|
|
Nenam_tiL
|
|
|
He Remco nog steeds alive and kicking |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: haha als hij/zij lippen heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: yep, ff knetterdruk geweest met werk, en dan moet je ff prioriteiten stellen he..... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Tabloids: Spurs in onderhandeling met Suárez
Het Engelse Tottenham Hotspur is in onderhandelingen getreden met Luis Suárez en zijn club Ajax. Dat meldt het tabloid The Daily Mail vanavond. Volgens de sensatiekrant wil de club uit Londen al langere tijd een sterke aanvaller toevoegen aan de selectie en ziet het merendeel van de mensen die het bij de Spurs voor het zeggen hebben de Ajacied als een zekere versterking. Toch zijn de meningen over de Uruguayaanse topvoetballer nog enigszins verdeeld en maakt ook Liverpool nog kans om hem binnen te slepen. Ajax zou ondertussen geduldig afwachten, in de hoop op een ware wapenwedloop met twee clubs die elkaar de tent uit bieden met astronomische bedragen, zo schrijft The Mirror.
Tentative onderhandelingen worden vermoed plaats gevonden te hebben met Suárez, en de aanvaller zelf zou al groen licht hebben gegeven voor de transfer, zo luiden de geruchten uit verschillende bronnen in het Engelse medialandschap. Waar Ajax achterover leunt en wacht op het hoogste bod, zou de spits zelf al met zijn hoofd op White Heart Lane zitten en hopen op datzelfde hoge bod. Volgens de Engelsen zou Suárez na hebben gedacht over de stad Londen, en er geen bezwaar tegen hebben als zijn dochter er zou op groeien.
De tabloids schrijven over de overgang alsof deze zeer binnenkort staat te gebeuren, de speler geniet immers al langere tijd de uitgesproken interesse van beide clubs en zou bovenaan op het verlanglijstje van zowel Tottenham als Liverpool staan. Toch zouden vooral de overeenkomsten die hij heeft met zowel Jermain Defoe als met Rafael van der Vaart een reden zijn voor de Spurs om terughoudend te zijn met hoge biedingen. Dat Suárez beschikt over genoeg talent, staat buiten kijf, maar de dynamiek in het team moet niet verstoord worden, zo is de gedachte bij de kranten.
Liverpool zou zich voorlopig vastberaden vastbijten in de transfer, en zou wellicht nog een logischere stap zijn voor El Pistolero. Hoofdtrainer bij Liverpool Kenny Dalglish zou namelijk wél zonder twijfel zijn begonnen met het trekken van de portemonnee voor nieuwe opties in de aanval. Bovendien zou Tottenham alweer met haar hoofd bij de volgende transfer zitten, namelijk die van een andere Uruguayaan: Edinson Cavani. Dit zou een reden zijn voor de club om niet ook Suárez binnen te halen en voor de kranten om de Ajacied zelfs te linken aan het Italiaanse Napoli. Daarover zijn vooralsnog geen hardnekkige geruchten bekend, anders dan die over Tottenham. Een vertrek lijkt aanstaande voor ons aller Ajacied, die dus weg zou gaan in de minste periode die hij in Amsterdam gekend heeft.
http://ajax1.nl/archief/tabloids-tottenham-start-onderhandelingen-suarez/#more-1110
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
geruchten geruchten. We zullen moeten afwachten, de geruchten omtrent Gregory waren ook best 'hard' deze zomer. We zullen zien waar Suarez heengaat. Ik denk dat hij blijft, omdat hij dit zelf heeft gezegd. Hij heeft altijd gezegd dat hij championsleague wou spelen met ajax, en dat hij kampioen wou worden. En omdat ajax dit seizoen wederom een grote kans op de schaal maakt denk ik dat suarez mooi tot de zomer hier blijft.
Hij mag van mij wel weg als hij dat zelf wil, ik ben hem dankbaar voor de mooie resultaten en de doelpunten, en ik vind het geweldig dat hij zich altijd met hard en ziel voor Ajax heeft ingezet. Geweldige voetballer. |
|
|
|
|
FR-ynwa
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 13:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ga jij ff lekker je schaamharen kammen! Er blijft inderdaad niet veel van jullie over de 19e! pis poep en plas fase. overigends allemaal in 020 |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Overigends?
Je mag blij zijn als het maar 4-0 blijft.. ik zelf bid elke dag tot Rinus Michaels, Sjakie Wolffs, Bobbie Haarms dat het minimaal 11-0 wordt. Ik gun het die eindhoofse boerkes niet dat zij met 10-0 van jullie gewonnen hebben. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: wtf are you then... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Staat het al op Ajax.nl ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
in de tijd dat je typt, had je het al kunnen bekijken, iemand die het al weet??:-) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Zal het speciaal voor jou iets duidelijker maken.
Als het op Ajax.nl staat geloof ik het pas ;-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 12 januari 2011 - 23:03 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Zal het speciaal voor jou iets duidelijker maken. Als het op Ajax.nl staat geloof ik het pas ;-) haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 12 januari 2011 - 23:03 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Zal het speciaal voor jou iets duidelijker maken. Als het op Ajax.nl staat geloof ik het pas ;-) Ooooooowwhhhhhhhh, bedoel je dat :-) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Ride