|
|
Quiroz
|
|
|
Top :
1. van Dijk 2. Castaignos 3. de Cler
Flop:
1. Auassar 2. Biseswar 3. Schaken
Teamresultaat: 2.1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 januari 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 01:30 schreef Quiroz het volgende:Top : 1. van Dijk 2. Castaignos 3. de Cler Flop: 1. Auassar 2. Biseswar 3. Schaken Teamresultaat: 2.1 gewaagd pikkie,volgens de statistieken zal het allemaal kloppen... |
|
|
|
|
VCK
|
|
|
TOP: 1. Castaignos 2. Cabral 3. BAHIA
Flop:1. Smolov 2. Lumb 3. Auassar 4. Schaken 5. de Cler
ect. ect. ect |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goh, apart...Hierboven rekent de één de Cler tot top, de ander tot flop. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nou wat was hij top zeg... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inderdaad. Duidelijk gevalletje van
EDIT
hahaha, dit is gods wil. effe googlen op 'zwakste schakel'. 3x raden wie daar uit komt rollen....
tis dat ie zijn hart op de goede plek heeft, anders was het allang tot ziens geweest. hup bahia.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond t allemaal niet best. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik snap niet dat iedereen Cabral in de top 3 zet. Ik vind hem echt heel slecht de laatse maanden... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hopen op een TOP 2e seizeoenshelft en de 1e heeeeeeel snel vergeten! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Top....? die ene uit Hongarije, en die andere uit Kazachstan! De rest........? tja.................! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 11:21 schreef Suijltje het volgende:Top....? die ene uit Hongarije, en die andere uit Kazachstan! De rest........? tja.................! De rest? WintersTOP! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 09:40 schreef Pietje1 het volgende:Ik snap niet dat iedereen Cabral in de top 3 zet. Ik vind hem echt heel slecht de laatse maanden... klopt, zo goed was hij eigenlijk niet. maar jeugdspelers hebben altijd een streepje voor bij de meesten (ook bij mij). Daarom zijn zij eerder top, maar ook minder snel flop. De Vrij bijvoorbeeld heeft een zeer matige eerste seizoenshelft gespeeld, maar niemand zet hem bij flop, omdat het een goede jonge jongen is en uit de eigen jeugd komt.
van ervaren spelers mag je meer verwachten. Daarom is Bahia relatief gezien zeer teleurstellend geweest de eerste seizoenshelft, terwijl er absoluut gezien nog wel een zootje onder hem staan. |
|
|
|