|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Rob van Dijk mist waarschijnlijk klassieker |
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rob van Dijk was tijdens het duel Sparta-Feyenoord om de Zilverenbal niet inzetbaar vanwege een knieblessure, nu blijkt dat de 41-jarige sluitpost al langer last heeft van deze blessure en daarom is hij niet meegereisd naar het trainingskamp in Oman. Waarschijnlijk is van Dijk ook niet beschikbaar voor de klassieker ajax-Feyenoord op 19 jan. aanstaande |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
welke vonden we beter bij sparta-feyenoord? mulder of darley? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weinig gezien helaas maar ik vind standaard dat de jeugd een kans moet krijgen.. Tuurlijk zullen ze wat minder zijn dan v Dijk maar het is nu de tijd om te groeien..Elske |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
mulder vond darley beetje onzeker |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: dat snap ik ook wel hij is de 3e keeper en wil zich natuurlijk erg graag bewijzen
klinkt raar maar ik denk dat als mulder ook geblesseerd raakt voor een paar wedstrijden of om een andere manier niet kan spelen en darley dus moet, dat hij aardig keept na een paar x 90 minuten
merkte je ook bij mulder en van dijk toen ze geblesseerd waren en elkaar moesten vervangen |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Volgens mij was dat een grapje ;)
Haha maargoed, ik persoonlijk zie liever Darley. In potentie ook een betere keeper denk ik, maar Mario zal wel weten wie van de twee momenteel het meest ver is in ontwikkeling :)
Hoop wel dat degene die 3e keep gaat zijn verhuurd gaat worden want zo komen ze niet verder. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 02:25 schreef MrChriz het volgende:Volgens mij was dat een grapje ;) Haha maargoed, ik persoonlijk zie liever Darley. In potentie ook een betere keeper denk ik, maar Mario zal wel weten wie van de twee momenteel het meest ver is in ontwikkeling :) Hoop wel dat degene die 3e keep gaat zijn verhuurd gaat worden want zo komen ze niet verder. denk dat been der geen kut verstand van heeft.. denk dat lodewijks wel een mening heeft.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ja goed idee lodewijks op goal! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik heb me rot gelachen om Darley. En ik was niet de enige. De Spartanen dreven er zelfs de spot mee dat die jongen bij doel en uittrappen niet eens de middenlijn haalt!!!! En daardoor steeds de bal in de handen wil gooien wat hilarische situaties tot gevolg had. Ik weet niet of hij geblesseerd is of altijd zo slecht uittrapt. Maar zo ja, dan is het niks
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 januari 2011 door scarface1979 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laat Robbie alsjeblieft nog fit zijn.. Met Mulder in het doel word het weer een record nederlaag.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lodewijks laten keepen ;) |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
gewoon hopen op van dijk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mulder heeft wat goed te maken, Gewoon een schumachertje op verthonge |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
fernadez
|
|
|
quote: ja ,dat hebben we gezien tegen psv. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lag niet aan van Dijk. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
vraag me af hoe het volgend jaar moet, vind mulder en darley allebei nog niet klaar voor het grote werk eigenlijk en van dijk zal denk niet nog een jaartje doorgaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 18:44 schreef D-010 het volgende:vraag me af hoe het volgend jaar moet, vind mulder en darley allebei nog niet klaar voor het grote werk eigenlijk en van dijk zal denk niet nog een jaartje doorgaan Pietje Velthuizen huren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk toch ook dat Mulder de voorkeur dan gaat krijgen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Ja onder andere, paar jaar geleden had ik nog wel hoop op Krul, maar dat zit er ook niet meer in |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee alleen de laatste 6 doelpunten maar toen ie het wel goed vond. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Onzin. Een paar idioten dachten dat we nog gingen winnen en liepen heerlijk voor de bal.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Had ie dan maar net gedaan oftie die ballen nog wilde tegenhouden... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Geef MMM nou maar gewoon gelijk, want eerder houdt hij toch niet op!
MMM, je hebt gelijk: Van Dijk is een held en Mulder kan er helemaal niets van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker boeiuh, van Dijk is stuk. Dus moet Mulder t doen, verder niet janken. Als onze verdediging wat beter zn best doet, hoeven onze keepers niet zoveel reddingen te verrichten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als van Dijk niet keept is er 1 ding zeker: de uittrappen gaan over de middenlijn yeahhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als van dijk zo gaat juichen scheurt ie alles af |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 08:36 schreef Stylzz het volgende:Lekker boeiuh, van Dijk is stuk. Dus moet Mulder t doen, verder niet janken. Als onze verdediging wat beter zn best doet, hoeven onze keepers niet zoveel reddingen te verrichten Eens, . . denk trouwens dat Mulder extra motivatie heeft tegen de neuzen om te laten zien dat hij wel degelijk kan keepen . . . . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 18:50 schreef sevillana het volgende:[..] Eens, . . denk trouwens dat Mulder extra motivatie heeft tegen de neuzen om te laten zien dat hij wel degelijk kan keepen . . . . . . laten we het hopen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 18:50 schreef sevillana het volgende:[..] Eens, . . denk trouwens dat Mulder extra motivatie heeft tegen de neuzen om te laten zien dat hij wel degelijk kan keepen . . . . . . Zagen we in de bekerfinales.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vandaar, . . heeft dus iets recht te zetten . . . . . . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ach landzaat doet niet mee om de tegenstander te helpen.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zie liever een keeper die af en toe een foutje maakt als 1 die bij een bepaalde stand de brui er maar aan geeft en zo de meegereisde supporters voor lul zet. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: maakt idd wel het nodige verschil |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is nog maar 12 tegen 11 ipv 13 tegen 10 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik bedoel maar, . . . "het nodige verschil" |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Jammer. Ervaring kunnen we wel gebruiken... Ik heb eigenlijk nog steeds een trauma aan vorig jaar met Mulder dus doe Darley maar . . . |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Laten we eerst maar hopen dat onze enige fitte keeper niet ook geblesseerd raakt in die zandbak! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 22:35 schreef Quiroz het volgende:Jammer. Ervaring kunnen we wel gebruiken... Ik heb eigenlijk nog steeds een trauma aan vorig jaar met Mulder dus doe Darley maar . . . Eens. Laten we hopen dat van Dijk fit is voor de 19e en anders Darley. |
|
|
|