BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Volledige uitslag Sing Offs van vanavond: Esther, Shary-An, Anne en Jennifer

Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 08 januari 2011 - 03:26   quote  deeplink  
Volledige uitslag Sing Offs van vanavond: Esther, Shary-An, Anne en Jennifer

Na de live show en uitslag op tv waar Ben Saunders (mijn onbetwiste nummer 1), Kim de Boer (altijd goed, mijn nummer 5), Leonie Meijer (erg goed optreden, was me voorheen minder opgevallen, voorlopig mijn nummer 6) en Pearl Jozefzoon (altijd zeer goed, mijn nummer 2) al veilig gesteld werden, is nu via oa. Twitter ook al de uitslag uitgelekt van de Sing Off die alvast opgenomen was na de live tv uitzending.
Vraag me niet waarom ze dit gedaan hebben want dat het zou uitlekken in dit Twitter tijdperk stond vooraf al 100% vast. Geld kwestie om het niet in 2 dagen te doen? Stiekum hoop ik op een John de Mol experiment om te kijken wat het doet op internet (getuige de tientallen berichten die nog steeds rond dit tijdstip (03:00) worden geplaatst is het een geslaagd experiment) en wat het daarna voor de kijkcijfers doet op zaterdag avond.

Van Velzen:
Esther Nijhove door (mijn nummer 4), Lenny Keylard exit
(zeer jammer, Lenny bracht altijd was humor in z'n zang en was mijn nummer 3 maar Esther is ook zeer goed en kan wat meer kanten uit)

Angela:
Shary An-Nevillac door, Bart van Overbeek exit
(niet boeiend, Shary An had allang in het publiek moeten zitten, Bart zingt niet mijn muziek)

Jeroen:
Anne Hoogendoorn door, Meike van der Veer exit
(begrijpelijk, maar niet boeiend)

Nick & Simon:
Jennifer Ewbank door, Nigel Brown exit
(onbegrijpelijk, Nigel had een zeer goed nummer gekozen en Jennifers muziek keuze (of toch haar stem) schrikt mij altijd af)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 januari 2011 door Boudewijn --
Nancy
 Nancy - zaterdag 08 januari 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Jeetje is muisje ieuwbank weer door? Snap daar echt niets van.
Het is duidelijk haar achternaam die haar door laat gaan, want die stem ieuw!!!! En dat Shary-an door is snap ik ook echt niet hoor. Dat vind ik nou niet echt zingen.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 09 januari 2011 - 04:40   quote  deeplink  
Nu ik de argumenten van Van Velsen heb gehoord om Lenny te laten gaan kan ik me in de keuze vinden, namelijk om tactische redenen dat Esther het programma meer nodig heeft om hogerop te komen dan Lenny.
Lenny komt er op eigen kracht (en met een zekere samenwerking van diverse bekende artiesten) ook wel! Ik zou zo zijn album kopen!
Olav
 Olav - maandag 10 januari 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Smaken verschillen maar waarom iedereen zo'n probleem van Jennifer maakt?! Ik was erbij met de kwartfinales en die meid kan gewoon knetter goed zingen. Zuivere klanken, een stuk beter dan verschillende anderen. Dat het niet je smaak is doet niks af aan haar kwaliteiten en dat het door de naam komt slaat al helemaal nergens op.

Esther, Ben, Kim, Leonie, Pearl en Jennifer waren stuk voor stuk zeer goed afgelopen vrijdag.

De rest haalden het niet vergeleken bij hun.

Shary-An heeft gewoon een aparte klank. Je moet ervan houden en ik vind het wel goed. Het is niet allemaal even zuiver maar je hoort gewoon dat er veel meer in zit.

Wat Lenny betreft, dat is natuurlijk een hele goeie relaxte gast maar als je objectief naar z'n zang kwaliteiten kijkt dan haalt ie het bij lange na niet. Hij is te beperkt als je het mij vraagt.
tamy
 tamy - maandag 10 januari 2011 - 19:30   quote  deeplink  
Lenny was de beste hij heeft een andere muziek gerne en is toch heel ver gekomen
wat de andere doen kan iedereen die een beetje kan zingen.
Maar lenny alleen hij kon reggea zingen.
tamjane
 tamjane - dinsdag 11 januari 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Ik vind sowieso niemand slecht vergeleken bij al die andere talentenshows is dat al heel wat. Nu is inderdaad Ben wat mij betreft de grote winnaar en niet omdat hij zo leuk is of uitstraling of andere kul maar omdat hij gewoon een geweldige prachtige stem heeft die je weet te raken. Zelfs mijn vriend is weg van zijn stem. Nu vind ik dat Lenny het leuk deed maar echt reggea is het niet. Hij maakt een accent en dat is niet reggea zingen terwijl zijn stem op zich wel mooi is. Ik vind het wel leuk dat hij reggea weer een beetje op de kaart zet in ons land maar terecht dat hij eruit ligt. Ik vind Jennifer een unieke stem hebben en zou zeker haar cd kopen maar voor het programma is ze te beperkt. Je houdt van haar stem of niet. Ik vind wel dat ze beter dan Nigel was en terecht door is. Kim vind ik de absolute nr. 2 wat kan zij zingen zeg. Zelfde wat betreft Leonie die wat mij betreft niet commerciƫle nrs moet zingen maar ze deelt wat mij betreft de 2e plaats. Esther zingt met gevoel maar moet wel elk nr uit haar tenen halen en ik vraag me af heo lang ze dat volhoudt maar verdient het om er te staan en is echt goed plus vind ik dat haar knipperoog haar karakter geeft. Pearl erg goed maar ze zingt al musicals e.d. dus vraag me af wat ze hiermee wilt. Af en toe heb ik ook zoiets van pearl doet het altijd goed maar ze boeit me toch niet zoals bijv. Ben of Kim dat doen. Shary-an heeft de gunfactor, ze heeft een mooie sound maar haar uitspraak is echt slecht en het is niet altijd even zuiver maar ze zingt altijd vol overgave en dat maakt dat je van haar gaat houden. Effe weer alles kwijt, heerlijke show baal dat we al tegen het end aan zitten
Ride
 Ride - donderdag 13 januari 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Tsja,

Die Kim de Boer vind ik dus echt niet kunnen zingen.
Het is schreeuwen met een klank maar ik persoonlijk kan die stem niet meer horen.
Krijg er echt pijn van in mijn oren.

Ben Saunders is zeker een topper. Die heeft als voordeel dat hij een UK achtergrond heeft waardoor zijn Engelse klank van nature veel sterker is dan ons hollanders.
Laat hem maar eens een liedje van Blof of van Dik Hout zingen.. zoals zijn broer Dean deed...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: Volledige uitslag Sing Offs van vanavond: Esther, Shary-An, Anne en Jennifer









0.0068309