BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Castaignos

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jacco
 Jacco - vrijdag 07 januari 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Ik vind dit echt heel raar. Die kerel hoeft van mij echt niet 7 wedstrijden geschorst te worden maar er kon op z'n minst wel 1 wedstrijdje af.
Iemand in z'n gezicht schoppen is toch altijd foute boel? Ik ben benieuw of de pers hier een verklaring voor eist want die wil ik echt horen!
DeMeer
 DeMeer - vrijdag 07 januari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Ben benieuwd of het geseponeerd zou worden als het Suarez zou zijn geweest. Denk dat ik het antwoord al weet...............
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 07 januari 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 12:14 schreef Jacco het volgende:
Ik vind dit echt heel raar. Die kerel hoeft van mij echt niet 7 wedstrijden geschorst te worden maar er kon op z'n minst wel 1 wedstrijdje af.
Iemand in z'n gezicht schoppen is toch altijd foute boel? Ik ben benieuw of de pers hier een verklaring voor eist want die wil ik echt horen!
Ik heb de beelden nog eens bekeken en hij raakt hem denk ik niet in het gezicht, omdat zijn been tegen de arm van de Spartaan komt. Alleen maakt dat geen reet uit, aangezien het om de beweging en intentie gaat...en duidelijker dan dit heb ik ze in tijden niet gezien. Is normaal gesproken 3 wedstrijden + 1 voorwaardelijk. De KNVB is niet meer te volgen. Een slecht signaal richting de jeugdige spelers...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 07 januari 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 11:49 schreef Ride het volgende:

[..]

Nou nou... je reacties getuigen ook niet van een hoogstaand nivo Remco.

te pas en te onpas noem je mensen mongool.

Denk dat je ook in je eigen straatje moet gaan schoonvegen en niet zo vingerwijzend zijn naar anderen.
Normaal reageren is een kunst blijkbaar
ja ja klopt ik kan provocerend posten dat weet ik zit in me helaas,niemand gaat mijn de les lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 januari 2011 door verbrande harry --
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 07 januari 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 12:03 schreef Pim het volgende:

[..]

Dit gaat echt helemaal nergens meer over... Feyenoord zal ook geen ballen tonen om hem zelf een maand schorsing te geven voor natrappen richting het hoofd van iemand. Hij had zo iemand zijn neus kunnen breken, een hersenschudding kunnen geven en nog een heleboel meer. Ik snap het niet meer...
dit is echt schandalig nou kan 010 hem nog schorsen voor de wedstrijd tegen ajax maar ja gaan ze dat doen.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 07 januari 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 11:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ga jou denk ik maar negeren, je bent nog dommer dan het achtereind van een varken, er komt 0,0 fatsoenlijke posts van je toetsenbord, en je maakt jezlef volkomen belachelijk. Succes..
dank u eindelijk ben ik nu van je af,hulde voor remcootje.
remco k
 remco k - vrijdag 07 januari 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 11:49 schreef Ride het volgende:

[..]

Nou nou... je reacties getuigen ook niet van een hoogstaand nivo Remco.

te pas en te onpas noem je mensen mongool.

Denk dat je ook in je eigen straatje moet gaan schoonvegen en niet zo vingerwijzend zijn naar anderen.
Normaal reageren is een kunst blijkbaar
Niet te pas en te onpas hoor, gewoon heel duidelijk richting 1 persoon..
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 07 januari 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 14:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet te pas en te onpas hoor, gewoon heel duidelijk richting 1 persoon..
ga in discussie met iedereen zeker niet alleen met jou.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 januari 2011 door verbrande harry --
AFCA!
 AFCA! - vrijdag 07 januari 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 13:34 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

dit is echt schandalig nou kan 010 hem nog schorsen voor de wedstrijd tegen ajax maar ja gaan ze dat doen.
Als ze een beetje geloofwaardig willen zijn wel. Been had volgens mij al gezegd dat dit niet getolereerd wordt maarja.. hij kan hem beter nu schorsen want in de Arena heb je toch niks aan hem =)
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 07 januari 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 15:27 schreef AFCA! het volgende:

[..]

Als ze een beetje geloofwaardig willen zijn wel. Been had volgens mij al gezegd dat dit niet getolereerd wordt maarja.. hij kan hem beter nu schorsen want in de Arena heb je toch niks aan hem =)
nou we gaan het beleven ouwe...
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 januari 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 11:52 schreef PSVMocro het volgende:
Rode kaart Castaignos geseponeerd

© ANP
ZEIST - De rode kaart die centrumspits Luc Castaignos van Feyenoord afgelopen woensdag kreeg in het oefenduel met Sparta is geseponeerd. De aanklager betaald voetbal zag bij het bekijken van de televisiebeelden geen aanleiding om de 18-jarige Castaignos te schorsen. Dat meldde de KNVB vandaag.

Castaignos liet zich in de 57e minuut van het duel provoceren in het strafschopgebied van Sparta en maakte een trappende beweging naar een tegenstander. Feyenoord won het duel met 4-2. (ANP)

---------------------

What the F??? hahhaha wat is dit? Dit kan echt niet...
Ik ben ook benieuw naar de reactie van Feyenoord-supporters, die de KNVB consequent KNJB noemen, de "J" verwijzend naar "Joden" = Ajax... Terwijl juist bekend is dat de KNVB ongelooflijk anti-Ajax is. Dat blijkt nu maar weer!!!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 januari 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 12:10 schreef Rogier het volgende:
149 reacties in een topic over een feyenoord spits ?? vertel me dat ik droom !!
Je droomt
remco k
 remco k - vrijdag 07 januari 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 15:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuw naar de reactie van Feyenoord-supporters, die de KNVB consequent KNJB noemen, de "J" verwijzend naar "Joden" = Ajax... Terwijl juist bekend is dat de KNVB ongelooflijk anti-Ajax is. Dat blijkt nu maar weer!!!!
200% gelijk man...
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 12:26 schreef DeMeer het volgende:
Ben benieuwd of het geseponeerd zou worden als het Suarez zou zijn geweest. Denk dat ik het antwoord al weet...............
Wedden, dat hij een paar wedstrijdjes had gekregen??? Meten met twee maten, noemen ze dat!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 januari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 12:06 schreef PSVMocro het volgende:
Misschien vonden ze dat de Spartaan Castaignos provoceerde door met zijn gezicht naar de schoen te gaan. haha Ongelofelijk, dit zaakje stinkt. Zelfs Been had uitgesproken dat hij consequenties verwacht.
Lol, dan is het aan Been (of iemand anders?) om hem te straffen. (niet omdat ik wil dat hij er niet is tegen Ajax, maar omdat dit gewoon niet kan..)
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 januari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 23:39 schreef Pietje1 het volgende:
tjonge jonge, jullie openen niet alleen een topic over een Feyenoord speler, jullie houden het topic nog eens in stand ook. Toch wel mooi dat onze spelers meer nieuws zijn dan jullie eigen selectie... Zegt veel over ajaks lijkt me.
Je ben vast niet ontevreden met de "straf" die de KNVB aan die schopper heeft uitgedeeld. Geseponneerd... Toe maar!! De KNVB wordt in Rotterdam toch KNJB genoemd? De "J" voor Joden?? Nu nog? Laten we die Zeister gasten, die in mijn ogen vrij consequent TEGEN Ajax zijn, vanaf nu gewoon maar - naar waarheid - KNKB noemen. Lijkt me een tikkie realistischer!
Stoffel01
 Stoffel01 - vrijdag 07 januari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Wees toch gewoon blij dat die prutser tegen Ajax mee mag doen! Waar maken we ons druk om, om Castaignos pff!
joduh
 joduh - vrijdag 07 januari 2011 - 17:38   quote  deeplink  
heel dik slot hierop man!!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 januari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 17:31 schreef Stoffel01 het volgende:
Wees toch gewoon blij dat die prutser tegen Ajax mee mag doen! Waar maken we ons druk om, om Castaignos pff!
Nee hoor, niet om die kerel. Het gaat mij nu om het met twee maten meten door de KNVB. Die kerel kan we inderdaad geen moer schelen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 januari 2011 - 01:19   quote  deeplink  
OPKUTTE MET DIT TOPIC!!

Die naam alleen al!! MODJE???????

1453.jpg&t=1

1451.jpg&t=1

v315_4.jpg
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 januari 2011 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 17:38 schreef joduh het volgende:
heel dik slot hierop man!!!
Yes Boss! Roger that!
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 11 januari 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Helemaal niks

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Castaignos

0.0078001