|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wordt Bloody Hell...
Coach Obiku heeft mij nog geen plaats gegeven, wáár sta ik dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mag ik dan z'n hoofd raken, Leon, word je toch niet voor geschorst! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wil for old time's sake ook Richard Witschge doormidden schoppen. Die heeft 'ie nog te goed. Hij zal toch wel in het spelershome komen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik stel voor dat Els hem in zijn knieholte tikt,bij zijn val naar voren mag jij zijn hoofd volley nemen... ik volg met een subliem hakkie oke? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 21:50 schreef Els het volgende:Wil for old time's sake ook Richard Witschge doormidden schoppen. Die heeft 'ie nog te goed. Hij zal toch wel in het spelershome komen? Ik had toen gelijk mijn zippo op z`n harses moeten gooien... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 21:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik stel voor dat Els hem in zijn knieholte tikt,bij zijn val naar voren mag jij zijn hoofd volley nemen... ik volg met een subliem hakkie oke? Prima!!!
En het mooie is: we worden geen van allen geschorst!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nou dan laten we de rest penaltys nemen... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
bewaren jullie dan die de zeeuw voor mij? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tuurlijk,Jumper verzorgt de slidding en jij plaatst een klassiek puntertje op z`n tanden? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jij staat als voorstoppert voor jumpert. die is laatste man. (but not least) uiteraard neem ik zelf de positie overt van de clert. die gaat naar fc geef hem een loei. zal ik laten zien wat een opkomende back hoord te doen!!! juistem! verdedigen!!! en natuurlijk ook overt de linksbuiten (quiroz) heen. hahaha lekker jong. ehh... gewoon fussbal spielen!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha und niegt loelen |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Met mijn ruim 1,9 meter en een borstomvang van 110 moet ik ook wel een plekje krijgen. Als ze tegen mij aanlopen lopen ze tegen een tank aan. ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 23:11 schreef PieterBos het volgende:Met mijn ruim 1,9 meter en een borstomvang van 110 moet ik ook wel een plekje krijgen. Als ze tegen mij aanlopen lopen ze tegen een tank aan. ;) mooi!! dan kent jij mooi bij het legert! geschikt!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gemeten bij je navel? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben nog redelijk slank, maar ga voor die wedstrijd heel veel knoflook eten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Al begonnen Sevi?
Ajax-speler Demy de Zeeuw is vanavond het slachtoffer geworden van een inbraak, zo valt op het twitteraccount van de middenvelder te lezen.
"'FUCKING brutaal ingebroken in me huis! Inbrekers zijn wel gezien en gesnapt door verschillende buren signalement bekend," zo twittert de middenvelder van de Amsterdammers. De middenvelder vervolgd zijn verhaal met: "Sieraden, laptop en auto - Parelmour-wit Fiat 500 kenteken: 96-LBB-8 gestolen. Kijk a.u.b. goed rond in Den Haag en omgeving."
Van de daders ontbreekt nog elk spoor, ondanks de vele aanknopingspunten die bekend zijn bij de politie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik als jonge speler bij excelsior gestald,zie dit team snel uiteenvallen door ruzie en meningsverschillen.maar namens mij veel succes.Ik zal proberen bij excelsior mijn best te doen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 20:58 schreef Kadaver het volgende:[..] Nee, een fotoalbum en een achtergrond wijden aan fitness-apperatuur is volledig heteroverantwoord? :P Hey stiekem kijken kadaver? vind je wel leuk he? nodig me maar uit, hoef je ook het niet meer stiekem te doen! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 11:15 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik als jonge speler bij excelsior gestald,zie dit team snel uiteenvallen door ruzie en meningsverschillen.maar namens mij veel succes.Ik zal proberen bij excelsior mijn best te doen. Er is maar 1 doel, en die verbroedert. Succes bij Excelsior, misschien van de zomer terug? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Van die auto blijft, ook als ze 'm terugvinden, natuurlijk niet veel meer heel ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 09:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Al begonnen Sevi? Ajax-speler Demy de Zeeuw is vanavond het slachtoffer geworden van een inbraak, zo valt op het twitteraccount van de middenvelder te lezen. "'FUCKING brutaal ingebroken in me huis! Inbrekers zijn wel gezien en gesnapt door verschillende buren signalement bekend," zo twittert de middenvelder van de Amsterdammers. De middenvelder vervolgd zijn verhaal met: "Sieraden, laptop en auto - Parelmour-wit Fiat 500 kenteken: 96-LBB-8 gestolen. Kijk a.u.b. goed rond in Den Haag en omgeving." Van de daders ontbreekt nog elk spoor, ondanks de vele aanknopingspunten die bekend zijn bij de politie. gewoon, . . alvast een beetje intimideren |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Het moet wel persoonlijk geweest zijn, want wie steelt er nou een fiat.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou ja, als toevallig net je vuilnisbak stukgegaan is.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mooi want hij vond het brutaal.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: over deze zou ik misschien wel ff moeten nadenken . . . .
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: he ain't seen nothing yet . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nee joh sevi. die wil je niet. is echt niks kuttert dan fiat. plastice rammelbakken. alleen lambo,s en ferrari,s uit die schurkenstaat zijn te vertrouwen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:04 schreef obiku010 het volgende:nee joh sevi. die wil je niet. is echt niks kuttert dan fiat. plastice rammelbakken. alleen lambo,s en ferrari,s uit die schurkenstaat zijn te vertrouwen Een Daf dan?Over Daf gesproken worden die niet gemaakt in het dorp van v Nistelrooy? Die jongen die vanavond een hattrick maakten tegen de neuzen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:04 schreef obiku010 het volgende:nee joh sevi. die wil je niet. is echt niks kuttert dan fiat. plastice rammelbakken. alleen lambo,s en ferrari,s uit die schurkenstaat zijn te vertrouwen zou er misschien over moeten nadenken, . . . of het wat is voor de handel dus . . . . . . m'n echte voorkeur blijft toch nog steeds uitgaan naar Triumph Stag
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:24 schreef sevillana het volgende:[..] zou er misschien over moeten nadenken, . . . of het wat is voor de handel dus . . . . . . m'n echte voorkeur blijft toch nog steeds uitgaan naar Triumph Stag [ afbeelding ] Titel : AANGEBODEN TRIUMPH STAG Prijs : € 12.950 Omschrijving : TE KOOP MOOIE ORIGINEEL NEDERLANDSE TRIUMPH STAG VORIGE EIGENAAREN BEKEND. APK GEKEURD TOT 06-2012 RECENT TAXATIE RAPORT,TAXATIE WAARDE €14500
Verzekering : Bereken uw Oldtimer premie!
OPTIES Merk : Triumph Type : STAG Bouwjaar : 1976 Gewicht(kg) : 1232 Kilometerstand : 55123 km Kleur : WIT Lakstaat : Onbekend Brandstof : Benzine Versnellingsbak : Handgeschakeld Aantal cylinders : V8 Aantal pk : 200 Motorstaat : Origineel Uitvoering : Cabrio Algehele staat : Goed ACCESSOIRES Getint glas : NEE Airco : NEE Leren interieur : NEE Elektrische ramen : JA Stuurbekrachtiging : JA Elektrische spiegels : NEE
CONTACT GEGEVENS Naam : leo teunissen Adres : Romeinenweg 108 Postcode : 5349AL Woonplaats : Oss Regio : Noord-Brabant Telefoonnummer : niet vrijgegeven Mobiel : 06-54726480 Emailadres : Stuur leo teunissen een email |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Titel : AANGEBODEN TRIUMPH STAG Prijs : € 12.950 Omschrijving : TE KOOP MOOIE ORIGINEEL NEDERLANDSE TRIUMPH STAG VORIGE EIGENAAREN BEKEND. APK GEKEURD TOT 06-2012 RECENT TAXATIE RAPORT,TAXATIE WAARDE €14500 Verzekering : Bereken uw Oldtimer premie! OPTIES Merk : Triumph Type : STAG Bouwjaar : 1976 Gewicht(kg) : 1232 Kilometerstand : 55123 km Kleur : WIT Lakstaat : Onbekend Brandstof : Benzine Versnellingsbak : Handgeschakeld Aantal cylinders : V8 Aantal pk : 200 Motorstaat : Origineel Uitvoering : Cabrio Algehele staat : Goed ACCESSOIRES Getint glas : NEE Airco : NEE Leren interieur : NEE Elektrische ramen : JA Stuurbekrachtiging : JA Elektrische spiegels : NEE CONTACT GEGEVENS Naam : leo teunissen Adres : Romeinenweg 108 Postcode : 5349AL Woonplaats : Oss Regio : Noord-Brabant Telefoonnummer : niet vrijgegeven Mobiel : 06-54726480 Emailadres : Stuur leo teunissen een email thx info Leon, . . . maar uh . . . . . ff geen pecunia |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: oh en de postcodekanjer was toch in krimpen gevallen? ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh? da's mooi voor die lui daar, maar ik weet nergens van . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik dacht dat je in krimpen woonde hahaha tja dan moet je nog ff door sparen sorry... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Italiaans of Engels, kut auto's |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 20:30 schreef obiku010 het volgende:gezien er te weinig jongens zijn met hart voor Feyenoord dacht ik even mijn perfecte team prijs te geven! selectie bestaat uit meer spelers als nu. maar voor minder geld! jongens met echte liefde voor de club. DE CLUB! mijn selectie bestaat uit: quiroz (de stiekumert), mmm (de baboheld), milo (de slopert), stylzz (de ijzige), leon (de volbloed), ftid (de fanatieke), hotjumper (de zienert), kale co (op goal), els (spits), sevi (overal en nergens), craven (de spijkerharde), maximus en moa (de kruisende spelerts), frhenk (de stabiele), obiku010 (de clown), jozo (de lastige spelert), kkl (de forcerende), rovert (de rovert), ovi (en zijn vrienden), dit aangevuld met alle andere forum leden die minimaal schuim op de bek hebben en vuur spuwen voor Feyenoord. graag jullie visie!! ;-) ook voor boudewijn en thomas is er plek! we hebben ook ballen jongens nodig! niet dan? :-) Sinds wanneer ben ik fanatiek?? Wat word mijn plaats op het veld??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik vind jou al fanatiek zolang ik je een beetje ken. jaar of 2,3. hahaha. ik denk dat je het beste tot je recht komt net achter de nummer 10. voor milo, die is voorstopper. uiteraard spelen we in een 3-5-2, maar let op. we spelen met de punt naar achter. je kan het zien als soort 3-1-4-2. milo als terrorchef. jij natuurlijk als type van gastel/bosveld de regie over het middeveld. ik zie kansen heren!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: leon natuurlijk! hij is ook de enige die erin past! dus leon breng hem ff terug! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mis hier de kleedkamerhumor. Wie z'n mp3-oortjes kan ik met 3 secondenlijm insmeren? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hmmmmm, overweeg nu toch een andere kleedkamer te vragen bij Obiku. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 11:21 schreef Milo het volgende:[..] Hey stiekem kijken kadaver? vind je wel leuk he? nodig me maar uit, hoef je ook het niet meer stiekem te doen! Gluren en bestoken is wat ik graag doe. Uitnodiging coming up! |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: ....
Iemand?
Niemand?
Amazing! :X |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja.. ik ging m zelf niet inkoppen hoor... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: bij de 50ste seconde zie je een mooie actie van stylzz ghne hehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nee, daar zorgt leon wel voor. die rent de hele wedstrijd alleen nog maar achteruit |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: 2:46 is ook een strakke actie. Ik zie Schwalbares al aan komen rennen en dan ineens een arm opzij van die nieuwe verdediger, vol op zijn adamsappel! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 13:28 schreef JanM het volgende:[..] 2:46 is ook een strakke actie. Ik zie Schwalbares al aan komen rennen en dan ineens een arm opzij van die nieuwe verdediger, vol op zijn adamsappel! precies,ik bedoel maar... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus.. ik moet een baard laten staan... |
|
|
|