|
|
kalou123
|
|
|
Hij had blijkbaar een goede indruk achtergelaten tijdens zuid-amerikaanse chapions league.
http://transferzone.nl/?p=1214
Ik zou eerst ff afwachten als ik ajax was wat als straks suarez én el hamdaoui weg gaan? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
heb je Gerrit Tokkie ook weer... |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Volgens mij is er al meerdere keren aangegeven dat hier een apart geruchtentopic voor is!!! Maar nee hoor, stug volhouden en steeds maar nieuwe topics openen... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 18:00 schreef PETER111 het volgende:Volgens mij is er al meerdere keren aangegeven dat hier een apart geruchtentopic voor is!!! Maar nee hoor, stug volhouden en steeds maar nieuwe topics openen... ja precies en hij leert het maar niet aaaaarrrrgggghhhhhh |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Volgens mij begint het balletje bij mij inmiddels te rollen. Die Kalou123 is volgens mij de eigenaar van de website transferzone.nl en probeert hij op deze manier mensen richting zijn site te trekken. Elk gerucht linkt hij namelijk aan deze site. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 18:19 schreef amsterdammer113 het volgende:Volgens mij begint het balletje bij mij inmiddels te rollen. Die Kalou123 is volgens mij de eigenaar van de website transferzone.nl en probeert hij op deze manier mensen richting zijn site te trekken. Elk gerucht linkt hij namelijk aan deze site. hij kan posten wat hij wil ik kijk toch niet op die site... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Roep ik ergens in het verhaal dat jij moet kijken op die site?? Volgens mij niet, toch? Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat ik nu begrijp waarom hij zoveel shit hier neer gooit. Dus indirect een melding richting Boudewijn om hier wat aan te doen. Want al die dubbele topics wordt je een beetje schijtziek van. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 18:26 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Roep ik ergens in het verhaal dat jij moet kijken op die site?? Volgens mij niet, toch? Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat ik nu begrijp waarom hij zoveel shit hier neer gooit. Dus indirect een melding richting Boudewijn om hier wat aan te doen. Want al die dubbele topics wordt je een beetje schijtziek van. geef ik aan dat ik daar kijk dan of ga kijken? |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
Ik zou het niet doen als ik ajax was.Ik vond hem altijd wel aardig kunnen voetballen.En precies zoals gezegt wordt:als mido en luis en mounir weggaan? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: "hij kan posten wat hij wil ik kijk toch niet op die site..." ehm ja dus. Misschien moet je eerst een beter leren lezen voordat je zo reageert aangezien ik nergens in het verhaal roep dat iemand op die site moet gaan kijken. Ik heb het er alleen over dat het opvalt dat alle berichten die hij plaatst worden voorzien van de website transferzone.nl |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
@amsterdammer113 verbrande harry bedoelt het volgens mij niet lullig:P hij wil dr alleen mee zeggen dat die er het mee eens is toch? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 18:41 schreef Robertos90 het volgende:@amsterdammer113 verbrande harry bedoelt het volgens mij niet lullig:P hij wil dr alleen mee zeggen dat die er het mee eens is toch? Is goed man. Niks tegen Harry. Nu weer ontopic. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mmmmm persoonlijk denk ik echt dat suarez weggaat en dat daarom het probleem elham/deboer is opgelost.. (ik hoop dit echter niet) |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
volgens mij is cvitanich gewoon een goede spits die echt wel in het eerste kan spelen. ik heb hem niet heel vaak zien spelen dus ik kan er ook niet zo goed over oordelen maar ik kan me herinneren dat hij vorig jaar een wedstrijd mocht spelen voor ajax waar hij er 3 in schoot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cvitanich liep iets beter dan 1 op 2, en dat terwijl veel van zijn spelen uit invalbeurten bestond. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hahahahahahaha, wat een misverstanden weer hier.
Heerlijk |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 18:41 schreef Robertos90 het volgende:@amsterdammer113 verbrande harry bedoelt het volgens mij niet lullig:P hij wil dr alleen mee zeggen dat die er het mee eens is toch? ja ach amsterdammer113 ziet/zag ze effe vliegen denk ik...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja eigenlijk heb je gelijk,maar het is vooral hoe je iets interpreteerd... |
|
|
|