BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Castaignos

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
larsje
 larsje - woensdag 05 januari 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Waarschijnlijk mag Castaignos niet meedoen tegen Ajax.
Omdat hij Rood heeft gekregen in de wedstrijd tegen sparta.
PETER111
 PETER111 - woensdag 05 januari 2011 - 21:00   quote  deeplink  
krijgen we Jhon in de spits?!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 januari 2011 door PETER111 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 januari 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Nuh denk Kiprich,bioe dit zeg
larsje
 larsje - woensdag 05 januari 2011 - 21:05   quote  deeplink  
denk het :p
hij heeft er al 1tje inliggen van beukering.
larsje
 larsje - woensdag 05 januari 2011 - 21:05   quote  deeplink  
uit stilstand.
Henk de Vries
 Henk de Vries - woensdag 05 januari 2011 - 21:32   quote  deeplink  
Nee dit zijn zinnige topics........
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Onzin, is geen officiele wedstrijd uit een officiele competitie. Zou dus echt belachelijk zijn als hij geschorst wordt..
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 05 januari 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Zoals Remco al zegt; het is een oefenwedstrijd. Castaignos mag dus gewoon mee doen.
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 05 januari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
En toen las ik dit

http://fr-fans.nl/?p=lees&id=104

Doei Castaignos, hallo van Burger King
dafduck
 dafduck - woensdag 05 januari 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 21:44 schreef Yordee1 het volgende:
Zoals Remco al zegt; het is een oefenwedstrijd. Castaignos mag dus gewoon mee doen.
als jullie hadden geluistert op eredivisie live werd er gezegt dat de gele kaart van knol niks was maar de rode kaart van castaignos wel mee telt voor de competietie en dus is geschorst voor ajax-feyenooit
remco k
 remco k - woensdag 05 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 21:47 schreef dafduck het volgende:

[..]

als jullie hadden geluistert op eredivisie live werd er gezegt dat de gele kaart van knol niks was maar de rode kaart van castaignos wel mee telt voor de competietie en dus is geschorst voor ajax-feyenooit
OOOOOwwwwwwhhhhhhh, sorry dat ik liever niks doe dan een niks zeggende oefenwedstrijd van Feyenoord bekijk...
cvita
 cvita - woensdag 05 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Ik hoor de havensmoezen alweer landen als we 010 afgedroogd hebben, Wij moesten Kotsstanjos missen door die Joduh van de KNVB blablabla
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 05 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Was een mooie knal uit stand van Jhon. Niet vrij laten in de 16.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 05 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
? Wat is dit nu weer..

Topic op slot man, je gaat er toch geen één beginnen over dit lulletje rozenwater
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 05 januari 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:15 schreef FsideVak129 het volgende:
? Wat is dit nu weer..

Topic op slot man, je gaat er toch geen één beginnen over dit lulletje rozenwater
Jhon zal de Arena in rouw dompelen
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 05 januari 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:16 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Jhon zal de Arena in rouw dompelen
Bijten?
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 januari 2011 - 22:25   quote  deeplink  
direct rood betekent schorsing... gele kaart niet.. daarbij ook al is het een oefenwedstrijd.. ook Oefenwedstrijden (ook amateurvoetbal) gaan gewoon via de KNVB, gewoon domme actie
Afcarius
 Afcarius - woensdag 05 januari 2011 - 22:29   quote  deeplink  
ha ha ha haha hahahahahahaha

Mido kopen? moet je ff middelsborough bellen
larsje
 larsje - donderdag 06 januari 2011 - 01:16   quote  deeplink  
ja:p
Rogier
 Rogier - donderdag 06 januari 2011 - 07:41   quote  deeplink  
Is ook raar.....niet meedoen in competitie door rode kaart in oefenduel ? Bizar.
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 januari 2011 - 08:33   quote  deeplink  
nogmaals het is gewoon KNVB gerelateerd.. ook oefenwedstrijden moeten worden goedgekeurd/aangevraagt worden bij de KNVB.. het is belachelijk ik weet het maar zelfs in het amateur voetbal werk je met KNVB pasjes... :x
Ride
 Ride - donderdag 06 januari 2011 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 08:33 schreef nummer10 het volgende:
nogmaals het is gewoon KNVB gerelateerd.. ook oefenwedstrijden moeten worden goedgekeurd/aangevraagt worden bij de KNVB.. het is belachelijk ik weet het maar zelfs in het amateur voetbal werk je met KNVB pasjes... :x
Klopt helemaal.

Wel jammer voor ze...

hahahahahaha
Rogier
 Rogier - donderdag 06 januari 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 08:33 schreef nummer10 het volgende:
Dus ook als Ajax een rode kaart krijgt tijdens de wedstrijd in Turkije tegen Galatasaray ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door Rogier --
Guyt
 Guyt - donderdag 06 januari 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Heeft hij vast bewust gedaan hihi. Hij wil vast niet voor lul staan in de arena. Bang om afgedroogd te worden. Nu kan die tenminste zeggen ik deed niet mee dus aan mij kon het niet liggen.Maar ff serieus ik vind die Castaignos nou niet zo een geweldenaar hoor.
Ride
 Ride - donderdag 06 januari 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 08:49 schreef Rogier het volgende:

[..]

Dus ook als Ajax een rode kaart krijgt tijdens de wedstrijd in Turkije tegen Galatasaray ?
Volgens mij niet... maar weet het niet zeker
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 06 januari 2011 - 09:57   quote  deeplink  
die is zo slecht man! echt een doorsnee voetballertje, nix geen extra's!

jammer dat ie niet mee doet!
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 21:34 schreef remco k het volgende:
Onzin, is geen officiele wedstrijd uit een officiele competitie. Zou dus echt belachelijk zijn als hij geschorst wordt..
Feyenoord waarschijnlijk zonder Castaignos maar met Swerts tegen Ajax

Luc Castaignos riskeert De Klassieker op woensdag 19 januari in de ArenA tegen Ajax te missen. De aanvaller van feyenoord kreeg gisteravond in de wedstrijd om de Zilveren Bal tegen Sparta een directe rode kaart wegens natrappen. De 18-jarige spits kan hierdoor geschorst worden voor de Eredivisie.
Castaignos kreeg het aan de stok met Spartaan Ruud Knol in de 57e minuut en trapte de verdediger in zijn gezicht. Arbiter Pol van Boekel trok een directe rode kaart voor de jonge aanvaller. De feyenoord-spits is niet automatisch geschorst, omdat het een oefenwedstrijd betrof. Maar gezien de ernst van de overtreding lijkt hij niet aan een straf te kunnen ontkomen. De aanklager betaald voetbal buigt zich nu eerst over de zaak en dat doen eventueel een strafvoorstel.

lees toch echt wat anders man ze gaan de rodekaart serieus bekijken,praat je weer voor je beurt je leert het ook nooit he...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door verbrande harry --
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 11:43 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Feyenoord waarschijnlijk zonder Castaignos maar met Swerts tegen Ajax

Luc Castaignos riskeert De Klassieker op woensdag 19 januari in de ArenA tegen Ajax te missen. De aanvaller van feyenoord kreeg gisteravond in de wedstrijd om de Zilveren Bal tegen Sparta een directe rode kaart wegens natrappen. De 18-jarige spits kan hierdoor geschorst worden voor de Eredivisie.
Castaignos kreeg het aan de stok met Spartaan Ruud Knol in de 57e minuut en trapte de verdediger in zijn gezicht. Arbiter Pol van Boekel trok een directe rode kaart voor de jonge aanvaller. De feyenoord-spits is niet automatisch geschorst, omdat het een oefenwedstrijd betrof. Maar gezien de ernst van de overtreding lijkt hij niet aan een straf te kunnen ontkomen. De aanklager betaald voetbal buigt zich nu eerst over de zaak en dat doen eventueel een strafvoorstel.

lees toch echt wat anders man ze gaan de rodekaart serieus bekijken,praat je weer voor je beurt je leert het ook nooit he...
Goh helder licht, als je wat verder zou kijken, zou je zien, dat een ander al aangeeft dat dit gisteravond al bekend was, dom, dom mannetje.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 12:01   quote  deeplink  
en als je wat beter zou lezen, zou je ook zien, dat ik zeg, dat ik het belachelijk zou vinden als hij geschorst zou worden, en dus niet voor mijn beurt spreek, zoals ik al zei, dom dom mannetje..
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Goh helder licht, als je wat verder zou kijken, zou je zien, dat een ander al aangeeft dat dit gisteravond al bekend was, dom, dom mannetje.
klopt was gister al bekend en toch reageerde je dom,ik denk ik post het effe dom dom mannetje.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

klopt was gister al bekend en toch reageerde je dom,ik denk ik post het effe dom dom mannetje.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:03 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom het een domme reactie was, het is namelijk een mening, dat ik vind dat het een belachelijke beslissing zou zijn...

Owhhh, maar jij zou het dus ook terecht vinden, als bijvoorbeeld Vertongen geschorst is voor de klassieker als hij een rode kaart zou krijgen tegen Galatasaray of HSV??

Je zou trouwens eerst je eigen posts eens terug moeten lezen, voordat JIJ iemand dom noemt, ik denk namelijk dat jij keer op keer bewijst, dat je zelf niet de allerslimste bent hiero...
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Luc Castaignos hoeft Ajax Feyenoord als het goed is niet te missen. De spits kreeg in het duel om de Zilveren Bal met stadgenoot Sparta een rode kaart na een schop in het gezicht van tegenstander Ruud Knol.

De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart en doet daarna mogelijk een strafvoorstel, maar dit geldt normaliter alleen voor oefenwedstrijden. Alleen als de strafpleiter van de voetbalbond de overtreding zeer ernstig vindt, kan Castaignos alsnog geschorst worden.

Trainer Mario Been was boos op de jonge aanvaller (18) na de met 2-4 gewonnen wedstrijd. ,,Een hele domme overtreding. Laat ik daar duidelijk in zijn. De consequenties moeten we afwachten.

Bron: AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door remco k --
Ride
 Ride - donderdag 06 januari 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Ik heb de beelden niet gezien maar als hij iemand in het gezicht schopt wat is dan het verschil tussen het bijten van Suarez en het schoppen in iemands gezicht?

Dit gedrag moet toch aangepakt worden, althans, dat wordt zo hard geroepen.

Oftewel... schorsen

AD
quote:
Castaignos (18) liet zich in de 57e minuut in het strafschopgebied van Sparta provoceren door enkele tegenstanders. Daarbij trapte hij aanvoerder Ruud Knol opzichtig in het gezicht. ,,De tuchtcommissie van de KNVB zal zich er nu waarschijnlijk over buigen'', dacht Been te weten. ,,Het kan een duur foutje van Luc zijn. In deze fase van het seizoen kunnen we niemand missen.''
tsja... 8 wedstrijden dan maar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door Ride --
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 januari 2011 - 12:46   quote  deeplink  
dat is het zelfde denk ik als de CL of EL... dus nvt op de NL competitie maar europese
Ride
 Ride - donderdag 06 januari 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:46 schreef nummer10 het volgende:
dat is het zelfde denk ik als de CL of EL... dus nvt op de NL competitie maar europese
KNVB kan ook iemand schorsen
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 januari 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:43 schreef Ride het volgende:
Ik heb de beelden niet gezien maar als hij iemand in het gezicht schopt wat is dan het verschil tussen het bijten van Suarez en het schoppen in iemands gezicht?

Dit gedrag moet toch aangepakt worden, althans, dat wordt zo hard geroepen.

Oftewel... schorsen

AD

[..]

tsja... 8 wedstrijden dan maar
inderdaad... vind dat nog erger dan bijten als ik eerlijk ben.. bijten kan je niemand dodelijk mee treffen maar als je iemand echt in het gezicht trap.. oeioei...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 januari 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:47 schreef Ride het volgende:

[..]

KNVB kan ook iemand schorsen
toch niet als ze in de EL of CL iets doen ?
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Als men in een Europese competitie een zware overtreding maakt, wordt je ook niet geschorst voor de landelijke competitie. Suarez was ook niet geschorst hierdoo voor Europese wedstrijden... Weer wel voor de beker, we zullen wel zien wat het wordt, ik ben van mening dat een schorsing op basis van een rode kaart nergens op slaat, is het op basis van een dusdanig zware overtreding, dan mag hij van mij wel geschorst worden...
Ride
 Ride - donderdag 06 januari 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

inderdaad... vind dat nog erger dan bijten als ik eerlijk ben.. bijten kan je niemand dodelijk mee treffen maar als je iemand echt in het gezicht trap.. oeioei...
Ben benieuwd wat de club of knvb doet.
Suarez werd (terecht hoor, stupide aktie van hem) flink aangepakt door club en knvb.
Zou minimaal hetzelfde voor deze gozer eisen
E-J
 E-J - donderdag 06 januari 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Ik vind dat als je iemand in zijn gezicht schopt dat je voorlopig maar even moet toekijken, oefenwedstrijd of niet....
Jaccio
 Jaccio - donderdag 06 januari 2011 - 13:45   quote  deeplink  
Flink schorsen vind ik.
Vertonghen krijgt 3 duels omdat hij ze kakkerlakken noemde, dus dit mogen er minimaal 7 zijn van mij.
Jacco
 Jacco - donderdag 06 januari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:49 schreef remco k het volgende:
Als men in een Europese competitie een zware overtreding maakt, wordt je ook niet geschorst voor de landelijke competitie. Suarez was ook niet geschorst hierdoor voor Europese wedstrijden... Weer wel voor de beker, we zullen wel zien wat het wordt, ik ben van mening dat een schorsing op basis van een rode kaart nergens op slaat, is het op basis van een dusdanig zware overtreding, dan mag hij van mij wel geschorst worden...
Mee eens, maar ik vind iemand in z'n gezicht schoppen wel een schorsinkje waard.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 13:36 schreef E-J het volgende:
Ik vind dat als je iemand in zijn gezicht schopt dat je voorlopig maar even moet toekijken, oefenwedstrijd of niet....
Dat klopt inderdaad, maar dan heb je het dus niet over de rode kaart, maar de aard van de overtreding, ik heb hem nog niet gezien overigens. Iemand een linkje of een Youtube filmpje???
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:35 schreef remco k het volgende:
Luc Castaignos hoeft Ajax Feyenoord als het goed is niet te missen. De spits kreeg in het duel om de Zilveren Bal met stadgenoot Sparta een rode kaart na een schop in het gezicht van tegenstander Ruud Knol.

De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart en doet daarna mogelijk een strafvoorstel, maar dit geldt normaliter alleen voor oefenwedstrijden. Alleen als de strafpleiter van de voetbalbond de overtreding zeer ernstig vindt, kan Castaignos alsnog geschorst worden.

Trainer Mario Been was boos op de jonge aanvaller (18) na de met 2-4 gewonnen wedstrijd. ,,Een hele domme overtreding. Laat ik daar duidelijk in zijn. De consequenties moeten we afwachten.

Bron: AD
Luc Castaignos hoeft Ajax Feyenoord als het goed is niet te missen,als het goed is!!!!!!
heb geen beelden gezien maar als de knvb het gaat beoordelen dan heb je volgens mijn iets vreemds gedaan?
dus schorsen voor 7 wedstrijden...
AFCA!
 AFCA! - donderdag 06 januari 2011 - 15:21   quote  deeplink  
Dat het in een oefenwedstrijd gebeurd maakt het in mijn ogen juist een erger feit..
In een oefenpotje je zo laten gaan is nog erger dan in het heetst van de strijd tegen bijvoorbeeld PSV zoals bij Suarez het geval was. Was nog viezer ook dan die actie van suarez..
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 15:03 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Luc Castaignos hoeft Ajax Feyenoord als het goed is niet te missen,als het goed is!!!!!!
heb geen beelden gezien maar als de knvb het gaat beoordelen dan heb je volgens mijn iets vreemds gedaan?
dus schorsen voor 7 wedstrijden...
Inderdaad, ieder iets dat de KNVB onderzoekt moet men minimaal 7 wedstrijden voor krijgen, de knvb onderzoekt iedere rode kaart, aangezien daar niet een vaste schorscing aan vast zit, hopelijk snap je dat..
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, ieder iets dat de KNVB onderzoekt moet men minimaal 7 wedstrijden voor krijgen, de knvb onderzoekt iedere rode kaart, aangezien daar niet een vaste schorscing aan vast zit, hopelijk snap je dat..
jongen je bent ook echt dom schrijnend trouwens,suarez krijgt er 7 wedstrijden voor ze bijt incident hij trapt er eentje in ze gezicht zou dat niet gelijk aan de straf van suarez zijn of mischien wel zwaarder vandaar de 7 wedstrijden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door verbrande harry --
AFCA!
 AFCA! - donderdag 06 januari 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Heb de beelden net nog wel een keer gezien en 7 wedstrijden voor meneer Castaignos is niks van overdreven.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 15:26 schreef AFCA! het volgende:
Heb de beelden net nog wel een keer gezien en 7 wedstrijden voor meneer Castaignos is niks van overdreven.
jemig zo erg,geef is en link dan!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Castaignos

0.0099689