BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer: Anita geen linksback

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 10 januari 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Daar waar Vurnon Anita onder Martin Jol het Nederlands elftal haalde als linksback, daar vindt Frank de Boer Anita niet op de linksbackplaats thuishoren. "Vurnon is een heel multifunctionele voetballer en ik heb hem tegen HSV als middenvelder en rechter vleugelverdediger benut. Hij is in mijn ogen geen linksback", aldus de trainer, die Urby Emanuelson en Daley Blind de voorkeur geeft. "Ik wil daar iemand hebben staan, die de bal met links beter kan controleren", zo liet Frank de Boer in De Telegraaf weten.

http://www.telegraaf.nl/telesport/8691668/____Anita_geen_linksback__.html?sn=telesport

ik heb persoonlijk nooit begrepen wat jol in hem zag als linksback!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 januari 2011 door verbrande harry --
Brandje
 Brandje - maandag 10 januari 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Volkomen logisch. Met een matige speler als Anita op links is al bijna onmogelijk om fatsoenlijk op te bouwen. Hij heeft steeds te veel tijd nodig om de bal aan te nemen zodat alles alweer vast staat.
Dus dat Jol hem als linksback opstelde is idd volkomen onbegrijpelijk. Ik vind het weer onbegrijpelijk dat hij uberhaupt bij Ajax speelt maar daar zijn de meningen over verdeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 januari 2011 door Brandje --
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 10 januari 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 11:43 schreef Brandje het volgende:
Volkomen logisch. Met een matige speler als Anita op links is al bijna onmogelijk om fatsoenlijk op te bouwen. Hij heeft steeds te veel tijd nodig om de bal aan te nemen zodat alles alweer vast staat.
Dus dat Jol hem als linksback opstelde is idd volkomen onbegrijpelijk. Ik vind het weer onbegrijpelijk dat hij uberhaupt bij Ajax speelt maar daar zijn de meningen over verdeeld.
nee joh je zit wel goed hoor...
MikeT
 MikeT - maandag 10 januari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Anita is een jongen die veel op inzet doet. Dat maakte goed als linksback (want Urby liep in het verleden te vaak te slapen) en hij geeft niet snel op in duels. Natuurlijk is hij geen linksback, maar verdedigend geeft hij meer zekerheid dan Urby. Helaas hebben we gewoon geen echte linksback
Brandje
 Brandje - maandag 10 januari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 12:33 schreef MikeT het volgende:
Anita is een jongen die veel op inzet doet. Dat maakte goed als linksback (want Urby liep in het verleden te vaak te slapen) en hij geeft niet snel op in duels. Natuurlijk is hij geen linksback, maar verdedigend geeft hij meer zekerheid dan Urby. Helaas hebben we gewoon geen echte linksback
Het leuke is dat de mindere goden altijd worden geprezen om hun inzet en werklust. De huidige trainer van onze club was ook geen geweldige verdedigende linksback maar het was wel een fantastische voetballer. Als ik mag kiezen als voetballiefhebber dan gaat mijn voorkeur echt uit naar een Daley Blind of Urby want laten we eerlijk zijn, zeker in de competitie, is het toch veel belangrijker of iemand fatsoenlijk een bal kan passen dan wat hij verdedigend kan omdat je toch veel vaker in balbezit bent dan de tegenstander.
Pietje
 Pietje - maandag 10 januari 2011 - 13:13   quote  deeplink  
Anita als linksback is destijds uit nood geboren. MikeT stelt het hierboven correct: we hebben simpelweg geen (goede) linksback. De enige die het op die positie naar behoren heeft gedaan is Urby Emanuelson, maar Jol koos ervoor om Anita daar te laten staan. Vaak schutterde hij, maar dat kun je Anita niet kwalijk nemen. Hij probeerde zo goed als mogelijk te presteren, maar als rechtsbenige middenvelder als linksback te moeten spelen... ik geef het je te doen! De enige die je het wèl kwalijk moet nemen is Jol, die hem op die plek liet verzuipen. Vele supporters hier schreeuwden al de naam: Daley Blind. Jong en gretig, ik denk dat hij op die positie in het elftal goed uit de voeten kan en eigenlijk alleen maar kan groeien. Kom op Frank de Boer, spreek je vertrouwen uit in Daley Blind en stel hem de komende weken op als linksback!
Brandje
 Brandje - maandag 10 januari 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 13:13 schreef Pietje het volgende:
Anita als linksback is destijds uit nood geboren. MikeT stelt het hierboven correct: we hebben simpelweg geen (goede) linksback. De enige die het op die positie naar behoren heeft gedaan is Urby Emanuelson, maar Jol koos ervoor om Anita daar te laten staan. Vaak schutterde hij, maar dat kun je Anita niet kwalijk nemen. Hij probeerde zo goed als mogelijk te presteren, maar als rechtsbenige middenvelder als linksback te moeten spelen... ik geef het je te doen! De enige die je het wèl kwalijk moet nemen is Jol, die hem op die plek liet verzuipen. Vele supporters hier schreeuwden al de naam: Daley Blind. Jong en gretig, ik denk dat hij op die positie in het elftal goed uit de voeten kan en eigenlijk alleen maar kan groeien. Kom op Frank de Boer, spreek je vertrouwen uit in Daley Blind en stel hem de komende weken op als linksback!
Of het nu wel of niet uit nood is geboren doet helemaal niks af aan het feit dat Anita op alle fronten tekort komt. Dat hij veel moet doen vanuit zijn werklust zegt al voldoende. Elke bal die hij aanneemt moet hij twee raken voordat hij hem onder controle heeft. Een pass over tien meter is vaak al te veel gevraagd. Een bal met de borst aannemen is 99 van de 100 keer balverlies.
Pietje
 Pietje - maandag 10 januari 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 13:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Of het nu wel of niet uit nood is geboren doet helemaal niks af aan het feit dat Anita op alle fronten tekort komt. Dat hij veel moet doen vanuit zijn werklust zegt al voldoende. Elke bal die hij aanneemt moet hij twee raken voordat hij hem onder controle heeft. Een pass over tien meter is vaak al te veel gevraagd. Een bal met de borst aannemen is 99 van de 100 keer balverlies.
Klopt. Dat ontken ik ook niet, maar Anita werd alleen maar het veld ingestuurd door de coach. Anita deed alleen maar zijn werk. Inderdaad: niet al te best... Echter, er is een alternatief. Ik hoop en verwacht dat de Boer dat ook constateert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 januari 2011 door Pietje --
MikeT
 MikeT - maandag 10 januari 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 13:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij komt te kort als linksback (eigenlijk voor de gehele linkerkant) maar ik zie hem als middenvelder nog wel terugkeren. Al weet ik niet of hij echt voldoende niveau heeft voor AJAX. Maar hij heeft als rechtbenige speler op links aanvallend nog wel eens wat laten zien. Dus ben benieuwd...

Ik vind btw ook dat blind een kans verdient op links. Misschien een optie om urby in wedstrijden te gebruiken waarin we veel op de helft van de tegenstander spelen (dus soms in competitie) en blind in wedstrijden waar ook goed verdedigd moet worden. Vergeet niet dat Urby weg zal gaan en dan hebben Blind, dus opleiden die jonge! (en vd Wiel kan ook verkochten worden, dus goede vervangers zijn welkom!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 januari 2011 door MikeT --
joduh
 joduh - maandag 10 januari 2011 - 18:16   quote  deeplink  
maar ik heb anita ook hele leuke dingen zien doen man......en zijn inzet is ook altijd zwaar ok!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 10 januari 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 18:16 schreef joduh het volgende:
maar ik heb anita ook hele leuke dingen zien doen man......en zijn inzet is ook altijd zwaar ok!!
Op z'n hotelkamer zeker?? :P
alibabba
 alibabba - maandag 10 januari 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 18:16 schreef joduh het volgende:
Anita wordt door velen onderschat inderdaad. Hij is pas 21 jaar en zit in een groeiproces. Als linksback heeft hij het toch niet verkeerd gedaan, maar het is niet zijn natuurlijke positie. Afgelopen zaterdag vond ik hem de 1e helft erg matig, maar zoals hij zelf aangaf, was het erg wennen en dat is normaal als je er al een hele tijd niet gespeeld hebt. Hij kan uit de voeten op het middenveld en als rechtsback, maar hij zou in een goed Ajax, vooral in Nederlandse competitiewedstrijden, ook als inschuivende centrale verdediger kunnen spelen. V.Basten heeft hem er destijds in de voorbereiding laten spelen, maar dat was toen niet zo'n succes. We zijn nu inmiddels 2 en een half jaar verder, dus Anita word alleen maar beter.
joduh
 joduh - maandag 10 januari 2011 - 21:14   quote  deeplink  
en ali?eigen jeugd he?ook wel belangrijk toch?
joduh
 joduh - maandag 10 januari 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 18:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Op z'n hotelkamer zeker?? :P
ja,met ons 2en toch hahahahahahah
Pietje
 Pietje - maandag 10 januari 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 21:15 schreef joduh het volgende:

[..]

Vertel???? Hahahaha
Maar even serieus. Anita is een voorbeeldige prof, een oer-Ajacied. Ik neem het op zich dan ook voor hem op. Als de coach/trainer zegt: je speelt linksback, dan doet Anita dat zo goed als mogelijk. Het is/was niet aan hem om de coach (Jol) op andere gedachten te brengen. Bovendien, eerlijk is eerlijk, bijna het gehele vorige seizoen speelde Anita ook linksback en behoorde met zijn maatjes achterin tot de minst gepasseerde verdediging. Dezelfde Anita... ;-) Maar ja, dit seizoen lukt het wel minder, en dat is ook een feit.
Technitacticus
 Technitacticus - dinsdag 11 januari 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Anita wordt niet zozeer onderschat, hij wordt overschat.Staat altijd aan de verkeerde kant van z'n man te verdedigen. Hij kan niet kort kaatsen en korte en lange passes zijn al helemaal niet zijn sterke kant.Wat je wel aan hem kunt zien is dat hij altijd op de training en in het krachthonk aanwezig is.Op zijn best is Vurnon een irritant in-de-weg-lopertje die bij Sparta op het rechter-middenveld misschien op zijn plaats is maar zeker bij Ajax te veel tekort komt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 11 januari 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 21:15 schreef joduh het volgende:

[..]

Wij met zn 2en op een hotelkamer met anita??

Als je niet om voetbal geeft, klinkt dit best geil denk......met Anita!

Maar voor iedereen die wel weet wie Anita is...... JODUH!!!! WAT ZEG JE NOU MAN???? IK WEET DAAR NIETS VAN HOOR!!!! GEK!!!

Hahahahahahahaha
Brandje
 Brandje - dinsdag 11 januari 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 20:13 schreef alibabba het volgende:

[..]

Anita wordt door velen onderschat inderdaad. Hij is pas 21 jaar en zit in een groeiproces. Als linksback heeft hij het toch niet verkeerd gedaan, maar het is niet zijn natuurlijke positie. Afgelopen zaterdag vond ik hem de 1e helft erg matig, maar zoals hij zelf aangaf, was het erg wennen en dat is normaal als je er al een hele tijd niet gespeeld hebt. Hij kan uit de voeten op het middenveld en als rechtsback, maar hij zou in een goed Ajax, vooral in Nederlandse competitiewedstrijden, ook als inschuivende centrale verdediger kunnen spelen. V.Basten heeft hem er destijds in de voorbereiding laten spelen, maar dat was toen niet zo'n succes. We zijn nu inmiddels 2 en een half jaar verder, dus Anita word alleen maar beter.
De beste jongen is al 21 en heeft de basistechnieken nog niet niet eens onder controle zoals fatsoenlijk een bal aannemen en passen. Dus een lachertje dat zo'n jongen bij Ajax speelt!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 11 januari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Ik heb altijd al aangegeven dat dit niet de positie is waar Anita behoord te spelen. De beste jongen heeft totaal geen body en word daardoor makkelijk overlopen. Neemt niet weg dat deze jongen wel altijd 110% inzet, passie en strijd tijdens de wedstrijden geeft. Dat is 1 van zijn grootste pluspunten.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 11 januari 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 11:01 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik heb altijd al aangegeven dat dit niet de positie is waar Anita behoord te spelen. De beste jongen heeft totaal geen body en word daardoor makkelijk overlopen. Neemt niet weg dat deze jongen wel altijd 110% inzet, passie en strijd tijdens de wedstrijden geeft. Dat is 1 van zijn grootste pluspunten.
mee eens hij is van origine middenvelder zeker geen verdediger.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 11 januari 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 11:07 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

mee eens hij is van origine middenvelder zeker geen verdediger.
Daarom schrijf ik Anita ook nog niet af. Deze jongen mag van mij zichzelf bewijzen op het middenveld. Qua inzet, strijd en passie weten we in ieder geval dat we een goede aan hem hebben.
Brandje
 Brandje - dinsdag 11 januari 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 11:19 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Daarom schrijf ik Anita ook nog niet af. Deze jongen mag van mij zichzelf bewijzen op het middenveld. Qua inzet, strijd en passie weten we in ieder geval dat we een goede aan hem hebben.
Ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat je het ziet zitten in iemand die nog geen bal fatsoenlijk kan controleren en passen.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 11 januari 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 11:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat je het ziet zitten in iemand die nog geen bal fatsoenlijk kan controleren en passen.
kan het zijn dat hij zich op de back positie niet lekker voelde en daarom bijna alles verkeerd deed?
Brandje
 Brandje - dinsdag 11 januari 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Nee dat is onmogelijk beste Harry. Je gelooft toch zelf niet dat, wanneer jij niet op je eigen positie speelt, je niet fatsoenlijk kan passen????
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 11 januari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 11:33 schreef Brandje het volgende:
Nee dat is onmogelijk beste Harry. Je gelooft toch zelf niet dat, wanneer jij niet op je eigen positie speelt, je niet fatsoenlijk kan passen????
ik heb urby ook regelmatig op de linksback zien spelen en raakte daar ook geen knikker dus!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 januari 2011 - 12:49   quote  deeplink  
en TOCH beste harry stelt elke trainer hem op.. zien ALLE trainers het dan zo verkeerd en heb jij meer verstand van voetbal dan trainers als Jol, vBasten, tencate, dehaan (ek jeugd en de OS) de boer. en wie we ook allemaal hebben gehad.. ?
Brandje
 Brandje - dinsdag 11 januari 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 11:36 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik heb urby ook regelmatig op de linksback zien spelen en raakte daar ook geen knikker dus!!
Urby heeft idd hele slechte wedstrijden gespeeld maar zijn basistechniek in dik in orde. Hij heeft geen drie kwartier nodig om een bal te controleren.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 11 januari 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 12:49 schreef nummer10 het volgende:
en TOCH beste harry stelt elke trainer hem op.. zien ALLE trainers het dan zo verkeerd en heb jij meer verstand van voetbal dan trainers als Jol, vBasten, tencate, dehaan (ek jeugd en de OS) de boer. en wie we ook allemaal hebben gehad.. ?
ja SNAP ik beste nummer10 maar urby is ook eigenlijk geen linksback(maar middenvelder) of was je dat vergeten,ook deze jongen is misbruikt door al die trainers die jij op noemt of was JIJ dat even VERGETEN.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door verbrande harry --
Pietje
 Pietje - dinsdag 11 januari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 15:34 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ja SNAP ik beste nummer10 maar urby is ook eigenlijk geen linksback(maar middenvelder) of was je dat vergeten,ook deze jongen is misbruikt door al die trainers die jij op noemt of was JIJ dat even VERGETEN.
Klopt, Harry! Urby is door bijna alle coaches van Ajax en (Jong) Oranje als "hoer" van het elftal gebruikt. Weliswaar steeds aan de linkerkant van het veld, maar toch. Hij moest steeds op een andere positie spelen en dat kwam zijn spel bepaald niet ten goede. Dat is overigens het nadeel van veelzijdigheid, want dat is Urby zeker!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 11 januari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 16:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, Harry! Urby is door bijna alle coaches van Ajax en (Jong) Oranje als "hoer" van het elftal gebruikt. Weliswaar steeds aan de linkerkant van het veld, maar toch. Hij moest steeds op een andere positie spelen en dat kwam zijn spel bepaald niet ten goede. Dat is overigens het nadeel van veelzijdigheid, want dat is Urby zeker!
pietje pietje pietje we worden kampioen...haha
Pietje
 Pietje - dinsdag 11 januari 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 16:11 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

pietje pietje pietje we worden kampioen...haha
Harry, Harry ik hoop zo met je mee, hoop zo met je mee, hoop zo met je mee ô ♫ ô ♫
Whahaha Op naar het Leidseplein!!!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 11 januari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 16:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Harry, Harry ik hoop zo met je mee, hoop zo met je mee, hoop zo met je mee ô ♫ ô ♫
ja word wel weer is tijd pietje.
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 11 januari 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Goed voor de bank
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 januari 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 20:13 schreef alibabba het volgende:

[..]

Haha zit in een groeiproces moeten we maar niet te letterlijk nemen;) Ok hij kan nog beter worden maar dat is niet moeilijk als je slecht bent. Het blijft een hele matige speler ook al heeft ie voor velen met werklust kunnen verbloemen dat ie niks is.
Roep het al lange tijd al voor vorig jaar mei topic: Anita wil nu eens niet vanaf curacao zien. Ben er blij dat ie geen linksback meer staat!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door Hummel10 --
remco k
 remco k - dinsdag 11 januari 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 12:49 schreef nummer10 het volgende:
Misschien omdat ze niet beter hadden? dat zou ook kunnen he, al moet ik zeggen, dat hij het nui eniet onverdienstelijk doet als back..
remco k
 remco k - dinsdag 11 januari 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 15:34 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

De Boer ziet dat toch echt anders dan jij tot nog toe, die vind hem gewoon de linksback van Ajax...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 11 januari 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

die dag heet het ook gewoon "PIETJES PLEIN" Hoppaaaaa!!!

Of Leidsche Piet!

BAM!! KAMPIOENEN!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
joduh
 joduh - dinsdag 11 januari 2011 - 22:19   quote  deeplink  
hahahah daa gaan we heen man....maar eerst ff naar de kamapietra....ff wat anders uitproberen man.....hahah anita ertussen........lekker altijd prijs!!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 11 januari 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Maar wel zonder mij man ga jij maar naar de soetra met anie
joduh
 joduh - dinsdag 11 januari 2011 - 22:28   quote  deeplink  
wtf is anie dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 11 januari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Anita=annie=arnie wat jij wil hoor,ga toch niet mee Hahahah
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 11 januari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 19:51 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer ziet dat toch echt anders dan jij tot nog toe, die vind hem gewoon de linksback van Ajax...
dan gaat frankie op dezelfde voet verder als de vorige trainers urby hoort eigenlijk niet op de linksback.
remco k
 remco k - dinsdag 11 januari 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 22:57 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

dan gaat frankie op dezelfde voet verder als de vorige trainers urby hoort eigenlijk niet op de linksback.
Daar heeft hij z'n gehele jeugd gespeeld, en zijn enige seizoen waarin hij een ruime voldoende haalde speelde hij daar ook, niet te vergeten, dat dit de positie is waar hij speelde in het NL elftal, wat weer stopte toen meneer zelf vond dat hij geen back was.

Vrijwel iedere trainer, vind dat hij een back is, omdat hij 0,0 rendement heeft als middenvelder laat staat als buitenspeler.

Urby hoort wel degelijk op de linksback positie, alleen vind meneer zichzelf daar te goed voor, maar is bij lange na niet goed genoeg voor 1 van de andere posities aan de linkerkant.

Urby moet gewoon niet zo eigenwijs doen, en zonder gemopper zich gaan richten op de linksback positie, dan speelt hij binnen de kortste keren, bij een andere club en in het NL elftal, en dat gaat hij ook niet redden op een andere positie.

Hij is er altijd voor opgeleid, en de andere posities waren uitzonderingen, niet de backpositie.
alibabba
 alibabba - woensdag 12 januari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2011 - 21:14 schreef joduh het volgende:
en ali?eigen jeugd he?ook wel belangrijk toch?
Zekers Joduh! De Jeugd heeft de toekomst man:):)
alibabba
 alibabba - woensdag 12 januari 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 10:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

De beste jongen is al 21 en heeft de basistechnieken nog niet niet eens onder controle zoals fatsoenlijk een bal aannemen en passen. Dus een lachertje dat zo'n jongen bij Ajax speelt!!!
Ik wil dat brandje best blussen hoor Brandje, maar ik heb er nu eigenlijk geen zin in:):). Ik ben moe en ga slapen!
alibabba
 alibabba - woensdag 12 januari 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik wist wel dat je kon zingen Pietje:):)
alibabba
 alibabba - woensdag 12 januari 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 19:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha zit in een groeiproces moeten we maar niet te letterlijk nemen;) Ok hij kan nog beter worden maar dat is niet moeilijk als je slecht bent. Het blijft een hele matige speler ook al heeft ie voor velen met werklust kunnen verbloemen dat ie niks is.
Roep het al lange tijd al voor vorig jaar mei topic: Anita wil nu eens niet vanaf curacao zien. Ben er blij dat ie geen linksback meer staat!!
Wat een gelummel Hummel..... Nee joh, ik respecteer je mening en we zullen wel zien hoever Anita over 3 jaar is! Oke? Laterssssss:):)
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 01 februari 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Ik vind het wat overdreven om Anita nu ineens een matige voetballer te noemen. Ik denk dat die jongen zeker wel kwaliteiten heeft. Dat hij te lang doet over aannemen en doorspelen komt volgens mij voornamelijk omdat hij aan de verkeerde kant van het veld staat. Als rechtsback denk ik dat hij best wel een goede stand-in zou kunnen zijn voor Greg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer: Anita geen linksback

0.0082781