BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been wil verder met Simon

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 13:42 schreef craven het volgende:
toch vindt ik dat t bestuur gefaald heeft als t niet doorgaat...
Lastigdat we de precieze ins en outsourcen niet weten, de rol van zijn huidige club is ook niet echt duidelijk.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 januari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Mondeling akkoord is volgens mij ook een akkoord.
Morgen maar ff afwachten.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 13:42 schreef craven het volgende:
toch vindt ik dat t bestuur gefaald heeft als t niet doorgaat...
Te snel oordeel. Wat nou als Feyenoord simpelweg 'gebruikt' is?
biak
 biak - zondag 16 januari 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Dat is een gewoonte geworden bij Feyenoord Falen.
Op het veld, bij het bestuur bij de afhandelingen van contrakten, bij de scouting.
En ga zo maar door.
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 14:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Te snel oordeel. Wat nou als Feyenoord simpelweg 'gebruikt' is?
Precies, gudde heeft dan hoogstens iets te vroeg geroepen dat ze rond zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door hotjumper --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Die Simon is gewoon in de etalage gezet door z'n club, Feyenoord krijgt de illusie dat ze hem kunnen overnemen, en die jongen speelt zich in de kijkert. En de clubs zijn er uit en ineens....komt er een tussenpersoon, die dwarsligt...

Beetje Maffia misschien?
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 15:05 schreef FR-Henk het volgende:
Die Simon is gewoon in de etalage gezet door z'n club, Feyenoord krijgt de illusie dat ze hem kunnen overnemen, en die jongen speelt zich in de kijkert. En de clubs zijn er uit en ineens....komt er een tussenpersoon, die dwarsligt...

Beetje Maffia misschien?
welkom in de wereld van vandaag de dag
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - zondag 16 januari 2011 - 15:27   quote  deeplink  
Dit zou echt enorm klote zijn.. Hopelijk heeft Feyenoord al wat afspraken gemaakt met Újpest en/of Simon.. Het wordt de komende dagen gewoon duimen ben ik bang voor..

Ik heb er een hard hoofd in!
jo3h
 jo3h - zondag 16 januari 2011 - 15:29   quote  deeplink  
hij moet eens met zijn vuist op tafel slaan hij wil verder met simon maar beenhakker moet beslissen wie is er nu trainer been of beenhakkerhet zijn allebei slappelingen meer niet het leuke ventje uithangen kan die goed
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - zondag 16 januari 2011 - 15:39   quote  deeplink  
Babel naar Hoffenheim?

Ryan Babel verruilt mogelijk de Premier League voor de Bundesliga. De Nederlandse aanvaller, die bij Liverpool op een zijspoor is beland, staat op het verlanglijstje van 1899 Hoffenheim.

Als Ze nou gewoon Babel nemen, dan hebben ze Simon niet meer nodig en nemen wij Simon!!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 16 januari 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Ik teken er voor, nu Simon nog!
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - zondag 16 januari 2011 - 15:51   quote  deeplink  
pff... wel weer spannend zo..

Zelfs ook al hebben ze geen geld, toch maakt feyenoord het nog spannend op transfergebied.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 15:51 schreef Sanchos Diego het volgende:
pff... wel weer spannend zo..

Zelfs ook al hebben ze geen geld, toch maakt feyenoord het nog spannend op transfergebied.
En dat is ook een opmerkelijke invalshoek die nog wel eens wordt vergeten.
Harry 1966
 Harry 1966 - zondag 16 januari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Jammer dat ze bij feyenoord niet slagvaardig genoeg zijn hij gaat naar Duitsland ,
na deze misser mag Beenhakker van mij zeker weg heb niets aan al zijn ervaring en kennis
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 15:39 schreef Sanchos Diego het volgende:
Babel naar Hoffenheim?

Ryan Babel verruilt mogelijk de Premier League voor de Bundesliga. De Nederlandse aanvaller, die bij Liverpool op een zijspoor is beland, staat op het verlanglijstje van 1899 Hoffenheim.

Als Ze nou gewoon Babel nemen, dan hebben ze Simon niet meer nodig en nemen wij Simon!!!
denk dat dit 2 nogal verschillende spelers zijn qua styl en positie, daarbij wil ik wel graag nog aantekenen dat ik dus absoluut geen voorstander van die 020'er ben, maar dit puur ff terzijde
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - zondag 16 januari 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Wat duurt wachten dan lang he..?? Wanneer komen die verlossende woorden.. SIMON NU ECHT FEYENOORDER... He blijven gewoon hopen..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 16:55 schreef Harry 1966 het volgende:
Jammer dat ze bij feyenoord niet slagvaardig genoeg zijn hij gaat naar Duitsland ,
na deze misser mag Beenhakker van mij zeker weg heb niets aan al zijn ervaring en kennis
Ja, die Beenhakker heeft het bijvoorbaat allemaal gedaan. Eigenlijk doet Feyenoord ALTIJD alles fout, he.
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - zondag 16 januari 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:20 schreef gladdeharry het volgende:
Simon tekent morgen bij Feyenoord. Bron Radio Rijnmond
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Op zeker, of mitsen en maren?
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:22 schreef gladdeharry het volgende:
Heeft Been bij Rijnmond gezegd.Eerst half jaar huur.In lopende half jaar gaan ze deal uitwerken voor daarna.
Laten we hopen dat dit waar is...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door Sanchos Diego --
D-010
 D-010 - zondag 16 januari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Volgens Mario wel:

Krisztian Simon tekent maandag een contract bij Feyenoord. De Rotterdammers huren de Hongaarse aanvaller voor een half jaar van het Hongaarse Ujpest TE. Dat bevestigde trainer Mario Been tegenover RTV Rijnmond.
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - zondag 16 januari 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Dit staat zojuist op de site van Rijnmond

Simon tekent maandag bij Feyenoord
16 januari 2011

Krisztian Simon tekent maandag een contract bij Feyenoord. De Rotterdammers huren de Hongaarse aanvaller voor een half jaar van het Hongaarse Ujpest TE. Dat bevestigde trainer Mario Been tegenover RTV Rijnmond.

Daarmee reageert de oefenmeester op de geruchten dat Feyenoord naast Simon zou grijpen. Hongaarse media meldden dat Simon ook in de belangstelling staat van het Duitse TSG Hoffenheim. De Duitsers hadden volgens een Hongaarse sportkrant een bod van 700.000 euro uitgebracht dat door Ujpest is geaccepteerd. Ook andere Duitse clubs zouden belangstelling hebben voor Simon.

Simon was de afgelopen twee weken bij Feyenoord op proef en maakte een uistekende indruk op Mario Been. De Hongaar scoorde in het duel om de Zilveren Bal tegen Sparta en was ook in de oefenwedstrijd tegen een Omaanse selectie tijdens het trainingskamp van Feyenoord beslissend.

Mario Been verklaarde dat Simon maandag een overeenkomst tekent voor de een half jaar. In een later stadium wordt bekeken of een langer verblijf van de aanvaller in Rotterdam mogelijk is
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - zondag 16 januari 2011 - 17:32   quote  deeplink  
Wel hopen dat ze van te voren een prijs afspreken over een eventuele overname.. anders kan de prijs voor hem nog wel eens oplopne komend jaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door Sanchos Diego --
finsend
 finsend - zondag 16 januari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
Maar waarom tekent hij maandag bij Feyenoord als een bod van blijkbaar 700.000 is geaccepteerd?
Dat bod was dus onzin?
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:36 schreef finsend het volgende:
Maar waarom tekent hij maandag bij Feyenoord als een bod van blijkbaar 700.000 is geaccepteerd?
Dat bod was dus onzin?
Zouden we dan gewoon de media niet meer kunnen vertrouwen?
Xapter
 Xapter - zondag 16 januari 2011 - 17:41   quote  deeplink  
ik wacht maandag lekker af, als hij ergens anders tekent is het weer een grote faal van de directie!

We kunnen hier wel over blijven discussiëren, maar niemand weet toch wat er echt aan de hand is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door Xapter --
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:36 schreef finsend het volgende:
Maar waarom tekent hij maandag bij Feyenoord als een bod van blijkbaar 700.000 is geaccepteerd?
Dat bod was dus onzin?
ach, . . kranten hè
sevillana
 sevillana - zondag 16 januari 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zouden we dan gewoon de media niet meer kunnen vertrouwen?
nee!
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:41 schreef Xapter het volgende:
ik wacht maandag lekker af, als hij ergens anders tekent is het weer een grote faal van de directie!

We kunnen hier wel over blijven discussiëren, maar niemand weet toch wat er echt aan de hand is..
Dus zou het ook een grote nare truk van die Hongaren kunnen zijn.
vries60
 vries60 - zondag 16 januari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Maandag tekent hij en de rust keert weder.... Nu alle energie naar de eerstkomende wedstrijd en deze winnen aub!
Xapter
 Xapter - zondag 16 januari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:43 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dus zou het ook een grote nare truk van die Hongaren kunnen zijn.
Zou allemaal heel goed kunnen, lekker in de kijker gespeeld bij een laagvlieger in Nederland om vervolgens geld te vangen van middenmoters in grote competities
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:41 schreef Xapter het volgende:
ik wacht maandag lekker af, als hij ergens anders tekent is het weer een grote faal van de directie!

We kunnen hier wel over blijven discussiëren, maar niemand weet toch wat er echt aan de hand is..
Ja, Feyenoord heeft het ALTIJD gedaan, he.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zouden we dan gewoon de media niet meer kunnen vertrouwen?
Feyenoord.nl is op transfergebied uitsluitend betrouwbaar, daarom is ie er ook.
Vele van die andere flutsites zijn er om een gerucht op te pikken en uit te vergroten.
Minimaal de helft kan wat mij betreft opgeheven worden.
Xapter
 Xapter - zondag 16 januari 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, Feyenoord heeft het ALTIJD gedaan, he.
Moet je maar niet in de media verkondigen dat hij een grote PAREL is en goedkoop!
Vervolgens ongeveer elke dag van het trainingskamp zeggen dat hij gaat tekenen..
Hou het ff lekker allemaal stil! Wanderson was ook al zo'n drama.. volgens mij zijn de supporters toen 3 weken aan het lijntje gehouden doordat feyenoord bleef zeggen dat hij elk moment kon tekenen..
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:50 schreef Xapter het volgende:

[..]

Moet je maar niet in de media verkondigen dat hij een grote PAREL is en goedkoop!
Vervolgens ongeveer elke dag van het trainingskamp zeggen dat hij gaat tekenen..
Hou het ff lekker allemaal stil! Wanderson was ook al zo'n drama.. volgens mij zijn de supporters toen 3 weken aan het lijntje gehouden doordat feyenoord bleef zeggen dat hij elk moment kon tekenen..
Wanderson was ook hun schuld niet, was het probleem van die investeerders die konden geen bankgarantie overleggen.
Xapter
 Xapter - zondag 16 januari 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 17:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wanderson was ook hun schuld niet, was het probleem van die investeerders die konden geen bankgarantie overleggen.
Ze verkondigden toch elke dag ongeveer dat hij praktisch feyenoorder was?
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 januari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 18:00 schreef Xapter het volgende:

[..]

Ze verkondigden toch elke dag ongeveer dat hij praktisch feyenoorder was?
Tsja, op die bankgarantie na, was het ook geknipt en geschoren.
finsend
 finsend - zondag 16 januari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
Wanderson, gelukkig kwam die niet, daardoor hebben we Mitchell Schet terug kunnen halen. Wat een heerlijke voetballer is dat!
craven
 craven - zondag 16 januari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2011 - 15:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Precies, gudde heeft dan hoogstens iets te vroeg geroepen dat ze rond zijn.
en dat bedoel ik, dan faal je....
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - zondag 16 januari 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Ik ben blij als morgen eindelijk die handtekening gezet is..
Ben dan pas gerust..

Als we dan maar niet weer dit gezeur krijgen over zijn definitieve overname..
Hoop dat ze dat dan wel optijd regelen.. maar zal wel niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2011 door Sanchos Diego --
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - maandag 17 januari 2011 - 19:27   quote  deeplink  
Yes hij is binnen!

In iedergeval voor een half jaar!
Nu nog een halfjaar de tijd om hem voorgoed vast te leggen..

Weet iemand hoe het hier mee staat??
sevillana
 sevillana - maandag 17 januari 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 19:27 schreef Sanchos Diego het volgende:
Yes hij is binnen!

In iedergeval voor een half jaar!
Nu nog een halfjaar de tijd om hem voorgoed vast te leggen..

Weet iemand hoe het hier mee staat??
misschien iemand in 't maasgebouw
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - maandag 17 januari 2011 - 19:32   quote  deeplink  
Die ken ik niet persoonlijk helaas.
sevillana
 sevillana - maandag 17 januari 2011 - 19:35   quote  deeplink  
dan zullen we 't moeten afwachten . . . .
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 januari 2011 - 20:37   quote  deeplink  
article-1196755-058DCDF9000005DC-866_634x784.jpg

"Been wil niet verder met Simon"
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - maandag 17 januari 2011 - 21:15   quote  deeplink  
???
MMM
 MMM - woensdag 19 januari 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Simon: 'Ik ben er klaar voor'

Feyenoord-aanwinst Krisztian Simon heeft een hectische tijd achter de rug. Nadat hij in de wedstrijd om de Zilveren Bal tegen Sparta Rotterdam zijn visitekaartje afgaf door twee assists te geven en een doelpunt te maken, overtuigde hij de technische leiding van Feyenoord volledig tijdens het afgelopen trainingskamp in Oman. Woensdagavond kan de Hongaarse aanvaller zijn officiële debuut maken, nadat de afgelopen dagen de laatste formaliteiten van zijn overstap naar Feyenoord werden afgerond. Simon kijkt uit naar de wedstrijd tegen Ajax, zo vertelde hij een dag voor de wedstrijd in De Kuip. Ik weet dat dit de belangrijkste wedstrijd van het seizoen is, zei hij. Ik ben er klaar voor.

Simon is blij dat hij sinds afgelopen maandag officieel Feyenoorder is. Feyenoord is een heel goede stap in mijn carrière, vertelde hij. Ik denk dat ik bij deze club veel kan leren en een betere voetballer kan worden.

De Hongaar kreeg tijdens het trainingskamp in Oman een goede indruk van wat hem bij de Rotterdamse club het komende halfjaar te wachten staat. Simon: We hebben hard gewerkt met zijn allen. Voor mij was het een erg goede week, omdat ik mijn ploeggenoten en de trainer beter kon leren kennen.

Simon kende tot zijn komst naar Rotterdam het Nederlandse voetbal alleen van televisie. Hij kent de meeste clubs in de eredivisie en schat het niveau van de competitie hoog in. In Hongarije volgde hij met bijzondere interesse de verrichtingen van zijn landgenoot Balazs Dzsudzsak, die uitkomt voor PSV. Ik heb begrepen dat hij heel positief was over mij, ik vond het mooi om dat te horen, zei Simon. Ik heb hem nog niet persoonlijk gesproken, maar misschien ga ik hem deze week even bellen.

Simon zal woensdagavond naar alle waarschijnlijkheid als rechtsbuiten aan de aftrap verschijnen van de wedstrijd tegen Ajax. Dat is mijn favoriete positie, maar ik vind het ook geen probleem om op links te spelen. Dan kan ik naar binnen trekken en met rechts op doel schieten.

In Hongarije speelde Simon nooit voor meer dan tienduizend supporters, maar volgens de aanvaller is dat geen probleem. Het wordt tegen Ajax de eerste keer dat ik voor veertigduizend toeschouwers zal spelen, maar ik ben niet nerveus. Ik weet dat dit de belangrijkste wedstrijd van het jaar is. Ik ben er klaar voor.
Come on!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 19 januari 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Simon kom op jongen laat meteen zien tegen de joden wat je kunt!! Met 3 doelpunten en 4 assists ben ik blij ;-)
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - woensdag 19 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Ik heb echt zin hem vanaaf aan het werk te zien..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 januari 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Niet al te hoge verwachtingen...Tis een kereltje nog maar. 19 jaar.
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - woensdag 19 januari 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Weet iemand trouwens al of hij nou zijn cotract heeft verlengd bij zijn club??

Ik hoorde net dat hij zelf wel langer dan 6 maanden wil blijven.. Hopen dat Feyenoord het voor elkaar krijgt..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 januari 2011 - 07:25   quote  deeplink  
Wil Simon nog wel verder met Been?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been wil verder met Simon









0.0091631