BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HSV Wil vertonghen overnemen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - zaterdag 08 januari 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 16:49 schreef Ajax_fan het volgende:
Ja hoor nr 3 je ziet hem gewoon doorlopen en ik heb zo snel niet gezien wie die Ajacied was maar die loopt niet eens mee maar denkt het weer met die klote buitenspelval op te lossen. Daar moeten ze eens mee kappen die buitenspelval! Dat is dit seizoen al zovaak mis gegaan!
de Boer moet eens een fatsoenlijk middenveld het veld opsturen en achterin moeten ze niet met zn 3en op een kluitje staan zodat alles en iedereen er zo doorheen loopt! Ze letten gewoon niet op!

Een middenveld met Lindgren , Anita en de Jong daar schaam je je toch ook kapot voor. Anita kan je als stand in voor Enoh gebruiken maar dan moet je niet Lindgren naast hem zetten. en de Jong die kan het niveau niet aan. Dat riep ik 2 jaar geleden al.
Die Ajacied was trut Urby et Orbi! Op buitenspel spelen is goed wanneer Ajax zo voetbalt als in die 3 potjes, maar nu hadden ze de ogen allemaal potdicht zitten. Lindgren was te triest voor woorden. Je hebt gelijk dat je zegt dat Lindgren niet naast Anita of Enoh kan, maar Anita was de 1e helft helemaal niet zichzelf. De Jong deed het gewoon goed in de spits en vandaag was ie weer ondermaats ja. Sulejmani vond ik trouwens ook slecht vandaag en hij moet alles geven om zijn spel eruit te krijgen, anders red ie het niet bij AJAX.
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 17:50 schreef derde ster het volgende:
domme opmerking??ik vind jou dom reageren op mijn post. en noem jij dit een fysieke wereldprestatie???nou dan ben jezelf dom.en ook hsv heeft vakantie gehad toch? en trainen moet natuurlijk wel,ook voor positieoefeningen ed.
SNap je nu echt niet dat je met twee weken rust, en slechts 1 training niet een wedstrijd kan spelen, het is een oefenwedstrijd, waarom zou je in godsnaam die mensen hun ledematen op het spel zetten, als je dat al niet snapt zeg.....
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 19:02 schreef henk K het volgende:
rogier

HSV wint met gemak van ons en dat is niet hogerop ???????????????????????????
NIet bepaald, we hadden slechts 5 spelers op hun normale positie spelen, en bij HSV hebben ze geen vakantie gehad, slecht 4 vrije dagen...
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 19:38 schreef alibabba het volgende:

[..]

Die Ajacied was trut Urby et Orbi! Op buitenspel spelen is goed wanneer Ajax zo voetbalt als in die 3 potjes, maar nu hadden ze de ogen allemaal potdicht zitten. Lindgren was te triest voor woorden. Je hebt gelijk dat je zegt dat Lindgren niet naast Anita of Enoh kan, maar Anita was de 1e helft helemaal niet zichzelf. De Jong deed het gewoon goed in de spits en vandaag was ie weer ondermaats ja. Sulejmani vond ik trouwens ook slecht vandaag en hij moet alles geven om zijn spel eruit te krijgen, anders red ie het niet bij AJAX.
Ik denk dat de eerste helft beide buitenzijdes niet renderen, door een extreem zwak middenveld, zowel Sulejmani als Suarez hebben geen enkele fatsoenlijke bal gehad in de eerste helft, ondanks dat beiden zel druk bezig waren zichzelf vrij te lopen...
dege
 dege - zaterdag 08 januari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 17:50 schreef derde ster het volgende:
domme opmerking??ik vind jou dom reageren op mijn post. en noem jij dit een fysieke wereldprestatie???nou dan ben jezelf dom.en ook hsv heeft vakantie gehad toch? en trainen moet natuurlijk wel,ook voor positieoefeningen ed.
hsv heeft al een trainingskamp achter de rug en zijn al een heel stuk verder in de voorbereiding op de 2e seizoenshelft. Inderdaad hebben de WK-gangers bij AJAX langer vrijaf gekregen van De Boer en heeft hij vooraf al gemeld dat zij vandaag niet zouden spelen, op Suarez na dan, maar die heeft al enkele weken langer rust gehad.
Leuk en aardig zulke oefenwedstrijden, natuurlijk heb ik ook liever dat AJAX wint, maar als het er echt om gaat begin ik me pas te ergeren als ze verliezen, nu nog niet, als de andere spelers terug zijn zal het heel anders lopen, ik maak me geen zorgen. Eerst maar eens op naar de 19e en die kakkerlakken voetballes geven, daar verheug ik me meer op.
biba1970
 biba1970 - zaterdag 08 januari 2011 - 22:21   quote  deeplink  
VRIENDSCHAPPELIJK VRIENDSCHAPPELIJK VRIENDSCHAPPELIJK VRIENDSCHAPPELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOM OP ZEG
remco k
 remco k - zaterdag 08 januari 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:17 schreef dege het volgende:

[..]

hsv heeft al een trainingskamp achter de rug en zijn al een heel stuk verder in de voorbereiding op de 2e seizoenshelft. Inderdaad hebben de WK-gangers bij AJAX langer vrijaf gekregen van De Boer en heeft hij vooraf al gemeld dat zij vandaag niet zouden spelen, op Suarez na dan, maar die heeft al enkele weken langer rust gehad.
Leuk en aardig zulke oefenwedstrijden, natuurlijk heb ik ook liever dat AJAX wint, maar als het er echt om gaat begin ik me pas te ergeren als ze verliezen, nu nog niet, als de andere spelers terug zijn zal het heel anders lopen, ik maak me geen zorgen. Eerst maar eens op naar de 19e en die kakkerlakken voetballes geven, daar verheug ik me meer op.
En daarbij, was de tweede helft gewoon prima, op een aantal verdedigende momenten na..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 januari 2011 - 22:32   quote  deeplink  
nahja maar het is wel gewoon duidelijk dat er een paar spelers niet meer in aanmerking komen bij De boer.. Silva, Lindgren, Ooijer, (cvita durf ik zo niet te zeggen) en ik hoop dat De Boer in gaat zien dat De jong ook maar niks is.. wat een hopeloze bal aannames zeg... er zijn gewoon een paar leuke dingen duidelijk geworden op links hebben we straks Urby en daley rechts dewiel en anita.. dus dat betekent dat Silva kan vertrekken.. en in positieve zin zijn mij opgevallen ebicilio ozbiliz en blind..
Sebco
 Sebco - zondag 09 januari 2011 - 02:25   quote  deeplink  
Toch ook even vermelden dat we maar mogen hopen dat steek niet gekwetst geraakt komende maanden want het niveau van onze 2e keeper is precies redelijk bedroevend als ik zo de herhalingen van goals bekijk. Het zal ongetwijveld een sympathieke mens zijn die Verhoeven, maar de 1e goal lijkt me duidelijk, bij de 2e wil hij nog achter de bal duiken maar geraakt nog geen meter ver, en bij de laatste twijveld hij 100 keer tussen uitkomen of blijven staan..

Maar goed, idd, aantal spelers heeft denk ik hun kans verkorven vandaag bij de Boer.

Verder hoop ik dat daley de voorkeur boven urby gaat krijgen, in urby zit sowieso geen toekomst gezien hij weg gaat, en ik vind daley gewoon ook veel meer potentieel hebben. Urby is imo ideaal komend half jaar voor op de bank gezien hij links op alle posities kan invallen, niet meer niet minder..

Van mij mag de competitie trouwens morgen weer beginnen, zie het wel terug positief nu met De Boer aan t roer :)

Mvg,
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 09 januari 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
rogier

Zie met wat voor opstelling..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 09 januari 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Hoe speelde Cvitanich eigenlijk?
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 09 januari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
1 schot op doel. Werd ook maar 1x aangespeeld eigenlijk.

Ik hoop dat hij zijn kansen gaat krijgen, want geloof in zijn kwaliteiten.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 09 januari 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 10:43 schreef Ikke_tik het volgende:

Idd, hoop het ook..
eSCee
 eSCee - zondag 09 januari 2011 - 12:25   quote  deeplink  
haha..mense als derde ster halen het gemiddelde niveau van supporters drastisch naar beneden... en gewoon serieus menen...damn...ongelofelijk
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 09 januari 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:21 schreef biba1970 het volgende:
VRIENDSCHAPPELIJK VRIENDSCHAPPELIJK VRIENDSCHAPPELIJK VRIENDSCHAPPELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOM OP ZEG
precies wat een discussie over een vriendschappelijk wedstrijdje voetbal wk gangers speelde niet mee, mooi voor wat wedstrijdritme bla bla bla...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door verbrande harry --
Mokkum
 Mokkum - zondag 09 januari 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Nou nou wat een negatieve reactie's hier weer. Een oefenpotje mensen! Er zitten hier echt een paar paniek zaaiers. Ga nou eens positief achter je ploeg staan!!!! Tel toch niet zo zwaar aan een oefen pot! Voor de trainer is het ook een mogelijkheid om naar andere spelers te kijken. Ik denk dat deze paniek zaaiers zelf nooit op een redelijk niveau gevoetbald hebben en totaal geen idee hebben hoe zo iets werkt in een selectie. Zie nu niet gelijk over al spoken om de hoek staan. Was gewoon een oefen potje met een betere 2e helft van Ajax. Het meest positieve vondt ik de invalbeurt van Blind.
Mokkum
 Mokkum - zondag 09 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
Over Elia, te triest voor woorden dat deze gasten wel afreizen naar HSV maar totaal geen clubliefde hebben. Wat zet je je club toch voor paal zeg. Hersenloos DOM!
Oceanu
 Oceanu - zondag 09 januari 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Geweldige reacties van sommigen hier. En maar zeiken dat het aan het beleid ligt en het bestuur weg moet, of erger nog, in een stadion roepen k.....bestuur !!!!! Oh shit wat zeg ik nou ?? Als je een seizoenkaart hebt van Ajax dan heb je daar natuurlijk alle recht toe, want je betaalt immers het salaris van de spelers !!! Stom van me zeg.

Zoals anderen, met wel een beetje verstand, zeggen: Het is een oefenpot met een hele zwik invallers !! Lekker belangrijk wat ze doen. Al verliezen ze met 10-0, dan nog. Als we maar kampioen worden en deze trainer eindelijk een keer de tijd krijgt om zijn visie door te voeren. Maar ja, als onze ploeg 2 keer gelijkspeelt, wordt ie opgewacht bij de Arena of wordt het trainingsveld op slot gedaan !! Al jaren is gebleken dat dat precies de weg is naar succes.
alibabba
 alibabba - zondag 09 januari 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 10:43 schreef Ikke_tik het volgende:

Dat was een uitstekende balaanname van Cvitanich.
sjasphere
 sjasphere - zondag 09 januari 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
rogier

oefenwedstrijd ??
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 09 januari 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:37 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat was een uitstekende balaanname van Cvitanich.
Yep, die jongen kan echt wel wat.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 09 januari 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Jongens LUISTER, we mochten deze wedstrijd verliezen! Waarom? Omdat deze pot nog in het kader stond van de transfer(hoe je het ook wilt noemen) van Jol van HSV naar Ajax. Omdat het onder hem zo slecht ging de laatste wedstrijden en deze pot nog een beetje om hem ging, mocht Ajax nog een keer zo belabberd spelen als destijds en zodoende hebben de spelers de slechte periode volledig achter zich gelaten.
joduh
 joduh - zondag 09 januari 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 12:25 schreef eSCee het volgende:
haha..mense als derde ster halen het gemiddelde niveau van supporters drastisch naar beneden... en gewoon serieus menen...damn...ongelofelijk
maar gelukkig zijn er ook heeeeel erg veeeel van die verstandige en geweldige suporters zoals jij man!!!krikken we het gemiddelde weer lekker omhoog toch?
Pietje
 Pietje - zondag 09 januari 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 10:28 schreef Hasjkoph het volgende:
Hoe speelde Cvitanich eigenlijk?
En ik ben ook erg benieuwd hoe Daley Blind speelde! Kan iemand mij dat zeggen?
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:17 schreef Oceanu het volgende:
Geweldige reacties van sommigen hier. En maar zeiken dat het aan het beleid ligt en het bestuur weg moet, of erger nog, in een stadion roepen k.....bestuur !!!!! Oh shit wat zeg ik nou ?? Als je een seizoenkaart hebt van Ajax dan heb je daar natuurlijk alle recht toe, want je betaalt immers het salaris van de spelers !!! Stom van me zeg.

Zoals anderen, met wel een beetje verstand, zeggen: Het is een oefenpot met een hele zwik invallers !! Lekker belangrijk wat ze doen. Al verliezen ze met 10-0, dan nog. Als we maar kampioen worden en deze trainer eindelijk een keer de tijd krijgt om zijn visie door te voeren. Maar ja, als onze ploeg 2 keer gelijkspeelt, wordt ie opgewacht bij de Arena of wordt het trainingsveld op slot gedaan !! Al jaren is gebleken dat dat precies de weg is naar succes.
Inderdaad, je krijgt bijna het idee, dat sommige al weer een andere trainer zouden willen...
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

En ik ben ook erg benieuwd hoe Daley Blind speelde! Kan iemand mij dat zeggen?
Ik vond dat hij de tweede helft de beste man op het veld was, hij speelde als Linksback, liet verdedigend geen steek vallen, speelde de meeste ballen op het juiste been en de juiste snelheid in, en heel belangrijk voor hem, hij had een prachtige assist op Suarez, die hieruit zijn eerst goal van de avond maakte, en bovendien staat hij heel goed positioneel, ik vond het heel leuk om te zien, dat hij het gewoon goed deed.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 09 januari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond dat hij de tweede helft de beste man op het veld was, hij speelde als Linksback, liet verdedigend geen steek vallen, speelde de meeste ballen op het juiste been en de juiste snelheid in, en heel belangrijk voor hem, hij had een prachtige assist op Suarez, die hieruit zijn eerst goal van de avond maakte, en bovendien staat hij heel goed positioneel, ik vond het heel leuk om te zien, dat hij het gewoon goed deed.
Weet je ook toevallig hoe Cvitanich speelde?
Ik hoorde tot nu toe 1 balaanname en 1 schot op doel..
Pietje
 Pietje - zondag 09 januari 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Thanks, Remco! God, wat ben ik hier blij mee!!! Ik las zojuist ergens, dat Frank de Boer stelde, dat onder hem Anita NIET in aanmerking komt voor de linksback-positie. Dat riepen hier ook velen met mij. Anita, een geweldige oer-Ajacied, maar toch echt middenvelder in mijn ogen. En Jol maar volhouden... ongelooflijk. Door Jol waren we Daley bijna (weer) kwijt en was er oorlog in de Ajax-keuken tussen Jol en Danny Blind. Fantastisch om in je post te lezen, dat Daley het goed heeft gedaan, iets wat veel supporters hier op dit forum toch ook al zo vaak hebben gesuggereerd: geef Daley een kans! Dit nieuws maakt mijn zondag erg goed.
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 15:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Weet je ook toevallig hoe Cvitanich speelde?
Ik hoorde tot nu toe 1 balaanname en 1 schot op doel..
Vond hem niet opvallen de eerste helft (speelde ook maar 1 helft), maar die balaanname en dat schot op goal, was niks mis mee, ik vond wel dat hij niet goed reageerde op het gezamelijk druk zetten op de bal en tegenstander.
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 15:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Thanks, Remco! God, wat ben ik hier blij mee!!! Ik las zojuist ergens, dat Frank de Boer stelde, dat onder hem Anita NIET in aanmerking komt voor de linksback-positie. Dat riepen hier ook velen met mij. Anita, een geweldige oer-Ajacied, maar toch echt middenvelder in mijn ogen. En Jol maar volhouden... ongelooflijk. Door Jol waren we Daley bijna (weer) kwijt en was er oorlog in de Ajax-keuken tussen Jol en Danny Blind. Fantastisch om in je post te lezen, dat Daley het goed heeft gedaan, iets wat veel supporters hier op dit forum toch ook al zo vaak hebben gesuggereerd: geef Daley een kans! Dit nieuws maakt mijn zondag erg goed.
Om daar dan aan toe te voegen, Anita speelde de eerste helft als rechter controlerende middenvelder, en deed dat echt dramatisch slecht, de tweede helf starte hij als rechtsback, en deed dat gewoon prima, na 15 minuten (i.v.m. wissels) speelde hij weer als rechter controleur, en ik vond dat hij dat weer heel slecht deed. Hij red het op die positie simpelweg niet met alleen een hele goede instelling, en komt tegen zware middenvelders fysiek gewoon heel veel te kort.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 09 januari 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Vond hem niet opvallen de eerste helft (speelde ook maar 1 helft), maar die balaanname en dat schot op goal, was niks mis mee, ik vond wel dat hij niet goed reageerde op het gezamelijk druk zetten op de bal en tegenstander.
Ok dan weet ik dat.. ;)
Thnx!
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 11 januari 2011 - 19:05   quote  deeplink  
Denk je dat jan dit wilt hij zou eerder naar Arsenal gaan en niet HSV

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HSV Wil vertonghen overnemen.

0.0115351