|
|
AFCA!
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: kk kakkerlak,10 wedstrijden minimaal dit is niet normaal man schopt hem recht in ze bek. hier moet de knvb iets mee doen dit is vele male erger dan het bijtincident van suarez.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is naschoppen, Bijten minder erg?????? Jij spoort echt niet.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Schorsen voor het leven! haha Je kan overtredingen toch niet met elkaar vergelijken. Ik ken voetballers die spugen erger vinden dan het incasseren van een gemene tackle. Omdat het net als bijten helemaal niks met voetbal te maken heeft.
Wat Castaignos deed is ernstig gemeen spel. Hij zal echt niet tegen Ajax spelen.
Ik verbaas me wel een beetje dat jullie hier een topic over openen. Ik kan nou niet zeggen dat ik wekelijks momenten zie die de klasse van Castaignos verraden. Misschien zit ik er naast en wordt hij een grote voetballer, maar ik zou hier voorlopig niet al te veel aandacht aan besteden als ik jullie was. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: of jij spoort niet!!!!! ik vind iemand in ze gezicht trappen vele male erger dan het bijten van suarez(IN SCHOUDER) niks erger dan schade in het aangezicht remcootje maar daar heb jij weinig ervaring mee anders reageer je niet zo dom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 15:44 schreef verbrande harry het volgende:[..] of jij spoort niet!!!!! ik vind iemand in ze gezicht trappen vele male erger dan het bijten van suarez(IN SCHOUDER) niks erger dan schade in het aangezicht remcootje maar daar heb jij weinig ervaring mee, In het voetbal gelden andere normen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: klopt, er zijn overtredingen die bewust gemaakt worden. Trappen op schenen en enkels. Van achter neerhalen..etc..
Maar iemand in zijn gezicht schoppen is niet voetballend gerelateerd. Deze aktie is net zoiets als de kopstoot van Zidane. Totaal buitensporig gedrag dus net zoals de beet van Suarez.
minimaal 7 wedstrijden anders is het klassejustitie. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Oh ja, uiteraard is dit topic nu wel actueel. We spreken over een speler (top of flop staat erbuiten) die tegen Ajax gaat voetballen ondanks dit buitensporige gedrag. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 15:54 schreef Ride het volgende:[..] klopt, er zijn overtredingen die bewust gemaakt worden. Trappen op schenen en enkels. Van achter neerhalen..etc.. Maar iemand in zijn gezicht schoppen is niet voetballend gerelateerd. Deze aktie is net zoiets als de kopstoot van Zidane. Totaal buitensporig gedrag dus net zoals de beet van Suarez. minimaal 7 wedstrijden anders is het klassejustitie. ja dat bedoel ik totaal buitensporig gedrag daarom haalde ik eerder die 10 wedstrijden aan die zouden niet misstaan hoor.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als Feyenoord tegen een andere ploeg had moeten spelen, dan had niemand hier erover gepraat.
Met Bijten heb je een grote kans op infecties en bijvende schade, met een klap of een schop, en hard was het helemaal niet, heb je dat risico veel minder.
Hoe gek moet je in je kop zijn, om iemand te bijten, schoppen of slaan daarentegen gebeurt alle dagen, niet dat het daarmee goed te praten is, maar het is niks meer dan natrappen, en daar moet hij voor bestraft worden.
Dus roepen dat minimaal 7 westrijden moet, vind ik raar als je dan zegt dat het van SUarez gelijkwaardig was, dan hoeft hij toch zeker niet meer wedtsrijden hebben. EN nogmaals, het was ook in een onofficieel duel, ook dat zal meetellen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 15:44 schreef verbrande harry het volgende:[..] of jij spoort niet!!!!! ik vind iemand in ze gezicht trappen vele male erger dan het bijten van suarez(IN SCHOUDER) niks erger dan schade in het aangezicht remcootje maar daar heb jij weinig ervaring mee anders reageer je niet zo dom. Hoevaak gebeurt het in de kroeg dat iemand een ander bewust bijt, en hoevaak gebeurt het dat iemand schopt of slaat.... Ik dnk dat dat genoeg zegt |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 16:00 schreef remco k het volgende:Als Feyenoord tegen een andere ploeg had moeten spelen, dan had niemand hier erover gepraat. Met Bijten heb je een grote kans op infecties en bijvende schade, met een klap of een schop, en hard was het helemaal niet, heb je dat risico veel minder. Hoe gek moet je in je kop zijn, om iemand te bijten, schoppen of slaan daarentegen gebeurt alle dagen, niet dat het daarmee goed te praten is, maar het is niks meer dan natrappen, en daar moet hij voor bestraft worden. Dus roepen dat minimaal 7 westrijden moet, vind ik raar als je dan zegt dat het van SUarez gelijkwaardig was, dan hoeft hij toch zeker niet meer wedtsrijden hebben. EN nogmaals, het was ook in een onofficieel duel, ook dat zal meetellen.. "het was ook in een onofficieel duel"
voor 010 wel ze zijn de kampioen van rotterdam en hele eer in die regio...hehe |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Blind worden, neus breken zijn allemaal dingen die zomaar kunnen gebeuren bij een rake trap in het gezicht. Bijten is ernstig, maar een trap in het gezicht is denk ik toch iets erger dan een beet in de schouder..
Feyenoord zou deze jongen uit zichzelf moeten schorsen, om te laten zien dat dit gewoon niet getolereerd wordt. Zoals Ajax Suarez ook zelf heeft geschorst. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Knappe reactie, je begint een beetje te lijken op 1 van de poppen van Jeff Dunham, Bubba J, laten we het erop houden dat hij ook niet de slimste is, hier kijk maar even een stukje, kijken of jij jezelf hierin herkent.
Best grappig eigenlijk.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 16:10 schreef remco k het volgende:Knappe reactie, je begint een beetje te lijken op 1 van de poppen van Jeff Dunham, Bubba J, laten we het erop houden dat hij ook niet de slimste is, hier kijk maar even een stukje, kijken of jij jezelf hierin herkent. [ filmpje ] Best grappig eigenlijk.. Die is idd geniaal XD |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=qpHY4_1wkms
de gevraagde link.
die castaignos kan beter terug naar de A1 en van beukering heeft varkenoord ook niks zijn gewoon allemaal slechte voetballers de enige die mee kan op het niveau van ajax daar is biseswar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ZEIST - Centrumspits Luc Castaignos van Feyenoord hoeft de komende Klassieker tegen Ajax, op 19 januari in de Arena, niet te missen. De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelde vandaag wel een vooronderzoek in naar de rode kaart die de spits gisteravond kreeg in de oefenderby tegen Sparta op Het Kasteel (2-4).
Een eventueel schikkingsvoorstel wordt morgen verwacht, maar de schorsing zal dan alleen voor oefenduels gelden. Dat liet een woordvoerder van de KNVB vanmiddag weten. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 16:35 schreef remco k het volgende:ZEIST - Centrumspits Luc Castaignos van Feyenoord hoeft de komende Klassieker tegen Ajax, op 19 januari in de Arena, niet te missen. De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelde vandaag wel een vooronderzoek in naar de rode kaart die de spits gisteravond kreeg in de oefenderby tegen Sparta op Het Kasteel (2-4). Een eventueel schikkingsvoorstel wordt morgen verwacht, maar de schorsing zal dan alleen voor oefenduels gelden. Dat liet een woordvoerder van de KNVB vanmiddag weten. Gelukkig... hij is zo slecht.. die wil ik er graag bij hebben. ff een beetje opnaaien met het publiek en in ieder geval de eerste rode kaart al te pakken.
Er zullen er nog wel een paar bij komen... als ze al met 9-0 achter staan
hahahahahaha |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Beetje vreemd....Suarez beet in de competitie maar werd ook voor de beker geschorst. maargoed...het zal voor het resultaat niks uitmaken. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 16:09 schreef Jaccio het volgende:Blind worden, neus breken zijn allemaal dingen die zomaar kunnen gebeuren bij een rake trap in het gezicht. Bijten is ernstig, maar een trap in het gezicht is denk ik toch iets erger dan een beet in de schouder.. Feyenoord zou deze jongen uit zichzelf moeten schorsen, om te laten zien dat dit gewoon niet getolereerd wordt. Zoals Ajax Suarez ook zelf heeft geschorst. dank u dank u |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 16:10 schreef remco k het volgende:Knappe reactie, je begint een beetje te lijken op 1 van de poppen van Jeff Dunham, Bubba J, laten we het erop houden dat hij ook niet de slimste is, hier kijk maar even een stukje, kijken of jij jezelf hierin herkent. [ filmpje ] Best grappig eigenlijk.. ja ja die moet je er in houden echt werelds...hehe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ohww ja, blijkbaar was ik dus niet te voorbarig, en jij blijkbaar dus zelf wel. Zoals het er nu naar uitziet, speelt hij dus gewoon tegen Ajax, niet dat dit iets uitmaakt, we moeten met of zonder Castagnios winnen van Feyenoord...
Een excuus zou op z'n plaats zijn. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:00 schreef remco k het volgende:[..] Ohww ja, blijkbaar was ik dus niet te voorbarig, en jij blijkbaar dus zelf wel. Zoals het er nu naar uitziet, speelt hij dus gewoon tegen Ajax, niet dat dit iets uitmaakt, we moeten met of zonder Castagnios winnen van Feyenoord... Een excuus zou op z'n plaats zijn. een excuus vraag je niet, die krijg je ;) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:00 schreef remco k het volgende:[..] Ohww ja, blijkbaar was ik dus niet te voorbarig, en jij blijkbaar dus zelf wel. Zoals het er nu naar uitziet, speelt hij dus gewoon tegen Ajax, niet dat dit iets uitmaakt, we moeten met of zonder Castagnios winnen van Feyenoord... Een excuus zou op z'n plaats zijn. zie je wel je bent echt dom we hebben het niet over een schorsing tegen ajax gehad,hij moet voor die actie GEWOON GESCHORST WORDEN wel of geen ajax-feyenoord ouwe... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja ja zal hem effe vetmesten dat varken...hehe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Onzin, als jij vind dat iemand jou "onterecht" ergens van beschuldigd, mag je best iemands excuses eisen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:07 schreef verbrande harry het volgende:[..] zie je wel je bent echt dom we hebben het niet over een schorsing tegen ajax gehad,hij moet voor die actie GEWOON GESCHORST WORDEN wel of geen ajax-feyenoord ouwe... Ook ik heb het niet over de wedstrijd tegen Ajax, ik zeg alleen dat hij die wedstrijd gewoon zal spelen. En dat zal dus weer betekenen dat hij niet geschorst zal worden in de ED. Wel op blijven letten he, BUBBA J..... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:10 schreef remco k het volgende:[..] Onzin, als jij vind dat iemand jou "onterecht" ergens van beschuldigd, mag je best iemands excuses eisen.. gekker dan gek onze remkootje pffffff |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:10 schreef remco k het volgende:[..] Onzin, als jij vind dat iemand jou "onterecht" ergens van beschuldigd, mag je best iemands excuses eisen.. rijp voor santpoort helaas |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:12 schreef remco k het volgende:[..] Ook ik heb het niet over de wedstrijd tegen Ajax, ik zeg alleen dat hij die wedstrijd gewoon zal spelen. En dat zal dus weer betekenen dat hij niet geschorst zal worden in de ED. Wel op blijven letten he, BUBBA J..... waarom post jij dit dan;
ZEIST - Centrumspits Luc Castaignos van Feyenoord hoeft de komende Klassieker tegen Ajax, op 19 januari in de Arena, niet te missen. De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelde vandaag wel een vooronderzoek in naar de rode kaart die de spits gisteravond kreeg in de oefenderby tegen Sparta op Het Kasteel (2-4).
Een eventueel schikkingsvoorstel wordt morgen verwacht, maar de schorsing zal dan alleen voor oefenduels gelden. Dat liet een woordvoerder van de KNVB vanmiddag weten.
jij post dit voor de 19 januari neem ik aan!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, stel je voor he, dat dit soort dingen gebeuren in onze maatschappij, en wil het woord "onze" niet gebruiken als je mijn naam gebruikt, ik word niet graag met jou geassocieerd, want ja, daar voel ik mij te goed voor, veel te goed zelfs..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:21 schreef verbrande harry het volgende:[..] waarom post jij dit dan; ZEIST - Centrumspits Luc Castaignos van Feyenoord hoeft de komende Klassieker tegen Ajax, op 19 januari in de Arena, niet te missen. De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelde vandaag wel een vooronderzoek in naar de rode kaart die de spits gisteravond kreeg in de oefenderby tegen Sparta op Het Kasteel (2-4). Een eventueel schikkingsvoorstel wordt morgen verwacht, maar de schorsing zal dan alleen voor oefenduels gelden. Dat liet een woordvoerder van de KNVB vanmiddag weten. jij post dit voor de 19 januari neem ik aan!!! Dat komt bij de knvb weg, ik quote die mensen alleen, ben je nou echt zo dom? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:21 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, stek je voor he, dat dit soort dingen gebeuren in onze maatschappij, en wil het woord "onze" niet gebruiken als je mijn naam gebruikt, ik word niet graag met jou geassocieerd, want ja, daar voel ik mij te goed voor, veel te goed zelfs.. ja ja tuuut tuuut anti held |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wel og geen kastanjos???wordt gewoon een inmaakpotje man...... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: lul niet je post dit met een reden en die reden is om je gelijk te halen brom snor. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: op zeker man heb het al vaker gezegd 11-0 haha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
want wij zijn: JODUHHH JODUHHHH JODUHHH |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: joduuuh,joduuuh,joduuuh...
100 jaar niks in rotterdam...
nooit van die joduuuh,ze winnen nooit van die joduuuh...
het zijn maar kut kakkerlakken...
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En mijn gelijk krijg ik ook, hij speelt zoals het er nu uitziet gewoon tegen Ajax, en zal dus niet worden geschorst voor de ED maar voor oefenwestrijden........ BUBBA J..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:30 schreef verbrande harry het volgende:[..] joduuuh,joduuuh,joduuuh... 100 jaar niks in rotterdam... nooit van die joduuuh,ze winnen nooit van die joduuuh... het zijn maar kut kakkerlakken... Dit zegt genoeg.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Laat het gaan Remco,onze Harry heeft een keer de vlam in zijn hersenpan gehad.hij kan er ook niks aan doen |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:41 schreef remco k het volgende:[..] En mijn gelijk krijg ik ook, hij speelt zoals het er nu uitziet gewoon tegen Ajax, en zal dus niet worden geschorst voor de ED maar voor oefenwestrijden........ BUBBA J..... kan mijn nou verschelen of hij tegen ajax speelt daar ging het mijn in feite nog niet eens om BUBBA K.... HET WOORDJE PANNEKOEK KOMT HET MEEST IN DE BUURT REMKOOTJE.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: klopt dat ik een echte ajacied ben en niet voor de tv hang,maar zie ik je zaterdag nog in hamburg of ga je weer voor de tv hangen...remkootje |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
god de tering, is dit nog niet op slot |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 14:33 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt inderdaad, maar dan heb je het dus niet over de rode kaart, maar de aard van de overtreding, ik heb hem nog niet gezien overigens. Iemand een linkje of een Youtube filmpje??? Klopt ja, hij moet niet geschorst worden op basis van die rode kaart, maar voor het feit dat hij iemand in zijn gezicht schopt. Anders voor straf gezellig in vak 410 tijdens Ajax - Feyenoord lol |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: jammer,
Snap niet dat Ajacieden zich hier druk over maken. Kan het ons boeien wat er gebeurt daar in dat stinkgat. Ze gaan er toch wel aan de 19e |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:50 schreef verbrande harry het volgende:[..] klopt dat ik een echte ajacied ben en niet voor de tv hang,maar zie ik je zaterdag nog in hamburg of ga je weer voor de tv hangen...remkootje Doe maar stoer, ben nog steeds van mening dat je nog nooit een stdion van dichtbij heb gezien, en met alle respect voor Hasjkoph maar je bent niet ouder dan 15 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
maar remco er stond ook een stuk..
"ROTTERDAM - Luc Castaignos hoeft Ajax - Feyenoord als het goed is niet te missen. De spits kreeg in het duel om de Zilveren Bal met stadgenoot Sparta een rode kaart na een schop in het gezicht van de provocerende tegenstander Ruud Knol.
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart en doet daarna mogelijk een strafvoorstel, maar dit geldt normaliter alleen voor oefenwedstrijden. Alleen als de strafpleiter de overtreding zeer ernstig vindt, kan Castaignos alsnog ook voor de competitie geschorst worden."
dus de aanklager vind een trap in het gezicht blijkbaar niet ernstig genoeg.. zeist maakt zich gewoon weer eens belachelijk man.. en ja had gelijk maar eigenlijk ook weer niet omdat het dus wel degelijk invloet kan hebben op de ED... :) maar maakt ook nie uit ik vind het gewoon belachelijk dat zeist dit niet ergnstig genoeg vind...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|