|
|
jacqueline
|
|
|
hoe laat is die wedstrijd, en wordt het evt uitgezonden, of is er een link? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
15.00 uur live op Omanica 7 |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Lul je nu maar wat, of bestaat Omanica 7 echt? Zo ja, waar te zien/te vinden? |
|
|
|
|
giel
|
|
|
FF SERIUUS WAAR KUNNEN WE DE WEDSTRIJD ZIEN ?? |
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Al op myp2p.eu gekeken, maar staat er niet bij. Hebben die oliesjeiks geen televisiezenders? |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
lijkt me wel leuk om het te zien :-) dus hopelijk heeft iemand een livestream ofzo kunnen vinden |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
De opstelling: Mulder, Swerts, Vlaar, Bahia, de Cler, Makotjo, Bruin, El Ahmadi, Simon, Cabral en Castaignos. |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
En er is zeker ook geen liveverslag van Rijnmond of Megastad FM? |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Op megastad fm kan je luisteren |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
was een korte carrierre van de conjovriend. nooit gedacht dat ik me aan zoiets kon storen. word ik dan oud? ik hoop het. megastad aan en oren gespitst heren!! hopen dat kizisnenko (of zoiets) overtuigt. dan mischien die willie nelson chrivas regale ook erbij. en dan met de geblesseerde terug kan er best nog wel iets leuk gebeuren. laten we het hopen |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 14:55 schreef obiku010 het volgende:was een korte carrierre van de conjovriend. nooit gedacht dat ik me aan zoiets kon storen. word ik dan oud? ik hoop het. megastad aan en oren gespitst heren!! hopen dat kizisnenko (of zoiets) overtuigt. dan mischien die willie nelson chrivas regale ook erbij. en dan met de geblesseerde terug kan er best nog wel iets leuk gebeuren. laten we het hopen gelukkig is die weg :-) heb op elk berichtje meld dit bericht gedaan, vreselijk figuur.
hopelijk gaan ze zo wel ff vlammen en vertrouwen opbouwen voor de 19e |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
19.000 man daar bij die wedstrijd :-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: voller als de arena. heel knap. hahaha |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Pff, zulke korte flitsen heb je ook weinig aan, maar is iig beter dan niets. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
19.000 man was geintje..........zijn er maar ong. 100! |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: ja indd, tis hier warm en feyenoord heeft de overhand... toen kwam er al weer muziek haha |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Ja ik hoorde het net idd |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nog voller als de arena. echte supporters dan... |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
hahahahahahaha ja inderdaad, alleen beetje jammer dat je meer muziek hoort dan de wedstrijd :( |
|
|
|
|
erik
|
|
|
minder muziek meer voetbal |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
johan F
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
drm is het zo kort kost handevol geld dat bellen XD |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Helaas nog 0-0, zou Feyenoord (volgens zeggen) overheen moeten walsen! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
goallllllllllllllllllllllll |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
joepie, 1-0 Simon :D GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLASSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door Roy15 -- |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
geef mij maar, Jan-Dirk Stouten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een held die Simon, nog steeds 1-0? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
wel matig dat dit verslag niet helemaal word gedaan, 90% muziek, 7%onzin, 3%Feyenoord @Megastad |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 16:05 schreef $-Smurf-$ het volgende:wel matig dat dit verslag niet helemaal word gedaan, 90% muziek, 7%onzin, 3%Feyenoord @Megastad ik dacht eerder aan 97% onzin en 3% Feyenoord. |
|
|
|
|
frray
|
|
|
FF vraagje, is het nu al zeker dat die Simon bij Feyenoord komt spelen. Overal komen berichten op internet van wel, maar las ook ergens dat Feyenoord nog het geld bij elkaar moet krijgen en dat hij bij ze vroige club meot bijtekenen toch. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
Jezus he nog steeds 1-0 :@ |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Duurt lang dit.. gaat nog wel 3-0 worden denk ik. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
wat werden die nrs verschrikkelijk in elkaar gemixt zeg! |
|
|
|
|
frray
|
|
|
Haha Cabral, sensatie tegen 020. Op basis waarvan? Kwaliteit, ritme. Hou an beter je mond. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
".. ook onderweg, een lekker stukie rock'n roll van Van Velzen"... ik ga helemaal uit m'n dak! |
|
|
|
|
frray
|
|
|
Ja hij weet het wel te brengen. Je blijft geklusiterd aan de radio:p |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
de tering, alsof dit seizon nog niet erg genoeg is.. moet je deze lijdensweg ook nog eens ondergaan. |
|
|
|
|
FeyenoordVlaardingen
|
|
|
Weer Simon die een doelpunt maakt, al zegt dit nog steeds niet veel tegen een 'Omans' elftal..toch leuk! Offtopic: Blij dat Wijnaldum niet speelt, lijkt de laatste tijd veel voor zichzelf te spelen. Mist in mijn ogen het overzicht om op 10 te spelen, al vindt hij zelf dat hij er goede wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen. Gebrek aan zelfkennis? |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Ja, mooi dat Simon heeft gescoord. het was een onhoudbaar schot, aldus, lookalike JD Stouten. |
|
|
|