|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Castaignos vertrekt definitief naar Internazionale' (FeyenoordTime)
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
erg mager 2 miljoen, en dan ook nog per direct??? |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
Minimaal 5 miljoen , en nog 1 1/2 jaar bij Feyenoord. Voor het bedrag gelijk Bas Dost halen |
|
|
|
|
optimo
|
|
|
bij mijn weten, mag feyenoord niets kopen en dus ook geen Bas Dost. Ook al vangen ze een paar miljoen van Inter.
Maar ja: Castagnios weg, geen nieuwe aanvaller en de burgerking in de aanval. Je kan zeggen wat je wil: lijkt al op een jupiler club.
Feyenoord vraagt op deze manier zelf om problemen. Ik ben zwaar teleurgesteld. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 08:44 schreef optimo het volgende:bij mijn weten, mag feyenoord niets kopen en dus ook geen Bas Dost. Ook al vangen ze een paar miljoen van Inter. Feyenoord vraagt op deze manier zelf om problemen. Ik ben zwaar teleurgesteld. Zo gaat het de laatste 10 jaar al,ik kijk er niet van op!! WANBELEID!!!!!!!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Ik denk dat het spreekkoor in het Maasgebouw voor Luc ook niet zal bijdragen aan het feit dat hij zelf nog 1,5 jaar zou willen blijven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:05 schreef Vnny het volgende:Ik denk dat het spreekkoor in het Maasgebouw voor Luc ook niet zal bijdragen aan het feit dat hij zelf nog 1,5 jaar zou willen blijven Nadat hij zaterdag door supporters met IQ 0,0 werd belaagd toen hij het stadion uit ging?Nee die zit liever nog liever gisteren dan vandaag in het vliegtuig!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nadat hij zaterdag door supporters met IQ 0,0 werd belaagd toen hij het stadion uit ging?Nee die zit liever nog liever gisteren dan vandaag in het vliegtuig!! Geef hem geen ongelijk! Btw: kan iemand mij vertellen, wat er gezien wordt in Luc? Heeft mij in ieder geval NIET kunnen overtuigen. Is geen verkeerde voor de toekomst, maar tot op heden.......??? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
+1 Leon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: jij bent een held pik,echtwaar!!!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Met jou lengte mag je me wel een keer pijpen! je hoeft toch niet te bukken. hahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:10 schreef Djee het volgende:[..] Geef hem geen ongelijk! Btw: kan iemand mij vertellen, wat er gezien wordt in Luc? Heeft mij in ieder geval NIET kunnen overtuigen. Is geen verkeerde voor de toekomst, maar tot op heden.......??? Luc is echt een topper Djee maar hij moet gewoon een spits naast hem hebben.. Net zoals Makaay destijds alleen in de spits liep en het niet zogoed deed!! Maar van Makaay weet alleen iedereen dat hij top geweest is bij andere clubs. Me maten zeggen het ook wat jij zegt maar ik weet het 100% zeker Luc word een topspits |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:Met jou lengte mag je me wel een keer pijpen! je hoeft toch niet te bukken. hahahahahaha Een schop op je ballen kan je krijgen homo hahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
+1 Voor post voor laatste van Leon!!
Ze worden bij Feyenoord alleen verkeerd gebruikt!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Luc is echt een topper Djee maar hij moet gewoon een spits naast hem hebben.. Net zoals Makaay destijds alleen in de spits liep en het niet zogoed deed!! Maar van Makaay weet alleen iedereen dat hij top geweest is bij andere clubs. Me maten zeggen het ook wat jij zegt maar ik weet het 100% zeker Luc word een topspits Ik hoop/gun het Luc Leon, dat staat buiten kijf, maar dan MAG luc ook geen SPITS genoemd worden (zoals zovelen vinden!). We zullen zien! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:27 schreef Djee het volgende:[..] Ik hoop/gun het Luc Leon, dat staat buiten kijf, maar dan MAG luc ook geen SPITS genoemd worden (zoals zovelen vinden!). We zullen zien! zwerfende spits dan Djee??? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:27 schreef Djee het volgende:[..] Ik hoop/gun het Luc Leon, dat staat buiten kijf, maar dan MAG luc ook geen SPITS genoemd worden (zoals zovelen vinden!). We zullen zien! Spits voor twee spitsen systeem!! dan heb je aan de beuk ook meer. was hetzelfde met Makaay! Koef is een echte diepe spits! (goedvoor dit systeem!) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 - 10:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Spits voor twee spitsen systeem!! dan heb je aan de beuk ook meer. was hetzelfde met Makaay! Koef is een echte diepe spits! (goedvoor dit systeem!) 2 spitsen dan ben ik altijd voor... +1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik niet, ik ben voor echte buitenspelers! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat kan toch ook met 2 spitsen? Alleen er word wat meer gevraagd van de middenvelders!!! Met Swerts en de Cler hebben we zelfs verdedigende vleugelspelers hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dus moet je dan ook weer versterkingen op het middenveld halen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: simon rechts ,wijnaldum links fer in the midle en el ahmadi in arabië |
|
|
|
|
Morpheus
|
|
|
quote: Feyenoord heeft geen keus. Als klopt wat VI en Treffers beweren dan is de contractverlening tot 2013 niet rechtsgeldig en dan loopt het contract van Castaignos komende zomer af. Een transfersom van 2 miljoen Euro is dan nog heel behoorlijk voor een speler van 18 jaar. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
nee!!! dan moet je meer verdedigend ingestelde spelers op het middenveld hebben. ( types v.Bommel, de Jong, Viera) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo jammer dat ie weg is aan het eind van dit seizoen, vind het met de week erger.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: +1 voor het niet openen van een nieuw topic;)
vind het ook erg jammer dat hij vertrekt. Ik had hoge verwachtingen van hem, maar hij heeft ze eigenlijk zelfs overtroffen.
Pas 18 jaar, slecht draaiend team, vaak op een eiland, maar toch nu al 11 goals in 27 wedstrijden. In minuten gemeten loopt hij 1 op 2. maw elke (iets meer dan) 180 minuten een goal. nagenoeg gelijk aan het gemiddelde van Roy Makaay tijdens zijn gehele Feyenoordtijd!!! En op het scorend vermogen van Roy was nooit veel aan te merken.
Als je het nog sterker bekijkt; Luc had een aanloop periode nodig. Scoorde in zijn eerste 11 wedstrijden 1x. Betekend dus dat hij er in de laatste 16 wedstrijden 'gewoon' 10 in heeft gelegd. Daar kan elke ervaren, vaardige spits in een goed draaiend team mee thuiskomen. Laat staan een jonge gassie van 18 jaar in een matig draaiend team.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is zeker jammer maar helaas inherent aan deze tijd.
Nu moet ik zeggen als je naar een club als inter kan, ik die stap echt begrijp. Vind het erger dat bijvoorbeeld een guzman een grotere uitdaging ziet bij een Spaanse middenmoter dan bij een Nederlandse topclub. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Van Geel: 'Poging wagen om Castaignos te huren'
Martin van Geel hoopt de naar Internazionale vertrekkende spits Luc Castaignos (18) komende zomer op huurbasis bij Feyenoord te houden. Dat zegt de nieuwe technisch directeur van de Rotterdammers tegen NUsport. 'Uit interviews met Castaignos begrijp ik dat hij vooralsnog liever bij Inter de concurrentie aangaat met Diego Milito en Samuel Eto'o,' aldus Van Geel.
'Maar als hij er in de zomer achterkomt dat hij in Italië niet aan spelen gaat toekomen, verandert hij misschien van mening. Ik vind het een serieuze optie om dan een poging bij hem te wagen. Als Castaignos hier volgend seizoen op huurbasis speelt, kan hij zich bij zijn vertrouwde club doorontwikkelen. Hij is nog maar achttien, hè.'
Zaakwaarnemer Arie Treffers van Castaignos wil niet ingaan op de woorden van Van Geel. 'Laten we niet op de zaken vooruitlopen.' Zou mooi zijn! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Is wel mooi, dat van Geel (die pas het nieuwe seizoen bij ons zou beginnen!)zich nu al inzet voor o.a. Luc! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2011 - 12:42 schreef Djee het volgende:[..] Is wel mooi, dat van Geel (die pas het nieuwe seizoen bij ons zou beginnen!)zich nu al inzet voor o.a. Luc! Eens. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
'Castaignos speelt tweede seizoenshelft mogelijk niet meer voor Inter' 'Castaignos speelt tweede seizoenshelft mogelijk niet meer voor Inter'
Door Robin in het Hout | 01 Dec 2011 om 09:55 | Bron: La Gazetta dello Sport | Gratis live voetbal kijken
Internazionale denkt erover na om Luc Castaignos tijdens de tweede seizoenshelft bij een andere club te stallen. De negentienjarige Schiedammer staat voor een verhuurperiode. Dit weet La Gazzetta dello Sport te melden.
Het afgelopen weekeinde scoorde Castaignos zijn eerste doelpunt voor Internazionale. De Nederlandse spits vond tegen Siena in de slotminuut het net en bezorgde de Italiaanse grootmacht daarmee de overwinning: 0-1. De jeugdinternational van Oranje kwam dit seizoen slechts tot vier wedstrijden in de hoofdmacht.
Internazionale kan binnen afzienbare tijd ook weer over Diego Forlán beschikken. Doordat de Uruguayaan weer bijna fit is, lijkt de kans nihil dat Castaignos op speelminuten kan rekenen. Parma en Bologna hebben al laten doorschemeren de voormalig speler van Feyenoord te willen huren van de Italiaanse topclub.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/139028/%27Castaignos_speelt_tweede_seizoenshelft_mogelijk_niet_meer_voor_Inter%27#ixzz1fHSNxG00 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop thuis, en dat hij niet hoopt bij feyenoord terug te keren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Frankfurt geloof ik. Geen idee hoe hij het daar doet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos