|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Castaignos vertrekt definitief naar Internazionale' (FeyenoordTime)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Luc Castaignos Inter milaan ?? |
|
|
|
Royaal
|
|
|
Luc Castaignos vertrekt definitief naar Internazionale. De aanvaller speelt voorlopig tot medio 2012 'op huurbasis' bij Feyenoord en maakt daarna de overstap naar het Giuseppe Meazza. In Milaan ligt de jongeling tot de zomer van 2017 vast. Over de transfersom zijn geen details bekend. Wel heeft Feyenoord elk seizoen, tot de zomer van 2016, recht op een huurovereenkomst van een Inter-speler.
Bron: VoetbalZone.nl |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ze genoeg knaken vangen, is dit een goede deal. We hebben weinig keuze op dit moment. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Coen blijft dertien seizoenen. Clubliefde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is niet meer van deze tijd. Alleen bij de amateurs. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Precies, mooie deal van maken en met trots een van de parels van de jeugdopleiding verkopen. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
dit is een prima deal zo te horen. 7 miljoen en 5 jaar lang huurspelers? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: hoe kommie aan 7milj? |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: zelfs daar niet. Daar gaan ze ook naar een andere club als die een betere onkostenvergoeding geeft. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
tot 2016 elk jaar een huurspeler van Inter. Dan hoop ik dat het wel versterkingen zijn die onze eigen spelers beter maakt... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 16:31 schreef Pietje1 het volgende:tot 2016 elk jaar een huurspeler van Inter. Dan hoop ik dat het wel versterkingen zijn die onze eigen spelers beter maakt... gwn ieder jaar castaignos huren |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
is een mooie deal kan je mooi elk seizoen de speler huren die je nodig heb en hij kon ook naar engeland gaan zonder deal |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, dat zou echt goud zijn.
Jammer dat hij al vertrekt in 2012. Lijkt me sterk dat hij dan al van waarde kan zijn voor Inter, maar we zullen het zien. Had graag Luc langer bij Feyenoord gezien, lijkt me een goede gozert. Vind het ook altijd mooi hoe hij bij zijn doelpunten meteen naar de supporters gaat.
Vind het op zich ook wel begrijpelijk dat wanneer de winnaar van de Champions league zich meldt dat je dan graag de overstap wilt maken. Al denk ik dat het beter voor zijn ontwikkeling zou zijn dat hij eerst nog een paar jaar bij Feyenoord speelt, tot hij 20+ goals in een seizoen maakt en dan de overstap maken naar een subtopclub in het buitenland. Maar goed dit is altijd nog wel 1000x beter dan een gevalletje De Guzman die doodleuk gratis de deur uitwandeld. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
of ebecilio en nathan ake
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies. Die hebben nog geen eens Feyenoord 1 gehaald. De Guzman heeft tenminste nog een aantal jaar voor ons gespeeld. Ebicilio en Ake komen er over een paar jaar wel achter dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt. Wat bij zo'n beetje 90% van de gevallen gebeurd. Tis wat dat betreft jammer dat Bruma nu wel doorbreekt, waardoor jonge talenten het idee krijgen dat dit de juiste manier is om je goed te ontwikkelen. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
ja precies, jammer dat het bij bruma wel lukt, maar kijk ook naar emnes bijvoorbeeld. er zijn zoveel voorbeelden te noemen van gastjes die te vroeg weggingen.
Alleen die ake is een echte topper in wording. helaas voor ons. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 18:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies. Die hebben nog geen eens Feyenoord 1 gehaald. De Guzman heeft tenminste nog een aantal jaar voor ons gespeeld. Ebicilio en Ake komen er over een paar jaar wel achter dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt. Wat bij zo'n beetje 90% van de gevallen gebeurd. Tis wat dat betreft jammer dat Bruma nu wel doorbreekt, waardoor jonge talenten het idee krijgen dat dit de juiste manier is om je goed te ontwikkelen. ik gun bruma persoonlijk gezien wel |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
ja persoonlijk wel, maar vanuit het oogpunt van de club is het anders, het belang van de club. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
Nou snap ik 1 ding niet helemaal, jullie verafschuwen Wijnaldum, omdat hij nog niet weet of hij wil bijtekenen, daar is dus totaal niet zeker dat hij zal vertrekken.
Maar van Castaignos kunnen jullie het wel begrijpen, ondanks dat hij nog helemaal niks heeft betekend voor Feyenoord, en als hij weggaat slechts 2 seizoenen enigzins basisspeler is geweest. Is dat dan wel clubliefde??? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Een tijdlang gold Raymond Victoria als grootste talent van Feyenoord. Velen zullen nu denken Raymond WIE??? Zegt genoeg. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 17:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] haha, dat zou echt goud zijn. Jammer dat hij al vertrekt in 2012. Lijkt me sterk dat hij dan al van waarde kan zijn voor Inter, maar we zullen het zien. Had graag Luc langer bij Feyenoord gezien, lijkt me een goede gozert. Vind het ook altijd mooi hoe hij bij zijn doelpunten meteen naar de supporters gaat. Vind het op zich ook wel begrijpelijk dat wanneer de winnaar van de Champions league zich meldt dat je dan graag de overstap wilt maken. Al denk ik dat het beter voor zijn ontwikkeling zou zijn dat hij eerst nog een paar jaar bij Feyenoord speelt, tot hij 20+ goals in een seizoen maakt en dan de overstap maken naar een subtopclub in het buitenland. Maar goed dit is altijd nog wel 1000x beter dan een gevalletje De Guzman die doodleuk gratis de deur uitwandeld. De Wie? |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Voor hoeveel is hij dan verkocht?????????????????? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Is niet bekend gemaakt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 19:34 schreef ICE187CCC het volgende:Nou snap ik 1 ding niet helemaal, jullie verafschuwen Wijnaldum, omdat hij nog niet weet of hij wil bijtekenen, daar is dus totaal niet zeker dat hij zal vertrekken. Maar van Castaignos kunnen jullie het wel begrijpen, ondanks dat hij nog helemaal niks heeft betekend voor Feyenoord, en als hij weggaat slechts 2 seizoenen enigzins basisspeler is geweest. Is dat dan wel clubliefde??? Tijden zijn veranderd, dat moeten we accepteren. Bijna elke voetballer zal het hoogste niveau nastreven. Het liefst dan natuurlijk op de manier die Kuyt gedaan heeft. Eerst seizoenlang uitblinken bij Feyenoord, dan voordat je vertrekt eerst verlengen, zodat de club nog wat aan je verdiend en dan naar een mooie club in het buitenland.
Bij De Guzman bijvoorbeeld is het wel zaaien, zaaien geweest, maar zodra Feyenoord wil gaan oogsten door in een De Guzman een paar seizoen een sterkhouder te hebben en/of hem voor een mooi bedrag vertrekken, geven die gasten niet thuis. Een soortgelijk scenario dreigt nu met Wijnaldum en Fer, die beiden nog niet over een langere periode hebben laten zien wat ze in huis hebben. Vlaar is een geval apart, omdat hij pech heeft gehad met blessures. Maar wat let hem om bij te tekenen (bijvoorbeeld met een gelimiteerde transfersom in zijn contract), om net als Kuyt daarna de overstap naar een grote buitenlandse club te kunnen maken?
Castaignos kan ik begrijpen, hij zal vast in zijn hoofd hebben gehad dat hij eerst nog een x aantal seizoenen bij Feyenoord wilde blijven om zich te ontwikkelen. Er zijn uitzonderingsgevallen, bijvoorbeeld als er een club uit de absolute top langskomt. Wat Inter, als winnaar van de Champions League, zeker is. Als Feyenoord dan voor hem een mooi bedrag krijgt, bovendien zowel hem als andere spelers kan huren, dan vind ik dat acceptabel. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 19:34 schreef ICE187CCC het volgende:Nou snap ik 1 ding niet helemaal, jullie verafschuwen Wijnaldum, omdat hij nog niet weet of hij wil bijtekenen, daar is dus totaal niet zeker dat hij zal vertrekken. Maar van Castaignos kunnen jullie het wel begrijpen, ondanks dat hij nog helemaal niks heeft betekend voor Feyenoord, en als hij weggaat slechts 2 seizoenen enigzins basisspeler is geweest. Is dat dan wel clubliefde??? Luc heeft bijgetekend tot medio 2013 en Gini weet niet of hij wel bij wilt tekenen, dus of hij gratis de deur uit loopt. Dat is het verschil. Overigens verafschuw ik Gini niet hoor. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
luc heeft helemaal niet bijgetekend |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 19:34 schreef ICE187CCC het volgende:Nou snap ik 1 ding niet helemaal, jullie verafschuwen Wijnaldum, omdat hij nog niet weet of hij wil bijtekenen, daar is dus totaal niet zeker dat hij zal vertrekken. Maar van Castaignos kunnen jullie het wel begrijpen, ondanks dat hij nog helemaal niks heeft betekend voor Feyenoord, en als hij weggaat slechts 2 seizoenen enigzins basisspeler is geweest. Is dat dan wel clubliefde??? Verschil: Castaignos wilde niet weg maar ziet de club er financieel beter van worden. Wijnaldum wacht af en laat daardoor de club er niet veel beter van worden.
Bovendien: een echte vriend komt op je verjaardag, een nitwit weet het nog niet. |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 19:34 schreef ICE187CCC het volgende:Nou snap ik 1 ding niet helemaal, jullie verafschuwen Wijnaldum, omdat hij nog niet weet of hij wil bijtekenen, daar is dus totaal niet zeker dat hij zal vertrekken. Maar van Castaignos kunnen jullie het wel begrijpen, ondanks dat hij nog helemaal niks heeft betekend voor Feyenoord, en als hij weggaat slechts 2 seizoenen enigzins basisspeler is geweest. Is dat dan wel clubliefde??? castaignos levert je tot 2016 in ieder geval elk jaar een speler van inter en anders had je misschien wel gekregen dat zijn contract misschien niet rechtsgeldig was. hij loopt dus niet gratis de deur uit en als wijnaldum niet bijtekent of hij in de tussen niet verkocht wordt gaat hij wel gratis de deur uit in 2012 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 21:55 schreef feyenoord for life het volgende:[..] castaignos levert je tot 2016 in ieder geval elk jaar een speler van inter en anders had je misschien wel gekregen dat zijn contract misschien niet rechtsgeldig was. hij loopt dus niet gratis de deur uit en als wijnaldum niet bijtekent of hij in de tussen niet verkocht wordt gaat hij wel gratis de deur uit in 2012 en Vlaar en Fer!!!!
Hij wilde bijtekenen maar Inter kwam aan de deur kloppen... Voor Gini Vlaar en Fer is rkc tot nu nog niet geintresseerd.. Maar mocht er een cluppie komen voor die gasten dit seizoen.. by my guest...tussen de 4 en 8 miljoen pp daaaaaaaaaaaaaaag. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
jaja er is rond de 7 miljoen betaald voor castaignos. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote: Er is geen bron Leon. Onder het bericht van de TS staat wel voetbalzone.nl als bron maar op die site is niks te vinden hierover! Dus die 7 miljoen zijn net zoveel waar als het verhaal dat Luc tot 1016 naar Inter vertrekt ;)
Ik zeg niet dat het niet zo is maar ik geloof het pas als Feyenoord het zelf naar buiten brengt.. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 22:37 schreef Red het volgende:[..] Er is geen bron Leon. Onder het bericht van de TS staat wel voetbalzone.nl als bron maar op die site is niks te vinden hierover! Dus die 7 miljoen zijn net zoveel waar als het verhaal dat Luc tot 1016 naar Inter vertrekt ;) Ik zeg niet dat het niet zo is maar ik geloof het pas als Feyenoord het zelf naar buiten brengt.. +1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: oke het is idd iets,laten we afwachten van wat Red zegt ;) |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote: Je eerste link van fr12.nl heeft t nieuws van Goal.com Maar lees wel even goed je 2e link.
Door Wayne Veysey, Goal.com UK 16 dec. 2010 11:20:00
Dat bericht is van 16-12-10 en in het bericht staat dat Goal.com zogenaamd weet dat een week later dit bekend word gemaakt. een week later is... 23-12-10 ;) Tot op heden niks meer gehoord, jij wel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2011 door Red -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
gun het Luc echt, het is een goeie voetballer met veel potentie, Wel beter dat hij pas in 2012 weggaat, en wij tot 2016 een huurspeler krijgen van Inter, misschien dat Eto'o nog wel op huurbasis komp!? (joke) |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] en Vlaar en Fer!!!! Hij wilde bijtekenen maar Inter kwam aan de deur kloppen... Voor Gini Vlaar en Fer is rkc tot nu nog niet geintresseerd.. Maar mocht er een cluppie komen voor die gasten dit seizoen.. by my guest...tussen de 4 en 8 miljoen pp daaaaaaaaaaaaaaag. je heb helemaal gelijk van mij mogen ze weg. tot 15 januari de tijd geven om te tekenen daarna nog niet getekend dan uit de basis halen en met de jongens verdergaan die wel voor ons feyenoord willen voetballen. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, kan bijna niet meer missen, gewoon bericht van Feyenoord afwachten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Swerts, Simon, Khizchinenko, Rivas... Er gebeuren rare dingen in deze winterstop. Met deze 4 kan het een stuk leuker worden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Iemand al meer info over deze deal? Transferbedrag lijkt me wel interessant! |
|
|
|