BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoordfans woedend op redacteur lokale omroep

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
D-010
 D-010 - dinsdag 11 januari 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Een redacteur van een lokale omroep uit Mijdrecht heeft zich de woede van talloze Feyenoord-fans op de hals gehaald, door een misplaatste grap over de uitvaart van Coen Moulijn.
Ferry Mulder vroeg zich vorige week op Twitter af of ze Moulijn niet beter in de brand in Moerdijk hadden kunnen smijten. Dat had de kosten van het crematorium gescheeld.
Direct na het plaatsen van zijn internetbericht kreeg hij talloze woedende reacties en zelfs dreigementen.

Ongelofelijk triest en respectloos van die gozert
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 11 januari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Die vent kan beter een stuk uit de buurt van de Kuip blijven.
Hoe kan je zo onrespectvol zijn over iemand die net is overleden en ook nog eens nooit iets fout heeft gedaan!
Vnny
 Vnny - dinsdag 11 januari 2011 - 10:53   quote  deeplink  
wat een tievushond zeg!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 11 januari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
De meeste enge ziektes voor die gozer!!
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 11 januari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Een naam om niet te vergeten dus!!!
Hij komt de verkeerde(?)(of mij!) nog wel tegen!
God..... wat zal hij branden!
Handen af van onze Coen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 11 januari 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Precies!! Allebei de handen op zijn ogen!!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 11 januari 2011 - 11:04   quote  deeplink  
ik zeg met een mannetje of 30 even kijken bij zijn omroepje. zie het als een uitje! wie gaat ermee? (niet allemaal tegelijk)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door FR-Han --
JanM
 JanM - dinsdag 11 januari 2011 - 11:10   quote  deeplink  
Gratis facelift?
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 11 januari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
Zal het hem netjes eerst vragen...........maar wacht nooit zijn antwoord af!
Sla hem gelijk de touwtyphus!!!
KKL
 KKL - dinsdag 11 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
mulder.jpg

Ferry Mulder
Botdrager 6, 3641 LA Mijdrecht
Telf. 0297-286318

Ferry is geboren op 31 januari 1957 in Utrecht. Na een aantal jaren daar en in Kockengen te hebben gewoond, is hij rond zijn 14e jaar verhuisd naar Mijdrecht. Hij is getrouwd en heeft 2 zonen en werkt als zelfstandig gevestigd belastingadviseur in Amsterdam en Mijdrecht terwijl, zijn vrouw als part-time tandartsassistente in Amsterdam werkt .

In de afgelopen jaren heeft Ferry een aantal bestuursfuncties bekleed. Zo is hij bestuurslid geweest bij de Openbare Bibliotheek Mijdrecht, voorzitter van de Ledenraad van de Vereniging Veronica, bestuurslid bij diezelfde vereniging, en tot 1 januari 2006 bestuurslid bij de Openbare Bestuurscommissie Openbaar Onderwijs van de Ronde Venen.

Van jongsaf aan is Ferry geinteresseerd in politiek. Met deze interesse heeft hij tot nu toe niet veel gedaan. Hij is geen lid van een landelijke politieke partij, maar heeft zich nu aangemeld bij de PvdA-GroenLinks-Combinatie, omdat hij zich aangesproken voelde door het feit dat onafhankelijke (niet partijgebonden) maar toch progressief denkende personen zich bij de PvdA-GroenLinks-Combinatie welkom weten.

Het woord dorpspolitiek heeft vaak een negatieve bijklank. Naar de mening van Ferry is dit niet terecht. Dorpspolitiek heeft directe invloed op de inwoners van een gemeente. Dichterbij de mensen kan de politiek niet komen en andersom.

Vanuit zijn voorgaande bestuursfuncties heeft Ferry grote interesse in de portefeuille Welzijn, en met name voor het onderwijs.
D-010
 D-010 - dinsdag 11 januari 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 11:27 schreef KKL het volgende:
[ afbeelding ]

Ferry Mulder
Botdrager 6, 3641 LA Mijdrecht
Telf. 0297-286318

Ferry is geboren op 31 januari 1957 in Utrecht. Na een aantal jaren daar en in Kockengen te hebben gewoond, is hij rond zijn 14e jaar verhuisd naar Mijdrecht. Hij is getrouwd en heeft 2 zonen en werkt als zelfstandig gevestigd belastingadviseur in Amsterdam en Mijdrecht terwijl, zijn vrouw als part-time tandartsassistente in Amsterdam werkt .

In de afgelopen jaren heeft Ferry een aantal bestuursfuncties bekleed. Zo is hij bestuurslid geweest bij de Openbare Bibliotheek Mijdrecht, voorzitter van de Ledenraad van de Vereniging Veronica, bestuurslid bij diezelfde vereniging, en tot 1 januari 2006 bestuurslid bij de Openbare Bestuurscommissie Openbaar Onderwijs van de Ronde Venen.

Van jongsaf aan is Ferry geinteresseerd in politiek. Met deze interesse heeft hij tot nu toe niet veel gedaan. Hij is geen lid van een landelijke politieke partij, maar heeft zich nu aangemeld bij de PvdA-GroenLinks-Combinatie, omdat hij zich aangesproken voelde door het feit dat onafhankelijke (niet partijgebonden) maar toch progressief denkende personen zich bij de PvdA-GroenLinks-Combinatie welkom weten.

Het woord dorpspolitiek heeft vaak een negatieve bijklank. Naar de mening van Ferry is dit niet terecht. Dorpspolitiek heeft directe invloed op de inwoners van een gemeente. Dichterbij de mensen kan de politiek niet komen en andersom.

Vanuit zijn voorgaande bestuursfuncties heeft Ferry grote interesse in de portefeuille Welzijn, en met name voor het onderwijs.
Goed bezig !! Denk dat het wel druk word voor zijn deur vanavond als ik zo al die reacties lees haha :-D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door D-010 --
JanM
 JanM - dinsdag 11 januari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Oeps
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 11 januari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
@KKL: bedankt maat...........ik ga ff verder!
Vnny
 Vnny - dinsdag 11 januari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
echt een kop om op te stompen!
just-me
 just-me - dinsdag 11 januari 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Hier een interview met deze Ferry Mulder:
http://twaud.io/qZFd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door just-me --
Vnny
 Vnny - dinsdag 11 januari 2011 - 11:51   quote  deeplink  
ooohhh het is humor, zou hij het ook leuk vinden als zijn vader net dood is om hier een grap over te lezen. Wat een popi jopie zeg, hij doet er allemaal heel luchtig over, ben benieuwd hoe luchtig hij doet als er straks 20 man op de stoep staat.
Milo
 Milo - dinsdag 11 januari 2011 - 12:00   quote  deeplink  
de eerste belletjes zijn al de deur uit!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 11 januari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
hopen dat er ook een foto word geplaatst van na het bezoek! zou hem boven me bed hangen. de matgeslagen pipofoto van ferry muldert. in stores soon!!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 11 januari 2011 - 12:30   quote  deeplink  
hij is heel impulsief hoor ik net. mooi!!! dat zijn wij ook!
de kromme 73
 de kromme 73 - dinsdag 11 januari 2011 - 12:30   quote  deeplink  
die schijt zich nu al in zn broek,heeft zn excuses al gemaakt???zal nie lang duren denk ik.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 11 januari 2011 - 12:34   quote  deeplink  
die lampelul wuift het weg. iedereen maakt grappen zegt hij. maar hij zit in een media functie. dus kan hij dit niet maken. ik zeg straffen!!! hij moet smeken om vergeving!!! en dat moet oen mobiel opgenomen worden en op you tube. wedden dat er veel hits komen erop
KKL
 KKL - dinsdag 11 januari 2011 - 12:37   quote  deeplink  
hou het netjes jongens!

deze man is ook vader van 2 kinderen.

excuses mag hij wel maken aan de nabestaanden van dhr.Moulijn.

maar met geweld los je niets op!

want wij zijn Feynoord supporters dus altijd de schuldige.
ovi
 ovi - dinsdag 11 januari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 12:37 schreef KKL het volgende:
hou het netjes jongens!

deze man is ook vader van 2 kinderen.

excuses mag hij wel maken aan de nabestaanden van dhr.Moulijn.

maar met geweld los je niets op!

want wij zijn Feynoord supporters dus altijd de schuldige.
Beetje dom om zulke grappen te maken .
Lekker voorbeeld ook voor de kinderen.
KKL
 KKL - dinsdag 11 januari 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 12:50 schreef ovi het volgende:

[..]

Beetje dom om zulke grappen te maken .
Lekker voorbeeld ook voor de kinderen.
"Ferry grote interesse in de portefeuille Welzijn, en met name voor het onderwijs"

Het is gewoon een heel zielig ventje...
ovi
 ovi - dinsdag 11 januari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 12:56 schreef KKL het volgende:

[..]

"Ferry grote interesse in de portefeuille Welzijn, en met name voor het onderwijs"

Het is gewoon een heel zielig ventje...
Precies.........
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - dinsdag 11 januari 2011 - 13:13   quote  deeplink  
jongens laten we geen gekke dingen gaan doen
een geweldig eerbetoon als adt van afgelopen zaterdag laat zien hoe wij als feyenoord supporters zijn.
gebeurd er nu iets negatiefs zal dit ook breed uitgemeten in de media komen met als gevolg een grote smet op een unieke ceremonie voor COEN EN ZIJN FAMILIE

Wij zijn FEYENOORD.

Hij zal ongetwijfeld zijn excuses gaan / moeten maken richting coen en de familie en ons.

wij zijn groter dan een simele ziel als Ferry die het verstand van een visstick blijkt te hebben.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 11 januari 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 13:32 schreef conjoswa het volgende:
WAT EEN KK LIJER ALS IK HEM ZIE SWA IK KILL EM AMATI SAHBE KANKER ZOOI
beetje jammert deze post. A je capslock
B je taalgebruik
C als je hem ziet ja. die zie je nooit. makkelijk lullen
D wees dan zo stoer en ga er heen!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 11 januari 2011 - 13:42   quote  deeplink  
graag gedaan ;-)
D-010
 D-010 - dinsdag 11 januari 2011 - 14:04   quote  deeplink  
Ferry Mulder beleeft zware tijden. De redacteur van een lokale omroep uit Mijdrecht heeft zich de woede van talloze Feyenoord-fans op de hals gehaald, door een misplaatste grap over de uitvaart van Coen Moulijn. Dat meldt AD Sportwereld dinsdagmorgen.
Mulder vroeg zich af of men het overleden clubicoon niet beter in de brand in Moerdijk hadden kunnen smijten. Dat had de kosten van het crematorium gescheeld'. Direct na het plaatsen van zijn internetbericht kreeg hij talloze woedende reacties en zelfs dreigementen. Mulder heeft zelfs de tip gekregen onder te duiken, maar heeft dat advies in de wind geslagen.
De redacteur blijft bij zijn opmerking, die hij op persoonlijke titel maakte. Het was misschien geen fijnzinnige opmerking, maar het is mijn humor. Ik kan me wel voorstellen dat mensen die mij niet kennen, er de humor niet van inzien. Achteraf gezien is de opmerking minder geslaagd, maar het is dan laf om daar dan weer excuses voor te gaan maken.

Laf om excuses te maken ??
Humor ??

Ik zie er de humor niet van in, als een van jou familie leden overlijdt maken wij ook geen misplaatste grappen!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 11 januari 2011 - 14:05   quote  deeplink  
Humor? Ferry met een Tumor!
Marco vd L
 Marco vd L - dinsdag 11 januari 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Respectloos gewoon!
sevillana
 sevillana - dinsdag 11 januari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 12:37 schreef KKL het volgende:
hou het netjes jongens!

deze man is ook vader van 2 kinderen.

excuses mag hij wel maken aan de nabestaanden van dhr.Moulijn.

maar met geweld los je niets op!

want wij zijn Feynoord supporters dus altijd de schuldige.
vrees toch dat hij van iemand wel een soort rekening gepresenteerd gaat krijgen . . . . . .
Tejo
 Tejo - dinsdag 11 januari 2011 - 15:02   quote  deeplink  
Voordat er iemand in de auto springt: Op het adres dat op internet circuleert woont Ferry al enkele jaren niet meer....
D-010
 D-010 - dinsdag 11 januari 2011 - 15:04   quote  deeplink  
in detelefoongids staat ook een ander adres, maar laten we nou maar geen stomme dingen doen
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 11 januari 2011 - 15:20   quote  deeplink  
hij is zelfstandig ondernemert. dus altijd te vinden.... uiteraard raad ik dat af ;-)
de flh
 de flh - dinsdag 11 januari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 14:58 schreef sevillana het volgende:

[..]

vrees toch dat hij van iemand wel een soort rekening gepresenteerd gaat krijgen . . . . . .
yep en deze topic helpt ook niet echt.. al te veel woorden aan vuil gemaakt.

ferry wie?
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 11 januari 2011 - 15:57   quote  deeplink  
Natuurlijk moeten ze die gozer opsluiten en nooit meer loslaten, maar als dit over Johan Cruijff gezegd was hadden we waarschijnlijk hetzelfde gezegd dus ik zou het lekker laten gaan.
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - dinsdag 11 januari 2011 - 16:01   quote  deeplink  
jalalalala
jalalalalalalalala
jalalalalaljajalalalala
Heeej ferry mulder, vieze vuile K*n*er jood,
Heej ferry mulder, feyenoord word je dood!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 11 januari 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 15:57 schreef Quiroz het volgende:
Natuurlijk moeten ze die gozer opsluiten en nooit meer loslaten, maar als dit over Johan Cruijff gezegd was hadden we waarschijnlijk hetzelfde gezegd dus ik zou het lekker laten gaan.
daar heb je wel gelijk in!! quiroz de wijze heeft gesproken. het orakel.. ;-)
Milo
 Milo - dinsdag 11 januari 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 12:37 schreef KKL het volgende:
hou het netjes jongens!

deze man is ook vader van 2 kinderen.

excuses mag hij wel maken aan de nabestaanden van dhr.Moulijn.

maar met geweld los je niets op!

want wij zijn Feynoord supporters dus altijd de schuldige.
ja maar jij post zijn gegevens vriend! helaas voor ferry, klapjes gaat hij krijgen!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 11 januari 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 16:07 schreef Milo het volgende:

[..]

ja maar jij post zijn gegevens vriend! helaas voor ferry, klapjes gaat hij krijgen!
adres schijnt niet meer te kloppen. maar hij is redelijk bekent. eigen bedrijfje. kan nooit moeilijk zijn. waar een wil is, is een weg

uiteraard is obiku vredelievend en zou ik hem verzoeken op zijn knieen exuses te maken aan nabestaanden, kennissen, supporters, en de club feyenoord!! dat op video zou mij genoeg voldoening geven. dan is hij gelijk zijn "eer" kwijt. dat is beter als hengsten op zijn kale bats.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door FR-Han --
Milo
 Milo - dinsdag 11 januari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 16:12 schreef obiku010 het volgende:

[..]

adres schijnt niet meer te kloppen. maar hij is redelijk bekent. eigen bedrijfje. kan nooit moeilijk zijn. waar een wil is, is een weg
idd zijn goede gegevens zijn al lang bekend!
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - dinsdag 11 januari 2011 - 16:16   quote  deeplink  
voor de gene die twitter hebben! Zijn naam op twitter is Redlum25, ik neem aan dat vele hem wel ff mogen bedrijgen op twitter! RIP COEN MOULIJN! NEVER WALK ALONE
Milo
 Milo - dinsdag 11 januari 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 16:16 schreef $-Smurf-$ het volgende:
voor de gene die twitter hebben! Zijn naam op twitter is Redlum25, ik neem aan dat vele hem wel ff mogen bedrijgen op twitter! RIP COEN MOULIJN! NEVER WALK ALONE
jaja bekend hier
KKL
 KKL - dinsdag 11 januari 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 16:07 schreef Milo het volgende:

[..]

ja maar jij post zijn gegevens vriend! helaas voor ferry, klapjes gaat hij krijgen!
niet doen!!!!

hahahaaaaaa
just-me
 just-me - dinsdag 11 januari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
http://twitter.com/#!/search/Redlum25

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door just-me --
sevillana
 sevillana - dinsdag 11 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 - 16:07 schreef Milo het volgende:

[..]

ja maar jij post zijn gegevens vriend! helaas voor ferry, klapjes gaat hij krijgen!
tsja, . . normaal gesproken krijg je tijdens je opvoeding mee; "wie z'n kont brand moet op de blaren zitten"
rv1992
 rv1992 - dinsdag 11 januari 2011 - 17:49   quote  deeplink  
PaulFMulder: @Redlum25 bovendien, er wonen in mijdrecht zoveel afca hooligans, dat een beetje kakkerlak zich niet durft te vertonen..hahaha

nog zo'n monghool die beidehand gaat lopen doen.. Ik zou zeggen: Twee voor de prijs van 1!
maassluis
 maassluis - dinsdag 11 januari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
straf moet hij krijgen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 11 januari 2011 - 18:25   quote  deeplink  
Botdrager 6, 3641 LA Mijdrecht

Das verdomme een ent weg!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoordfans woedend op redacteur lokale omroep









0.0103960