|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Castaignos vertrekt definitief naar Internazionale' (FeyenoordTime)
|
|
|
MMM
|
|
|
Hmm, even afwachten nog.. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Is nog gerucht maar als er overeenstemming komt, prima. Weer wat transfergeld binnen en anders loopt Luc gratis de kuip uit. Met Khizhnichenko hebben wij de mogelijke opvolger al in huis. Toch goed werk van Leo!! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
1. Khiz is er nog niet 2. Khiz is wellicht geen goede speler. 3. Verkoop is nog niet bevestigd door Feyenoord of Inter 4. Je kent de inhoud niet van de deal.
Hoe kan je dan beoordelen of het goed werk is van Leo? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 12:02 schreef scarface1979 het volgende:1. Khiz is er nog niet 2. Khiz is wellicht geen goede speler. 3. Verkoop is nog niet bevestigd door Feyenoord of Inter 4. Je kent de inhoud niet van de deal. Hoe kan je dan beoordelen of het goed werk is van Leo? Ik schrijf ook dat het nog een gerucht is maar als er overeenstemming komt. Ik mag er dan toch vanuit gaan dat Feyenoord Luc niet kado doet maar een normale transfersom vangt. Wat onze Kazach betreft, het is nog te vroeg om te beoordelen of het een goede speler is. Staat wel bekend als een groot talent (net als Luc dus, die is er namelijk ook nog lang niet). Ik schrijf ook mogelijke vervanger.
Beenhakker heeft nu in ieder geval twee potentieel goede en jonge (dus nog veel ontwikkeling = straks mogelijkheid voor goede ttransfersom)spelers ( Khiz + Simon) gehaald voor vrijwel € 0,-- en als de deal met Inter rond komt gezorgd voor inkomsten i.p.v. een speler die gratis de deur uitloopt. Dat vind ik dan dus goed werk |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 12:02 schreef scarface1979 het volgende:1. Khiz is er nog niet 2. Khiz is wellicht geen goede speler. 3. Verkoop is nog niet bevestigd door Feyenoord of Inter 4. Je kent de inhoud niet van de deal. Hoe kan je dan beoordelen of het goed werk is van Leo? dekt de lading wel |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mensen, doe niet zo moeilijk. Die deal is er nog niet, maar laten we eerlijk zijn dat dat oude contract eigenlijk nietig was en dat we gelukkig moeten zijn dat ze er waarschijnlijk toch goed voor kunnen vangen..., maar laten we eerst maar eens afwachten wat Inter wil geven...
Ik zou er overigens wel voor tekenen als ze 7 mln. meenemen plus dat we hem nog anderhalf jaar mogen houden plus tot 2016 een ander mogen huren... Toch hoop ik wel dat ze ook nog een percentage krijgen als Luc wordt doorverkocht aan bijvoorbeeld Real Madrid of wie dan ook... |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
voorlopig zal er wel iets van waarheid in zitten anders was het gerucht wel uit de wereld geholpen zoveel spitsen hebben we niet |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Dit staat op een nieuws website over Inter: ( 06-01-2010 )
quote: Luc Castaignos could be the next purchase of Inter. A young striker to secure useful perspective for the future of the team that Moratti and Branca are trying to build. In order to clarify the situation FcInterNews.it contacted the player's agent, Arie Treffers.
Hello, when you think that Inter will take steps to Castaignos official?
>> We think that next week, Inter will bid to Feyenoord.
Castaignos Inter will now or will grow to Feyenoord for a few years?
>> Luc probably will remain until June 2012 in Rotterdam.
The boy is ready for Serie A or is it better to grow again in Holland?
>>Growing up in Rotterdam would be best for him, but in football you never know. We have to wait and see.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 januari 2011 door moa -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hopen dat de hele deal niet doorgaat, volgens italiaanse roddel sites vraag Feyenoord 5-6 miljoen voor Castaignos. Terwijl Inter pas 3 geboden heeft.
Dan liever verlengen en over een paar jaar voor veel geld weg. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
hoi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 januari 2011 door moa -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 15:37 schreef moa het volgende:Hopen dat de hele deal niet doorgaat, volgens italiaanse roddel sites vraag Feyenoord 5-6 miljoen voor Castaignos. Terwijl Inter pas 3 geboden heeft. Dan liever verlengen en over een paar jaar voor veel geld weg. als dat zou kunnen ja, maar wat nou als luc graag zou willen? Zijn contract loopt toch eind dit seizoen af? |
|
|
|
|
feyenoord1989
|
|
|
Ah man zou zo balen zijn als dit echt zo is. Heel leuk dat hij dan nog een paar jaar blijft spelen maar dat geld wat we zo nodig hebben is stukke minder. In potentie zouden we hier over een paar jaar zeker 10 miljoen voor kunnen vangen, als het niet veel meer is. Daarnaast voor hem ook meteen zo'n grote stap. Waarom moet het toch allemaal zo snel en jong tegenwoordig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 januari 2011 - 20:55 schreef feyenoord1989 het volgende:Ah man zou zo balen zijn als dit echt zo is. Heel leuk dat hij dan nog een paar jaar blijft spelen maar dat geld wat we zo nodig hebben is stukke minder. In potentie zouden we hier over een paar jaar zeker 10 miljoen voor kunnen vangen, als het niet veel meer is. Daarnaast voor hem ook meteen zo'n grote stap. Waarom moet het toch allemaal zo snel en jong tegenwoordig. de munten... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Als hij voor 7 miljoen weg gaat en je mag hem nog anderhalf jaar "huren"en een speler gratis huren ieder jaar is dat een prima deal. Ook al levert hij wellicht over een paar jaar 10 a 15 miljoen op. Dat is geen zekerheid en dan moet je eieren voor je geld kiezen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
7 miljoen, 10/15 miljoen ??? Ik moet het allemaal nog zien met Luc. Talent zijn is leuk, maar zoveel druk leggen op zo'n jonge speler kan ook leiden tot een grote teleurstelling! |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: althans volgens treffers.... |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Laatste bericht is dat men verwacht op een bedrag van 3,5 - 4 milj. uit te komen + wat bonussen. Krijg nu toch een beetje een uitverkoopgevoel. Misschien wordt Rivas in de deal betrokken, zou de lagere prijs verklaren. Rest dan de vraag welk salaris Rivas gaat accepteren bij Feyenoord |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Bonus bij kampioenschap mits de speler minimaal 10 gespeeld heeft ofzo |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zo'n soort constructie heeft ons met Charisteas aardig wat geld opgeleverd. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kijk kalou12345678.weer een!!! doe er wat mee!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Feyenoord moet vast houden aan die 5 miljoen, die spaghettivreters denken voor een duppie (3 miljoen dus) op de 1e rang te kunnen zitten. een andere optie is misschien bepaalde clausules in het contract, zoals b.v. extra afdracht igv extra verdiensten (igv prijzen winnen), evt. 50% winstdeling igv doorverkoop aan andere club, e.o. hebben we weer eens een keer een talent in de Kuip dan moeten we die dus niet voor een schijntje laten vertrekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 januari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Oude Garde VAK T
|
|
|
Volkomen logisch. Hier ontwikkeld Luc zich niet meer omdat er weinig kwaliteit rondloopt. Inter wil hem daar gaan opleiden tot topspits wat ze ook gaat lukken. En daar betalen ze gerust iets meer voor..
Doen Luc, Doen Feyenoord, Doen Inter. Hier krijgen we zijn talent toch niet te zien met dat matige gespuis eromheen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Denk dat luc zich echt hier nog wel kan ontwikkelen, weet ook niet of Luc nu al naar inter wil |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Luc Castaignos verhuist mogelijk nog deze maand naar Internazionale. De Italiaanse topclub heeft al langer belangstelling voor de spits en overweegt hem per direct naar Milaan te halen. In eerste instantie was het de bedoeling dat Castaignos nog minimaal anderhalf jaar aan Feyenoord verhuurd zou worden bij een overstap naar Inter, maar inmiddels wil de winnaar van de Champions League hem per direct naar Italiƫ halen. Dit omdat Diego Milito dit seizoen regelmatig met blessures kampt, meldt Sky Sports.
De achttienjarige Castaignos is op de hoogte van de belangstelling van Inter en lijkt een transfer wel te zien zitten, liet hij eerder deze week weten aan het AD. "Ik weet dat Inter belangstelling voor me heeft en ik kan niet ontkennen dat ik daar erg trots op ben. Aan de andere kant werd ik op mijn zestiende ook met verschillende topclubs in verband gebracht en toen is er niks gebeurd."
bron: FR12.nl |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Denk niet dat hij de transver er op laat stuk lopen om direct naar inter te gaan ipv nog anderhalf jaar hier te blijven. Weet wel zeker dat Luc zich hier nog kan ontwikkelen, hij heeft er meer aan om wedstrijden te spelen in de eredivisie dan in het 2e elftal van inter lijkt mij zo. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 - 19:34 schreef sevillana het volgende:[..] Luc Castaignos verhuist mogelijk nog deze maand naar Internazionale. De Italiaanse topclub heeft al langer belangstelling voor de spits en overweegt hem per direct naar Milaan te halen. In eerste instantie was het de bedoeling dat Castaignos nog minimaal anderhalf jaar aan Feyenoord verhuurd zou worden bij een overstap naar Inter, maar inmiddels wil de winnaar van de Champions League hem per direct naar Italiƫ halen. Dit omdat Diego Milito dit seizoen regelmatig met blessures kampt, meldt Sky Sports. De achttienjarige Castaignos is op de hoogte van de belangstelling van Inter en lijkt een transfer wel te zien zitten, liet hij eerder deze week weten aan het AD. "Ik weet dat Inter belangstelling voor me heeft en ik kan niet ontkennen dat ik daar erg trots op ben. Aan de andere kant werd ik op mijn zestiende ook met verschillende topclubs in verband gebracht en toen is er niks gebeurd." bron: FR12.nl sukkelt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
www.KoringVastgoedzo
|
|
|
mooi toch voor die jongen |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Het zal wel beter voor zijn ontwikkeling zijn. Bij Feyenoord krijgt ie momenteel toch geen bruikbare ballen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Castaignos lekker opzouten. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Internazionale heeft gisteren bij Feyenoord een officieel bod uitgebracht op de pas 18-jarige voetballer Luc Castaignos. De Italiaanse club heeft naar verluidt een bod van drie miljoen euro op tafel gelegd. Zaakwaarnemer van Castaignos, Arie Treffers, hoopt dat de deal binnen de komende twee dagen afgerond wordt. Daarnaast sluit de onderhandelaar niet uit dat er sprake kan zijn van een directe overgang.
'Er zijn ontwikkelingen gaande. De clubs zijn in gesprek en er ligt een bod van Inter. Er zijn aanwijzingen om een directe overgang niet uit te sluiten', aldus Treffers. De zaalwaarnemer vervolgt zijn verhaal: 'Ik hoop dat de deal in de komende twee dagen wordt afgerond aangezien er al acht tot negen weken gesproken wordt. Het idee is om nog in Nederland te blijven, maar in het voetbal weet je het nooit. Luc zou er geen probleem mee hebben om een nieuwe uitdaging aan te gaan, wanneer de clubs tot een akkoord zouden komen
'Luc zou er geen probleem mee hebben om een nieuwe uitdaging aan te gaan'
Een nieuwe uitdaging? Die jongen garnalenkop heeft gvd nog maar 1 uitdaging gehad en nog niet voltooid. Lijk mij de bedoeling als je 18 ben en debuteert bij Feyenoord dat dan je doel is om echt goed te presteren en de club ECHT van waarde te zijn en dan pas vertrekken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 20:52 schreef RedDevil1990 het volgende:Internazionale heeft gisteren bij Feyenoord een officieel bod uitgebracht op de pas 18-jarige voetballer Luc Castaignos. De Italiaanse club heeft naar verluidt een bod van drie miljoen euro op tafel gelegd. Zaakwaarnemer van Castaignos, Arie Treffers, hoopt dat de deal binnen de komende twee dagen afgerond wordt. Daarnaast sluit de onderhandelaar niet uit dat er sprake kan zijn van een directe overgang. 'Er zijn ontwikkelingen gaande. De clubs zijn in gesprek en er ligt een bod van Inter. Er zijn aanwijzingen om een directe overgang niet uit te sluiten', aldus Treffers. De zaalwaarnemer vervolgt zijn verhaal: 'Ik hoop dat de deal in de komende twee dagen wordt afgerond aangezien er al acht tot negen weken gesproken wordt. Het idee is om nog in Nederland te blijven, maar in het voetbal weet je het nooit. Luc zou er geen probleem mee hebben om een nieuwe uitdaging aan te gaan, wanneer de clubs tot een akkoord zouden komen 'Luc zou er geen probleem mee hebben om een nieuwe uitdaging aan te gaan' Een nieuwe uitdaging? Die jongen garnalenkop heeft gvd nog maar 1 uitdaging gehad en nog niet voltooid. Lijk mij de bedoeling als je 18 ben en debuteert bij Feyenoord dat dan je doel is om echt goed te presteren en de club ECHT van waarde te zijn en dan pas vertrekken. Tja ergens wel,je kan zelfs niet vrolijk worden dat je er uiteindelijk maar een miljoen aan over houd!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Kijk, en DAT vind IK nou es een goeie! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tja ergens wel,je kan zelfs niet vrolijk worden dat je er uiteindelijk maar een miljoen aan over houd!! Ik had het niet eens financieel bekeken. Maar gewoon puur om een sportieve plicht vind ik dat hij z'n ogen uit zn zaadkop moet schamen als die na 21 wedstrijden en 6 doelpunten denk dat hij een transfer naar inter heeft verdient en afgedwongen. Gadverdamme zeg liever een ouwe dikke van beukering die er bij wijze van 6 scoort dan die vuile zaadstengel van een castaignos. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 21:12 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ik had het niet eens financieel bekeken. Maar gewoon puur om een sportieve plicht vind ik dat hij z'n ogen uit zn zaadkop moet schamen als die na 21 wedstrijden en 6 doelpunten denk dat hij een transfer naar inter heeft verdient en afgedwongen. Gadverdamme zeg liever een ouwe dikke van beukering die er bij wijze van 6 scoort dan die vuile zaadstengel van een castaignos. ik wil wel lullen met jou hierover maar ik heb er de kracht niet meer voor gozer... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 21:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik wil wel lullen met jou hierover maar ik heb er de kracht niet meer voor gozer... Ik zit vol kracht, wil je wat hebben? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 24 januari 2011 - 21:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik wil wel lullen met jou hierover maar ik heb er de kracht niet meer voor gozer... Hoef ook niet ik ben mn ei weer ff kwijt voor vandaag. En ik heb de griep dus ik wou nu naar bed gaan. dus lang had het gesprek niet gaan duren ;).
Iedereen alvast Truste |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Geef leo eens een lange tongzoen dan |
|
|