|
|
verbrande harry
|
|
|
'Ik blijf bij Ajax', liet Luis Suarez nog maar een keer aan de wereld weten afgelopen week. Vooralsnog maakte de Uruguayaan die woorden telkens waar. Volgens Engelse media is er echter een biedingswedloop bezig tussen Liverpool en Tottenham Hotspur om de gewezen aanvoerder van de Amsterdammers aan te trekken.
De clubs zouden zeker 23 miljoen euro over hebben voor de Ajacied, terwijl de vraagprijs van Ajax 20 miljoen euro bedraagt volgens de tabloids. Suarez zou een voorkeur hebben voor Tottenham omdat hij zijn dochter graag in Londen zou willen opvoeden.
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/48349/-23-miljoen-ligt-klaar-voor-suarez-.html
de vi beweert,gaat het dan toch serieus worden?? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ajax.nl ...
De rest van die tabloids kunnen me gestolen worden |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja weet ik,maar de vi neemt het toch over...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Vergeet niet dat VI.nl tegenwoordig de Prive en Story van Nederland is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ook als gerucht maar goed we zien het wel. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: kijk ik hoop dat hij blijft maar waar rook is is vuur mannen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Luis gaat eerst de titel pakken met Ajax voordat hij gaat, let maar op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 11:51 schreef Rogier het volgende:Luis gaat eerst de titel pakken met Ajax voordat hij gaat, let maar op. [/quote ik hoop dat je gelijk heb man...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
kwil wel eens zien wat er gebeurt en of de boer nog versterking mag/wil halen... zowieso denk ik dat deze zomer er wel ingekocht gaat worden aangezien veel contracten aflopen.. iemand trouwens enig idee wanneer die van lindgren afloopt ? |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
ik hoop morgen. wat een drama dat hij nog opgesteld wordt. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: whahaha inderdaad. Lindgren mag van mij ook vertrekken. Geen toegevoegde waarde in het elftal. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vandaar mijn vraag ook ... :) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
sno, silva?, lindgren, atouba, olequer, ooijer.. allemaal weg hoop ik... denk dat we genoeg kwaliteit in de jeugd hebben mochten er blessure gevallen zijn... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Zijn contract loopt nog tot 30 juni 2012. Hopelijk vinden we een koper die hem voor een appel en een ei wil overnemen. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
blijft niet veel over op de 19e he? |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 12:46 schreef nummer10 het volgende:sno, silva?, lindgren, atouba, olequer, ooijer.. allemaal weg hoop ik... denk dat we genoeg kwaliteit in de jeugd hebben mochten er blessure gevallen zijn... Silva en Ooijer ben ik het niet met je eens, Silva is een goede stand in voor vd Wiel en weet zijn plaats net als Ooijer die hoopt af en toe minuutjes te pakken en verder zich richt op het helpen opbouwen van het team. En zijn ervaring probeert over te brengen op de jongere jongens! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
anita goeie standin voor vdwiel.. ooijer ? wat kan zo iemand nou GOED overbrengen aan de jonge jongens het is een waardeloze verdediger.. :X |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jezus leef jij ook nog steeds. Hadden ze met oud en nieuw geen vuurwerkbom voor jouw over? Tief toch op naar je eigen forum ipv hier te lopen stoken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ga jij ff lekker je schaamharen kammen!
Er blijft inderdaad niet veel van jullie over de 19e! |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Een lijst met de spelers van wie hun contract afloopt in de zomer van 2011:
Emanuelson Ooijer Tainio Suk Oleguer Zeegelaar Donald Bonevacia Atouba Bodul Ozbiliz Sno Jozefzoon Wielaert
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax
Dit is een aardig lijstje. Maar een aantal zal een verlenging aangeboden krijgen.
Al met al kan Ajax met een schone lei beginnen in 2011/2012!
Mooi vooruitzicht, dacht ik zo.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Bonevacia, Ozbiliz en Josefzoon verlengen. De rest mag lekker wieberen.
ps Volgens mij loopt het contract van Rodney Sneijder ook af in 2011 |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Dat kan kloppen maar hij is niet bij Ajax 1 opgenomen. Derhalve niet te vinden op Wikipedia.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
josefzoon, bonevacia, ozbiliz, (vind wel zonde van donald had er veel van verwacht) evenals zegelaar, ema mag bij tekenen maar dat gaat hij niet doen |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 13:33 schreef BRW het volgende:Een lijst met de spelers van wie hun contract afloopt in de zomer van 2011: Emanuelson Ooijer Tainio Suk Oleguer Zeegelaar Donald Bonevacia Atouba Bodul Ozbiliz Sno Jozefzoon Wielaert Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_AjaxDit is een aardig lijstje. Maar een aantal zal een verlenging aangeboden krijgen. Al met al kan Ajax met een schone lei beginnen in 2011/2012! Mooi vooruitzicht, dacht ik zo.. Ik zou alleen Ooijer houden en Ozbilic, de rest kan weg. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 13:06 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] Silva en Ooijer ben ik het niet met je eens, Silva is een goede stand in voor vd Wiel en weet zijn plaats net als Ooijer die hoopt af en toe minuutjes te pakken en verder zich richt op het helpen opbouwen van het team. En zijn ervaring probeert over te brengen op de jongere jongens! Hier ben ik het absoluut mee eens. Hoewel het zeer belangrijk is om de jeugd (met Ajax-branie) in te passen, kun je hen niet met z'n allen tegelijk voor de leeuwen werpen. Hoe je het ook went of keert, je heb een aantal routiniers nodig, die de jonge jongens van Ajax wegwijs maakt en coacht in het veld. Een goeie mix van jong (meest) en oud is een must om een uitgebalanceerd geheel te krijgen. Die rol zouden Silva en Ooijer maar ook Lindgren (ja hij ook) op zich kunnen nemen. |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
Ozbiliz,Jozefzoon,Bonevacia en Emanuelson (Emanuelson denk ik van niet, wat ik dan zonde vindt) verlengen en bij de selectie houden
Suk,Zeegelaar,Donald verlengen, maar verhuren
In de rest zie ik geen toevoeging voor de A-selectie. |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote: inderdaad ,ruimt wel lekker op straks ,en scheelt weer in de eindafrekening :) |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 14:30 schreef Pietje het volgende:[..] Hier ben ik het absoluut mee eens. Hoewel het zeer belangrijk is om de jeugd (met Ajax-branie) in te passen, kun je hen niet met z'n allen tegelijk voor de leeuwen werpen. Hoe je het ook went of keert, je heb een aantal routiniers nodig, die de jonge jongens van Ajax wegwijs maakt en coacht in het veld. Een goeie mix van jong (meest) en oud is een must om een uitgebalanceerd geheel te krijgen. Die rol zouden Silva en Ooijer maar ook Lindgren (ja hij ook) op zich kunnen nemen. Ik denk niet dat Silva die rol op zich kan nemen. Te jong daarvoor. Lindgren wel inderdaad |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 14:37 schreef Marco vd L het volgende:[..] Ik denk niet dat Silva die rol op zich kan nemen. Te jong daarvoor. Lindgren wel inderdaad lindgren ? nee absoluut niet.. lindgren is degene die constant achter de feiten aanloopt evenals ooijer en silva.. (kan me nog hele erge blunders herinderen waardoor hij niet meer in aanmerking kwam bij Ajax..) nee jongens dan ook maar gelijk wieleart weer een kans geven ? ik heb gewoon een heel klein beetje de hoop (gevoel ook wel) dat seedorf 1 deze dagen terug zal keren.. (hoop in de zomer) pakt de landstitel met Milan en dan komt die terug.. das een scenario wat ik hoop teminste ;) beetje het idee wat rijkaard in de jaren 90 heeft gedaan |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 14:37 schreef Marco vd L het volgende:[..] Ik denk niet dat Silva die rol op zich kan nemen. Te jong daarvoor. Lindgren wel inderdaad euuuhmmm.... silva is ouder dan lindgren hoor...
lindgren 29-11-1984 silva 29-3-1980
dat kon je zowieso al zien aan het uiterlijk ^^ |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Zou zeker mooi zij en ook mogelijk aangezien Seedorf en de Boer elkaar goed kennen. Maar aan de andere kant, waar zou hij moeten spelen? Op 10? Dan belemmer je weer Eriksen en anderen in hun groei! Of in plaats van de Zeeuw of Enoh meer controlerend? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 14:30 schreef Pietje het volgende:[..] Hier ben ik het absoluut mee eens. Hoewel het zeer belangrijk is om de jeugd (met Ajax-branie) in te passen, kun je hen niet met z'n allen tegelijk voor de leeuwen werpen. Hoe je het ook went of keert, je heb een aantal routiniers nodig, die de jonge jongens van Ajax wegwijs maakt en coacht in het veld. Een goeie mix van jong (meest) en oud is een must om een uitgebalanceerd geheel te krijgen. Die rol zouden Silva en Ooijer maar ook Lindgren (ja hij ook) op zich kunnen nemen. eens enkelt met jeugd ga je het niet redden er moeten ervaren spelers bij. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Ooijer is wel degelijk een aanvulling en heeft veel ervaring wat hij overbrengt op de jongere spelers. Tuurlijk is hij op dit moment verdedigend minder als Vertongen en langzamer als vd Wiel ofzo maar om te coachen en helpen hoeft hij niet altijd te spelen maar juist in de trainingen en mischien daarbuiten kan hij de jongens steunen! |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
En hij kost volgens mij niet veel! Dat is van Olequer niet te zeggen die staat volgens mij voor 2 milj ofzo op de loonlijst en die is echt niet beter als Ooijer! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 13:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ga jij ff lekker je schaamharen kammen! Er blijft inderdaad niet veel van jullie over de 19e! schaamhaar,en als ze nu glad geschoren is...haha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ach hebben we die klapk*t ook weer...
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 15:33 schreef nummer10 het volgende:[..] lindgren ? nee absoluut niet.. lindgren is degene die constant achter de feiten aanloopt evenals ooijer en silva.. (kan me nog hele erge blunders herinderen waardoor hij niet meer in aanmerking kwam bij Ajax..) nee jongens dan ook maar gelijk wieleart weer een kans geven ? ik heb gewoon een heel klein beetje de hoop (gevoel ook wel) dat seedorf 1 deze dagen terug zal keren.. (hoop in de zomer) pakt de landstitel met Milan en dan komt die terug.. das een scenario wat ik hoop teminste ;) beetje het idee wat rijkaard in de jaren 90 heeft gedaan Laat ik je dan maar uit de droom helpen... Seedorf komt voorlopig niet terug naar Nederland. Dat heb ik hem in diverse Italiaanse, Engelse en Nederlandse interviews horen zeggen. Hij is nog steeds de Koning van Milaan, dus waarom zou nu hij terugkeren? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote: misschien wel een van de vele die thuis zitten te klappen de 19e :P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 13:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ga jij ff lekker je schaamharen kammen! Er blijft inderdaad niet veel van jullie over de 19e! whaahahhahahhahahahhahahahahahahahahahahahhaaaa |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Suarez zou een voorkeur hebben voor Tottenham omdat hij zijn dochter graag in Londen zou willen opvoeden.
Zijn dochter is nog niet eens 1 jaar....... voordat dat kind naar school gaat is hij al weer weg daar.
Lariekoek verhaal
mede omdat zijn vrouw ook nietw egwil uit spanje ook omdat hij alleen wegwil naar een absolute topclub
Tottenham is, met alle respect, een subtopper in Engeland |
|
|
|
|
Mastercoen
|
|
|
Bonavacia, ozbil en jozefzoon moeten blijven de rest kan gaan. wel opletten dat we niet met een veredeld A1 team komen te spelen, moeten niet doorslaan. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ajax zal 25m+ nu wel goed vinden maar Suarez wil zelf tog niet naar de Engelse Competitie alleen Italie - Spanje |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote: haha hep je haar/hem ook weer.dat word janken de 19e voor jou |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat dacht je van gewoon de basis elf, die AZ en Vitesse versloeg.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
En Feijenoord en Utrecht gaan verslaan |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Vindt het trouwens bijzonder knap dat three stars op 2992 recties kan reageren op 17 topics binnen een uur die jongen heeft echt een gave |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: met je lippen te klappen zekers........ |
|
|
|