|
|
Afcarius
|
|
|
Welke clubs (met uitzondering van 010) halen bij jullie eigenlijk het bloed onder jullie nagels vandaan? Bij mij zijn dat vrijwel alle Italiaanse clubs, en hun nationaal elftal. De speelstijl die zo zwaar gericht is op het naar achteren voetballen, de tegenstander laten komen en dan counteren spreekt mij totaal niet aan. Tevreden zijn ,vóór dat de wedstrijd begint, met een gelijk spel gaat er bij mij ook niet in. En spelers zoals Figo mag ik ook echt niet. Wat een irritant ventje zeg..
Dus nu is het aan jullie, Welke clubs, spelers, landen, coaches, etc binnen het betaalde voetbal haten jullie en waarom? |
|
|
|
|
410
|
|
|
Een verassing dan maar: duitsers en dan vooral die taal |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Je haalt me de woorden uit de mond. Het lijkt wel of ze daar allemaal een cursus hebben gevolgd hoe ze een tegenstander een kaart kunnen aannaaien. De allerergst was ooit Lothar Mattheus. Wat een onwaarschijnlijke hufter was dat. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
hohoho vergeet rudi fuller niet he...wat een zak hooi was dat |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 05 januari 2011 - 22:33 schreef Afcarius het volgende:Welke clubs (met uitzondering van 010) halen bij jullie eigenlijk het bloed onder jullie nagels vandaan? Bij mij zijn dat vrijwel alle Italiaanse clubs, en hun nationaal elftal. De speelstijl die zo zwaar gericht is op het naar achteren voetballen, de tegenstander laten komen en dan counteren spreekt mij totaal niet aan. Tevreden zijn ,vóór dat de wedstrijd begint, met een gelijk spel gaat er bij mij ook niet in. En spelers zoals Figo mag ik ook echt niet. Wat een irritant ventje zeg.. Dus nu is het aan jullie, Welke clubs, spelers, landen, coaches, etc binnen het betaalde voetbal haten jullie en waarom? aso den haag,(k)utrecht,en die kut moffen inderdaad,de portugesen om hun slechte voetbal. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Ik haat bijna alle italiaanse clubs en het italiaanse spel. Kan me niet voorstellen dat je daar voor je plezier naar kijkt. Ik heb vorig jaar een paar wedstrijden van Inter gekeken en zelfs dat was niet te doen. Ik wil wel een kleine uitzondering maken voor het Milan met Rijkaard en co. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Geen enkele om eerlijk te zijn. Niet omdat ik nu zo correct ben of wil zijn, maar elke club en elk land heeft wel iets waarom ik niet zonder ze zou willen.Neem feyenoord: onze aarstrivaal, schitterende wedstrijden, fantastische geschiedenis, of Duitslandmet hetzelfde.
Dat wil niet zeggen dat ik juich als ik feyenoord zie spelen maar ik denk dat je em wel snapt. Ik zou ook zeker niet zonder ze willen en haat ze ook zeker niet.
Als ik dan toch ergens een vorm van afkeer tegen moet hebben is dat dan wel het Italiaanse voetbal in alle vormen daarvan. Voor mij anti-voetbal pur sang, beetje hangen en gokken op die goal (ala Juve thuis vorig seizoen), nee, laat maar. |
|
|
|
|
SCCokayoleole
|
|
|
Sc Heerenveen, akelige, hypocriete en natiolistische club. Geef mij maar Cambuur! |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Leuke topic dit..ik zal een deel van mn lijst opnoemen,en ook erbij vermelden waarom.
Landen : Portugal en Macedonië...en waarom? Omdat het kaartennaaiers zijn. Theater is hen met de paplepel ingegoten en dan met name Pandev,Figo en C.Ronaldo. Het mogen dan goede voetballers zijn, en zijn geweest, maar ik irriteer me er mateloos aan. Het liefst zap ik mezelf het veld op en geef ik ze een harde trap na. Qua clubs heb ik een gloeiende hekel aan Real Madrid,ManCity,Chelsea,Juventus,Feyenoord,Cambuur,Psv,Twente,Utrecht,Ado (zal vast nog wel een club zijn vergeten). 3 clubs die denken : Als we met geld smijten worden we groot, en als we eenmaal groot zijn,zijn we niet te stoppen. Leuk en aardig maar 't zijn 3 clubs met torenhoge schulden. Als je al die miljoenen nou aan arme mensen gaf in Azië,Afrika en Zuid Amerika.... Juventus haat ik zo omdat ze denken dat ze alle spelers voor 1 of 2mil kunnen overnemen, topspeler of niet..als we een paar mil bieden komen ze vast wel, want wij zijn de Oude Dame..blablabla..arrogante houding ook. Feyenoord,Cambuur,Psv,Twente,Utrecht en Ado zijn er dan over. Feyenoord haat ik, omdat ik een Ajacied ben...vanzelfsprekend dus. Psv haat ik omdat ze laf voetbal spelen, ook wel anti-voetbal, en ze prijzen zichzelf altijd de hemel in. Als Psv een x goed speelt dan duiken er overal gloryhunters op met hun Psvpetje of sjaaltje, maar zodra ze een paar x gelijk spelen of verliezen dan zitten ze ver onder de grond, bang dat ze op de matige resultaten worden gewezen door andere mensen. Cambuur haat ik omdat het debiele friezen zijn, die denken dat ze alles zijn. Met name de supporters zijn erg, om maar te zwijgen over sommige spelers van Cambuur. Utrecht en Ado haat ik omdat het aso clubs zijn. Altijd heel dapper en tof doen zodra Ajax op bezoek komt, want we moeten wel laten zien dat we tuig zijn, en ja hoor : Zo gezegd zo gedaan, ze gedragen zich ook als tuig. Sommige Utrechtsupporters vonden het een seizoen terug zo leuk om oa **joden te roepen en de rest kun je zelf wel invullen..te erg voor woorden. En als laatst : Twente.. In begin had ik eigenlijk geen hekel aan Twente maar de afgelopen jaren is dat gewoon gegroeid. Ik woon in Overijssel (gelukkig aan de andere kant van Twente), maar zodra het seizoen volop bezig is, hoor ik niks anders dan : FcTwente,FcTwente,FCTWENTEEE, op Radio RTV Oost. De manier waarop men spreekt over Twente is schandalig en niet om aan te horen. Je moet voor de gein eens via de website luisteren..en dan tijdens een wedstrijd. Commentator is een rasechte Tukker en leeft heel erg mee met Twente...een wonder dat ie het niet aan zn hart heeft, of krijgt. Altijd wordt er met lof gesproken over Twente..alsof ze 5x op rij de CL hebben gewonnen..4x de EL en 3x de wereldbeker, O o o wat een topteam is het toch, maar niet heus, het zijn ook maar simpele boeren uit het oosten van 't land.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Alleen die pisboeren en hun pistrainers en hun pisspelers en hun pisstadion en hun pisaccent en hun pislelijke pisshirt in die pisstad van ze...
Duidelijk? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 08:52 schreef FsideVak129 het volgende:Alleen die pisboeren en hun pistrainers en hun pisspelers en hun pisstadion en hun pisaccent en hun pislelijke pisshirt in die pisstad van ze... Duidelijk? Hahahahaha
|
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Ik zelf heb meer een Hekel aan pisvee dan Feyenooit. Maar dat komt omdat daar helemaal geen cultuur heerst zoals bij Ajax en Feyenooit. Ook is het voetbal nooit om aan te zien, ook zie je vaak dat wanneer Ajax belang heeft bij een speler Pisvee ook opeens inspringt met hun interesse.
Voor de rest heb ik een gruwelijk hekel aan die koopclubs, Chelsea, Man City en Real Madrid om maar even een paar voorbeelden te noemen. Geef mij maar clubs die af en toe nog proberen eigen jeugd een kans te geven ipv altijd alle goeie spelers bij anderen weg te kopen.
Als er bv ooit zo'n investeerder voor Ajax zou komen, zou ik niet erg vinden, het enigste wat hij zou hoeven doen is garant staan voor salarissen zodat de hele goeien daardoor nog geneigd zijn om 1 of 2 seizoenen langer te blijven. Als hij maar niet het halve elftal wil gaan kopen :)
Hier in de regio ben ik ook anti-Heerenveen trouwens :P |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 00:25 schreef Twan het volgende:Cambuur haat ik omdat het debiele friezen zijn, die denken dat ze alles zijn. Met name de supporters zijn erg, om maar te zwijgen over sommige spelers van Cambuur. Zoals ik in mijn vorige post al aangaf, dat ik anti-heerenveen ben in de regio heeft ook mede te maken omdat ik Cambuur wel een warm hart toe draag.
Dus ik vraag mij even af waar jij vandaan komt.... Nou ben ik niet echt fan van de gemiddelde Leeuwarder ( ja raar maar waar ) maar je opmerking slaat werkelijk als een l#l op een drumstel hoor.
Bovendien als ik dan eens bij Cambuur ben, geniet ik ook altijd wel van hun fanatieke supporters die nauwelijks stil zijn en altijd blijven zingen etc... Dit in tegenstelling tot bv het broodbakje mee naar het stadion publiek van de buren... .... Maar goed, ik ga nu wel heel off-topic... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA you made my day!!!!!!!! :-D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 08:52 schreef FsideVak129 het volgende:Alleen die pisboeren en hun pistrainers en hun pisspelers en hun pisstadion en hun pisaccent en hun pislelijke pisshirt in die pisstad van ze... Duidelijk? FsideVak129//////////////////////////HELD.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 08:52 schreef FsideVak129 het volgende:Alleen die pisboeren en hun pistrainers en hun pisspelers en hun pisstadion en hun pisaccent en hun pislelijke pisshirt in die pisstad van ze... Duidelijk? lekker hoor... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
FLAMENGO ANDERLECHT TOTTENHAM HOTSPURS AJAX
BARCELONA CAMBUUR
WE ARE THE GREATEST.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door 1nummer14 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zoals ik al in een ander topic schreef:Inzaghi wat eeeen bloedzuiger is dat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: jemig plekkie 5 schrijnend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat is er jochie, maak je er een hobby van op iedere post van mij zo negatief mogelijk te reageren?? triest figuur ben je eigenlijk kerel, dat jij jezelf Ajacied noemt, je bent een schande voor club, niets meer, niets minder.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 15:39 schreef remco k het volgende:[..] Wat is er jochie, maak je er een hobby van op iedere post van mij zo negatief mogelijk te reageren?? triest figuur ben je eigenlijk kerel, dat jij jezelf Ajacied noemt, je bent een schande voor club, niets meer, niets minder.. jochie ben je zoon niet gelukkig,ik reageer eigenlijk op 1nummer14 maar goed ook dat heb je weeeeeeeeeeeeeeer niet door dom mannetje...haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 15:47 schreef verbrande harry het volgende:[..] jochie ben je zoon niet gelukkig,ik reageer eigenlijk op 1nummer14 maar goed ook dat heb je weeeeeeeeeeeeeeer niet door dom mannetje...haha Je quote mij joongetje, dus reageer je op mij, als je op hem reageerd moet je hem quoten, niet mij... Je bent jezelf hier met de minuut meer belachelijk aan het maken, heb zo het gevoel als bij verschillende anderen hier die dat ook deden, en plots ineens weg waren, denk dat jij hier ook snel weer weg bent, domme geneuzel van je, verstrikt in je eigen leugens, en maar denken dat je serieus genomen wordt, door telkens 300 topic per dag te openen... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 16:05 schreef remco k het volgende:[..] Je quote mij joongetje, dus reageer je op mij, als je op hem reageerd moet je hem quoten, niet mij... Je bent jezelf hier met de minuut meer belachelijk aan het maken, heb zo het gevoel als bij verschillende anderen hier die dat ook deden, en plots ineens weg waren, denk dat jij hier ook snel weer weg bent, domme geneuzel van je, verstrikt in je eigen leugens, en maar denken dat je serieus genomen wordt, door telkens 300 topic per dag te openen... ik hier snel weg haha, dat ga jij niet beleven ouwe |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: No, read it backwards.
IT'S ENGLISH MAN! THEY'RE GETTING THE PRONOUNCIATION ALL WRONG. IT'S FATHA, NOT FATHER.
GO LEFMAN! LANDER ECHT!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door 1nummer14 -- |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 15:39 schreef remco k het volgende:[..] Wat is er jochie, maak je er een hobby van op iedere post van mij zo negatief mogelijk te reageren?? triest figuur ben je eigenlijk kerel, dat jij jezelf Ajacied noemt, je bent een schande voor club, niets meer, niets minder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 16:21 schreef 1nummer14 het volgende:[..] No, read it backwards. IT'S ENGLISH MAN! THEY'RE GETTING THE PRONOUNCIATION ALL WRONG. IT'S FATHA, NOT FATHER. GO LEFMAN! LANDER ECHT! Maar waarom haat jij Ajax dan?? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: denk dat hij in het verkeerde topic zit... meest favoriete clubs ;) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
ik haat alleen mensen die geen respect voor andere hebben. De rest is sport. en sport is vermaak of je nu voetbal of atletiek kijkt.Of je nu liefhebber bent van engels voetbal of van barcalona. het maakt ook niet uit voor welke club je bent. Als je Real afgelopen wedstrijd tegen ajax zag kun je daar als sportliefhebber alleen maar van genieten. En als ajax supporter je gelukkig prijzen dat je niet bij Barcalona in de poule zat.En over 10 jaar is alles weer anders. AMEN |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
en Remco wees verstandig reageer niet op VH |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: Ik ben 100% Ajax man! Er wordt een verkeerde vraag gesteld. HAAT? +F -> FATHA.
De F van Flamengo, F-SIDE.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 16:51 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Ik ben 100% Ajax man! Er wordt een verkeerde vraag gesteld. FATHA: HAAT? -> F. De F van Flamengo, F-SIDE. Dat weet ik wel, laat maar zitten verder... |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 16:21 schreef 1nummer14 het volgende:[..] No, read it backwards. IT'S ENGLISH MAN! THEY'RE GETTING THE PRONOUNCIATION ALL WRONG. IT'S FATHA, NOT FATHER. GO LEFMAN! LANDER ECHT! GO LEFMAN! LANDER ECHT! IS A TRIBUTE. TO A PARACHUTE! |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
Flamengo 2009: 1 Flamengo 2010: 14
Ha! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
alle clubs.......wij zijn joden!!!!!! |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote: JONK is het geluid dat het net maakt als Wim scoort tegen TOR-ino!!
ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Een Jonkie!!!!!
Goooooooooooool!!!! Do Flamengo!!!!!!
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 09:26 schreef Heico het volgende:[..] Zoals ik in mijn vorige post al aangaf, dat ik anti-heerenveen ben in de regio heeft ook mede te maken omdat ik Cambuur wel een warm hart toe draag. Dus ik vraag mij even af waar jij vandaan komt.... Nou ben ik niet echt fan van de gemiddelde Leeuwarder ( ja raar maar waar ) maar je opmerking slaat werkelijk als een l#l op een drumstel hoor. Bovendien als ik dan eens bij Cambuur ben, geniet ik ook altijd wel van hun fanatieke supporters die nauwelijks stil zijn en altijd blijven zingen etc... Dit in tegenstelling tot bv het broodbakje mee naar het stadion publiek van de buren... .... Maar goed, ik ga nu wel heel off-topic... Ik draag Cambuur zeker geen warm hart toe. Ik ben een paar x naar de wedstrijd Fc Zwolle - Cambuur geweest en elke x viel het me weer op wat voor aso's het zijn. Dit is gewoon mijn ervaring, en mijn mening. In mn vorige bericht staat waar ik woon, beter lezen svp, bij voorbaat dank! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Toch opvallend dat er nogal wat Ajacieden zijn die zo´n afkeer hebben tegen psv. Zo erg dat men zelfs psv meer ´haat´dan de havenarbeiders uit rotjeknor zuid. Ik heb helemaaaal niks met psv, noem het persoonlijk altijd psgay. Heb dus eigenlijk ook meer met de kakkies dan met de lampjes uit aidshoven. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 20:04 schreef Johnnyafca het volgende:Toch opvallend dat er nogal wat Ajacieden zijn die zo´n afkeer hebben tegen psv. Zo erg dat men zelfs psv meer ´haat´dan de havenarbeiders uit rotjeknor zuid. Ik heb helemaaaal niks met psv, noem het persoonlijk altijd psgay. Heb dus eigenlijk ook [B]meer met[/B] de kakkies dan met de lampjes uit aidshoven. Eeeh, zo wil ik het niet bekijken....
Die gappies uit dat stinkgat hebben qua mentaliteit tenminste nog lef. En menig maal veel lol mee gehad in mijn tijd bij de Marine met ze... Als je in het buitenland zit en je krijgt problemen met lokalen dan ben je blij dat er wat rotjeknorders zijn om zo'n tent mede te verbouwen. En ook onderling menig robbertje gestoeid ten tijde van wedstrijden.
Maar die pisboeren. Wat een achterlijk volk. Blijven altijd schijnkatholieken. Voor mij is alles beneden de rivieren het op pissen niet waard.
Fijn dat er fans zijn daar maar praat niet met dat pisaccent als je naast me in het stadion staat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 22:00 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Fijn dat er fans zijn daar maar praat niet met dat pisaccent als je naast me in het stadion staat. Tsa wat kan je daar aan doen? een tolk meenemen zijn ook Ajaxfans
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ajax heeft 3miljoen + fans,ga er maar vanuit dat alle dialecten van nederland daar voorkomen,in mijn ogen maakt ze dat niet minder als een amsterdamse fan.of ze de amsterdamse humor hebben is een andere kwestie |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
fok dubbel,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 22:07 schreef nemam-tiL het volgende:Ajax heeft 3miljoen + fans,ga er maar vanuit dat alle dialecten van nederland daar voorkomen,in mijn ogen maakt ze dat niet minder als een amsterdamse fan.of ze de amsterdamse humor hebben is een andere kwestie Weet ik net zoals sommige maten van me in het vak juist de rillingen krijgen als ze rotterdams horen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 22:17 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Weet ik net zoals sommige maten van me in het vak juist de rillingen krijgen als ze rotterdams horen. Zo wat als het maar Ajax supporters zijn.wat maakt het dan welk dialect ze spreken?rotterdams,haags,fries of wil jij je beperken tot alleen maar amsterdams?750.000 inwoners waarvan de helft allochtoon dan is het gauw gebeurt met Ajax |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mijn ouders en voorouders komen allemaal uit amsterdam,zelf ben ik geboren in Hilversum,ik praat zo plat als een jordanees,maar ken veel gooiese kakballen die net zo fanatiek voor Ajax zijn als ik |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Die wil je ook niet naast je hebben hoor:kluyverrrrt de Boerrr de bekakte rrrr bedoel ik |
|
|
|