BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HSV Wil vertonghen overnemen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
kalou123
 kalou123 - donderdag 06 januari 2011 - 16:07   quote  deeplink  
Volgens Bild zijn ze zeer gecharmeerd van Vertonghen.

http://transferzone.nl/?p=1243

Hij zal denk ik niet gaan. Kan beter op engelse topclub wachten. Hij denk ik wel min. 14 miljoen waard.
Rogier
 Rogier - donderdag 06 januari 2011 - 16:24   quote  deeplink  
Van Ajax naar HSV vind ik niet echt hoger op. Als je het maakt bij Ajax kun je overal naartoe in principe, dus zie hem eerder in Engeland eindigen. Vermaelen heeft laten zien dat onze spelers daar goed genoeg voor zijn.
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Inderdaad, bovendien, denk ik dat Vertongen nu verder is dan dat Vermaelen destijds was..
joduh
 joduh - donderdag 06 januari 2011 - 17:24   quote  deeplink  
kaloe 123 opzouten man!!!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 08 januari 2011 - 16:10   quote  deeplink  
en we worden overlopen door hsv..
astra
 astra - zaterdag 08 januari 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:10 schreef Johnnyafca het volgende:
zeg jij?? heb er alle vertrouwen in
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 08 januari 2011 - 16:16   quote  deeplink  
Haha in de eerste minuten was het drie keer niks..
dege
 dege - zaterdag 08 januari 2011 - 16:17   quote  deeplink  
het is wel Duits commentaar,maar voor diegene wat HSV-AJAX wil kijken:
http://atdhe.net/32134/watch-hamburger-sv-vs-ajax
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 08 januari 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:17 schreef dege het volgende:
het is wel Duits commentaar,maar voor diegene wat HSV-AJAX wil kijken:
http://atdhe.net/32134/watch-hamburger-sv-vs-ajax
Tnx, voor diegene die eredivisie live hebben. Daar wordt het ook op uitgezonden.
Blade85
 Blade85 - zaterdag 08 januari 2011 - 16:30   quote  deeplink  
wie heeft de 1-0 gemaakt?
Blade85
 Blade85 - zaterdag 08 januari 2011 - 16:30   quote  deeplink  
en de opstelling van ajax??? weet iemand dat?
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 08 januari 2011 - 16:33   quote  deeplink  
Opst. Ajax: Verhoeven, Silva, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Lindgren, De Jong, Emanuelson, Suarez, Cvitanich, Sulejmani.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 08 januari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:30 schreef Blade85 het volgende:
wie heeft de 1-0 gemaakt?
Ruud van N
Blade85
 Blade85 - zaterdag 08 januari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
tnx
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 08 januari 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Ik hoor daar gewoon Nederlanders aapgeluiden maken naar donkere spelers van Hsv. Ik mag toch hopen dat dat geen Ajax supporters zijn!!! Ze zitten ook de hele tijd met K*nker te schelden. Denken ze nou echt dat ze stoer zijn dan?
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 08 januari 2011 - 16:40   quote  deeplink  
2-0, RvN
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 08 januari 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:39 schreef Ajax_fan het volgende:
Ik hoor daar gewoon Nederlanders aapgeluiden maken naar donkere spelers van Hsv. Ik mag toch hopen dat dat geen Ajax supporters zijn!!! Ze zitten ook de hele tijd met K*nker te schelden. Denken ze nou echt dat ze stoer zijn dan?
Apengeluiden hoorde ik ook idd, maar iets wat met die ziekte te maken heeft niet..

WTF ze roepen( NEDERLANDRS )'Elia, kk neger'. wat schaam ik me weer voor mijn club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 januari 2011 door Johnnyafca --
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 08 januari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Het centrum achterin staat steeds verkeerd. Je kan de bal er zo overheen gooien of tussendoor tikken en je staat vrij voor de keeper! Zo gaat het nu al vanaf minuut 1. De eerste goal was een fout van verhoeven maar nu is de verdediging toch echt weer aan het slapen bij die 2e. Ik zie het Ajax van Jol weer helemaal terug. Hele middenveld is veranderd en komt totaal niet in het spel voor.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 08 januari 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:41 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Apengeluiden hoorde ik ook idd, maar iets wat met die ziekte te maken heeft niet..
Ze roepen de hele tijd. Elia kk lijer. Te triest voor woorden. Wat heeft Elia verkeerd gedaan vraag ik me af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 januari 2011 door Ajax_fan --
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 08 januari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
@Ajax_fan, lees mn laatste post. Echt niet normaal dit..
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 08 januari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
ff offtopic, ik denk dat dit de laatste wedstrijd van Suarez is in ons prachtige shirt.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 08 januari 2011 - 16:47   quote  deeplink  
3-0
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 08 januari 2011 - 16:48   quote  deeplink  
jongens wtf gebeurd hier?
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 08 januari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
Ja hoor nr 3 je ziet hem gewoon doorlopen en ik heb zo snel niet gezien wie die Ajacied was maar die loopt niet eens mee maar denkt het weer met die klote buitenspelval op te lossen. Daar moeten ze eens mee kappen die buitenspelval! Dat is dit seizoen al zovaak mis gegaan!
de Boer moet eens een fatsoenlijk middenveld het veld opsturen en achterin moeten ze niet met zn 3en op een kluitje staan zodat alles en iedereen er zo doorheen loopt! Ze letten gewoon niet op!

Een middenveld met Lindgren , Anita en de Jong daar schaam je je toch ook kapot voor. Anita kan je als stand in voor Enoh gebruiken maar dan moet je niet Lindgren naast hem zetten. en de Jong die kan het niveau niet aan. Dat riep ik 2 jaar geleden al.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 januari 2011 door Ajax_fan --
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 08 januari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Anita, Lindgren en De Jong is gewoon een faalmiddenveld. Ik denk dat als we met Eriksen, De Zeeuw en Enoh hadden gespeeld, en Siem in de spits, dat het zeker geen 3-0 stond. Maar ja, als als...
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 08 januari 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Vertonghen probeert onder de aandacht van HSV uit te komen door onthutsend zwak te spelen?

Oh ja, wie nu nog beweert Siem de Jong in Ajax 1 thuis hoort, kan beter eens een bezoekje aan de opticien afleggen.
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 08 januari 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:52 schreef Ikke_tik het volgende:
Vertonghen probeert onder de aandacht van HSV uit te komen door onthutsend zwak te spelen?

Oh ja, wie nu nog beweert Siem de Jong in Ajax 1 thuis hoort, kan beter eens een bezoekje aan de opticien afleggen.
Het ligt niet alleen aan Siem hoor. Anita en Lindgren zijn gewoon niet goed genoeg om tegen Europese subtoppers te spelen. Vorig jaar vlamde Siem zo hard.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 08 januari 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:53 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Het ligt niet alleen aan Siem hoor. Anita en Lindgren zijn gewoon niet goed genoeg om tegen Europese subtoppers te spelen. Vorig jaar vlamde Siem zo hard.
Siem vlamde hard omdat hij pantelic voor zich had staan die de bal vast kon houden. Zonder zo'n spits valt Siem ook flink door de mand.
ThreeStars
 ThreeStars - zaterdag 08 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
droom ik of wat?

heel middenveld verandert frank wil gewoon zien hoe de andere van af brengen
niks dus silva en anita back en geen ebecillio (vleugel) jammer maar het is maar een oefenwedstrijd. - als de eredivisie weer begint dan spelen ze weer gewoon in de beste opstelling.
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
NIet zo heel moeilijk wat er gebeurt, Ajax wordt compleet afgedroogd, de meest duidleijk reden voor het niet renderen van Ajax, is wel het middenveld, Lindgen heeft geen enkele bal bij een mede speler gekregen, laat staan een bal afgepakt, Anita komt gewoon te kort, zowel fysiek, als voetbaltechnisch/tactisch komt hij gewoon te kort, als back kon hij veel goedmaken met zijn instelling, maar verder is het 't gewoon niet.
Silva heeft volgens mij geen zin, en 60% van de spelers helpt niet met druk zetten op de tegenstander, en aangezien we wel hele ver van de achterlijn af spelen, komen we daardoor telkens te kort, zie de 2 en 3-0.
De Jong komt te kort op de 10 positie, dus daarmee schakelen wij ons gehel eigen middnelveld uit, gevolg? Sulejmani en Suarez worden niet in het spel betrokken, met geen enkele bal op Cvitanich.

vergeet aub ook niet dat we slechts 5 spelers op hun normale positie onder de Boer hebben lopen..
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:54 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Siem vlamde hard omdat hij pantelic voor zich had staan die de bal vast kon houden. Zonder zo'n spits valt Siem ook flink door de mand.
Daarom is er voor Siem in het elftal van de Boer enkel en alleen plek als spits, het blijkt nu wel dat hij als spelverdeler op 10 gewoon te kort komt om het spel op te eisen, wel een goed bal op Cvitanich trouwens..
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:52 schreef Ikke_tik het volgende:

Datzelfde geld voor het gehele team vandaag, Siem is ook geen 10, en moet er gewoon alles aan doen om in de punt te kunnen spelen, dat deed hij de afgelopen 3 wedstrijden redelijk, en dat kan alleen maar beter worden.
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:49 schreef Ajax_fan het volgende:
Ja hoor nr 3 je ziet hem gewoon doorlopen en ik heb zo snel niet gezien wie die Ajacied was maar die loopt niet eens mee maar denkt het weer met die klote buitenspelval op te lossen. Daar moeten ze eens mee kappen die buitenspelval! Dat is dit seizoen al zovaak mis gegaan!
de Boer moet eens een fatsoenlijk middenveld het veld opsturen en achterin moeten ze niet met zn 3en op een kluitje staan zodat alles en iedereen er zo doorheen loopt! Ze letten gewoon niet op!

Een middenveld met Lindgren , Anita en de Jong daar schaam je je toch ook kapot voor. Anita kan je als stand in voor Enoh gebruiken maar dan moet je niet Lindgren naast hem zetten. en de Jong die kan het niveau niet aan. Dat riep ik 2 jaar geleden al.
Lindgren als ik het goed heb..
Guyt
 Guyt - zaterdag 08 januari 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:10 schreef Johnnyafca het volgende:
Waarom een b elftal. Dat snap ik echt niet. Je moet altijd met je sterkste opstelling spelen. Oefenwedstrijd of niet. Zo zie ik het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 januari 2011 door Guyt --
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 08 januari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Als je ziet dat spelers die een paar meter van elkaar af staan de bal niet eens fatsoenlijk naar elkaar toe kunnen passen dan heb ik zoiets van ok laat maar zitten, dit wordt helemaal niks!
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 08 januari 2011 - 17:19   quote  deeplink  
Nou hehe 3-1 Suarez. Toch nog een doelpuntje
meteen 3-2! Missschien komt het nog goed!

PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 08 januari 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 17:19 schreef Ajax_fan het volgende:
Nou hehe 3-1 Suarez. Toch nog een doelpuntje
meteen 3-2! Missschien komt het nog goed!
Uitslagen zijn ondergeschikt aan spelbeeld in oefenwedstrijden. Ook ben je het als topclub zijnde aan je stand verplicht om je niet te kijk te laten zetten. Je hebt toch een reputatie hoog te houden.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zaterdag 08 januari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 17:24 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Uitslagen zijn ondergeschikt aan spelbeeld in oefenwedstrijden. Ook ben je het als topclub zijnde aan je stand verplicht om je niet te kijk te laten zetten. Je hebt toch een reputatie hoog te houden.
Nou het spelbeeld is ook compleet omgeslagen. Ajax is nu steeds in de aanval en komt er gevaarlijker uit. En dat met een B elftal. 1e helft compleet ruk. 2e helft prima.
derde ster
 derde ster - zaterdag 08 januari 2011 - 17:37   quote  deeplink  
maar oh oh..waar zouden we zijn zonder luis...
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 17:07 schreef Guyt het volgende:

[..]

Waarom een b elftal. Dat snap ik echt niet. Je moet altijd met je sterkste opstelling spelen. Oefenwedstrijd of niet. Zo zie ik het.
Dat had onmogelijk gekund, alle WK gangers hebben 2 weken vakantie gehad, en hebben pas 1 training achter de rug, fysiek en medisch gezien, kan en mag je deze spelers dus gewoon niet opstellen..
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Grappig om te zien, Anita gaat naar rechtsback, en doet het daar prima, gaat weer terug naar het middenveld, en het is weer ruk..

Prima invalbeurt van Daley Blind trouwens, mag ook gezegd worden..
derde ster
 derde ster - zaterdag 08 januari 2011 - 17:41   quote  deeplink  
het zijn toch profs?na 2 weken vakantie zegt mijn baas ook niet van doe maar ff lekker rustig aan!
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 17:41 schreef derde ster het volgende:
het zijn toch profs?na 2 weken vakantie zegt mijn baas ook niet van doe maar ff lekker rustig aan!
En daarom trainen ze ook vol mee, beetje domme opmerking derde ster, je bent nu eenmaal niet zo fit als je hoort te zijn na 2 weken vakantie.

En dat vergelijken met je eigen baas slaat helemaal nergens op, als jij terug komt van je vakantie hoef jij niet een fysieke wereldprestatie te leveren, als wat jij zegt waar zou zijn, waarom zou je dan uberhaubt trainen, je moet er gewoon staan want dat is je werk toch?
derde ster
 derde ster - zaterdag 08 januari 2011 - 17:50   quote  deeplink  
domme opmerking??ik vind jou dom reageren op mijn post. en noem jij dit een fysieke wereldprestatie???nou dan ben jezelf dom.en ook hsv heeft vakantie gehad toch? en trainen moet natuurlijk wel,ook voor positieoefeningen ed.
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 08 januari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Wat echt ergerlijk is, Anita die pedant staat te trappelen alsof hij Seedorf is, maar ondertussen alleen maar balverlies lijdt. Verder ook nog wel lichtpuntjes hoor. Zeker voor een oefenwedstrijd.
derde ster
 derde ster - zaterdag 08 januari 2011 - 17:53   quote  deeplink  
het middenveld was gewoon niks,niet alleen anita.
AFCA!
 AFCA! - zaterdag 08 januari 2011 - 18:00   quote  deeplink  
Ooijer stond weer te slapen bij die vierde goal..
biba1970
 biba1970 - zaterdag 08 januari 2011 - 18:17   quote  deeplink  
tjonge jonge jonge 4 doelpunten tegen met een b elftal wat erg jongens sommige vind ik wel erg kritisch over deze wedstrijd jongens drink een pilsje zeur niet en maak er een leuke avond van met je vrouw of vriendin HET WAS MAAR VRIENDSCHAPPELIJK EN 19 JANUARI MOETEN WE ER STAAN EN ALS WE DIE MET 2-4 VERLIEZEN HEBBEN JULLIE RECHT VAN SPREKEN DUS NU ALLEMAAL PSSSSSSSSSSSSSSST EN LEKKER ZUIPEN OLE AJAX
henk K
 henk K - zaterdag 08 januari 2011 - 19:02   quote  deeplink  
rogier

HSV wint met gemak van ons en dat is niet hogerop ???????????????????????????
alibabba
 alibabba - zaterdag 08 januari 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:39 schreef Ajax_fan het volgende:
ZE MOETEN ZE OPHANGEN AAN DE HOOGSTE BOOM! STELLETJE NIKSNUTTEN DAT HET ZIJN!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HSV Wil vertonghen overnemen.

0.0080051