|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 19:00 schreef nummer10 het volgende:maar remco er stond ook een stuk.. "ROTTERDAM - Luc Castaignos hoeft Ajax - Feyenoord als het goed is niet te missen. De spits kreeg in het duel om de Zilveren Bal met stadgenoot Sparta een rode kaart na een schop in het gezicht van de provocerende tegenstander Ruud Knol. De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart en doet daarna mogelijk een strafvoorstel, maar dit geldt normaliter alleen voor oefenwedstrijden. Alleen als de strafpleiter de overtreding zeer ernstig vindt, kan Castaignos alsnog ook voor de competitie geschorst worden." dus de aanklager vind een trap in het gezicht blijkbaar niet ernstig genoeg.. zeist maakt zich gewoon weer eens belachelijk man.. en ja had gelijk maar eigenlijk ook weer niet omdat het dus wel degelijk invloet kan hebben op de ED... :) maar maakt ook nie uit ik vind het gewoon belachelijk dat zeist dit niet ergnstig genoeg vind... Ik zei ook heel duidelijk, VOORALSNOG... |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik begrijp dat alle Ajax supporters roepen dat Luc door het bestuur van Feyenoord geschorst moet worden omdat Ajax dat deed bij Suarez. Ajax schorste Suarez niet maar gaf hem rust. Als Ajax echt een statement had willen maken had men hem ook niet tegen Milan moeten laten spelen! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 19:36 schreef morkanne het volgende:Ik begrijp dat alle Ajax supporters roepen dat Luc door het bestuur van Feyenoord geschorst moet worden omdat Ajax dat deed bij Suarez. Ajax schorste Suarez niet maar gaf hem rust. Als Ajax echt een statement had willen maken had men hem ook niet tegen Milan moeten laten spelen! wtf is luc??? nilis????die voetbalt toch niet meer?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door joduh -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 19:36 schreef morkanne het volgende:Ik begrijp dat alle Ajax supporters roepen dat Luc door het bestuur van Feyenoord geschorst moet worden omdat Ajax dat deed bij Suarez. Ajax schorste Suarez niet maar gaf hem rust. Als Ajax echt een statement had willen maken had men hem ook niet tegen Milan moeten laten spelen! Jij vind dus dat Feyenoord, dit goed moet keuren, en geen maatregelen moet nemen? |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ja Feyenoord moet wel maatregelen nemen maar wel in de juiste verhouding: Bij Feyenoord staan oefenwedstrijden t.o.v. competetie als bij Ajax competitie staat tot Championsleage |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Feyenoord zou zeker een statement moeten maken, omdat het een belachelijke en zeker ook gevaarlijke manier van natrappen is. Alleen wel gewoon eerst wachten op de uitspraak van de KNVB en dan pas handelen. Ik heb begrepen dat Ajax de 2 wedstrijden schorsing die ze Suarez hadden gegeven niet bovenop de straf van de KNVB gaan tellen. Dan is het gewoon een schijnschorsing. Doe dan niks. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 19:48 schreef PSVMocro het volgende:Feyenoord zou zeker een statement moeten maken, omdat het een belachelijke en zeker ook gevaarlijke manier van natrappen is. Alleen wel gewoon eerst wachten op de uitspraak van de KNVB en dan pas handelen. Ik heb begrepen dat Ajax de 2 wedstrijden schorsing die ze Suarez hadden gegeven niet bovenop de straf van de KNVB gaan tellen. Dan is het gewoon een schijnschorsing. Doe dan niks. Wat heeft dit met Suarez te maken... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Het gaat mij om een voorbeeld van een club die naar mijn mening op een onzinnige manier een statement wil maken. Een manier die Feyenoord maar beter niet kan overnemen, omdat het nergens op slaat. Het gaat mij dus niet om Suarez, die discussie wil ik niet weer starten. Als het een andere speler of club was, dan had ik die wel genoemd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 20:11 schreef PSVMocro het volgende:[..] Het gaat mij om een voorbeeld van een club die naar mijn mening op een onzinnige manier een statement wil maken. Een manier die Feyenoord maar beter niet kan overnemen, omdat het nergens op slaat. Het gaat mij dus niet om Suarez, die discussie wil ik niet weer starten. Als het een andere speler of club was, dan had ik die wel genoemd. Ajax schorste hem voordat de KNVB dat deed, en gaf direct aan dat het onafhankelijk van de KNVB was, |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
We zitten toch op een AJAx-site..... en dan hebben we het hier bijna 3 hele pagina's over een Feyenoorder. En als we dan over een feyenoorder willen praten, laten we dat dan doen over Coen Moelijn....Hij is niet meer, maar dat was een goede!!
waar hebben we het dan nu nog over.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Thnx AFCA! Ik had het ook niet gezien, maar nu dus wel. Nou... dat liegt er niet om. Ik kan me nu ook voorstellen dat de KNVB dit gaat onderzoeken. Die gast van Sparta had er flinke ellende aan kunnen overhouden. Schorsen die kerel! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 20:46 schreef Ronald 1960 het volgende:We zitten toch op een AJAx-site..... en dan hebben we het hier bijna 3 hele pagina's over een Feyenoorder. waar hebben we het dan nu nog over.... Mijn idee |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Laten we blij zijn dat Kastanjos meespeelt tegen Ajax. Zo hebben de kakkies niets te zeiken als we ze met 11-0 afdrogen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 18:49 schreef remco k het volgende:[..] Doe maar stoer, ben nog steeds van mening dat je nog nooit een stdion van dichtbij heb gezien, en met alle respect voor Hasjkoph maar je bent niet ouder dan 15 nou nou jij bent van mening dikke shit man...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 20:35 schreef remco k het volgende:[..] Ajax schorste hem voordat de KNVB dat deed, en gaf direct aan dat het onafhankelijk van de KNVB was, Dus volgens jou komt Suarez pas 2 wedstrijden nadat de KNVB schorsing is afgelopen op het veld voor Ajax? Als dat het geval is, dan neem ik mijn woorden over schijnschorsing per direct terug. Tegelijkertijd blijft mijn standpunt staan dat clubs eerst moeten afwachten wat de officiële straf is en daarna pas extra maatregelen kunnen nemen. Want in principe zou Suarez nu dus 9 wedstrijden geschorst zijn. Dat is meer dan een kwart seizoen. Dat is wel erg veel. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
tjonge jonge, jullie openen niet alleen een topic over een Feyenoord speler, jullie houden het topic nog eens in stand ook. Toch wel mooi dat onze spelers meer nieuws zijn dan jullie eigen selectie... Zegt veel over ajaks lijkt me. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:48 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Laat het gaan Remco,onze Harry heeft een keer de vlam in zijn hersenpan gehad.hij kan er ook niks aan doen Je laat je veels te veel uitlokken Remco laat het gaan het is het gewoon niet waard,de meeste van ons weten waar je staat en hoe je erover denkt.ik denk dat dat belangrijker is dan discussie aan te gaan met zo een no no.Jou mening is belangrijker dan zo een provocerende vlam in de hersenpan,net zoals ice je zoon heeft heel zinnige opmerkingen.LET IT GO |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 23:41 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Je laat je veels te veel uitlokken Remco laat het gaan het is het gewoon niet waard,de meeste van ons weten waar je staat en hoe je erover denkt.ik denk dat dat belangrijker is dan discussie aan te gaan met zo een no no.Jou mening is belangrijker dan zo een provocerende vlam in de hersenpan,net zoals ice je zoon heeft heel zinnige opmerkingen.LET IT GO eens haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is een provocatie,niet reageren |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee reageer zodat hij me negeert...hehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bufnukkel,je bent gewoon een laffe hond,je wacht af en dan reageer je pas.hoe laag ben je |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: bufnukkel nou nou 1,90 meter laatst nog gemeten.
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
afbrand harry jij bent gewoon een lowlife,heb je je knuffels al geschikt in bed?mamma komt zo je speentje brengen(afgespoeld en wel)en dan kan je lekker slapen.Truste |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 23:27 schreef PSVMocro het volgende:[..] Dus volgens jou komt Suarez pas 2 wedstrijden nadat de KNVB schorsing is afgelopen op het veld voor Ajax? Als dat het geval is, dan neem ik mijn woorden over schijnschorsing per direct terug. Tegelijkertijd blijft mijn standpunt staan dat clubs eerst moeten afwachten wat de officiële straf is en daarna pas extra maatregelen kunnen nemen. Want in principe zou Suarez nu dus 9 wedstrijden geschorst zijn. Dat is meer dan een kwart seizoen. Dat is wel erg veel. Nee, Suarez speelt direct na zijn schorsing, ik heb zelf ook gezegd dat het niet meer dan schijn is, en dat Ajax hier een stokje voor had moeten steken, ik zei alleen dat Ajax de schorsing al had gegeven voordat de openbaar aanklager dat had gedaan.. Hierdoor leek het net alsof Ajax het goed had gedaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 23:41 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Je laat je veels te veel uitlokken Remco laat het gaan het is het gewoon niet waard,de meeste van ons weten waar je staat en hoe je erover denkt.ik denk dat dat belangrijker is dan discussie aan te gaan met zo een no no.Jou mening is belangrijker dan zo een provocerende vlam in de hersenpan,net zoals ice je zoon heeft heel zinnige opmerkingen.LET IT GO Valt wel mee, ik laat me niet gaan hoor, vind hem enkel lachwekkend... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ik niet vindt hem opruiend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is Beckham toch ook ?? kan zijn eigen naam niet eens spellen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mijn laatste opmerking Harry en daar blijft het bij:Jij speelt de op de man en Remco de bal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Laat hem, hij weet niet wat je bedoelt, en dat is juist wat jij bedoelt:-) |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 23:53 schreef remco k het volgende:[..] Nee, Suarez speelt direct na zijn schorsing, ik heb zelf ook gezegd dat het niet meer dan schijn is, en dat Ajax hier een stokje voor had moeten steken, ik zei alleen dat Ajax de schorsing al had gegeven voordat de openbaar aanklager dat had gedaan.. Hierdoor leek het net alsof Ajax het goed had gedaan.. Ok, als je mijn post terugleest, dan begrijp je wat ik bedoel aangezien we het met elkaar eens zijn. Je zag Suarez staan en dacht misschien dat ik hem zwart wilde maken, maar ik ben één van de weinige PSV'ers die geen hekel aan Suarez heeft. haha Op het bijtincident na, kan ik zijn winnaarsmentaliteit en alle gedragskenmerken die daarbij komen kijken wel waarderen. Alleen jammer dat hij bij de 'foute' club speelt. :P |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 23:52 schreef nemam-tiL het volgende:afbrand harry jij bent gewoon een lowlife,heb je je knuffels al geschikt in bed?mamma komt zo je speentje brengen(afgespoeld en wel)en dan kan je lekker slapen.Truste mijn moeder is al bijna 8 jaar dood dus dat speentje gaat niet komen...helaas |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 00:04 schreef nemam-tiL het volgende:Mijn laatste opmerking Harry en daar blijft het bij:Jij speelt de op de man en Remco de bal ach wie kaatst kan de bal terug verwachten toch? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: huuuuh????????????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dit zegt in deze echt alles..... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ligt er aan hoe ik er op reageer serieus,komisch maar goed ook dat heb je niet door
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Pff wat een afzeiktopic is dit geworden zeg:P. On topic: Als de strafpleiter deze actie van Castaignos niet als "exteem-buitenproportioneel" ziet, dan verliezen ze bij de KNVB echt alle geloofwaardigheid (als ze dat niet allemaal al kwijt zijn). Deze actie hoort qua strafmaat in de buurt te komen bij de straf die Suarez ook kreeg. En een dergelijk hoge straf wordt alleen gegeven bij extreem-buitenproportionele overtredingen... We zullen het zien! Ajax hoort tegen Feyenoord gewoon te winnen, ongeacht of Castaignos meedoet! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 10:54 schreef Pim het volgende:On topic: Als de strafpleiter deze actie van Castaignos niet als "exteem-buitenproportioneel" ziet, dan verliezen ze bij de KNVB echt alle geloofwaardigheid (als ze dat niet allemaal al kwijt zijn). Deze actie hoort qua strafmaat in de buurt te komen bij de straf die Suarez ook kreeg. En een dergelijk hoge straf wordt alleen gegeven bij extreem-buitenproportionele overtredingen... We zullen het zien! Ajax hoort tegen Feyenoord gewoon te winnen, ongeacht of Castaignos meedoet! eens en nog een keertje eens...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 10:52 schreef verbrande harry het volgende:[..] ligt er aan hoe ik er op reageer serieus,komisch maar goed ook dat heb je niet door Ik ga jou denk ik maar negeren, je bent nog dommer dan het achtereind van een varken, er komt 0,0 fatsoenlijke posts van je toetsenbord, en je maakt jezlef volkomen belachelijk. Succes.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 10:54 schreef Pim het volgende:Pff wat een afzeiktopic is dit geworden zeg:P. On topic: Als de strafpleiter deze actie van Castaignos niet als "exteem-buitenproportioneel" ziet, dan verliezen ze bij de KNVB echt alle geloofwaardigheid (als ze dat niet allemaal al kwijt zijn). Deze actie hoort qua strafmaat in de buurt te komen bij de straf die Suarez ook kreeg. En een dergelijk hoge straf wordt alleen gegeven bij extreem-buitenproportionele overtredingen... We zullen het zien! Ajax hoort tegen Feyenoord gewoon te winnen, ongeacht of Castaignos meedoet! Je hebt helemaal gelijk... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 11:37 schreef remco k het volgende:[..] Ik ga jou denk ik maar negeren, je bent nog dommer dan het achtereind van een varken, er komt 0,0 fatsoenlijke posts van je toetsenbord, en je maakt jezlef volkomen belachelijk. Succes.. Nou nou... je reacties getuigen ook niet van een hoogstaand nivo Remco.
te pas en te onpas noem je mensen mongool.
Denk dat je ook in je eigen straatje moet gaan schoonvegen en niet zo vingerwijzend zijn naar anderen. Normaal reageren is een kunst blijkbaar |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Rode kaart Castaignos geseponeerd
© ANP ZEIST - De rode kaart die centrumspits Luc Castaignos van Feyenoord afgelopen woensdag kreeg in het oefenduel met Sparta is geseponeerd. De aanklager betaald voetbal zag bij het bekijken van de televisiebeelden geen aanleiding om de 18-jarige Castaignos te schorsen. Dat meldde de KNVB vandaag.
Castaignos liet zich in de 57e minuut van het duel provoceren in het strafschopgebied van Sparta en maakte een trappende beweging naar een tegenstander. Feyenoord won het duel met 4-2. (ANP)
---------------------
What the F??? hahhaha wat is dit? Dit kan echt niet... |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
bedoelen ze met geseponeerd dat ze de hele rode kaart onterecht vonden? Of is dat gewoon iemand van het Anp die niet weet wat dat woord betekent?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 januari 2011 door Jacco -- |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 11:56 schreef Jacco het volgende:bedoelen ze met geseponeerd dat ze de hele rode kaart onterecht vonden? Of is dat gewoon iemand van het Anp die niet weet wat dat woord betekent? Ze vonden het blijkbaar niet ernstig genoeg... |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 11:52 schreef PSVMocro het volgende:Rode kaart Castaignos geseponeerd © ANP ZEIST - De rode kaart die centrumspits Luc Castaignos van Feyenoord afgelopen woensdag kreeg in het oefenduel met Sparta is geseponeerd. De aanklager betaald voetbal zag bij het bekijken van de televisiebeelden geen aanleiding om de 18-jarige Castaignos te schorsen. Dat meldde de KNVB vandaag. Castaignos liet zich in de 57e minuut van het duel provoceren in het strafschopgebied van Sparta en maakte een trappende beweging naar een tegenstander. Feyenoord won het duel met 4-2. (ANP) --------------------- What the F??? hahhaha wat is dit? Dit kan echt niet... Dit gaat echt helemaal nergens meer over... Feyenoord zal ook geen ballen tonen om hem zelf een maand schorsing te geven voor natrappen richting het hoofd van iemand. Hij had zo iemand zijn neus kunnen breken, een hersenschudding kunnen geven en nog een heleboel meer. Ik snap het niet meer... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Misschien vonden ze dat de Spartaan Castaignos provoceerde door met zijn gezicht naar de schoen te gaan. haha Ongelofelijk, dit zaakje stinkt. Zelfs Been had uitgesproken dat hij consequenties verwacht. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
149 reacties in een topic over een feyenoord spits ?? vertel me dat ik droom !! |
|
|
|