|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ook van mijn kant,succes !!! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 21:49 schreef El Aanmeldi het volgende:Aangezien er tegenwoordig zoveel nieuwe topics geopend worden met threads waar niemand op reageert, lijkt het me verstandig dat iedereen die een compleet nutteloos topic wil openen dat gewoon hier doet! Ik zie dat je al goed begonnen ben... |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
tsja, . . beetje te nutteloos misschien? |
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
gaaf deze topic : kan ik hier mooi mijn vrienden nog de beste wensen doen
en een gezond 2011 wensen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ga lekker naar bedje toe man. wat een kansloos gedoe |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 21:58 schreef **DeKoiHoek** het volgende:gaaf deze topic : kan ik hier mooi mijn vrienden nog de beste wensen doen en een gezond 2011 wensen thx, en voor jou ook alles wat je mij toewenst |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 21:58 schreef **DeKoiHoek** het volgende:gaaf deze topic : kan ik hier mooi mijn vrienden nog de beste wensen doen en een gezond 2011 wensen beste wensen koi!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Boudewijn/Thomas waar is Obiku010 gebleven? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Trend doorbroken 2 uitwedstrijden gewonnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik ook maar zijn topic werd gesloten en ieder contact met hem is ook gelijk verdwenen.. IP ban? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik ook maar zijn topic werd gesloten en ieder contact met hem is ook gelijk verdwenen.. IP ban? wat zou ie dan nu weer op z'n kerfstok hebben? deze bestaat nog wel; http://forum.headliner.nl/topic-19536/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
obiku010 is toch meervoud of niet? het zijn toch meerdere personen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet het ook niet zeker hoor maar ik denk het? Topic is wel gesloten? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
quote: haha, nee sorry, ik zal de knipoog volgende keer niet vergeten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zie ook net dat 't topic idd gesloten is, beetje mysterieus wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: `We waren ff lol aan het trappen en opeens topic dicht en Obiku verdwenen.. Ga nu ff pitten,ik zie morgen wel of hij er is... PS zijn volgende ban zou een IP ban worden ?truste!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 21:58 schreef **DeKoiHoek** het volgende:gaaf deze topic : kan ik hier mooi mijn vrienden nog de beste wensen doen en een gezond 2011 wensen hey Koi, the same to you! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] `We waren ff lol aan het trappen en opeens topic dicht en Obiku verdwenen.. Ga nu ff pitten,ik zie morgen wel of hij er is... PS zijn volgende ban zou een IP ban worden ?truste!! okay dan, laterssss! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik ook maar zijn topic werd gesloten en ieder contact met hem is ook gelijk verdwenen.. IP ban? geen vrees mijn vriend! ik was een beetje verrot. vroeg me nest in gegaan. heb geen waarschuwing gehad niks. af en toe een dolletje moet kunnen. denk dat boudewijn ook wel merkt dat ik me gedrag verbetert heb. heb met niemand problemen. en een keer een onzin topic die ook nog is niet eerder verzonnen is vind ik wel grappig. zolang het niet kwetsend of provocerend is vind ik het kunnen. 1 topic per week. ik vind het een nobel streven. en als hij weg word gehaald is dat niet erg. we hebben altijd de off topic nog of alle topics van kromme2 en feyenoord-rotterdam om te lachen... ;-) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Obiku 010 zijn goede voornemen voor 2011 is bekend, af en toe, ja let wel HEEL af en toe verstandige taal uitslaan. Benieuwd hoe lang dit zal duren. |
|
|
|
|
FR-ynwa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 21:58 schreef **DeKoiHoek** het volgende:gaaf deze topic : kan ik hier mooi mijn vrienden nog de beste wensen doen en een gezond 2011 wensen dito! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz