|
|
de flh
|
|
|
Hoe zitten die gasten in elkaar?
Kan me niet voorstellen dat ze staan te juichen omdat ze naar een 'kleinere' club moeten..
Zijn ze wel geschikt voor het Nederlandse voetbal?
Conditie?
Ik wacht het nog wel ff af, maar ze zullen best kwaliteiten hebben. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Afdankertjes van Inter zijn waarschijnlijk toppers van de regionale clubs geweest en zo heeft Inter ze der uit gehaald....
Ik juich het toe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
de blik van de sloper is al voldoende! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: tenzij je die blik op woensdagavond stomdronken in de baja ziet.. dan maakt ie niet zo veel indruk meer.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: beetje overdreven, vond de tukkers het nog niet zo slecht doen tegen ze |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
zal wel de nieuwe atouba van feyenoord worden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah.. daar kan er niet nog 1 van zijn.. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ook al weer zo'n positief topic. Jezus man is er een keer goed nieuws (lees geen slecht nieuws) moet er weer een azijnzeiker het in twijfel trekken en er een negatieve draai aan geven. Ik ga bijna (met nadruk op BIJNA) verlangen naar de oude Obiku010 met zijn positiviteits acties... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Er zijn genoeg zakkenvullers in de voetballerij hoor.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee idd, dat was in de CL, . . . dus . . . . . . ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja maar niet ZO slecht |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ja ja . . . . . . . ., dus dat verklaart die 5 niveaus lager? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
|
|
|
|
fr_1983
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 16:33 schreef de flh het volgende:[..] tenzij je die blik op woensdagavond stomdronken in de baja ziet.. dan maakt ie niet zo veel indruk meer.. Gelukkig is de Baja gesloten inmiddels.... maar goed van mij mag ie ook wegblijven. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 16:33 schreef de flh het volgende:[..] tenzij je die blik op woensdagavond stomdronken in de baja ziet.. dan maakt ie niet zo veel indruk meer.. Ruud Heus nog in de kroeg zien zitten op zaterdag avond, de dag daarna speelde die een wereld partij.
En nee die zt echt niet aan de sinas! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 22:32 schreef hotjumper het volgende:[..] Ruud Heus nog in de kroeg zien zitten op zaterdag avond, de dag daarna speelde die een wereld partij. En nee die zt echt niet aan de sinas! zo worden ze niet meer gemaakt... |
|
|
|