|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Suárez verliest aanvoerdersband maar wil blijven (Algemeen Dagblad)
|
|
|
remco k
|
|
|
AMSTERDAM - Luis Suárez blijft Ajax trouw. De Uruguayaanse aanvalsleider zei dat na de verloren oefenwedstrijd in Hamburg tegen Hamburger SV (4-2). ,,Er zijn veel verhalen verschenen in de media. In Spanje, maar ook in Nederland. Er werden allerlei clubs genoemd, maar ik weet van niets. Ik blijf gewoon bij Ajax. Ik heb een contract tot 2013. Dat wil ik uitdienen."
Suárez werd de jongste weken voortdurend in verband gebracht met Engelse clubs. Liverpool, Arsenal, Tottenham Hotspur, ze zouden alle een miljoenenbod voorbereiden. ,,Ik wil me volledig concentreren op dit seizoen en kampioen worden met Ajax, dat is de bedoeling."
De Zuid-Amerikaan verscheen vandaag zonder aanvoerdersband in het veld. Die zat om de arm bij Jan Vertonghen. ,,Dat is de tweede man, mijn eerste aanvoerder is Maarten Stekelenburg," vertelde trainer Frank de Boer die de keeper van het nationale team, net als de andere net aangesloten WK gangers, buiten de basis had gehouden.
,,Communicatie is belangrijk. Ik wil een goed Nederlands sprekende aanvoerder. Bovendien kan Maarten van achteren heel goed coachen. Te ver van het team? Nou nee, Van der Sar coachte het hele elftal", aldus De Boer die vertelde dat Suárez zelf de band ook niet meer wilde hebben.
Suárez: ,,Dat klopt. Tijdens het duel met AC Milan hebben we het daar al over gehad. Ik vind het wel fijn als niet alle ogen op mij gericht zijn. 2010 was een heel druk jaar, ik wil nu alles geven voor het team."
De topcorer van afgelopen seizoen zit vanwege het bijtincident tegen PSV een schorsing van zeven wedstrijden uit. Hij is op 30 januari weer beschikbaar als Ajax uit speelt bij NAC. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
De aanvoerdersband van Suarez afpakken vind ik niet slim. Een trotse Zuid Amerikaan zal dit voelen als een persoonlijke nederlaag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 20:47 schreef morkanne het volgende:De aanvoerdersband van Suarez afpakken vind ik niet slim. Een trotse Zuid Amerikaan zal dit voelen als een persoonlijke nederlaag. Goed lezen, en ook ff andere kranten/sites doorkijken, het is namelijk op eigen initiatief gebeurt, Suarez wou die band niet meer, omdat hij dan met andere dingen bezeg zou moeten zijn dan zijn eigen spel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat heeft de Boer hem trouwens al direct gevraagd, en de keus lag compleet bij Suarez zelf.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
inderdaad... en niet zo slecht denk ik... :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als Suarez hier geen moeite mee heeft, vind ik alles best, snap alleen nooit waarom een keeper aanvoerder wordt gemaakt, die kan moeilijk iets betekenen in het veld.. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
had liever gezien dat vertonghen de aanvoerdersband zou draagen |
|
|
|
|
dege
|
|
|
maar of Suarez bij AJAX blijft moet ik eerst ook nog maar zien en hem zijn contract uit laten dienen vind ik ook weer niet slim, AJAX zal natuurlijk ook nog wat aan hem moeten verdienen, zo simpel is het. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:11 schreef dege het volgende:maar of Suarez bij AJAX blijft moet ik eerst ook nog maar zien en hem zijn contract uit laten dienen vind ik ook weer niet slim, AJAX zal natuurlijk ook nog wat aan hem moeten verdienen, zo simpel is het. Dat is pas over 21/2 jaar, ik vind wel dat we Suarez hierin het voordeel van de twijfel moeten geven, tot nu toe heeft hij alles gedaan wat hij gezegd heeft, en er zijn wel spelers waarbij je dat nu ook niet echt kan zeggen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 21:17 schreef remco k het volgende:[..] Als Suarez hier geen moeite mee heeft, vind ik alles best, snap alleen nooit waarom een keeper aanvoerder wordt gemaakt, die kan moeilijk iets betekenen in het veld.. vdsar was ook aanvoerder. daarbij kan een keeper het hele veld rustig overzien en zien waar de dingen fout gaan. |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:35 schreef nummer10 het volgende:[..] vdsar was ook aanvoerder. daarbij kan een keeper het hele veld rustig overzien en zien waar de dingen fout gaan. inderdaad snapte toch al niet waarom luis aanvoerder was ,goede keus dit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 januari 2011 - 22:35 schreef nummer10 het volgende:[..] vdsar was ook aanvoerder. daarbij kan een keeper het hele veld rustig overzien en zien waar de dingen fout gaan. Kan hij zoiezo, maar een aanvoerder moet ook tegen een scheids kunnen praten, of hem ergens op wijzen, of bepalen wie er een vriej trap neemt als bijvoorbeeld de 1e vrije trappen nemer al 5 keer gemnist heeft. Dat soort dingen kun je niet als keeper, omdat men je simpelweg niet hoort aan de andere kant van het veld.. Nu had ik gekozen voor Vertongen, dat is de baas op het veld, dat zie je aan zijn hele voorkomen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco.. Ik denk dat een aanvoeder zich bezig moet houden met het spel.. En aangezien suarez best op het veld de aanval kunnen neerzetten en de rest doet steek.. Steek is een van de oudste.. Speelt altijd.. zullen we zeggen t is een stabiele factor.. Suarez is er vaak ook niet bij.. Vertonghen krijgt ook wel een te vaak geel waardoor rood.. En steek die heeft eigenlijk nooit wat(logisch voor een keeper).. Wat eigenlijk het belangrijkst is nu is dat ajax de verdediging ook goed heeft staan.. Als ze aanvallen moet de verdediging wel 2 keer zo scherp zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 12:19 schreef freakie het volgende:Remco.. Ik denk dat een aanvoeder zich bezig moet houden met het spel.. En aangezien suarez best op het veld de aanval kunnen neerzetten en de rest doet steek.. Steek is een van de oudste.. Speelt altijd.. zullen we zeggen t is een stabiele factor.. Suarez is er vaak ook niet bij.. Vertonghen krijgt ook wel een te vaak geel waardoor rood.. En steek die heeft eigenlijk nooit wat(logisch voor een keeper).. Wat eigenlijk het belangrijkst is nu is dat ajax de verdediging ook goed heeft staan.. Als ze aanvallen moet de verdediging wel 2 keer zo scherp zijn.. Vertongen dit hele seizoen slechts 1 gele kaart Freaky. en het gehel vorige seizoen 11 gele kaarten over alle competities, waarvan niet 1 keer een twee in 1 wedstrijd..
Een keeper is over het algemeen, technisch en tactisch een stuk minder sterk, dan veel veldspelers, en staat bij Ajax gewoon te ver weg van het spel aangezien dat voor 75% op de helft van de tegenstander afspeelt.. En in mijn ogen is een keeper per definitie dus niet geschik als aanvoerder. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Even wat anders over Luis.. Wanneer is hij er weer bij in de competitie? In de EL mist hij het uit duel met Anderlecht toch? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 15:17 schreef remco k het volgende:[..] Vertongen dit hele seizoen slechts 1 gele kaart Freaky. en het gehel vorige seizoen 11 gele kaarten over alle competities, waarvan niet 1 keer een twee in 1 wedstrijd.. Een keeper is over het algemeen, technisch en tactisch een stuk minder sterk, dan veel veldspelers, en staat bij Ajax gewoon te ver weg van het spel aangezien dat voor 75% op de helft van de tegenstander afspeelt.. En in mijn ogen is een keeper per definitie dus niet geschik als aanvoerder. Hmmm. Ik denk dat er heel wat keepers de aanvoerder zijn. Inderdaad, Edwin van der Sar ook. Dat ging toch prima? Nee, ik ben eerlijk gezegd wel erg gelukkig met de keus van Frank de Boer. Maarten is in mijn ogen een echte leider, hij straalt het uit. En ach, de afstand in het veld, dat mag geen probleem zijn met zijn stem en armgebaren! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Keepers moeten tactisch precies het zelfde weten als alle andere spelers.. Als je 11 gele kaarten haalt ben je er dus een aantal keer niet bij.. Een keeper is er altijd.. Rood zit er ook in.. Er is meer kans op rood bij vertonghen dan bij steek.. Die 75 procent is de laatste paar wedstrijden dus niet waar.. Ajax is nu bezig om juist te voetballen op de tegenstanders helft.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 15:22 schreef Pietje het volgende:[..] Hmmm. Ik denk dat er heel wat keepers de aanvoerder zijn. Inderdaad, Edwin van der Sar ook. Dat ging toch prima? Nee, ik ben eerlijk gezegd wel erg gelukkig met de keus van Frank de Boer. Maarten is in mijn ogen een echte leider, hij straalt het uit. En ach, de afstand in het veld, dat mag geen probleem zijn met zijn stem en armgebaren! Ik zie dat blijkbaar anders.. Een aanvoerder moet in mijn ogen dat beetje extra op het veld zijn, je ziet het vaak al aan de manier van lopen, vaak de borst vooruit, en altijd voorop in de strijd, en het coachen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 15:26 schreef freakie het volgende:Keepers moeten tactisch precies het zelfde weten als alle andere spelers.. Als je 11 gele kaarten haalt ben je er dus een aantal keer niet bij.. Een keeper is er altijd.. Rood zit er ook in.. Er is meer kans op rood bij vertonghen dan bij steek.. Die 75 procent is de laatste paar wedstrijden dus niet waar.. Ajax is nu bezig om juist te voetballen op de tegenstanders helft.. Dat is wat ik zeg, wij spelen 75% van de wedstrijd op de helft van de tegenstander (aanvallend dus) en alle gebeurt dus vrij ver bij Stekelenburg weg, wel goed lezen aub.
En rood meer kans bij Vertongen dan Steek, ik zie dat niet zo, ook een keeper kan makkelijk rood krijgen, bijvoorbeeld bij het neerhalen van een doorgebroken speler. Overigens gaat dat dan ook maar om 1 of twee wedstrijden, en zegt mij dat niet zo veel. Trouwens zijn die 11 kaarten verdeeld over 3 competities, en heeft hij slechts 1 wedstrijd gemist in de reguliere competitie door een schorsing. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dat wij 75 procent op de tegenstanders helft staan zeg dat er een aanvaller zich daar mee moet bemoeien en niet vertonghen.. Steek is altijd een stabiele factor de laatste tijd.. Tactisch moet je niet zo ver zijn als de rest.. Vrije trappen spreek je af voor de wedstrijd.. Steek houd zich bezig met verdediger.. En steek kan prima communiceren je kan vanalles doorgeven.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Maar goed, we kunnen er lang of kort over discissieren. Het is Frank de Boer die beslist. En met zijn keuze ben ik om twee redenen niet ongelukkig: 1e kan Luis Suárez zich nu weer volledig op zijn spel focussen. Het zal mij niet echt verbazen dat dat de reden was dat (zelfs hij) wat minder presteerde sinds hij als aanvoerder alle ogen op zich gericht wist. Ik ben er heilig van overtuigd dat Luis straks, na zijn schorsing, weer ouderwets gaat vlammen, ook al omdat hij weer helemaal uitgerust is. 2e In mijn ogen is Maarten Stekelenburg toch een meer natuurlijke leider: verbaal (de Nederlandse taal), zijn rust, zijn ervaring, zijn positie in het veld (achterin kan hij alles overzien) en zijn grote voorkomen (letterlijk zijn gestalte). Overigens hoeft zijn positie achterin niet maatgevend te zijn, dat zag je vroeger ook bij Raffie van der Vaart. Ik sprak een dag of drie geleden een vriend van een vriend, een Engelsman en supporter van Tottenham Hotspurs... Tjonge die kerel was he-le-maal lyrisch en hotedebotel van Raffie. Hij wordt daar compleet op handen gedragen en is meer dan een afgod daar. Ik wist het eigenlijk al uit de kranten en van de TV, maar ik vond het toch erg leuk om (nog eens) te horen. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Onder Jol presteerde Suarez juist wel met aanvoerdersband. Hij leek rustiger te worden en scoorde er flink op los. Daar kregen zowel Jol als Suarez complimenten voor. Nu hij uit vorm is ligt het opeens aan de band? Lijkt me sterk.
Ik vind taal ook belangrijk, daarom is Suarez niet de ideale aanvoerder. In mijn optiek had De Boer eerder voor Vertonghen en daarna De Zeeuw moeten kiezen. Het probleem van een keeper is dat hij niet altijd in de gelegenheid is om de scheidsrechter toe te spreken, wat ook een taak van de aanvoerder is. Een middenvelder als aanvoerder is het meest ideaal. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
rafael is een mega ondergewaardeerde voetballer in nederland ...maar die jongen is zoooo verschrikkelijk goed man!!! en ben blij dat dat er nu uitkomt!!!ik bedoel dat dat gewaardeerd wordt!!!!als je in nederland beter bent dan `normaal`dan wordt je kop erafgehakt man,wordt je door elke club waar je ook speelt met ajax uitgefloten,de vreselijkste ziektes toegewenst noem maar op...nu is daar luis een goed voorbeeld van...ok maar ff ontopic.ik vind zowiezo dat een keeper een betere kijk op het veld heeft dan een linksbuiten man,en ik vind niet dat je een goede aanvoerder bent als je je zo laat gaan als luis...hoop dat hij het alleen niet ziet als een degradatie..... |
|
|
|
|
Varkentjes
|
|
|
Er staat nu weer geschreven dat ajax bij tottenham gehoor heeft gegeven aan het feit dat ze een transfer willen bespreken voor 20 miljoen euro ongeveer... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja klopt psvmocro.. Maar ik denk dat suarez het nu als een last ziet.. Ik denk dat hij graag weg wil maar er pas belangstelling komt als hij weer goed gaat spelen.. Dus hij wil zich nu alleen focussen op zijn spel.. Zodat hij weer meer belangstelling krijgt.. Wat mij goed doet is dat suarez zo ongelofelijk TROUW is aan ajax.. Hij vind het niet erg om te blijven.. En speelt zo gewoon weer de sterren van de hemel bij ajax.. Scoort er dit seizoen weer 30/40.. En geeft weer lekker assists.. We winnen de eufa cup en we maken een standbeeld voor suarez.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 16:12 schreef PSVMocro het volgende:Onder Jol presteerde Suarez juist wel met aanvoerdersband. Hij leek rustiger te worden en scoorde er flink op los. Daar kregen zowel Jol als Suarez complimenten voor. Nu hij uit vorm is ligt het opeens aan de band? Lijkt me sterk. Ik vind taal ook belangrijk, daarom is Suarez niet de ideale aanvoerder. In mijn optiek had De Boer eerder voor Vertonghen en daarna De Zeeuw moeten kiezen. Het probleem van een keeper is dat hij niet altijd in de gelegenheid is om de scheidsrechter toe te spreken, wat ook een taak van de aanvoerder is. Een middenvelder als aanvoerder is het meest ideaal. Het ligt in mijn ogen niet alleen aan die band, PSVMocro. Dat zou wel al te simpel zijn. Echter, Suárez is er de man naar om extra druk van die band te voelen. Een kwestie van eer en van verantwoordelijkheid. En juist dan, wanneer het wat minder gaat met hem, wil hij zich waarmaken als aanvoerder, voorop gaan in de strijd. Dan ga je al gauw forceren en tegennatuurlijke dingen doen (zoals bijten ;-)) en verlies je de concentratie op je eigen spel. Ik heb het vermoeden, dat dat op dit moment bij Luis Suárez gaande is. Dus vind ik het bepaald geen ramp dat die band naar een ander gaat. Overigens vind ik de positie in het veld van de aanvoerder wel belangrijk, maar niet maatgevend. Wel het natuurlijk overwicht van een speler en ik denk dat dit bij Maarten Stekelenburg in prima handen is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 16:15 schreef joduh het volgende:rafael is een mega ondergewaardeerde voetballer in nederland ...maar die jongen is zoooo verschrikkelijk goed man!!! en ben blij dat dat er nu uitkomt!!!ik bedoel dat dat gewaardeerd wordt!!!!als je in nederland beter bent dan `normaal`dan wordt je kop erafgehakt man,wordt je door elke club waar je ook speelt met ajax uitgefloten,de vreselijkste ziektes toegewenst noem maar op...nu is daar luis een goed voorbeeld van...ok maar ff ontopic.ik vind zowiezo dat een keeper een betere kijk op het veld heeft dan een linksbuiten man,en ik vind niet dat je een goede aanvoerder bent als je je zo laat gaan als luis...hoop dat hij het alleen niet ziet als een degradatie..... Ik ben het helemaal met je eens, man!!! En ik geloof er niks van dat Luis het als degraditie ziet, immers het is zijn eigen vraag/keuze geweest!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 16:23 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het helemaal met je eens, man!!! En ik geloof er niks van dat Luis het als degraditie ziet, immers het is zijn eigen vraag/keuze geweest!! i know! en hoop het ook man!en ik wil een beetje rust in de tent wel......laat maar snel weer beginnen he? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en?ziet als degradatie of voelt als degradatie dan he? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar de wedstrijd was niet best pietje...eerste helft dacht ik weeer aan de joltijd! maar goed het is een oefenpot die gespeeld moet worden man!en 2e helft binnen 2 min door wie anders dan luis komen we op 3-2 .... maar als we die niet hadden dan was het 5-0 geworden denk ik..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Joduh je bedoelt die tegen hsv? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
We hadden verhoeven op doel.. Silva rechts en geen de zeeuw, enoh en eriksen.. Cvitanisch in de spits.. Ik wil niet zeggen dat dat slechte spelers zijn maar ze spelen niet zo vaak samen dacht ik toch? Hsv speelde bijna met voledig elftal.. En t was nog een oefenwedstrijd ook...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 15:47 schreef freakie het volgende:Dat wij 75 procent op de tegenstanders helft staan zeg dat er een aanvaller zich daar mee moet bemoeien en niet vertonghen.. Steek is altijd een stabiele factor de laatste tijd.. Tactisch moet je niet zo ver zijn als de rest.. Vrije trappen spreek je af voor de wedstrijd.. Steek houd zich bezig met verdediger.. En steek kan prima communiceren je kan vanalles doorgeven.. verdedigers kunnen prima coachen richting voorhoede, en verdedigen begint bij de aanval weet je nog, ik ben van mening dat Steek hier geen goede keuze is, en jij blijkbaar van wel. Klaar dan toch... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 16:12 schreef PSVMocro het volgende:Onder Jol presteerde Suarez juist wel met aanvoerdersband. Hij leek rustiger te worden en scoorde er flink op los. Daar kregen zowel Jol als Suarez complimenten voor. Nu hij uit vorm is ligt het opeens aan de band? Lijkt me sterk. Ik vind taal ook belangrijk, daarom is Suarez niet de ideale aanvoerder. In mijn optiek had De Boer eerder voor Vertonghen en daarna De Zeeuw moeten kiezen. Het probleem van een keeper is dat hij niet altijd in de gelegenheid is om de scheidsrechter toe te spreken, wat ook een taak van de aanvoerder is. Een middenvelder als aanvoerder is het meest ideaal. 100% mee eens |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 16:15 schreef joduh het volgende:rafael is een mega ondergewaardeerde voetballer in nederland ...maar die jongen is zoooo verschrikkelijk goed man!!! en ben blij dat dat er nu uitkomt!!!ik bedoel dat dat gewaardeerd wordt!!!!als je in nederland beter bent dan `normaal`dan wordt je kop erafgehakt man,wordt je door elke club waar je ook speelt met ajax uitgefloten,de vreselijkste ziektes toegewenst noem maar op...nu is daar luis een goed voorbeeld van...ok maar ff ontopic.ik vind zowiezo dat een keeper een betere kijk op het veld heeft dan een linksbuiten man,en ik vind niet dat je een goede aanvoerder bent als je je zo laat gaan als luis...hoop dat hij het alleen niet ziet als een degradatie..... Nooit zo meegekregen dat v/d Vaart niet gewaardeerd zou zijn. En Suarez heeft zelf de band ingeleverd en is daar blij om, dus kan hij dat onmogelijk als degradatie zien.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 16:40 schreef remco k het volgende:[..] Nooit zo meegekregen dat v/d Vaart niet gewaardeerd zou zijn. En Suarez heeft zelf de band ingeleverd en is daar blij om, dus kan hij dat onmogelijk als degradatie zien.. Niet?dan heb je weinig nederlands elftal voetbal gekeken de laatste jaren man......van dat van luis ben ik eens.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 16:31 schreef joduh het volgende:maar de wedstrijd was niet best pietje...eerste helft dacht ik weeer aan de joltijd! maar goed het is een oefenpot die gespeeld moet worden man!en 2e helft binnen 2 min door wie anders dan luis komen we op 3-2 .... maar als we die niet hadden dan was het 5-0 geworden denk ik..... Niet vergeten dat we slechts 5 basisspelers op hun normale positie hadden spelen giser he... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 16:42 schreef remco k het volgende:[..] Niet vergeten dat we slechts 5 basisspelers op hun normale positie hadden spelen giser he... ja maar dat wist pietje al toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 16:41 schreef joduh het volgende:[..] Niet?dan heb je weinig nederlands elftal voetbal gekeken de laatste jaren man......van dat van luis ben ik eens.... Dat hij niet altijd speelt, of gewisseld wordt, heeft niks te maken met het wel of niet gewaardeerd worden in Nederland, dat heeft enkel met de iedeen van BErt van Marwijk te maken. En NL elftal heb ik denk ik al 10 jaar geen pot gemist volgens mij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: daarom zei ik het ook tegen jou:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 16:26 schreef joduh het volgende:[..] i know! en hoop het ook man!en ik wil een beetje rust in de tent wel......laat maar snel weer beginnen he? Hahaha, die voetballoze zondagen.... Helemaal niks man. Ik ben er klaar voor, laat die bal maar weer rollen !!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
joduh dan is van der vaart ook niet ondergewaardeerd.. van der vaart heeft de pech dat er betere spelers voor hem staan.. van der vaart is goed maar sneijder is beter.. En er kan er maar 1 staan.. En linksbuiten is niet echt iets voor van der vaart.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik denk dat rafael alleen door ajacieden wordt gewaardeerd man.....dat bedoelde ik ermee te zeggen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: haahhaa en ik had het tegen pietje.......ik had wel gekeken nl man ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 16:45 schreef freakie het volgende:joduh dan is van der vaart ook niet ondergewaardeerd.. van der vaart heeft de pech dat er betere spelers voor hem staan.. van der vaart is goed maar sneijder is beter.. En er kan er maar 1 staan.. En linksbuiten is niet echt iets voor van der vaart.. het grootste nonsens fabeltje weer van freakie.....dus rafael kan alleen maar op sneijder zijn plekkie? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee, dat wist ik echt niet joduh. Wel dat er een aantal WK-ganger niet zouden spelen, maar ik heb me niet gerealiseerd dat er maar zo weinig "vaste" spelers niet zouden meedoen. Het verklaart veel, zo niet alles dat het gisteren niks was. |
|
|
|