BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tijd om de FIFA aan te pakken?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Wordt het niet eens tijd dat de FIFA (Fossielen,Incompetenten,Fundelementiste,Achterlijke)eens aangepak gaan worden.Dan bedoel ik niet Blatter wat overigens een lul is maar de hele organisatie.Is het niet mogenlijk om via de voetbalbonden en de UEFA en een groep van oud spelers(Pele,Eusebio,Rummenicke,Cruijff,Pfaff) om maar wat te noemen om het voetbal weer het voetbal te laten zijn.Wat moeten we in Quatar straks in Vanuatu,Angola,Tasmanie om maar wat te noemen.Voetbal is voor de supporters die maken het groot,die kopen de kaarten niet de bobo's en bedrijven
Ikke_tik
 Ikke_tik - vrijdag 07 januari 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Wordt het niet een beetje mode te roepen dat "oud voetballers meer voor het zeggen moeten krijgen"? With all due respect, er lopen niet de grootste slimmeriken tussen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 20:37   quote  deeplink  
Nee de huidige generatie weet het wel,die zien alleenmaar geld,geef mij die oudjes maar die zien het spel
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 07 januari 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Er zitten nu toch alleen maar oudjes?? van mij mogen ze er wel meer knapen van rond de 30 er bij halen en die gepensioneerde gasten eruit gooien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 20:40   quote  deeplink  
ik bedoel oud spelers vriend,niet blatter en zijn (omkoop)vriendjes,die oud spelers horen in de hoge regionen
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 07 januari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Oke maar volgens mij heb je niet bijzonder veel verstand van voetbal nodig om die functies te doen
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 07 januari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Oke maar volgens mij heb je niet bijzonder veel verstand van voetbal nodig om die functies te doen.
Denk dat ze daar meer een type Piet Paulusma nodig hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 januari 2011 door Robertos90 --
D.B.
 D.B. - vrijdag 07 januari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Het gaat er niet zo zeer om dat er oud voetballers in terecht komen, het gaat er denk ik meer om dat er mensen(oud-prof of niet) bij de FIFA komen die uitgaan van de waarde van het spel. Mensen die kiezen voor het voetbal en niet voor de centen! Het is wel heel mooi om een groep met oud-voetballers neer te zetten in zo'n organisatie, maar ik weet zeker dat dat finaal mis gaat. De meesten hebben over zaken buiten het veld namelijk niet erg veel verstand...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 20:47 schreef D.B. het volgende:
Het gaat er niet zo zeer om dat er oud voetballers in terecht komen, het gaat er denk ik meer om dat er mensen(oud-prof of niet) bij de FIFA komen die uitgaan van de waarde van het spel. Mensen die kiezen voor het voetbal en niet voor de centen! Het is wel heel mooi om een groep met oud-voetballers neer te zetten in zo'n organisatie, maar ik weet zeker dat dat finaal mis gaat. De meesten hebben over zaken buiten het veld namelijk niet erg veel verstand...
Dan is het zorg dat je daar een mix van moet maken,de huidige situatie is helemaal geen optie meer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 20:59   quote  deeplink  
Feit is wel dat veel oud voetballers naast hun sportieve cariere ook een maatschappelijke hadden cq hebben simpel om het feit omdat ze er niet van konden leven,lijkt mij dat die ruif meer dan gevuld is
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 januari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
heb ff zitten googlen maar kan er even niet achterkomen hoe de president van de FIFA gekozen wordt,ben ook wel moe ga morgen verder zoeken
alibabba
 alibabba - zaterdag 08 januari 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Die bobo's daar bij de Fifa zijn één en al veroorzakers van het kwaad. Voetbal hoort een feest te zijn en kan het ook zijn, maar velen willen er teveel geld uithalen en dat gaat ten koste van de welwillende supporters. De hele wereld verloederd en de Fifa dragen daar aan bij!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 januari 2011 - 23:10   quote  deeplink  
Ali je bent mijn man,helemaal met je eens
Afcabz
 Afcabz - zondag 09 januari 2011 - 09:50   quote  deeplink  
notabene op de fifa site
http://www.fifa.com/newscentre/news/newsid=86843.html
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 11 januari 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Schiet die blatter gewoon door zen kop zijn we van hem af :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tijd om de FIFA aan te pakken?

0.0075139