|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Loran,Feher en Kolkka mogen transfervrij weg na dit seizoen welke nemen we. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
kolkka heeft het de eerste keer al redelijk verbruikt bij mij.. Denk niet dat we op ze zitten te wachten |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
geen van allen
Feher is al 35 Kolkka is al 36 Loran zie ik geen versterking in |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ja en charisteas wil ook dolgraag terug. schei nou toch effe uit man. alleen maar afval waar je nu mee aan komt |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wil je ze nemen? Zo.... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Breng Leo alsjeblieft niet op ideeen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
jah deze zijn idd echt goed!!!!!alleen voor op de tribune als toeschouwer |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een ramp was Kolkka hier zeg.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja, en niet alleen op het forum. vond hem in de kuip ook ronduit kut ;-) |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
als je er 1 van nac moet halen. neem dan amoah |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
NEE niemand .Eerst maar eens kijken of we simon kunnen behouden |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: klap met de sleggert gehad? hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Kan je zien hoe laag de lat is komen te liggen in de loop van dit seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
stel dat ujpest ziet dat simon goed speelt is er dan een optie dat simon weer terug gaat naar ujpest |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 21:20 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:stel dat ujpest ziet dat simon goed speelt is er dan een optie dat simon weer terug gaat naar ujpest Als hij wil wel, moet ie bijtekenen |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
ik denk dat we simon gewoon onderschatten 1 wedstrijd goed beteknt ook niet meteen een topper |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 21:34 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:ik denk dat we simon gewoon onderschatten 1 wedstrijd goed beteknt ook niet meteen een topper overschatten wel ja. ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hij heeft bij mij in de klas gezeten Obiku,ik weet het bijna zekers. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lijkt erop dat hij de obiku topics van een tijdje terug goed heeft bestudeert. hahaha. ik mag die Feyenoord Rotterdam wel! goeie topic!! FeyenoordRotterdam///held |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 21:46 schreef obiku010 het volgende:[..] lijkt erop dat hij de obiku topics van een tijdje terug goed heeft bestudeert. hahaha. ik mag die Feyenoord Rotterdam wel! goeie topic!! FeyenoordRotterdam///held :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 21:46 schreef obiku010 het volgende:[..] lijkt erop dat hij de obiku topics van een tijdje terug goed heeft bestudeert. hahaha. ik mag die Feyenoord Rotterdam wel! goeie topic!! FeyenoordRotterdam///held Ja maar het had echt af geweest met de mogelijke trugkeer van Lucius.. feyenoordRotterdam//helt |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ja dat wel ja. hahahaha. maar het is nooit te laat om er alsnog over te beginnen. hij leert snel man. in potentie kan hij nog veel beroemder worden als ik. hahahaa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker maar dan moet hij wel met een nieuw clublied komen.... Gezongen door de legioens held peter Beense ofzo haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 21:46 schreef obiku010 het volgende:[..] lijkt erop dat hij de obiku topics van een tijdje terug goed heeft bestudeert. hahaha. ik mag die Feyenoord Rotterdam wel! goeie topic!! FeyenoordRotterdam///held Hahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahaha die dikke vetklep!! maar wel in potentie geschikt voor de middencircel. (de stip is gewoon net effe te klein) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 21:57 schreef obiku010 het volgende:hahahahaha die dikke vetklep!! maar wel in potentie geschikt voor de middencircel. (de stip is gewoon net effe te klein) idd gevaarlijk,strak de mooiste grasmat van het land naar de klote voor een toegift van die dikke... |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
jongens ik ben begonnen met het schrijven van een liedje maar zingen doe ik niet aan dat laat ik aan jullie over |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 22:03 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:jongens ik ben begonnen met het schrijven van een liedje maar zingen doe ik niet aan dat laat ik aan jullie over jozo en rovert zijn de seremoniemasters.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahaha, en het chari en jozo holding bv. wil graag zijn bijdrage doen door de frogettes te sturen voor vocale begeleiding. komt goed. ga er gelijk achteraan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 22:09 schreef obiku010 het volgende:[..] hahaha, en het chari en jozo holding bv. wil graag zijn bijdrage doen door de frogettes te sturen voor vocale begeleiding. komt goed. ga er gelijk achteraan hoe zit het met geer en goor voor de eindknallert.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
die gore heeft aarsproblemen. heel ze stem is weg. maar geer aanvullend met de overige leden van los angelos (de band van goor) doet ons ook kippevel bezorgen als ze uit volle borst cock vd palm zijn wereld hit beginnen te zingen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahahaha los angelos,zit toch de zus van de Wolf bij?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na de ziekte van Goor zijn ze verder gegaan als Los Anuslos. Zal de zus van De wolf leuk vinden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 22:20 schreef FR-Henk het volgende:Na de ziekte van Goor zijn ze verder gegaan als Los Anuslos. Zal de zus van De wolf leuk vinden.
zie links ,de zus van john.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heren, heren, . . . 't niveau daalt! geer en goor ??? is er niks anders beschikbaar? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oh!!! @Obiku en nu? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geer en Goor áls eindknallert de lucht in? Graag. Opletten voor terugdalen naar aarde. Kzal niet met suggesties komen, is mijn smaak effe te veel Ron Jans voor... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 22:32 schreef FR-Henk het volgende:Geer en Goor áls eindknallert de lucht in? Graag. Opletten voor terugdalen naar aarde. Kzal niet met suggesties komen, is mijn smaak effe te veel Ron Jans voor... Dan kan jij Obiku`s happy topics nog niet Henk hahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: of dit misschien?
en dit natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 januari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja uiteraard,ik ben er weer.... The amazing stroopwafels///HELDEN!!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
voor de liefhebbert!! gaat over fer en wijnaldum en vlaar. ze moeten gewoon blijven!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 22:43 schreef obiku010 het volgende:[ filmpje ] voor de liefhebbert!! gaat over fer en wijnaldum en vlaar. ze moeten gewoon blijven!! afgekeurd!!! . . too much gay . . . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 22:43 schreef obiku010 het volgende:[ filmpje ] voor de liefhebbert!! gaat over fer en wijnaldum en vlaar. ze moeten gewoon blijven!! glibberige jongens, hoor obiku. doen me idd aan fer, wijnaldum en Vlaar denken.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
(alleen voor mensen een 21inch scherm) maar wat word dat genieten op de open dag. een echt rotterdams volksfeestje. uiteraard is dit nummer opgedragen aan bruins |
|
|
|