BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rep: 'Als scout zou ik een van de besten zijn'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 06 januari 2011 - 10:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Rep: 'Als scout zou ik een van de besten zijn' (Supportersvereniging Ajax)

remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
John Rep verdiende in zijn periode bij Ajax de bijnaam goudhaantje', ooit bedacht door Sjaak Swart. De oud-Ajacied speelde 97 wedstrijden in het shirt van Ajax en scoorde daarin 41 doelpunten. Onlangs bracht hij zijn biografie uit. In een interview met VI vertelt de rechtsbuiten over zijn boek, het Nederlands elfal en over Ajax. "Vroeger was het leuker."

Scout
"Ja, toch wel," antwoordt Rep op de vraag of hij nog steeds een warm gevoel heeft bij Ajax. "Die Arena vind ik een verschrikking. Vroeger was het leuker. Maar het is toch de club waar het voor mij allemaal is begonnen."

Een rol binnen de ledenraad zag de oud-Ajacied niet zo zitten. Hij ziet echter wel een andere rol voor zichzelf weggelegd.

"Ik zou liever mijn stempel op de scouting willen drukken. Als je al die transfers ziet van de laatste tijd, moeten sommige mensen zich even achter de oren krabben. Weggegooid geld, hè."

"Dario Cvitanich, Nicolas Lodeiro: wat voegt het toe? Cvitanich kostte vijf miljoen. Nacer Chadli speelde vorig seizoen voor AGOVV de sterren van de hemel tegen Ajax. Dan zit je toch te slapen, of niet?"

"Dries Mertens: zelfde verhaal. Die heeft het gewoon. Twijfelden ze bij Ajax aan zijn lengte? Nou, dan moet je vooral Lodeiro kopen."

Van een baan bij Ajax is het nog niet gekomen. Al heeft Martin Jol de oud-Ajacied wel een keer gepolst. "Maar ja, die is nu weg," vertelt Rep. "Je moet er ook niet met hangende pootjes naartoe hoeven. Als scout zou ik een van de besten zijn. Daar ben ik van overtuigd. Ik zie gewoon meteen of iemand kan voetballen."
dege
 dege - donderdag 06 januari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
hij heeft wel gelijk, het is vaker gebleken in de laatste jaren dat de andere clubs hier in NL beter scouten als AJAX, helaas.
Dus waarom niet, wat heeft AJAX te verliezen, een clubicoon die op zoek gaat naar nieuwe spelers.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 10:43 schreef remco k het volgende:
John Rep verdiende in zijn periode bij Ajax de bijnaam goudhaantje', ooit bedacht door Sjaak Swart. De oud-Ajacied speelde 97 wedstrijden in het shirt van Ajax en scoorde daarin 41 doelpunten. Onlangs bracht hij zijn biografie uit. In een interview met VI vertelt de rechtsbuiten over zijn boek, het Nederlands elfal en over Ajax. "Vroeger was het leuker."

Scout
"Ja, toch wel," antwoordt Rep op de vraag of hij nog steeds een warm gevoel heeft bij Ajax. "Die Arena vind ik een verschrikking. Vroeger was het leuker. Maar het is toch de club waar het voor mij allemaal is begonnen."

Een rol binnen de ledenraad zag de oud-Ajacied niet zo zitten. Hij ziet echter wel een andere rol voor zichzelf weggelegd.

"Ik zou liever mijn stempel op de scouting willen drukken. Als je al die transfers ziet van de laatste tijd, moeten sommige mensen zich even achter de oren krabben. Weggegooid geld, hè."

"Dario Cvitanich, Nicolas Lodeiro: wat voegt het toe? Cvitanich kostte vijf miljoen. Nacer Chadli speelde vorig seizoen voor AGOVV de sterren van de hemel tegen Ajax. Dan zit je toch te slapen, of niet?"

"Dries Mertens: zelfde verhaal. Die heeft het gewoon. Twijfelden ze bij Ajax aan zijn lengte? Nou, dan moet je vooral Lodeiro kopen."

Van een baan bij Ajax is het nog niet gekomen. Al heeft Martin Jol de oud-Ajacied wel een keer gepolst. "Maar ja, die is nu weg," vertelt Rep. "Je moet er ook niet met hangende pootjes naartoe hoeven. Als scout zou ik een van de besten zijn. Daar ben ik van overtuigd. Ik zie gewoon meteen of iemand kan voetballen."
hij heeft gelijk maar is de laatste jaar(en) zwaar aan de drank,kan je dan de man als scout serieus nemen of met je de man juist een kans geven?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door verbrande harry --
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 06 januari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
vind het wel mooi achteraf gelul...lekker simpel, neemt niet weg dat de aankopen van Ajax de laatste jaren dramatisch is...
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:50 schreef Aaaaight het volgende:
vind het wel mooi achteraf gelul...lekker simpel, neemt niet weg dat de aankopen van Ajax de laatste jaren dramatisch is...
Over het algmeen wel, Maar zonder na de aankoopbedragen te kijken, zitten daar ook veel spelers tussen die het wel redelijk tot goed doen, of hebben gedaan. Spelers als Huntelaar, Suarez, Sulejmani (redelijk de laatste tijd) de Zeeuw, Eriksen doen het in mijn ogen heel goed.

Een spelers als Silva heeft gewoon pech gehad, dat van der Wiel zo goed werd en zo snel er stond. Cvitanich vind ik nog steeds raar dat hij weg moest, misschien dat de Boer het wel in hem ziet zitten, hij liep toch iets beter dan 1 op 2 wedstijden..
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 januari 2011 - 12:55   quote  deeplink  
ik zeg give it a try
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 januari 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 12:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Over het algmeen wel, Maar zonder na de aankoopbedragen te kijken, zitten daar ook veel spelers tussen die het wel redelijk tot goed doen, of hebben gedaan. Spelers als Huntelaar, Suarez, Sulejmani (redelijk de laatste tijd) de Zeeuw, Eriksen doen het in mijn ogen heel goed.

Een spelers als Silva heeft gewoon pech gehad, dat van der Wiel zo goed werd en zo snel er stond. Cvitanich vind ik nog steeds raar dat hij weg moest, misschien dat de Boer het wel in hem ziet zitten, hij liep toch iets beter dan 1 op 2 wedstijden..
Net ofdat ajax Suarez zelf gescout heeft??? Huntelaar, Suarez, Sulejmani, De zeeuw had ik ook nog wel op kunnen komen. Ok erikssen is goed gescout maar voor de rest?? Waarom blijft Ajax zover achter op een twente, heerenveen, groningen?? Ga nou niet zeggen dat het alleen de druk is die spelers doet falen. Ajax loopt al jaren acher de feiten aan en
als een speler in nederland goed speelt ja dan zien ze hem opeens wel. Haha kan ik ook zien hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 18:37   quote  deeplink  
mischien samen met Bruins slot
D.B.
 D.B. - donderdag 06 januari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Laat maar komen zou ik zeggen, maak het maar waar! ;)
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 17:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Net ofdat ajax Suarez zelf gescout heeft??? Huntelaar, Suarez, Sulejmani, De zeeuw had ik ook nog wel op kunnen komen. Ok erikssen is goed gescout maar voor de rest?? Waarom blijft Ajax zover achter op een twente, heerenveen, groningen?? Ga nou niet zeggen dat het alleen de druk is die spelers doet falen. Ajax loopt al jaren acher de feiten aan en
als een speler in nederland goed speelt ja dan zien ze hem opeens wel. Haha kan ik ook zien hoor.
Ik zeg ook niet dat Ajax deze spelers zelf gescout heeft, ik zeg enkel dat dit goede aankopen zijn geweest, wat de scouting betreft ben ik het volledig met de eens, v/d Zee bijvoorbeeld is hoofdscouting, zit in Brazillie, maar heeft nog niet 1 speler deze kant opgehaald, dat is op z'n minst raar te noemen toch..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 06 januari 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 11:40 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

hij heeft gelijk maar is de laatste jaar(en) zwaar aan de drank,kan je dan de man als scout serieus nemen of met je de man juist een kans geven?
komt ie aan met gascoin en theo janssen en cantona........
chukkie76
 chukkie76 - donderdag 06 januari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 17:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Feit is wel dat bij Ajax meer van spelers verwacht wordt. Een Sulemani kreeg bij Heerenveen de kans om te wennen, bij Ajax was er meteen het moeten. Ook wanneer hij door Ajax meteen gehaald was, zou er meer zijn verwacht.

Daarnaast vergeten we één ding. Iedereen vind het bijvoorbeeld vreemd dat Ajax Mertens niet heeft gehaald, die jongen had nu wel een Eriksen in de weg gestaan.... Het is maar betrekkelijk allemaal.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 januari 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 19:56 schreef chukkie76 het volgende:

[..]

Feit is wel dat bij Ajax meer van spelers verwacht wordt. Een Sulemani kreeg bij Heerenveen de kans om te wennen, bij Ajax was er meteen het moeten. Ook wanneer hij door Ajax meteen gehaald was, zou er meer zijn verwacht.

Daarnaast vergeten we één ding. Iedereen vind het bijvoorbeeld vreemd dat Ajax Mertens niet heeft gehaald, die jongen had nu wel een Eriksen in de weg gestaan.... Het is maar betrekkelijk allemaal.
Tuurlijk word verwacht dat je er meteen staat en sulejmani kon de druk misschien ook niet aan. Maar een Suarez had ook wel geslaagd als ie direct gehaald was en niet via groningen. Erikssen word ook steeds beter en dat is er wel 1 die niet te duur gehaald is.
Voor de rest is er natuurlijk stuk wanbeleid. charisteas, Lindgren, Mido, luque, Urzaiz, kennedy, atouba, tainio. En dan nog de spelers die ze hebben laten lopen leonardo, pantelic en rommedahl. Ook al was ik geen fan van pantelic hij was nuttig. En rommedahl was alleen zijn laatste jaar top maar ze hadden hem nooit moeten laten gaan.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 19:56 schreef chukkie76 het volgende:

[..]

Mertens speelt linksbuiten, Eriksen op 10
joduh
 joduh - donderdag 06 januari 2011 - 20:39   quote  deeplink  
mag ik even interrupten misschien????ik vind suarez bij groningen weghalen,suleimani bij heerenveen of el hammie bij az nou niet echt scoutingswerk????? dat kan een blinde zelfs nog man..............
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 20:39 schreef joduh het volgende:
mag ik even interrupten misschien????ik vind suarez bij groningen weghalen,suleimani bij heerenveen of el hammie bij az nou niet echt scoutingswerk????? dat kan een blinde zelfs nog man..............
Ik zei ook niet dat die spelers goed gescout zijn, maar ze zijn wel goed aangekocht, Sulejmani wel veel te duur.
joduh
 joduh - donderdag 06 januari 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat die spelers goed gescout zijn, maar ze zijn wel goed aangekocht, Sulejmani wel veel te duur.
wow man?en dat zeg jij????????????hahahahhaa ,maar ik begin het ook een beetje te zien in suli hoor......maar heb nog geen poster van hem boven mijn bed..... ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 20:49 schreef joduh het volgende:

[..]

wow man?en dat zeg jij????????????hahahahhaa ,maar ik begin het ook een beetje te zien in suli hoor......maar heb nog geen poster van hem boven mijn bed..... ;-)
ik ook niet maar wel van vinnie jones,je halfbroer
joduh
 joduh - donderdag 06 januari 2011 - 20:55   quote  deeplink  
hahah lekkere ent is dat he?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Trouwens dat Johny rep een borrel lust zowat doen we toch allemaal,haal hem maar samen met Bruins Slot
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 20:49 schreef joduh het volgende:

[..]

WAT HOOR IK NOU????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door remco k --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 06 januari 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Ajax deze spelers zelf gescout heeft, ik zeg enkel dat dit goede aankopen zijn geweest, wat de scouting betreft ben ik het volledig met de eens, v/d Zee bijvoorbeeld is hoofdscouting, zit in Brazillie, maar heeft nog niet 1 speler deze kant opgehaald, dat is op z'n minst raar te noemen toch..
Remco; v/d Zee komt toch bij psv vandaan?
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Ik heb Johnny Rep een paar maanden geleden op TV gezien (Holland Sport??). Hij is bezig met afkicken van de drank, zei hij en zocht een baan, "iets in het voetbal" leek hem het meest voor de hand liggen.
Volgens mij is hij al een tijdje bezig met open solliciaties... Ik vond hem altijd een geweldige voetballer en een toffe gast. Maar als hij scout wil worden zal hij toch echt iets aan zijn verbale werk moeten doen, want hij kwam toen niet echt uit zijn woorden op de TV en bovendien vond ik hem toen niet helemaal sporen. Zit Ajax daar op te wachten??
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 20:59 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Remco; v/d Zee komt toch bij psv vandaan?
Volgens mij wel ja, hij heeft ooit dacht ik Farfan ontdekt, of was dat nou Arnesen..
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja, hij heeft ooit dacht ik Farfan ontdekt, of was dat nou Arnesen..
Volgens mij ook Farfan.
En Beasly (of hoe je dat ook schrijft)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door Pietje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 06 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan zit ie daar niet om voor AJAX te scouten, maar te zorgen dat er geen goede Brazilianen naar ajax gaan.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 januari 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 21:39 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dan zit ie daar niet om voor AJAX te scouten, maar te zorgen dat er geen goede Brazilianen naar ajax gaan.
Lol :P
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 16:18   quote  deeplink  
En ineens komen allerlei after-Ajax mislukkelingen boven drijven... Barry Hulshoff, Peter Boeve, Johnny Rep... zucht.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 07 januari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 16:18 schreef Ikke_tik het volgende:
En ineens komen allerlei after-Ajax mislukkelingen boven drijven... Barry Hulshoff, Peter Boeve, Johnny Rep... zucht.
zucht..... je begint het te snappen!
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 20:28   quote  deeplink  
En ineens hebben ze ook allemaal weer een clubhart... zucht.
joduh
 joduh - vrijdag 07 januari 2011 - 20:39   quote  deeplink  
wat ben jij een negatieveling man.....ik heb jou nog nooit wat vrolijks zien posten geloof ik.....leuk hier op forum he????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Rep een mislukkeling??? hahhaha dacht het niet vriend
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Prima voetballer geweest, naar het schijnt een fijne vent, maar voor het overige heeft hij echt overal een puinhoop van gemaakt. Tel daarbij de ziekte van Heineken op en je weet meteen waarom je geen zier aan hem hebt.

Achteraf roepen dat Chandli en Mertens aardige keuzes zouden zijn geweest, lukt de gemiddelde forumklojo hier ook.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Dacht je nu echt dat Cruijff in zijn eentje Ajax op de kaart heeft gezet,get real man ga je mond spoelen met je after-Ajax mislukkelingen
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Ga zelf je mond spoelen en leer kritisch lezen, dan had je in ieder geval begrepen wat ik schreef. Ik heb het over het leven-na-Ajax van die aandachttrekkers.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 20:46 schreef Ikke_tik het volgende:
Prima voetballer geweest, naar het schijnt een fijne vent, maar voor het overige heeft hij echt overal een puinhoop van gemaakt. Tel daarbij de ziekte van Heineken op en je weet meteen waarom je geen zier aan hem hebt.

Achteraf roepen dat Chandli en Mertens aardige keuzes zouden zijn geweest, lukt de gemiddelde forumklojo hier ook.
Yeah right,zag hem elke week in de meern met zijn blikje lopen voor de aftrap waarna hij even terug liep en hem naast de linker paal zette,vaste plek anders vergat hij het.Rep was en is een kanjer en dat hij nu een borrel lust zowat,kijk eens hoeveel mensen er drinken en gewoon prima functioneren,heb ik het niet eens over de coke snuivers
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 21:10   quote  deeplink  
We hebben het over een alcoholist. Dat ben je -helaas- voor het leven.

Lees deze eens op je gemak: http://www.vi.nl/Achtergronden/Columns-overzicht-1/Johan-Derksen/188393/Johan-Derksen-Het-leven-van-Johnny-Rep-is-een-film.htm

Natuurlijk had hij op basis van zijn verleden meer verdiend. Maar dat heeft hij grotendeels zelf te grabbel gegooid.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 21:12   quote  deeplink  
van wie leer je ?juist je ouders van je leeraar(es) van je trainer enz.Over het algemeen zijn die ouder waarmee ga je de fout in met je leeftijd genootjes
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 21:24   quote  deeplink  
ok touche kende dat stuk niet je hebt gelijk maar ik schrijf niemand af
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 21:24 schreef Ikke_tik het volgende:
Sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt?
Dat je leert van de zogenaamde aandacht trekkers of te wel de oudjes,vraag me zelf wel af of hun de aandacht trekken of dat types zoals ik ze in de aandacht brengen
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Ik ook niet, maar het is een beetje triest dat iemand met zo'n staat van dienst als speler, maar zo hopeloos falend in zijn privé-leven mee wil liften op JC's bemoeienis en goede bedoelingen.

En ze duiken zelf op, dat is niet iets wat wij oproepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 januari 2011 door Ikke_tik --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 21:37   quote  deeplink  
ik weet niet hoe oud je bent maar Rep heeft een prachtig voetbal leven achter de rug,was hij 20 jaar later geboren en hij had de Johnny Walker fabriek kunnen kopen,tuurlijk frustreerd hem dat en niet alleen hem.van airle was europees kampioen 1988 en is nu postbode.ik kan me voorstellen dat grote voetballers van rond jaren 80 gefrustreerd rond lopen en aan de weet ik veel gaan neem Bogarde aantal jaren leuk gebald bij ons Ajax,miljonair geworden op de reserve bank
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Ik ben 46 en heb dus redelijk goed meegemaakt wat Rep heeft gepresteerd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
ok ik 47 dus scheelt niks
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
ik probeer alleen te zeggen alles komt uit de media ik heb niet met rep aan de keuken tafel gezeten,hoewel ik het wel zou willen
joduh
 joduh - vrijdag 07 januari 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 21:43 schreef nemam-tiL het volgende:
ik probeer alleen te zeggen alles komt uit de media ik heb niet met rep aan de keuken tafel gezeten,hoewel ik het wel zou willen
hahhaha ik ook neman....biertje!!!!!!!!!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 21:47   quote  deeplink  
ja lekker alleen niet koud want drink ik net zolief water,proef je ook niks
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Ik heb trouwens liever niet dat je op mij reageerd
Bart Medemblik
 Bart Medemblik - vrijdag 07 januari 2011 - 21:48   quote  deeplink  
John Rep als scout heeft echt kijk op talent,met zijn staat van dienst bij Ajax doet ook wel recht op zo functie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rep: 'Als scout zou ik een van de besten zijn'

0.0080559