze hebben mijn sympathie verloren na het gemakkelijk wegsturen van Nederlandse spelers zoals vd.Vaart/Sneijder/Huntelaar. In Duitsland vind ik Dortmund de mooiste club, maar Bayern kan me ook altijd bekoren. Met Man.Utd. heb ik in Engeland de meeste feeling, maar Arsenal met Bergkamp destijds was ook leuk. In het verleden keek ik veel Buitenlands voetbal, maar de laatste jaren stukken minder. Eredivisie-Live en Sport 1 heb ik, maar ik vind het zonde van mijn tijd om daar continu naar te staren. Voetbal blijft leuk als je er niet teveel naar kijkt, maar die mening is niet iedereen toebedeeld denk ik.
Nee, bij bij echt iedere dag voetbal als het mogelijk is...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Buitenlands voetbal, info over wedstrijden, welke club bewonder jij??

0.0081989