BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zweet in Oman!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
D-010
 D-010 - maandag 10 januari 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 15:12 schreef Stylzz het volgende:
Ja die opmerking ging werkelijk nergens over, de vraag was waarom Bruins t niet trok en van beukering wel...
Bruins zal wel wat verkeerds gegeten hebben en waarschijnlijk niet zo'n sterke maag hebben, dat kan wel eens gebeuren, als hij niet naar de plee moest had die het vast en zeker uitgelopen
Milo
 Milo - maandag 10 januari 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 15:12 schreef Stylzz het volgende:
Ja die opmerking ging werkelijk nergens over, de vraag was waarom Bruins t niet trok en van beukering wel...
toch wel want v beukering deed niet mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 januari 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 16:30 schreef Milo het volgende:

[..]

toch wel want v beukering deed niet mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De selectie van Feyenoord is zondagochtend in Oman aan een zware looptest onderworpen. Onder tropische omstandigheden moesten de spelers met hartslagmeters om in hoog tempo in totaal 5 kilometer afleggen.

Conditie-trainer Toine van Goolberg leidde de training, die door hoofdtrainer Mario Been en de rest van zijn technische staf scherp in de gaten werd gehouden. Diego Biseswar en Luigi Bruins haalde het einde van de test niet. Biseswar kreeg gedurende het lopen last van zijn knie, terwijl Bruiins met grote haast het toilet op zocht. De nog steeds niet fitte Sekou Cissé en de keepers Darley en Erwin Mulder lieten de looptraining aan zich voorbij gaan.

Na afloop van de test onstak Van Goolberg in woede. Wat bleek: de zender die de gegevens van de hartslagmeters registreert was door iemand bij wijze van grap dusdanig ver van het veld verstopt, waardoor de apparatuur niet werkte, Van Goolberg verdenkt één van de spelers hiervan. Consequentie is dat de conditie-trainer nu alle gegevens handmatig moet verwerken, een klusje dat uren in beslag neemt.

Feyenoord traint zondagmiddag om 16.30 uur (13.30 uur Nederlandse tijd) nog eenmaal. Ook maandag staan Been en zijn mannen op het trainingsveld. Dan staat er ook een clinic voor jonge voetballers op het programma. Dinsdag oefent Feyenoord tegen het Olympisch Elftal van Oman.

_________
oh?
Milo
 Milo - maandag 10 januari 2011 - 17:35   quote  deeplink  
jezus ron niet zo serieus lullo!
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 januari 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 17:35 schreef Milo het volgende:
jezus ron niet zo serieus lullo!
hahaha wtf man!
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 januari 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 09:35 schreef Milo het volgende:
GVD! 5 kilometer ze moeten de ogen uit hun kop schamen, om met apparatuur te gaan kloten! al stonden ze bovenaan met een straatlengte voor en ze speelden iedereen van de mat is zo'n geintje leuk! laat dan die conditie trainer maar schrijven!
Ik vind het een beetje triest dat iemand apparatuur nodig heeft om te zien of iemands conditie op peil is...
Mijn oude trainer zag dat zo wel....

(KKL kan dat bevestigen)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 januari 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 21:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje triest dat iemand apparatuur nodig heeft om te zien of iemands conditie op peil is...
Mijn oude trainer zag dat zo wel....

(KKL kan dat bevestigen)
Dat kan je wel zeggen,wat mij namelijk ook opvalt is dat Biseswar een
serieus probleem heeft aan z`n knieën.Hij loopt altijd te trekkenbenen
en ze zitten altijd in het rekverband..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zweet in Oman!!









0.0079400