BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suárez verliest aanvoerdersband maar wil blijven

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 08 januari 2011 - 20:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Suárez verliest aanvoerdersband maar wil blijven (Algemeen Dagblad)

remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 16:45 schreef joduh het volgende:
ik denk dat rafael alleen door ajacieden wordt gewaardeerd man.....dat bedoelde ik ermee te zeggen...
Ik ken toch aardig veel supporters van andere clubs, en vrijwel iedereen snapt bijoorbeeld niet dat hij weg moest bij Madrid, en vinden hem een hele goede speler..
joduh
 joduh - zondag 09 januari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 16:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, dat wist ik echt niet joduh. Wel dat er een aantal WK-ganger niet zouden spelen, maar ik heb me niet gerealiseerd dat er maar zo weinig "vaste" spelers niet zouden meedoen. Het verklaart veel, zo niet alles dat het gisteren niks was.
ow,oke,dacht dat je dat al vernomen had in ander topic!
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 16:45 schreef freakie het volgende:
joduh dan is van der vaart ook niet ondergewaardeerd.. van der vaart heeft de pech dat er betere spelers voor hem staan.. van der vaart is goed maar sneijder is beter.. En er kan er maar 1 staan.. En linksbuiten is niet echt iets voor van der vaart..
Is denk ik ook de reden, dat ze nu wel samen spelen in het NL elftal..
Pietje
 Pietje - zondag 09 januari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 16:45 schreef joduh het volgende:
ik denk dat rafael alleen door ajacieden wordt gewaardeerd man.....dat bedoelde ik ermee te zeggen...
En kijk eens bij het Nederlands elftal. Toen Raffie op de plek kwam te spelen van Nigel de Jong (?) kwam er erg veel voetbal in het elftal. Veel aanvallender en leuk om te zien. Raffie is wat mij betreft een super-held!! Bovendien een reuze aardige jongen!!
freakie
 freakie - zondag 09 januari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Joduh dat helemaal geen fabel.. Van der vaart liet dat zien in het wk.. Sneijder zit je ook niet linksback.. Van der vaart is gewoon geen buiten speler.. Van der vaart is een fantastische speler maar het vervelende is dat sneijder beter is en dan van persie daarna komt is omdat je anders van persie niet mee kan nemen.. Want dan is het slecht voor de groep..
joduh
 joduh - zondag 09 januari 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 16:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ken toch aardig veel supporters van andere clubs, en vrijwel iedereen snapt bijoorbeeld niet dat hij weg moest bij Madrid, en vinden hem een hele goede speler..
nee,vinden ze waarschijnlijk van luis ook?maar hoor je de spreekkoren???
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 16:52 schreef joduh het volgende:

[..]

nee,vinden ze waarschijnlijk van luis ook?maar hoor je de spreekkoren???
Spreekkoren zijn slechts een handjevol supporters, die vertegenwoordigen helemaal niks, zo zie je dat gisteren ook maar weer, hoe Elia belachelijk werd gemaakt, slaat helemaal nergens op, en ik schaamde me diep om Ajacied te zijn, wat heeft die jongen ons ooit misdaan??
freakie
 freakie - zondag 09 januari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Niks..
joduh
 joduh - zondag 09 januari 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 17:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Spreekkoren zijn slechts een handjevol supporters, die vertegenwoordigen helemaal niks, zo zie je dat gisteren ook maar weer, hoe Elia belachelijk werd gemaakt, slaat helemaal nergens op, en ik schaamde me diep om Ajacied te zijn, wat heeft die jongen ons ooit misdaan??
precies,maar dat bedoelde ik dus ook........maar spelers horen dat wel man!!!
joduh
 joduh - zondag 09 januari 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 17:04 schreef remco k het volgende:

[..]

daarbij over elke voetballer valt wel wat te vinden man...alleen als je beter bent dan wordt je `afgemaakt`
alibabba
 alibabba - zondag 09 januari 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Ik vind de keuze om Stekelenburg aanvoerder te maken een goeie. Ik was in het begin al sceptisch dat Suarez destijds aanvoerder werd gemaakt, omdat hij met zijn gedrag een verkeerd signaal naar zijn medespelers geeft. Eerlijk gezegd zie ik in Vertonghen en de Zeeuw geen echte leiders en dan kom je al snel bij Steek uit. De communicatie naar de scheidsrechter moet van andere spelers ook gevraagd worden, maar dan wel op een slimme manier. Bovenal win je respect bij de scheidsrechter door op een positieve manier te voetballen en dat laatste hoort AJAX altijd te doen.
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 17:25 schreef joduh het volgende:

[..]

daarbij over elke voetballer valt wel wat te vinden man...alleen als je beter bent dan wordt je `afgemaakt`
Vind ik een rare opmerking..
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 17:21 schreef joduh het volgende:

[..]

precies,maar dat bedoelde ik dus ook........maar spelers horen dat wel man!!!
Ja, maar het doet ze niks tot op zekere hoogte, het gebeurt namelijk iedere wedstrijd... Neem een speler als Suarez of C Ronaldo, die worden daar over het algemeen alleen maar beter van..
joduh
 joduh - zondag 09 januari 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 17:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind ik een rare opmerking..
hoezo?
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 18:00 schreef joduh het volgende:

[..]

hoezo?
Omdat het onzin is, er is altijd wel iemand tegen een bepaalde speler, ook Messi heeft dat, maar dat betekend niet dat hij door alles en iedereen wordt afgekraakt, ook voor v/d Vaart geld dat..
joduh
 joduh - maandag 10 januari 2011 - 18:13   quote  deeplink  
oh!
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 11 januari 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Had ik niet gedaan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suárez verliest aanvoerdersband maar wil blijven

0.0065560