BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been wil verder met Simon

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - zondag 09 januari 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Mario Been heeft na het oefenduel met Sparta en vier trainingen in Oman genoeg gezien: de Feyenoord-trainer wil dat de clubleiding er alles aan doet om stagiar Krisztian Simon te contracteren. Mario Been liet in Sohar na de zondagmiddag-training weten dat hij technisch directeur Leo Beenahkker een positief advies gaat geven over Simon.

Beenhakker verklaarde op zijn beurt ook erg gecharmeerd te zijn van de 19-jarige aanvaller. De vraag is nu of Feyenoord en Simon's huidige werkgever Ujpest overeenstemming gaan bereiken, en op welke voorwaarde hij van Hongarije naar Nederland verkast.

Over de andere stagiar, Sergei Kiznichnko, is Been minder uitgesproken, want die speelde afgelopen woensdag tegen Sparta maar een paar minuten mee. De spits uit Kazachstan krijgt daarom dinsdag nog een kans als Feyenoord oefent tegen het Olympisch Elftal van Oman.

Kijk dat is goed nieuws!!!

Hopelijk overtuigd Sergei Kiznichnko ook komende week!

Dit wordt onze toekomst!
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 januari 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Simon zou zeker een aanwinst zijn...
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - zondag 09 januari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Hebben wij het toch ook een beetje goed gezien.
Nibke
 Nibke - zondag 09 januari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Wie zal hem betalen, ja wie heeft zoveel geld?
FR-Han
 FR-Han - zondag 09 januari 2011 - 17:19   quote  deeplink  
heel goed! die gozert kan plezier en geld op leveren
Red
 Red - zondag 09 januari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Goed! Anders zou ik echt gaan twijfelen aan Been.
Die Simon heeft mij in die 45 minuten meer hoop gegeven dan welke andere speler in ons team.
Geen egoist, heeft oog voor medespelers, heeft goede assists in huis, overzicht, goede pass, gemotiveerd enz.
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 januari 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 17:04 schreef Nibke het volgende:
Wie zal hem betalen, ja wie heeft zoveel geld?
Zou toch eerst een half jaar huur zijn, daarna stromen de miljoenen voor Vlaar, Fer en Gini binnen
FR-Han
 FR-Han - zondag 09 januari 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 17:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zou toch eerst een half jaar huur zijn, daarna stromen de miljoenen voor Vlaar, Fer en Gini binnen
ik hou er toch alvast rekening mee dat ze voor veel te weinig de deur uit gaan. zo vaak hebben we geen euro knallers bij ons
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - zondag 09 januari 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Ik vind het een zeer sterke speler alleen kun je een speler niet beoordelen in zon korte periode
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 januari 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 17:51 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik hou er toch alvast rekening mee dat ze voor veel te weinig de deur uit gaan. zo vaak hebben we geen euro knallers bij ons
Ja, dat is idd. een gegeven bij Feyenoord. Vrees dat we er in totaal niet meer dan 10 tot 12 miljoen voor vangen.
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - zondag 09 januari 2011 - 19:12   quote  deeplink  
Vanavond ga ik met Leo (Beenhakker) bespreken hoe we hem bij de club kunnen houden.

Simon maakte behalve tijdens de trainingen ook indruk in de wedstrijd van woensdag om de Zilveren Bal bij en tegen Sparta (4-2 winst).

De negentienjarige buitenspeler van Ujpest FC kreeg toen in één helft twee assists en één doelpunt achter zijn naam.

Huren

Feyenoord wil hem voor de rest van het seizoen huren. Daarna kan hij definitief worden ingelijfd, omdat zijn contract bij Ujpest komende zomer afloopt.

Het is bijna te mooi om waar te zijn!!! GRATIS!!
Xapter
 Xapter - zondag 09 januari 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 19:12 schreef Sanchos Diego het volgende:
Vanavond ga ik met Leo (Beenhakker) bespreken hoe we hem bij de club kunnen houden.

Simon maakte behalve tijdens de trainingen ook indruk in de wedstrijd van woensdag om de Zilveren Bal bij en tegen Sparta (4-2 winst).

De negentienjarige buitenspeler van Ujpest FC kreeg toen in één helft twee assists en één doelpunt achter zijn naam.

Huren

Feyenoord wil hem voor de rest van het seizoen huren. Daarna kan hij definitief worden ingelijfd, omdat zijn contract bij Ujpest komende zomer afloopt.

Het is bijna te mooi om waar te zijn!!! GRATIS!!
Totdat hij bij feyenoord een wereld 2de seizoenshelft speelt en over een half jaar een subtopper met een zak geld aan komt waaien voor hem..
Dan speelt hij volgend jaar gewoon in engeland, spanje of duitsland
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 januari 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Tis maar goed dat we weten dat t om een voetballer ging, anders leek t net of ie uit de kast kwam.
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - zondag 09 januari 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 19:31 schreef Xapter het volgende:

[..]

Totdat hij bij feyenoord een wereld 2de seizoenshelft speelt en over een half jaar een subtopper met een zak geld aan komt waaien voor hem..
Dan speelt hij volgend jaar gewoon in engeland, spanje of duitsland
Niet wanneer ze nu afspraken maken met hem maken..
MMM
 MMM - zondag 09 januari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
De Hongaar Simon komt naar Feyenoord. Eerst op huurbasis, maar club heeft wel een optie hem eventueel definitief over te nemen van Ujpest.
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 21:40 schreef MMM het volgende:
De Hongaar Simon komt naar Feyenoord. Eerst op huurbasis, maar club heeft wel een optie hem eventueel definitief over te nemen van Ujpest.
Is het al rond dan? Bron?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 januari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 21:40 schreef MMM het volgende:
De Hongaar Simon komt naar Feyenoord. Eerst op huurbasis, maar club heeft wel een optie hem eventueel definitief over te nemen van Ujpest.
Toch wat vreemd, als je geen aankopen mág verrichten. Of is ie transfervrij?
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 januari 2011 - 22:02   quote  deeplink  
zou het niet mogelijk zijn met het ingezamelde geld deze jongen te huren ? Als ik schuld zou hebben en een vriend (supporters) zou mij geld geven .Dan kan de bank toch ook niet zeggen dat mag niet.Of als hij op de loonlijst bij blokland of perridon komt te staan.Hopelijk kunnen we deze jongen huren.Ik was best gecharmeerd van deze speler tegen sparta
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 januari 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 22:02 schreef piet de paler het volgende:
zou het niet mogelijk zijn met het ingezamelde geld deze jongen te huren ? Als ik schuld zou hebben en een vriend (supporters) zou mij geld geven .Dan kan de bank toch ook niet zeggen dat mag niet.Of als hij op de loonlijst bij blokland of perridon komt te staan.Hopelijk kunnen we deze jongen huren.Ik was best gecharmeerd van deze speler tegen sparta
Zou allemaal kunnen, maar er hangt wel een behoorlijke mist nog mbt. de financiering (of niet) van deze jongen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 januari 2011 - 22:12   quote  deeplink  
maar waarom als je geen geld hebt ,laat je zo een jongen proefspelen.Ujpest is toch ook niet gek ,en die weten toch ook van de situatie bij Feyenoord
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 januari 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Raadselachtig, niet?
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 22:16   quote  deeplink  
Huren mag/kan volgens mij gewoon als het alleen over salaris gaat. En Feyenoord hoeft pas eind van het seizoen te beslissen of ze 'm willen kopen en hopelijk hebben ze dan de mogelijkheden om enkele spelers aan te trekken ...
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 januari 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Smolov is weg, lang leve Simon!
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 22:29 schreef hotjumper het volgende:
Smolov is weg, lang leve Simon!
Wie?

Simon///HELD!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 januari 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 22:16 schreef JanM het volgende:
Huren mag/kan volgens mij gewoon als het alleen over salaris gaat. En Feyenoord hoeft pas eind van het seizoen te beslissen of ze 'm willen kopen en hopelijk hebben ze dan de mogelijkheden om enkele spelers aan te trekken ...
volgens mij loopt zijn contract eind dit seizoen af bij zijn club. Dus Feyenoord kan hem dan -voor zover ik weet- gratis overnemen. Weet alleen niet waarom zijn club hem dan nu nog zou verhuren. om een verhuurvergoeding te ontvangen?
MMM
 MMM - zondag 09 januari 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 21:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Toch wat vreemd, als je geen aankopen mág verrichten. Of is ie transfervrij?
Transfervrij aan het einde van dit seizoen.
sevillana
 sevillana - zondag 09 januari 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 22:13 schreef FR-Henk het volgende:
Raadselachtig, niet?
valt wel mee, . . ga er maar vanuit dat men bij Feyenoord wel beseft of en hoeveel ze evt. aan huursom kunnen besteden.
En, . . . zoals MMM ook al aangeeft, . . aan 't eind van dit seizoen is hij transfervrij, wellicht is het dan voor Feyenoord wel mogelijk om deze jongen een contract aan te bieden.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 januari 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Als het allemaal zo helder is...
Kunnen we in dit geval (en tot dit moment) spreken van een mooi staaltje scouting. Werd ook wel hoog tijd.
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 23:06   quote  deeplink  
ALS het rond is tenminste, want ik heb nog nergens gelezen dat de vlag al uit kan ... en we zijn al eens eerder blij gemaakt met hè!
sevillana
 sevillana - zondag 09 januari 2011 - 23:16   quote  deeplink  
morgen weer een nieuwe dag, wellicht ook weer meer nieuws . . . . . .
JanM
 JanM - zondag 09 januari 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 23:16 schreef sevillana het volgende:
morgen weer een nieuwe dag, wellicht ook weer meer nieuws . . . . . .
Hoop dat dit rondkomt en dat er nog meer goed nieuws volgt!
de kromme2
 de kromme2 - maandag 10 januari 2011 - 16:02   quote  deeplink  
'was uitgeroepen tot de beste speler van Hongarije' las ik.
Wat ik dus niet snap is dat er geen andere clubs -met meer poen- achter hem aanzitten.
Waarom zou de beste speler van Hongarije naar het bijna failliete Feyenoord gaan ? Ik geloof het pas als het rond is.
D-010
 D-010 - maandag 10 januari 2011 - 16:05   quote  deeplink  
Lijkt me geen slechte op 't eerste gezicht
sevillana
 sevillana - maandag 10 januari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
krijg zo langzamerhand de indruk dat het zo goed als rond is, begin dus al een beetje te dromen van een vlammende Simon in de wedstrijd tegen 020.

dromen zijn dan wel bedrog, . . maar ja, . . . "hoop doet leven" denk ik dan maar.
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - maandag 10 januari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Hoop dat ze van te voren een transferbedrag afspreken.. mochten ze hem aan het einde van het seizoen willen overnemen. Want straks speelt hij de sterren van de hemel en gaat zijn waarde ook omhoog..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 10 januari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Ik hoorde zo'n verslaggever na de wedstrijd tegen sparta in het interview met Been vragen of Feyenoord de twee spelers (Simon en Khiznichenko red.) wel kon halen als ze hen wilden hebben. Been antwoorde hierop dat als Feyenoord ze niet kon halen ze de spelers ook niet mee zouden nemen op trainingskamp naar Oman. Daaruit mag je volgens mij toch wel opmaken dat het mogelijk is om hem te halen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 16:50 schreef sevillana het volgende:
krijg zo langzamerhand de indruk dat het zo goed als rond is, begin dus al een beetje te dromen van een vlammende Simon in de wedstrijd tegen 020.

dromen zijn dan wel bedrog, . . maar ja, . . . "hoop doet leven" denk ik dan maar.
en ik hoop mee.....
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 10 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Stunten in die snelkookpan!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 januari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 21:17 schreef feyenoord!!! het volgende:
Ik hoorde zo'n verslaggever na de wedstrijd tegen sparta in het interview met Been vragen of Feyenoord de twee spelers (Simon en Khiznichenko red.) wel kon halen als ze hen wilden hebben. Been antwoorde hierop dat als Feyenoord ze niet kon halen ze de spelers ook niet mee zouden nemen op trainingskamp naar Oman. Daaruit mag je volgens mij toch wel opmaken dat het mogelijk is om hem te halen.
1 van de 2 wellicht?
bjorn
 bjorn - maandag 10 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Anderhalve week trainde Krisztián Simon mee met Feyenoord. De technische staf had al snel in de gaten dat de negentienjarige Hongaar een verrijking voor de selectie zou zijn. De Rotterdammers gaan Simon dan ook voor het restant van het seizoen huren van Ujpest FC.

Voorwaarde is wel dat Simon zijn contract bij Ujpest FC verlengt zodat die club over de transferrechten kan blijven beschikken. Feyenoord heeft wel een optie tot koop voor komende zomer bedongen. Er zal dan wel bekeken moeten worden of de aanvaller een meerwaarde voor de club is en of de definitieve overgang financieel haalbaar is.

'Ik ben gelukkig', vertelt Simon aan Voetbal International. 'Feyenoord is een mooie club. Ik ben goed opgevangen en voel me goed.' De buitenspeler maakte indruk in de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam om de Zilveren Bal waarin hij scoorde en twee treffers van ploeggenoten voorbereidde. 'Mijn eerste wedstrijd namens Feyenoord ging lekker, maar ik kan nog beter. Dat hoop ik te kunnen laten zien.'

De jeugdinternational van Hongarije wordt in eigen land vaak vergeleken met Balázs Dzsudzsák, de PSV'er die gekozen werd tot beste speler van Hongarije van het afgelopen jaar. 'Ik ben een typische buitenspeler', weet de kersvers Feyenoorder. 'Rechts of links maakt me niet veel uit. Op links kan ik naar binnen trekken om te schieten, aan de rechterkant verzorg ik assists

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/3366/aanvaller-simon-is-nu-feyenoorder.html
de flh
 de flh - maandag 10 januari 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Dat wordt dan weer gezeik tussen gudde en beenhakker einde zomer.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2011 - 07:44   quote  deeplink  
Mwah dan is de situatie als t goed is weer anders dan nu.
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - vrijdag 14 januari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Wanneer horen we nou wat???
JanM
 JanM - vrijdag 14 januari 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Vastleggen die gozer en wel NU!
KKL
 KKL - vrijdag 14 januari 2011 - 11:43   quote  deeplink  
ik denk dat simon niet blijft
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - vrijdag 14 januari 2011 - 11:54   quote  deeplink  
Had vandaag aangemeld moeten zijn om tegen 020 mee te doen. Er wordt weer zolang gezeurd en getreuzeld dat straks een andere club hem voor onze neus wegkaapt. maar ja, dat zijn we gewend van onze eminente voortvarende clubleiding. Denk maar terug aan het geval Manchester City en de Guzman
sevillana
 sevillana - vrijdag 14 januari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 11:43 schreef KKL het volgende:
ik denk dat simon niet blijft
zou best wel 's kunnen . . . . .
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 januari 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 11:54 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Had vandaag aangemeld moeten zijn om tegen 020 mee te doen. Er wordt weer zolang gezeurd en getreuzeld dat straks een andere club hem voor onze neus wegkaapt. maar ja, dat zijn we gewend van onze eminente voortvarende clubleiding. Denk maar terug aan het geval Manchester City en de Guzman
als t inderdaad vandaag niet rond komt, word de kans klein.
Nibke
 Nibke - vrijdag 14 januari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 - 12:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

als t inderdaad vandaag niet rond komt, word de kans klein.
Dit laten ze echt niet afhangen van 1 wedstrijdje, kan dus de hele maand nog.
Wel kan ik me voorstellen dat Been er hem zsm. bij heeft, maar onder druk worden
geen goede deals gesloten, tenminste niet door Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 januari 2011 door Nibke --
jarjar78
 jarjar78 - vrijdag 14 januari 2011 - 12:37   quote  deeplink  
ongelooflijk weer. waar gaat simon naar toe?!..... naar Exselsior.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/154550/Feyenoord_stalt_tester_mogelijk_bij_Excelsior.html

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been wil verder met Simon









0.0118601