BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zweet in Oman!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 12:07   quote  deeplink  
De selectie van Feyenoord is zondagochtend in Oman aan een zware looptest onderworpen. Onder tropische omstandigheden moesten de spelers met hartslagmeters om in hoog tempo in totaal 5 kilometer afleggen.

Conditie-trainer Toine van Goolberg leidde de training, die door hoofdtrainer Mario Been en de rest van zijn technische staf scherp in de gaten werd gehouden. Diego Biseswar en Luigi Bruins haalde het einde van de test niet. Biseswar kreeg gedurende het lopen last van zijn knie, terwijl Bruiins met grote haast het toilet op zocht. De nog steeds niet fitte Sekou Cissé en de keepers Darley en Erwin Mulder lieten de looptraining aan zich voorbij gaan.

Na afloop van de test onstak Van Goolberg in woede. Wat bleek: de zender die de gegevens van de hartslagmeters registreert was door iemand bij wijze van grap dusdanig ver van het veld verstopt, waardoor de apparatuur niet werkte, Van Goolberg verdenkt één van de spelers hiervan. Consequentie is dat de conditie-trainer nu alle gegevens handmatig moet verwerken, een klusje dat uren in beslag neemt.

Feyenoord traint zondagmiddag om 16.30 uur (13.30 uur Nederlandse tijd) nog eenmaal. Ook maandag staan Been en zijn mannen op het trainingsveld. Dan staat er ook een clinic voor jonge voetballers op het programma. Dinsdag oefent Feyenoord tegen het Olympisch Elftal van Oman.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 12:08   quote  deeplink  
hahaha Luigi trok het niet,en moest z`n maandverbandje verschonen!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 januari 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Zweet, van de warmte zeker.
peer 2
 peer 2 - zondag 09 januari 2011 - 12:12   quote  deeplink  
Het blijft een stelletje verwende kleuters. Bruins en Biseswar opzouten!
Test gewoon nog een keer op het heetst van de dag.
MMM
 MMM - zondag 09 januari 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 12:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahaha Luigi trok het niet,en moest z`n maandverbandje verschonen!!
Hahahaha
FR-Han
 FR-Han - zondag 09 januari 2011 - 12:13   quote  deeplink  
en dan ook nog een kutgeintje met de apparatuur. wie heeft het gedaan? diego of luigi?
de kromme 73
 de kromme 73 - zondag 09 januari 2011 - 12:14   quote  deeplink  
de nog steeds niet fitte sekou Cisse, gohh !!!???
craven
 craven - zondag 09 januari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
hahaha vindt t wel humor...
FR-Han
 FR-Han - zondag 09 januari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 12:14 schreef de kromme 73 het volgende:
de nog steeds niet fitte sekou Cisse, gohh !!!???
ze hadden al 4 keer een nieuwe teen kunnen klonen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 12:17 schreef craven het volgende:
hahaha vindt t wel humor...
Humor met een traantje hahaha
craven
 craven - zondag 09 januari 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 12:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Humor met een traantje hahaha
dat dan weer wel...
MMM
 MMM - zondag 09 januari 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 12:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
Na afloop van de test onstak Van Goolberg in woede. Wat bleek: de zender die de gegevens van de hartslagmeters registreert was door iemand bij wijze van grap dusdanig ver van het veld verstopt, waardoor de apparatuur niet werkte, Van Goolberg verdenkt één van de spelers hiervan. Consequentie is dat de conditie-trainer nu alle gegevens handmatig moet verwerken, een klusje dat uren in beslag neemt.
Je zou denken dat is Ruben Schaken.. Die probeerde de zender te passeren, kwam er niet langs en schopte 'm omver. Maar Schaken is niet mee naar Oman dus die strepen we weg.
Els
 Els - zondag 09 januari 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Dan heeft Fer eraan gezeten, apparaat had een slaapmomentje.
Marco12345
 Marco12345 - zondag 09 januari 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Heel grappig allemaal maar weet je waar het echt over gaat: 5 kilometer!
5 Kilometer!! Ok, 'in hoog tempo' maar kom op hee, 5 kilometer dat loopt iedereen die een beetje traint met het grootste gemak....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 13:11 schreef Marco12345 het volgende:
Heel grappig allemaal maar weet je waar het echt over gaat: 5 kilometer!
5 Kilometer!! Ok, 'in hoog tempo' maar kom op hee, 5 kilometer dat loopt iedereen die een beetje traint met het grootste gemak....
In mijn diensttijd moest je elke zaterdag in Duitsland een veldloop lopen
binnen de 25 minuten..Anders miste je de bus naar huis..De eerste keer ging ik bij de eindstreep plat en
kotste me pens leeg..
Ik moet je gelijk geven,als profvoetballer moet het een makkie zijn!!!
feyenoord for life
 feyenoord for life - zondag 09 januari 2011 - 13:21   quote  deeplink  
ik had ze nog een keer laten lopen alleen al om het feit dat ze volgens mij dit meer zien als een uitje dan als een trainingskamp om misschien wel in het linkerrijtje te kunnen eindigen en ons supporters wat minder te teleurstellen de rest van het seizoen
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Wat een kutbaan eigenlijk: hard moeten lopen in de brandende zon, zweten, vies worden en dan ook nog eens een salarisplafond van € 500K. Ik ben blij dat ik een leukere baan heb! Schande!
Els
 Els - zondag 09 januari 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 13:11 schreef Marco12345 het volgende:
Heel grappig allemaal maar weet je waar het echt over gaat: 5 kilometer!
5 Kilometer!! Ok, 'in hoog tempo' maar kom op hee, 5 kilometer dat loopt iedereen die een beetje traint met het grootste gemak....
Toen ik voetbalde, liep ik, uit mezelf om basisconditie te kweken, de 5 km wekelijks. Deed er ongeveer 17 minuten over, weer of geen weer. Daarna op de fiets naar huis. Geen masseur, geen hotelkamer, en ook nog school en later werk. Dus nee, al doe ik m'n uiterste best, geen greintje medelijden.
En ze krijgen er voor betaald hoor!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 13:40 schreef Els het volgende:

[..]

Toen ik voetbalde, liep ik, uit mezelf om basisconditie te kweken, de 5 km wekelijks. Deed er ongeveer 17 minuten over, weer of geen weer. Daarna op de fiets naar huis. Geen masseur, geen hotelkamer, en ook nog school en later werk. Dus nee, al doe ik m'n uiterste best, geen greintje medelijden.
En ze krijgen er voor betaald hoor!
Nu vraag ik me gelijk af of het ooit nog goed gaat komen met Luigi?
craven
 craven - zondag 09 januari 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 13:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nu vraag ik me gelijk af of het ooit nog goed gaat komen met Luigi?
enige hulp

wheelcare-sportster-scooter.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 13:51 schreef craven het volgende:

[..]

enige hulp

[ afbeelding ]
Met mandje voor z`n Ipod en inlegkruisjes,helemaal top Craven..
FR-Han
 FR-Han - zondag 09 januari 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 13:40 schreef Els het volgende:

[..]

Toen ik voetbalde, liep ik, uit mezelf om basisconditie te kweken, de 5 km wekelijks. Deed er ongeveer 17 minuten over, weer of geen weer. Daarna op de fiets naar huis. Geen masseur, geen hotelkamer, en ook nog school en later werk. Dus nee, al doe ik m'n uiterste best, geen greintje medelijden.
En ze krijgen er voor betaald hoor!
voor 5 ton per jaar ren ik heel het jaar. en al betekend dat dat me jaar vooral bestaat uit kotsen, dan neem ik dat er graag bij. van diego en luigi was gewoon te verwachten dat ze het niet zouden redden. niet omdat ze de conditie niet hebben. maar puur omdat ze geen totaal geen ruggegraat hebben. geloof me dat die 2 het ook buiten de voetbal niet gaan redden op karakter. ze hebben het geluk ooit ontdekt te zijn. en daar teren ze nu gewoon heerlijk op. ik vind dat je als spelert van Feyenoord, maar eigelijk iedere andere profclub, iedere dag 5 km moet rennen. die gasten moeten is kijken naar de carriere van pavel nedved. die gast deed alles om, als ie niet de beste was, toch beter te zijn op karakter. dat zal je bij die overbetaalde koorknaapjes niet zien
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 januari 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Zware looptest
5 kilometer
Hartslag meters

Halverwege het seizoen moeite hebben met 5 kilometer..... Dan heb je echt niet je best gedaan tijdens de wedstrijden. En dat gelul met die hartslagmeters, je ziet toch vanzelf of iemand het bijhoudt? Echt triest....
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 13:51 schreef craven het volgende:

[..]

enige hulp

[ afbeelding ]
Als 'ie daarmee vol over een aantal spelers van 020 jaagt in die betonnen bak binnenkort!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 13:53 schreef hotjumper het volgende:
Zware looptest
5 kilometer
Hartslag meters

Halverwege het seizoen moeite hebben met 5 kilometer..... Dan heb je echt niet je best gedaan tijdens de wedstrijden. En dat gelul met die hartslagmeters, je ziet toch vanzelf of iemand het bijhoudt? Echt triest....
+1
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 januari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 13:53 schreef obiku010 het volgende:

[..]

voor 5 ton per jaar ren ik heel het jaar. en al betekend dat dat me jaar vooral bestaat uit kotsen, dan neem ik dat er graag bij. van diego en luigi was gewoon te verwachten dat ze het niet zouden redden. niet omdat ze de conditie niet hebben. maar puur omdat ze geen totaal geen ruggegraat hebben. geloof me dat die 2 het ook buiten de voetbal niet gaan redden op karakter. ze hebben het geluk ooit ontdekt te zijn. en daar teren ze nu gewoon heerlijk op. ik vind dat je als spelert van Feyenoord, maar eigelijk iedere andere profclub, iedere dag 5 km moet rennen. die gasten moeten is kijken naar de carriere van pavel nedved. die gast deed alles om, als ie niet de beste was, toch beter te zijn op karakter. dat zal je bij die overbetaalde koorknaapjes niet zien
Laat ze naar Jon Dahl kijken, wat die bereikt heeft door zijn inzet.
FR-Han
 FR-Han - zondag 09 januari 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 13:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Laat ze naar Jon Dahl kijken, wat die bereikt heeft door zijn inzet.
ja idd. dat is wat dichterbij voor ze. denk dat ze niet eens weten wie pavel nedved is. ze zijn toch te druk met ipotten en gamen
Els
 Els - zondag 09 januari 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:01 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ja idd. dat is wat dichterbij voor ze. denk dat ze niet eens weten wie pavel nedved is. ze zijn toch te druk met ipotten en gamen
Ben het helemaal met je eens. Nedved en JDT, of De Wolff zijn prima voorbeelden van echte doorzetters, die op karakter er meer hebben uitgehaald, dan er in zat.
En met het voorbeeld Nedved scoor je punten, Obiku. Die had ik graag bij Feyenoord gezien.
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 januari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:05 schreef Els het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens. Nedved en JDT, of De Wolff zijn prima voorbeelden van echte doorzetters, die op karakter er meer hebben uitgehaald, dan er in zat.
En met het voorbeeld Nedved scoor je punten, Obiku. Die had ik graag bij Feyenoord gezien.
Dat had ik nou met Nesta.
FR-Han
 FR-Han - zondag 09 januari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat had ik nou met Nesta.
of maldini 15 jaar terug. daar kan je wat mee :-)
Els
 Els - zondag 09 januari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat had ik nou met Nesta.
Zou in het huidige elftal enorm misstaan, maar is juist daardoor alsnog meer dan welkom.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 januari 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:01 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ja idd. dat is wat dichterbij voor ze. denk dat ze niet eens weten wie pavel nedved is. ze zijn toch te druk met ipotten en gamen
nedved, die zit toch fifa chech allstars?
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 januari 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:09 schreef Els het volgende:

[..]

Zou in het huidige elftal enorm misstaan, maar is juist daardoor alsnog meer dan welkom.
Je bedoelt iemand die wel kan verdedigen....
FR-Han
 FR-Han - zondag 09 januari 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nedved, die zit toch fifa chech allstars?
hahahaha. oh ja. dan kennen ze hem vast wel
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 januari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:13 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hahahaha. oh ja. dan kennen ze hem vast wel
1149531480.jpg
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 23:42   quote  deeplink  
Denk dat Nedved zo nog een jaar mee zou kunnen bij ons. Weet iemand of 'ie echt helemaal gestopt is met voetbal?
Els
 Els - zondag 09 januari 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 12:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
De selectie van Feyenoord is zondagochtend in Oman aan een zware looptest onderworpen. Onder tropische omstandigheden moesten de spelers met hartslagmeters om in hoog tempo in totaal 5 kilometer afleggen.

Conditie-trainer Toine van Goolberg leidde de training, die door hoofdtrainer Mario Been en de rest van zijn technische staf scherp in de gaten werd gehouden. Diego Biseswar en Luigi Bruins haalde het einde van de test niet. Biseswar kreeg gedurende het lopen last van zijn knie, terwijl Bruiins met grote haast het toilet op zocht. De nog steeds niet fitte Sekou Cissé en de keepers Darley en Erwin Mulder lieten de looptraining aan zich voorbij gaan.

Na afloop van de test onstak Van Goolberg in woede. Wat bleek: de zender die de gegevens van de hartslagmeters registreert was door iemand bij wijze van grap dusdanig ver van het veld verstopt, waardoor de apparatuur niet werkte, Van Goolberg verdenkt één van de spelers hiervan. Consequentie is dat de conditie-trainer nu alle gegevens handmatig moet verwerken, een klusje dat uren in beslag neemt.

Feyenoord traint zondagmiddag om 16.30 uur (13.30 uur Nederlandse tijd) nog eenmaal. Ook maandag staan Been en zijn mannen op het trainingsveld. Dan staat er ook een clinic voor jonge voetballers op het programma. Dinsdag oefent Feyenoord tegen het Olympisch Elftal van Oman.
De media manipuleert er weer lekker op los. Alleen Biseswar schijnt voortijdig gestopt te zijn wegens een (lichte) blessure.
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 23:47   quote  deeplink  
Bruins schijnt nog aan het lopen te zijn ... of waren dat zijn darmen?
Els
 Els - zondag 09 januari 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 23:47 schreef JanM het volgende:
Bruins schijnt nog aan het lopen te zijn ... of waren dat zijn darmen?
Geen idee. Ik heb alleen maar gehoord dat hij gewoon zijn 5 km afgerond heeft. Of hij darmproblemen heeft, vind ik het summum van riooljournalistiek.
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 23:50 schreef Els het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb alleen maar gehoord dat hij gewoon zijn 5 km afgerond heeft. Of hij darmproblemen heeft, vind ik het summum van riooljournalistiek.
Altijd weer die riooljournalisten. Wat ze eraan vinden begrijp ik niet!
Milo
 Milo - maandag 10 januari 2011 - 09:35   quote  deeplink  
GVD! 5 kilometer ze moeten de ogen uit hun kop schamen, om met apparatuur te gaan kloten! al stonden ze bovenaan met een straatlengte voor en ze speelden iedereen van de mat is zo'n geintje leuk! laat dan die conditie trainer maar schrijven!
FR-Han
 FR-Han - maandag 10 januari 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 09:35 schreef Milo het volgende:
GVD! 5 kilometer ze moeten de ogen uit hun kop schamen, om met apparatuur te gaan kloten! al stonden ze bovenaan met een straatlengte voor en ze speelden iedereen van de mat is zo'n geintje leuk! laat dan die conditie trainer maar schrijven!
helemaal mee eens! zielige verzakerts zijn het. ze nemen gewoon de staf in de zeik. idd leuk als je goed draaid. maar het is nog steeds bagger. voor straf een 10km loop. niet doen op de tribune beleid gaan voeren!!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 10 januari 2011 - 12:42   quote  deeplink  
ze moeten gewoon meedoen met de jaarlijkse woestijnloop in Libye. Die is 190 km en duurt dik een week!! Daarna zullen ze nooit meer klagen over een miezerig duurloopje!!
fr1990
 fr1990 - maandag 10 januari 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Heel apart Bruins haalt het niet en Johnny van Beukering wel. Wat klopt er niet ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 januari 2011 door fr1990 --
craven
 craven - maandag 10 januari 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 12:53 schreef fr1990 het volgende:
Heel apart Bruins haalt het niet en Johnny van Beukering wel. Wat klopt er niet ?
tot nu toe klopt t plaatje wel.....
FR-Han
 FR-Han - maandag 10 januari 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 12:53 schreef fr1990 het volgende:
Heel apart Bruins haalt het niet en Johnny van Beukering wel. Wat klopt er niet ?
instelling??
Milo
 Milo - maandag 10 januari 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 12:53 schreef fr1990 het volgende:
Heel apart Bruins haalt het niet en Johnny van Beukering wel. Wat klopt er niet ?
van beukering zat met pijn is zijn buik op de bank had te veel gebunkert!
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 januari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 14:18 schreef Milo het volgende:

[..]

van beukering zat met pijn is zijn buik op de bank had te veel gebunkert!
huh?
Milo
 Milo - maandag 10 januari 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 14:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

huh?
????????
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 januari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
Ja die opmerking ging werkelijk nergens over, de vraag was waarom Bruins t niet trok en van beukering wel...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zweet in Oman!!









0.0145049